Toevoeging, of als je ineens heel erg omhoog schiet. Als je onderdruk bv altijd rond de 60 ligt, en dan ineens naar 80 gaat is ook een reden om aan de bel te trekken.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:22 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]
Je hebt pas echt hypertensie wanneer je rond de 90-95 zit. Bovendruk wordt echter niet naar gekeken. Naar mate een zwangerschap vordert kan de bloeddruk stijgen.
Ik ging van 55 naar 85 in een week tijd. Tweede zwangerschap ook, maar dat ging idd in de loop van de maanden.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:38 schreef poemojn het volgende:
Maar wat is 'ineens'? Ik had bij Myrthe op zich ook dat de onderdruk in de loop vd zwangerschap met meer dan 15 steeg (van 50 naar 85), maar dat werd door niemand verder als reden tot extra in-de-gaten-gehouden gezien.Is dat niet vaak een normale variatie?
Ik heb toen wel een eiwitcheck gehad trouwens zie ik in t dossier
quote:Ze is nl zondag in het ziekenhuis opgenomen ivm voortijdige weeën. Ze heeft 1 cm ontsluiting en met weeënremmers en heel veel rust proberen ze de bevalling te rekken tot 34 wkn (ze is nu 30. Ze is nu stabiel en ook rustig, maar natuurlijk wel erg gespannen of het allemaal gaat lukken en dat het kindje niet als prematuurtje wordt geboren
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 07:36 schreef Sugar het volgende:
Oh jee, wat naar Moonah! Ik hoop met de rest mee dat je babietje zich nog even niet laat zien. Sterkte!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |