50 km tussen Antwerpen en Brussel, als je in de buurt bent laat maar is weten... ik weet alle leuke plekjes zijnquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:25 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Wat is jullie prijs vandaag de dag, Guppyfriend?
Ik ga af en toe wel eens naar Antwerpen, maar het blijft een beetje te ver weg...
75kg voor 1.84cm? man dat is veel te weinig. ik ben nu 77kg voor 1.83 cm en ik ben bijna een skeletquote:[b]76,7kg zou wegen. Dat komt ongeveer overeen met mijn oorspronkelijke doel van 75kg
Trouwens wat anders leuks, ik lag straks even onder de zonnebank en keek eens naar mijn buik en als ik lig heeft het exact de vorm die ik wil als ik rechtop staMaar danook exact
Ik moet eigenlijk nog alleen mijn vet rond mijn middel wegwerken, de rest is normaal zeg maar, het steeks in elk geval niet meer uit!! Alleen waar vroeger mijn borstspieren nogal groot aanwezig waren zit nu nog wat vet maar dat gaat langzaam ook al weg
welkom in de club!!!quote:
Het duurt nog wel even voor ik er weer ben: ik heb ontslag genomen en ga weer studeren, dus dat betekent dat ik minder verdien dan eerst. Ik moet eerst kijken hoeveel ik naast mijn studie kan gaan werken en dan weer naar het uitzendbureau gaan. En als ik dan weer inkomsten heb kan ik weer gaan denken aan tripjes naar het buitenland...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:53 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
50 km tussen Antwerpen en Brussel, als je in de buurt bent laat maar is weten... ik weet alle leuke plekjes zijn... brussels > Antwerp btw
we spreken met zijn allen is af voor een duik!!! :-) ik ben dit weekend in A'damquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:58 schreef CherryLips het volgende:
ooit he... ooit ga ik ook zwemmen.
Thnxquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:57 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
welkom in de club!!!en veel succes ;-) de enige raad die je moet volgen is DE MIJNE!!! grapje
![]()
vroeger zat ik op wedstrijdzwemmenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:22 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
we spreken met zijn allen is af voor een duik!!! :-) ik ben dit weekend in A'damen uhm...
ik zal er voor zorgen dat jullie niet verzuipen![]()
Oei, een nieuwe weegschaal. Nu maar hopen dat hij ongeveer hetzelfde aangeeft!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:12 schreef Guppyfriend het volgende:
ik wilde me wegen op de sportclub, was de weegschaal wegkapot... maar er zijn volgende week een nieuwe zijn. alleen ben ik dan op vakantie.
euh, gisteren nog 1.469 voor een liter Euro... de rest let ik nooit zo op, ik rij zelf Euroquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:25 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Wat is jullie prijs vandaag de dag, Guppyfriend?
onzin! Jij hebt getraint, spieren wegen ook watquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:56 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
75kg voor 1.84cm? man dat is veel te weinig. ik ben nu 77kg voor 1.83 cm en ik ben bijna een skeletmoet wel zeggen ben vrij gespierd... dus zou kunnen dat daar meer gewicht in zit
zwemmen is ideaal voor die vetresten weg te brandenvooral op je rug zwemmen, ideaal voor dat kleine buikje
![]()
Goed plan. Als jullie afspreken kom ik om jullie te motiveren, naast mij zijn jullie allemaal al heel slankquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:22 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
we spreken met zijn allen is af voor een duik!!! :-) ik ben dit weekend in A'damen uhm...
ik zal er voor zorgen dat jullie niet verzuipen![]()
ik overdrijf helemaal niet, ik wil zowieso naar de 75 toe. Mij zie je nog echt wel lopen hoorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:06 schreef AcidBurner het volgende:
zwahiel gewoon niet overdrijven he... anorexia ligt op de loer...ik zeg dit omdat ik het soms ook al een beetje voel. en ja ik ben waarschijnlijk wel stukje gespierder als jij... maar ik vind toch dat 77.5kg voor mij exht het minimum is. Mijn vrienden zeggen het ook 'tis nu wel goed hoor' straks zien we je niet meer lopen.
Lijkt me echt heel leuk!!!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:43 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Goed plan. Als jullie afspreken kom ik om jullie te motiveren, naast mij zijn jullie allemaal al heel slank![]()
Ik ben het met je eens GuppyFriend. En GWS slaat zeker niet doorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:15 schreef Guppyfriend het volgende:
inderdaad, AB heeft gelijk (nu zeg ik overigens niet dat GWS ook echt doorslaat hoor). wanneer je dan stopt met je dieet, komt het allemaal net zo hard weer terug. je moet denk ik eens proberen om gewoon nog steeds 1800 kcal in te nemen, maar dan met andere producten?
Ik vind het niet zo gek eigenlijk. Stel dat je 2000 kcal eet en je gaat dan body attack doen, wat 693 kcal is, en je doet daarna nog bijv. balance (jij doet altijd twee dingen toch achter elkaar?) voor 265 kcal. Dan verbruik je na het sporten ook nog eens meer kcal dan normaal, je lichaam is nl. niet gelijk weer in rust. Dus eigenlijk heb je dan maar zo'n 1000 kcal over, wat 200 onder het minimum is wat je dagelijks nodig hebt. Ik vind het dus niet zo heel erg onlogisch klinken.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:38 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Gemiddeld meer dan 2000 kCal naar binnen werken en dan nog aankomen omdat ik te weinig eet? Dat lijkt me sterk...
Duh!! je vergeet te tellen dat je meer spier aankweekt en daarom dikker 'lijkt' is niet zo hoor. Als je nu op gewicht blijft en sport. Dan wil dit zeggen dat je vet wordt omgezet in spieren. En daarom krijgt jij het onterechte idee dat je dikker wordt. Dat zal het wel zijn. Ik sta al maanden op 77.5 kg, dat is normaal hoor... buikje verwijnt en biceps en rug worden zwaarder. Dus is eht verlies van vet en aankomen van spieren. Heel normaal dus. Ik snap je reactie wel. maar als je nu nog minder gaat eten en toch veel sport dan zal je je spieren opofferen. En dat is jammer!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:12 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
De afgelopen maanden zat ik ietsje lager, 1800 kCal, inclusief sporten. Toen bleef ik dus op hetzelfde gewicht. Ik kwam niet meer aan, viel helaas ook niet af.
Mailtje sturen naar Troel Bxie. Zij zal je wel kunnen helpenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:17 schreef bxie het volgende:
Ik kan nog steeds niet inloggen, ik blijf dat schermpje weer krijgen
Spin ze Guppy's friendquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:17 schreef Guppyfriend het volgende:
ik ga zo mn nieuwe Spinning schoenen ophalen! die heb ik gewonnen tijdens onze Tour de Physique. dat was een wedstrijd bij ons op de club, dan moet je zo veel mogelijk uren meespinnen. en ik had 32 uur in 3 weken! superleuk
Je kunt best en spieren kweken en afvallen tegelijk. Zoals ik al heb gezegd krijg ik nog steeds alle voedingsstoffen binnen die ik nodig heb. Staar je toch niet zo blind op één enkel cijfertje in het grote geheel...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:31 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
Duh!! je vergeet te tellen dat je meer spier aankweekt en daarom dikker 'lijkt' is niet zo hoor. Als je nu op gewicht blijft en sport. Dan wil dit zeggen dat je vet wordt omgezet in spieren. En daarom krijgt jij het onterechte idee dat je dikker wordt. Dat zal het wel zijn. Ik sta al maanden op 77.5 kg, dat is normaal hoor... buikje verwijnt en biceps en rug worden zwaarder. Dus is eht verlies van vet en aankomen van spieren. Heel normaal dus. Ik snap je reactie wel. maar als je nu nog minder gaat eten en toch veel sport dan zal je je spieren opofferen. En dat is jammer!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |