hey wijsneus, het was één keerquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:33 schreef AcidBurner het volgende:
mmm...ik zou meer pasta en groenten eten ... minder ijsjes en nuggets cherrylips, anders kan je wel eens bedrogen uitkomen. en valt het wegen misschien tegen. Alhoewel je mag wel eten hoor!
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
hey wijsneus, het was één keer![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:56 schreef CherryLips het volgende:
goed. weegdag. niks afgevallen. olé. tijd voor chocola dus.
Hehequote:Op zondag 20 augustus 2006 03:39 schreef AcidBurner het volgende:
hier zijn we danomda tik hier eigenlijk wel graag ben
(in fiy topiv fzn) veel respect van mij
![]()
ik ben juist thyuis! kan iemand de weg naar mijn bed wijzen![]()
naaaaaaaaaaah party for life!!! <3 you all
wijsneus signing in and outzzzzzzzzzzz
Daar mag je zekder trots op zijn ja, ik zit nog steeds op hetzelfde als waar ik mee begon zo'n beetjequote:Op zondag 20 augustus 2006 22:18 schreef Guppyfriend het volgende:
ik ga morgen! dus ik ben benieuwd of er iets bij gaat komen na een weekje Rome... maar goed, tot nu toe ben ik wel trots, van 75 naar 72.5
Hmm steppen is wel chill, je verbrandt veel meer kcals met minder moeite.. maar hierdoor heb ik een beetje het idee dat ik niet echt intensief train, wat ik dus wel heb als ik op de crosstrainer train.. En vraag voor de steppers hier, hoe houden jullie je evenwicht op dat ding of heb ik weer een mislukt apparaat zonder houvast? Ik behoud mn evenwicht nu maar steeds door me vast te houden aan een kastquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oeh ik heb nu ook een stepapparaatMorgen even uittesten
quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Hmm steppen is wel chill, je verbrandt veel meer kcals met minder moeite.. maar hierdoor heb ik een beetje het idee dat ik niet echt intensief train, wat ik dus wel heb als ik op de crosstrainer train.. En vraag voor de steppers hier, hoe houden jullie je evenwicht op dat ding of heb ik weer een mislukt apparaat zonder houvast? Ik behoud mn evenwicht nu maar steeds door me vast te houden aan een kast
hoeveel kost zo'n stepding ? ben dus een beetje nieuw met dit allemaalquote:Op maandag 21 augustus 2006 08:44 schreef Iksje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is mijn steppertje, gewoon rechte trappers...en als ik het middelzwaar zet donder ik er ook niet af
Vind het achteraf wel jammer dat ik geen 'swinger' heb genomen, maar alla, deze doet het ook goed, ik heb gisteren zelfs steppend de afwas gedaan![]()
tel mijn kilo's 's... Ik zit nu op 17 ~ 18 kg... in euhm... feitelijk 2 maanden en een beetje ik zit nu al bijna 3 weken op hetzelfde gewicht (ok ok dit weekende 1kg aangekomen, maar da's er ook wel weer af, dat is de balans kilo denk ik)quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:22 schreef CherryLips het volgende:
whoa, 20 kilohoe heb je dat gedaan?
en mijn stepper kostte ongeveer ¤30 bij de Blokker. Kijkshop heeft ze ook wel denk ik.
uhm, is dat niet een beetje erg ongezond, zoveel afvallen in zo'n korte tijd? Aangeraden wordt om 500-1000 gram per week af te vallenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:05 schreef zwahiel het volgende:
[..]
tel mijn kilo's 's... Ik zit nu op 17 ~ 18 kg... in euhm... feitelijk 2 maanden en een beetje ik zit nu al bijna 3 weken op hetzelfde gewicht
Ik heb er één van de Kijkshop, maar die heb ik kapot gesteptquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:22 schreef CherryLips het volgende:
en mijn stepper kostte ongeveer ¤30 bij de Blokker. Kijkshop heeft ze ook wel denk ik.
het eenige wat ik deed was 3x per week joggen, in de ochtend cornflakes verder alleen crackers en appels en avond gewoon mee eten, niet teveel natuurlijk :p ik was erg verbaasd toen ik zag dat ik zoveel ben afgevallen! maar ik ga dr iig 1tje halen danquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:22 schreef CherryLips het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |