hey wijsneus, het was één keerquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:33 schreef AcidBurner het volgende:
mmm...ik zou meer pasta en groenten eten ... minder ijsjes en nuggets cherrylips, anders kan je wel eens bedrogen uitkomen. en valt het wegen misschien tegen. Alhoewel je mag wel eten hoor!
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
hey wijsneus, het was één keer![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:56 schreef CherryLips het volgende:
goed. weegdag. niks afgevallen. olé. tijd voor chocola dus.
Hehequote:Op zondag 20 augustus 2006 03:39 schreef AcidBurner het volgende:
hier zijn we danomda tik hier eigenlijk wel graag ben
(in fiy topiv fzn) veel respect van mij
![]()
ik ben juist thyuis! kan iemand de weg naar mijn bed wijzen![]()
naaaaaaaaaaah party for life!!! <3 you all
wijsneus signing in and outzzzzzzzzzzz
Daar mag je zekder trots op zijn ja, ik zit nog steeds op hetzelfde als waar ik mee begon zo'n beetjequote:Op zondag 20 augustus 2006 22:18 schreef Guppyfriend het volgende:
ik ga morgen! dus ik ben benieuwd of er iets bij gaat komen na een weekje Rome... maar goed, tot nu toe ben ik wel trots, van 75 naar 72.5
Hmm steppen is wel chill, je verbrandt veel meer kcals met minder moeite.. maar hierdoor heb ik een beetje het idee dat ik niet echt intensief train, wat ik dus wel heb als ik op de crosstrainer train.. En vraag voor de steppers hier, hoe houden jullie je evenwicht op dat ding of heb ik weer een mislukt apparaat zonder houvast? Ik behoud mn evenwicht nu maar steeds door me vast te houden aan een kastquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oeh ik heb nu ook een stepapparaatMorgen even uittesten
quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Hmm steppen is wel chill, je verbrandt veel meer kcals met minder moeite.. maar hierdoor heb ik een beetje het idee dat ik niet echt intensief train, wat ik dus wel heb als ik op de crosstrainer train.. En vraag voor de steppers hier, hoe houden jullie je evenwicht op dat ding of heb ik weer een mislukt apparaat zonder houvast? Ik behoud mn evenwicht nu maar steeds door me vast te houden aan een kast
hoeveel kost zo'n stepding ? ben dus een beetje nieuw met dit allemaalquote:Op maandag 21 augustus 2006 08:44 schreef Iksje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is mijn steppertje, gewoon rechte trappers...en als ik het middelzwaar zet donder ik er ook niet af
Vind het achteraf wel jammer dat ik geen 'swinger' heb genomen, maar alla, deze doet het ook goed, ik heb gisteren zelfs steppend de afwas gedaan![]()
tel mijn kilo's 's... Ik zit nu op 17 ~ 18 kg... in euhm... feitelijk 2 maanden en een beetje ik zit nu al bijna 3 weken op hetzelfde gewicht (ok ok dit weekende 1kg aangekomen, maar da's er ook wel weer af, dat is de balans kilo denk ik)quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:22 schreef CherryLips het volgende:
whoa, 20 kilohoe heb je dat gedaan?
en mijn stepper kostte ongeveer ¤30 bij de Blokker. Kijkshop heeft ze ook wel denk ik.
uhm, is dat niet een beetje erg ongezond, zoveel afvallen in zo'n korte tijd? Aangeraden wordt om 500-1000 gram per week af te vallenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:05 schreef zwahiel het volgende:
[..]
tel mijn kilo's 's... Ik zit nu op 17 ~ 18 kg... in euhm... feitelijk 2 maanden en een beetje ik zit nu al bijna 3 weken op hetzelfde gewicht
Ik heb er één van de Kijkshop, maar die heb ik kapot gesteptquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:22 schreef CherryLips het volgende:
en mijn stepper kostte ongeveer ¤30 bij de Blokker. Kijkshop heeft ze ook wel denk ik.
het eenige wat ik deed was 3x per week joggen, in de ochtend cornflakes verder alleen crackers en appels en avond gewoon mee eten, niet teveel natuurlijk :p ik was erg verbaasd toen ik zag dat ik zoveel ben afgevallen! maar ik ga dr iig 1tje halen danquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:22 schreef CherryLips het volgende:
Wat vervelend voor je, je hield het voor de vakantie juist altijd zo goed vol! Maar goed, de kunst is juist om dan de draad weer op te pakken! Ik wil je best af en toe hier een schop onder je kont komen geven hoor.quote:
Regelmaat is idd erg belangrijk ja, maar je kunt het, dus het gaat je gewoon weer lukken nu! Succes!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:00 schreef Klein het volgende:
I'm back...![]()
Aan het begin van de zomervakantie ging het zo goed met me,
vandaar dat ik t forum eventjes heb verlaten...
Maar kan nu echt niet meer zonder een steuntje in de rug!
Ben de afgelopen weken zeker meerdere kilo's aangekomen door véél te veel
terrasjes/uit eten/lang weekend parijs.. etc..
