2270 gram (en ik heb begrepen dat dat best okay is voor een kindje van 33 weken).quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:13 schreef Leah het volgende:
Dat ziet er goed uit PPL, gefeliciteerd! Volgens mij weegt ie niet eens zo heel weinig, of wel?
Sorry, nog niet eens gezegdquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:14 schreef snoopy het volgende:
PPL van harte gefeliciteerd! En wat is de naam van je zoon?
Dankquote:
Tristanquote:Heeft de spruit ook nog een naam?
Ik hoop het ook.quote:Wat vervelend dat hij zo vroeg geboren is... hopelijk mogen je vrouw en zoon snel naar huis!
Dank.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:17 schreef Spuuglokje het volgende:
Tristan is een heeeeel mooie naam!![]()
Nuecken ?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:20 schreef Brighteyes het volgende:
Voorbij is de tijd van de oneerbare voorstellen.Je bent nu vader.
Pas op wat je zegt, BE, een man alleen... met al zijn emosiesquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:20 schreef Brighteyes het volgende:
Voorbij is de tijd van de oneerbare voorstellen.Je bent nu vader.
Ontopic: hele mooie naam, PPL!quote:
Da's zeker een prima gewicht! Waarom blijft je vrouw nog een weekje? Vanwege Tristan, of vanwege de bevalling?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:15 schreef PPL het volgende:
[..]
2270 gram (en ik heb begrepen dat dat best okay is voor een kindje van 33 weken).
[..]
Sorry, nog niet eens gezegd.
Welkom Tristan Guus!
Gewoon controle.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:31 schreef Leah het volgende:
[..]
Da's zeker een prima gewicht! Waarom blijft je vrouw nog een weekje? Vanwege Tristan, of vanwege de bevalling?
Gut, wat een Aagje ben ik eigenlijk
Ik belde altijd even met de couveuse afdeling voordat ik zelf ging slapen, ging ik toch met een gerust gevoel de nacht in. Gewoon doen hoor, als je daar zelf behoefte aan hebt! En voor je vrouw, ze brachten mij vaak nog even tegen een uur of 10 naar Freek toe, kon ik nog even knuffelen voordat ik zelf ging slapen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:30 schreef PPL het volgende:
Als ik zou willen, mag ik dag en nacht bellen.
Niet dat ik het doe, maar het is fijn om dat te weten.
Dat ken ik, da's fijn.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:34 schreef Leah het volgende:
[..]
Ik belde altijd even met de couveuse afdeling voordat ik zelf ging slapen, ging ik toch met een gerust gevoel de nacht in. Gewoon doen hoor, als je daar zelf behoefte aan hebt! En voor je vrouw, ze brachten mij vaak nog even tegen een uur of 10 naar Freek toe, kon ik nog even knuffelen voordat ik zelf ging slapen.
Euhm, wil je ons iets vertellenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:09 schreef Silven het volgende:
Ik docht al; wat is dat KOUD in die douche man!
Gedaan.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:43 schreef poemojn het volgende:
Je kunt evt misschien een knuffeltje mee naar bed nemen vannachten dat morgen bij je zoontje in de couveuse leggen (mag vast wel toch?).. als je vrouw dat ook doet heeft hij beide lichaamsgeuren bij zich, lekker vertrouwd als hij dan thuiskomt.
Gewoon vragen, daar zijn ze voor!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:03 schreef Sugar het volgende:
Even vragen: ik heb vanmiddag weer controle (ziekenhuis, maar wel gewoon een vlos). Is het vreemd of gek of absurdals ik ga vragen of ze wil voelen of er al iets een beetje 'zacht' is? Ik heb wat gerommel gevoeld de afgelopen dagen en ben wel benieuwd. Wat vinden jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |