quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:51 schreef owlet het volgende:
Na 30 uur ploegen is ze er eindelijk: Ronja Megan Camille.
Met een geboortegewicht van 3895 gram uiteindelijk in een half uurtje persen geboren.
Drinkt als een trein, pakt keurig de tepel, ik heb niets meer te wensen.
Mijn hele bevallingsverhaal volgt uiteraard later pas, ik merk dat ik toch wel erg de behoefte heb om het op te schrijven.
In het kort komt het er op neer dat wij net de pech hebben gehad om de vervelende kant van strippen mee te maken, namelijk dat het wél een boel weeën geeft, maar eigenlijk geen ontsluiting. Na een nacht weeën opvangen had ik twee centimeter ontsluiting, die ochtend zwakten de weeën af maar had ik 4 cm. De vliezen zijn toen gebroken wat zorgde voor heel gemene rugweeën die bijna niet meer op te vangen waren. Die avond om negen uur bleek dat er nog steeds geen verdere ontsluiting was en we zijn meteen doorgegaan naar het ziekenhuis.
Lang leve mijn eigen verloskundige die er door heeft geduwd dat er wél een anaesthesist opgetrommeld werd en dat geen pethidine gegeven werd maar er meteen een ruggenprik werd gezet.
Ik was inmiddel lichamelijk en vooral geestelijk op.
Na het plaatsen van de ruggenprik en het aansluiten van de weeënopwekkers waren de weeën nog steeds pijnlijk voelbaar maar dit keer heel goed te doen en nog geen uur later had ik 8 cm ontsluiting dankzijn de "goede weeën" en vooral de ontspanning.
Uiteindelijk mocht ik om tien voor drie gaan persen en om tien voor half vier 'snachts was ze er![]()
Ondanks dat ik nog verminderd gevoel had door de ruggenprik (de pomp stond al lang uit maar het gevoel kwam niet op tijd terug voor de persdrang) en daardoor eigenlijk het meeste maar op de gok geperst heb was ze er met een half uurtje persen. De schade: een paar kleine scheurtjes.
Vanochtend mochten we weer naar huis en nu zijn we lekker even met zijn drietjes bij aan het komen. Ik verafgood de harde stoel bij de computer, het is de enige plek waar het echt lekker zit doordat alles behoorlijk gezwollen is maar zo direct gaan we toch maar lekker even slapen. Voor het eerst in drie dagen![]()
Wat nou!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:22 schreef Jelief het volgende:
En de dames die mijn lijstje al (bijna) afgewerkt hebben:![]()
hachee... en ook nog gedacht aan appeltaartquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:39 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Wat nou!![]()
![]()
Nesteldrang moet je heel serieus nemen hoor. De bevalling begint niet voordat je de keukenkastjes schoon hebt![]()
(wie was het toch weer die toen de weeën begonnen, nog snel even hutspot ging maken en invriezen)
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:39 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Wat nou!![]()
![]()
Nesteldrang moet je heel serieus nemen hoor. De bevalling begint niet voordat je de keukenkastjes schoon hebt![]()
(wie was het toch weer die toen de weeën begonnen, nog snel even hutspot ging maken en invriezen)
En als ik er nog eens over nadenk, best kans dat ik ook nog een stoofpot ga maken tijdens de weeën, en/of koekjes bakken ofzo. Het heeft voor mij altijd iets rustgevends....quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:32 schreef Jelief het volgende:
hachee... en ook nog gedacht aan appeltaart![]()
Poets maar lekker door hoor, als je maar op tijd stopt![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:18 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Dylan Dog.. leuk dat je weer even komt spieken !
Hoe is het met mama Dog ?!
Je hebt pas echt hypertensie wanneer je rond de 90-95 zit. Bovendruk wordt echter niet naar gekeken. Naar mate een zwangerschap vordert kan de bloeddruk stijgen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:11 schreef PM-girl het volgende:
Ik80, een deken mag wel in een dekbedhoes, een echt dekbed mag niet. En tegenwoordig is de 'regel' om het bedje helemaal onderaan op te maken, zodat de baby echt met zijn voetjes tegen de onderkant ligt.
Ben naar de vk geweest. Urine was ok, nog steeds geen eiwitten. Ieniemienie was ingedaald!
Wel was mn bloeddruk hoger dan normaal, ben nog nooit hoger dan 120 over 80 geweest en tijdens de zwangerschap was ie altijd lager, 100 over 70 bijvoorbeeld.
Nu was het 130 over 80, niet te hoog maar wel hoger dan normaal. Als ik nu misselijk wordt, hoofdpijn krijg, overgeef, duizelig wordt of een benauwd gevoel onder de ribben krijg, moet ik direct bellen.