Kan me nu een paar dagen netjes houden, maar ga dan direct de fout weer in.![]()
Gelukkig begint over twee weken mn studie en krijg ik dan weer wat regelmaat..
Gezond eten en sporten weer dus!
Maar wil nu alvast weer aanwennen niet tussendoor te snacken...
heb dus sterk wat van jullie wilskracht nodig en een trap onder mn (dikke) kont!!!
het is m'n streven om elke dag drie kwartier op de stepper te staan, maar dat lukt niet altijd. maandag moest ik ontzettend veel doen, gisteren moest ik 's ochtends weg en vandaag heb ik echt rugpijn, dus dat is al weer drie keer niet deze week. misschien, als m'n rug het weer doet, dat ik eht dan vanavond doe.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:41 schreef Quinazoline het volgende:
Hoihoi, hier ook nog even een reactie van mij. Weeg nog steeeeds 65 kilo, d'r gaat maar niks af. Komende week zal ik niet kunnen sporten omdat ik op vakantie ben (vriend wegbrengen naar stage). Daarna zal ik weer aan het studeren en sporten moeten.
Ik zit er over te denken om ook zo'n step ding te kopen. Ik ga nu namelijk regelmatig hardlopen, maar het slechte weer is toch wel een makkelijk smoesje om niet te gaan. Waar moet ik op letten bij het kopen van zo'n ding? En werkt het echt? Mijn bovenbenen mogen namelijk best wel wat smaller worden, en mijn buik ook. Ben nu wel braaf buikspieroefeningen aan het doen, maar die bovenbenen/heupen blijven erg stevig. Zo'n stepper is dan dus ideaal, toch? En hoevaak gaan jullie op dat ding staan? En hoe lang?
Veel vragen dus, maar ik heb geen zin om voor niks veel geld uit te gaan geven.
Oh, ik heb al van die ballon kuiten! Geen stepper voor mij dus.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb minder putjes in m'n bovenbenen (helemaal weggaan zullen ze niet) en ik heb behoorlijke kuiten gekregen.
Ik heb ook altijd al dikke kuiten gehad, maar van steppen wordt het niet erger. Ik denk dat je spieren op een gegeven moment wel uitgegroeid zijnquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:11 schreef computergirl het volgende:
[..]
Oh, ik heb al van die ballon kuiten! Geen stepper voor mij dus.![]()
Mijn lichaamsbeweging beperkt zich tot op de fiets naar het station en elke avond minimaal een half uur wandelen.
Kan jij in 'gewone' laarzen? Mijn kuitomtrek is 39 (!) cm.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:39 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd al dikke kuiten gehad, maar van steppen wordt het niet erger. Ik denk dat je spieren op een gegeven moment wel uitgegroeid zijn![]()
Nee, mijne zijn nog dikker, zo'n 41/42 cm.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:41 schreef computergirl het volgende:
[..]
Kan jij in 'gewone' laarzen? Mijn kuitomtrek is 39 (!) cm.
Als je gaat sporten ga je vocht vasthouden he. Toen ik vanuit het niets 6 - 8 uur per week ging sporten kwam ik 3,5 kilo aan in een week!!! Maar langzaam ging die er ook weer af. Ongeveer een kilo vocht blijft er hangen. Als ik een week niet sport is ie eraf en zodra ik weer begin zit ie er weer bij. En als je spieren aanzet val je ook niet af he. (Ben dus ook geen gram afgevallen, maar pak wel op alle spiergroepen twee tot drie keer meer gewicht dan toen ik begon).quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:41 schreef CherryLips het volgende:
heb net 50 mintuen gestept, 5001 stappenen volgens dat ding dus 700 calorieën maar ik weet dus niet hoe exact dat is.
Maar ben een halve kilo aangekomen
maar tochquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:25 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Nee, mijne zijn nog dikker, zo'n 41/42 cm.
[..]
Als je gaat sporten ga je vocht vasthouden he. Toen ik vanuit het niets 6 - 8 uur per week ging sporten kwam ik 3,5 kilo aan in een week!!! Maar langzaam ging die er ook weer af. Ongeveer een kilo vocht blijft er hangen. Als ik een week niet sport is ie eraf en zodra ik weer begin zit ie er weer bij. En als je spieren aanzet val je ook niet af he. (Ben dus ook geen gram afgevallen, maar pak wel op alle spiergroepen twee tot drie keer meer gewicht dan toen ik begon).
ik weet 't, ik woog me eerst in de twee weken, alleen dit weekend even vaker uit nieuwsgierigheidquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:58 schreef Sylvana het volgende:
Cherrylips, je gewicht schommelt gedurende dag heel erg meestal. Je kunt je idd zoals Marloes al zegt beter minder vaak wegen ( 1 keer per dag of 1 keer in de week) maar meerdere keren op 1 dag heeft geen zin
schade is weer hersteldquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:14 schreef D.Rose het volgende:
Een paar dagen er tussenuit geweest en veel gegeten heeft gelukkig niet al teveel schade aangebracht.
Het lijkt erop dat ik (maar) 1 kilo aangekomen ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |