Gister met de VK m'n keuze besproken wat betreft de versie (draaien vd uk) die voor volgende week gepland staat. Ik dus gezegd dat ik maandag niet ga en het nog even wil afwachten. Kreeg toch sterk het gevoel dat ze toch perse willen dat het goed ligt en dat je daar alles aan doet. Ze kwam ook met alternatieve zaken aan als homeopathie en acupuntuur.
Ik vroeg hoe verder als ik niet ga proberen te draaien. Dan zou ik tot 37 weken bij hun blijven en daarna naar de Gyn doorverwezen worden.
Vanochtend dus het ziekenhuis gebeld om de afspraak af te zeggen. Men vroeg nog in overleg met wie het besloten was... Hoefde nog net niet te zeggen waarom ik het afzegde.
Maar wat denk je, sinds gister middag is uk druk bezig, voel hem alle kanten op gaan
![]()
. Een hele poos zat er zelfs boven aan helemaal niets (over dwars ?) en nu kan ik het koppie niet vinden, dus denk dat die ergens onderin zit maar nog niet recht. Maar in iedergeval zit hij helemaal anders dan de afgelopen maand. Dus wie weet doet ie het lekker op zijn tempo
![]()
En is al die draai drukte dus voor niets, en hebben we goed gegokt
![]()
(al vind ik een KS ook prima)
Owja de proefdruk van het geboorte kaartje is binnen
Bijna helemaal goed, had alleen geen afgeronden hoekjes (moet ik zelf maar ff knippen dan)
En 1 tekst stond iets anders dan bedoel, maar denk dat er geen plek meer was waar we het wilde hebben.
Maar verder heeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk (
1 van deze serie), zal hem tzt wel bij de geboorte kaartjes posten.