Denk dat ze dan zwangerschapsvergiftiging in de gaten houden? Alhoewel de urine 2 keer schoon was, dus begrijp niet zo goed hoe het dan toch nog kan komen?
Toevoeging, of als je ineens heel erg omhoog schiet. Als je onderdruk bv altijd rond de 60 ligt, en dan ineens naar 80 gaat is ook een reden om aan de bel te trekken.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:22 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]
Je hebt pas echt hypertensie wanneer je rond de 90-95 zit. Bovendruk wordt echter niet naar gekeken. Naar mate een zwangerschap vordert kan de bloeddruk stijgen.
Ik ging van 55 naar 85 in een week tijd. Tweede zwangerschap ook, maar dat ging idd in de loop van de maanden.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:38 schreef poemojn het volgende:
Maar wat is 'ineens'? Ik had bij Myrthe op zich ook dat de onderdruk in de loop vd zwangerschap met meer dan 15 steeg (van 50 naar 85), maar dat werd door niemand verder als reden tot extra in-de-gaten-gehouden gezien.Is dat niet vaak een normale variatie?
Ik heb toen wel een eiwitcheck gehad trouwens zie ik in t dossier
quote:Ze is nl zondag in het ziekenhuis opgenomen ivm voortijdige weeën. Ze heeft 1 cm ontsluiting en met weeënremmers en heel veel rust proberen ze de bevalling te rekken tot 34 wkn (ze is nu 30. Ze is nu stabiel en ook rustig, maar natuurlijk wel erg gespannen of het allemaal gaat lukken en dat het kindje niet als prematuurtje wordt geboren
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 07:36 schreef Sugar het volgende:
Oh jee, wat naar Moonah! Ik hoop met de rest mee dat je babietje zich nog even niet laat zien. Sterkte!![]()
Zo is datquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:19 schreef zout-droppie het volgende:
maar voor een goed doel.
Ik heb dit nu ook af en toe, maar zou geen kwaad kunnen als het niet te veel voorkomt.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:14 schreef zout-droppie het volgende:
Ik ben nu 35 weken en 1 dag zwanger en heb sinds gisteren een verschrikkelijk menstruatie-achtige pijn in mijn buik. Vraag me nu af of ik de verloskundige moet bellen om dit te melden of is het normaal? Zijn dit nou voorweeën?
Wat is niet te veel? Ik heb continu als ik ga staan , zodra ik zit voel ik het niet meer. En ik ben ontzettend moe. Heb een enorme nesteldrang maar ben te moe om er aan te beginnen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:26 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ik heb dit nu ook af en toe, maar zou geen kwaad kunnen als het niet te veel voorkomt.
Bij mij is het meestal 's avonds en 's nachts als ik in bed lig een paar keer.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:32 schreef zout-droppie het volgende:
[..]
Wat is niet te veel? Ik heb continu als ik ga staan , zodra ik zit voel ik het niet meer. En ik ben ontzettend moe. Heb een enorme nesteldrang maar ben te moe om er aan te beginnen.
Ga ze asjeblieft niet allemaal zelf knippen, maar haal een ponsjequote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:21 schreef Inky05 het volgende:
Owja de proefdruk van het geboorte kaartje is binnen![]()
Bijna helemaal goed, had alleen geen afgeronden hoekjes (moet ik zelf maar ff knippen dan)
haha nee, alleen deze proefdrukquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Ga ze asjeblieft niet allemaal zelf knippen, maar haal een ponsje
WAaaaaaaaaaaaaaaaat??? Fok dicht??? Nee toch he!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:23 schreef Neuk het volgende:
Zeg eh... als fok! echt dichtgaat... waar gaan wij dan babbelen?![]()
2270 gram (en ik heb begrepen dat dat best okay is voor een kindje van 33 weken).quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:13 schreef Leah het volgende:
Dat ziet er goed uit PPL, gefeliciteerd! Volgens mij weegt ie niet eens zo heel weinig, of wel?
Sorry, nog niet eens gezegdquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:14 schreef snoopy het volgende:
PPL van harte gefeliciteerd! En wat is de naam van je zoon?
Dankquote:
Tristanquote:Heeft de spruit ook nog een naam?
Ik hoop het ook.quote:Wat vervelend dat hij zo vroeg geboren is... hopelijk mogen je vrouw en zoon snel naar huis!
Dank.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:17 schreef Spuuglokje het volgende:
Tristan is een heeeeel mooie naam!![]()
Nuecken ?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:20 schreef Brighteyes het volgende:
Voorbij is de tijd van de oneerbare voorstellen.Je bent nu vader.
Pas op wat je zegt, BE, een man alleen... met al zijn emosiesquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:20 schreef Brighteyes het volgende:
Voorbij is de tijd van de oneerbare voorstellen.Je bent nu vader.
Ontopic: hele mooie naam, PPL!quote:
Da's zeker een prima gewicht! Waarom blijft je vrouw nog een weekje? Vanwege Tristan, of vanwege de bevalling?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:15 schreef PPL het volgende:
[..]
2270 gram (en ik heb begrepen dat dat best okay is voor een kindje van 33 weken).
[..]
Sorry, nog niet eens gezegd.
Welkom Tristan Guus!
Gewoon controle.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:31 schreef Leah het volgende:
[..]
Da's zeker een prima gewicht! Waarom blijft je vrouw nog een weekje? Vanwege Tristan, of vanwege de bevalling?
Gut, wat een Aagje ben ik eigenlijk
Ik belde altijd even met de couveuse afdeling voordat ik zelf ging slapen, ging ik toch met een gerust gevoel de nacht in. Gewoon doen hoor, als je daar zelf behoefte aan hebt! En voor je vrouw, ze brachten mij vaak nog even tegen een uur of 10 naar Freek toe, kon ik nog even knuffelen voordat ik zelf ging slapen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:30 schreef PPL het volgende:
Als ik zou willen, mag ik dag en nacht bellen.
Niet dat ik het doe, maar het is fijn om dat te weten.
Dat ken ik, da's fijn.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:34 schreef Leah het volgende:
[..]
Ik belde altijd even met de couveuse afdeling voordat ik zelf ging slapen, ging ik toch met een gerust gevoel de nacht in. Gewoon doen hoor, als je daar zelf behoefte aan hebt! En voor je vrouw, ze brachten mij vaak nog even tegen een uur of 10 naar Freek toe, kon ik nog even knuffelen voordat ik zelf ging slapen.
Euhm, wil je ons iets vertellenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:09 schreef Silven het volgende:
Ik docht al; wat is dat KOUD in die douche man!
Gedaan.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:43 schreef poemojn het volgende:
Je kunt evt misschien een knuffeltje mee naar bed nemen vannachten dat morgen bij je zoontje in de couveuse leggen (mag vast wel toch?).. als je vrouw dat ook doet heeft hij beide lichaamsgeuren bij zich, lekker vertrouwd als hij dan thuiskomt.
Gewoon vragen, daar zijn ze voor!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:03 schreef Sugar het volgende:
Even vragen: ik heb vanmiddag weer controle (ziekenhuis, maar wel gewoon een vlos). Is het vreemd of gek of absurdals ik ga vragen of ze wil voelen of er al iets een beetje 'zacht' is? Ik heb wat gerommel gevoeld de afgelopen dagen en ben wel benieuwd. Wat vinden jullie?
Aha, boeken, geen broekenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:36 schreef PM-girl het volgende:
Sjak, Linda heeft wel boeken gekocht maar geen broeken, ik moest het ook 2 keer nalezen voor ik het snapte!
Vandaag mn laatste officiele werkdag gehad, woensdag nog afscheid van de kinderen.
Lekker hoor, toch rust nu.
Ja, is ook zo. Tegelijkertijd ben ik bang dat als er iets is, dat het niks betekent (wat ook zo is waarschijnlijk) óf dat alles nog keihard potdicht zit en ik minder moed heb. Stomme dilemma's, ik kan al maanden geen knopen doorhakken over zulke dingen!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:21 schreef snoopy het volgende:
Nee heb je, ja kun je krijgen Sjoeg. Go for it!
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:28 schreef Sugar het volgende:
zal ik met 6 weken of 4 weken voor de datum met verlof gaan?
wil ik wel of niet weten wat het is met die extra echo?
is de meisjesnaam echt wel leuk?
heb ik nou zin in paling of haring?
draag ik vandaag wel of geen steunkousen?
wie ben ik?
wat is de zin van het leven?
hoe laat zou het zijn?!
Niet teveel nadenken hoor.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:53 schreef Sugar het volgende:
Hee!Stil jij! Heb al genoeg aan mijn hoo-ooo-oooofd!!!
![]()
Ik ga zo eerst nar Dixons.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:58 schreef Sugar het volgende:
PPL, ga je zo weer naar je gezin? Oeh, ik weet nog van bij Maria, toen ik nog een paar dagen in ziekenhuis lag. Dan kwam mijn vriend 's ochtends weer, met altijd wat kleertjes en kaarten enzo en foto's en berichtjes. Zo'n leuke tijd!![]()
Je moet hem ook binnen drie werkdagen aangeven bij de gemeente! Niet vergeten hoor, anders krijg je een boete.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:04 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik ga zo eerst nar Dixons.
Foto's printen voor mijzelf en grootouders.
Dan naar ziekenhuis door, even zitten bij mijn vrouwtje.
Met een tas vol kleding, drogmetica en een knuffel waar ik vanacht mee geslapen heb (voor de geur).
Om 10:45 gaan we onze zoon voeden en "kangaroe-en".
Om 11:15 staan mijn ouders (opa en oma) ook op het bezoekuur voor het raam te kijken.
Vanmiddag de verzekering bellen om de kleine te verzekeren.
Naar de drukker, vragen hoe snel ze geboortekaartjes kunnen regelen.
Daarna nog boodschappen doen, want ik heb niets in huis voor het weekend.
Snel naar huis, boodschappen afzetten, cavia's voeren.
Daarna weer terug naar ziekenhuis.
Ik doe het allemaal meet liefde.
![]()
Thanks, maar is al geregeld in ziekenhuis.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:06 schreef sjak het volgende:
[..]
Je moet hem ook binnen drie werkdagen aangeven bij de gemeente! Niet vergeten hoor, anders krijg je een boete.
Samenvoeging van drogisterij en cosmetica.quote:
Scheelt wel, genoeg aan mijn ho-oo-ofdquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:09 schreef marit1978 het volgende:
wow! dat is service !
Haha, heel herkenbaar...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:15 schreef Luchtbel het volgende:
Wellicht kunnen jullie je ondertussen even over mijn vraagstuk buigen; hoe kan je zolang mogelijk voor je collega's verbergen dat je zwanger bent? M'n algehele staat tot een uur of 12:00 is toch een beetje zo van * ik kan niet opstaan * oooh ik moet huilen want ik ben al weer nat geregend * plassen * nee niks eten in mijn buurt ik moet bijna kotsen * laat me alsjeblieft niet lopen want ik ben duizelig * plassen * kotsen op snelweg naast auto van collega * ik zit niet te dromen ik hoorde je gewoon niet * huilen want collega verpest afspraak * oppas bellen of alles wel goed gaat; doe ik nooit * plassen * duizelig * kotsen * don't mess withe me, doe gewoon wat ik van je vraag * plassen * oke nu wil ik chips![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:28 schreef Sugar het volgende:
[..]
Ja, is ook zo. Tegelijkertijd ben ik bang dat als er iets is, dat het niks betekent (wat ook zo is waarschijnlijk) óf dat alles nog keihard potdicht zit en ik minder moed heb. Stomme dilemma's, ik kan al maanden geen knopen doorhakken over zulke dingen!
zal ik met 6 weken of 4 weken voor de datum met verlof gaan?
wil ik wel of niet weten wat het is met die extra echo?
is de meisjesnaam echt wel leuk?
heb ik nou zin in paling of haring?
draag ik vandaag wel of geen steunkousen?
wie ben ik?
wat is de zin van het leven?
hoe laat zou het zijn?!
Suzanna, hoe is het met jou? Vakantie? Al even niet gezien hier, dacht ik?
En Kozakken, meldt u zich eventjes? Met baby liefst half er al uit?![]()
Dank je wel.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:24 schreef Troel het volgende:
PPL
Van harte gefeliciteerd!
't Is wel schrikken hoor, om ineens dit te lezen!
Dank je wel voor het gebaar, maar ik sta niet in het telefoonboek.quote:En waarom zijn er zoveel mensen met jouw achternaam in Amsterdam zodat je niet eens fatsoenlijk een adres op kan zoeken in het telefoonboek om een kaartje te sturen![]()
Dat merkte ik al aangezien ik je initialen niet tegenkwamquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:29 schreef PPL het volgende:
Dank je wel voor het gebaar, maar ik sta niet in het telefoonboek.
Je hebt jezelf weer gevonden inderdaadquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:05 schreef PPL het volgende:
Niet zo geweldig als mijn vrouw en kind natuurlijk, maar toch...
zachtjes maseren is wat ik doe. Een beetje druk op uitoefenen (niet knijpen), weet niet of het helpt, maar het voelt dan in elk geval even anders en de pijn trekt dan meestal weg.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:25 schreef ik80 het volgende:
wat kan je doen aan borst (en dan met namen tepel) pijn. Het is maar aan een kant...
Ga dan maar vroeg naar bed straks, je zal de energie nodig hebben.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:04 schreef Sugar het volgende:
Het zegt niks, misschien (ja! ja!) begint het gewoon toch vannacht.![]()
Dat kan ik me zo goed voorstellen, dat je er toch vanuit gaat dat het getverderrie wéér zo lang gaat duren. Maria was ook 15 dagen over tijd namelijk. En soms denk ik nu ook: oh god, ik moet vast weer zo onwijs lang wachten. Dat zal voor jou, nu je ook al echt over de datum bent, wel extra sterk zo voelen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:00 schreef kozakken het volgende:
Jonne was ook 15 dagen over tijd. Dus misschien dat ik daarom het gevoel heb gewoon tot het einde weeeer opnieuw te moeten wachten.
-maar echt Suug, je mag tussendoor hoor. Je bent er ook gewoonweg klaar voor!-
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:03 schreef Aventura het volgende:
en jij weet dat het helemaal goed is gekomen met me
Volgens mij heeft Digger ook nog een behoorlijke tijd in Z&G gepost, volgens mij tot Kady naar huis mocht. Als je er nog niet aan toe bent om over te stappen dan doe je dat toch niet?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:57 schreef PPL het volgende:
Dubbelpost in Het grote kleine babietjestopic deel 83, ik moet mijn plekje nog een beetje vinden. Iemand tips?
Ik ben totaal geen medicus of wat ook maar dat geboortegewicht valt volgens mij gewoon binnen een range van wat gezond is. Zo'n beetje elke tweeling weegt minder dan dat en die groeien ook allemaal prima op. En hij wordt goed gemonitored, dus dat gaat vast allemaal wel goedkomenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:10 schreef PPL het volgende:
[..]
Dank je wel voor deze opbeurende woorden.
Ik heb een rotsvast geloof dat het allemaal goed gaat komen, maar af en toe twijfel ik enorm.
Soms schrik ik mij helemaal kapot als de telefoon gaat... het zal toch niet...
Vandaag ook uitgebreid gesprek gehad met een van de zusters over de monitor waar die kleine aan ligt.
Af en toe schiet in een keer een van die meters in het rood.
Rationeel weet ik dat het in orde is, maar toch schiet mijn eigen hartslag op hol.
Een soort van reflex.
Ik weet dat een kindje van 33 weken wel eens een keertje ademhalen vergeet en overslaat.
Ik weet dat de apparatuur het wat minder opvangt als er even gekucht of gehuild moet worden.
Ik weet dat hij af en toe een draadje lostrekt.
Ik weet dat hij in goede handen is.
Maar toch...
We waren ook helemaal voorbereid op een zeven-ponder en nu komt dat frummeltje teevoorschijn.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:13 schreef anne_Chris het volgende:
Ooooh wat een kleintje is het zo nog jullie Tristan![]()
Prachtige foto zo! Ik denk dat de verpleging alleen maar voorzichtig kán zijn, om niet teveel verwachtingen te wekken. 't Kan zomaar op en neer gaan met zo'n mannetje wat toch 7 weken te vroeg is geboren. Maar gelukkig had hij al een aardig gewicht, en het ziet er hartstikke goed uit zo, toch!
Dat zijn van die maffe bijkomstigheden ja!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:16 schreef PPL het volgende:
[..]
We waren ook helemaal voorbereid op een zeven-ponder en nu komt dat frummeltje teevoorschijn.
Awel... goed excuus om toch nog een keer flink te shoppen voor kleertjes
De geboortekaartjes waren nog niet eens besteld, vandaag nog moeten regelen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:19 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat zijn van die maffe bijkomstigheden ja!
En kaartjes drukken enzo...allemaal last-minutewerk ws!
Hey, heeft dit niet als bijkomend voordeel dat je vrouw nu extra veel verlof kan opnemen? Sterker nog al het verlof komt nu na de geboorteOf werkt dit niet zo?
Ik probeer alles positief in te zien hier!
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:42 schreef PPL het volgende:
Het gaat nou eenmaal niet ineens weg.
Soms zit het wel op een plek die wat minder prettig is (wat is dan wél prettig)
In cominatie met een blauwe plek is sowieso lastig en pijnlijk.
Vooral het plassen zal dan wel prikken.
Zie het positief, de rest is aan het helen waardoor deze plek nu extra opvalt.
Sterkte!
Over een jaar of twintig misschien, zodra Kendahl op zichzelf gaat wonen!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:45 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]dankje
Ik kijk uit naar het moment dat alles daar weer 'paradijselijk' is![]()
Ghehehe... er wordt nu heel zielig gepiept over mijn schouders heenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:47 schreef PPL het volgende:
[..]
Over een jaar of twintig misschien, zodra Kendahl op zichzelf gaat wonen!
![]()
Het is nu eenmaal niet andersquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:54 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ghehehe... er wordt nu heel zielig gepiept over mijn schouders heen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |