quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:39 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Wat nou!![]()
![]()
Nesteldrang moet je heel serieus nemen hoor. De bevalling begint niet voordat je de keukenkastjes schoon hebt![]()
(wie was het toch weer die toen de weeën begonnen, nog snel even hutspot ging maken en invriezen)
En als ik er nog eens over nadenk, best kans dat ik ook nog een stoofpot ga maken tijdens de weeën, en/of koekjes bakken ofzo. Het heeft voor mij altijd iets rustgevends....quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:32 schreef Jelief het volgende:
hachee... en ook nog gedacht aan appeltaart![]()
Poets maar lekker door hoor, als je maar op tijd stopt![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:18 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Dylan Dog.. leuk dat je weer even komt spieken !
Hoe is het met mama Dog ?!
Je hebt pas echt hypertensie wanneer je rond de 90-95 zit. Bovendruk wordt echter niet naar gekeken. Naar mate een zwangerschap vordert kan de bloeddruk stijgen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:11 schreef PM-girl het volgende:
Ik80, een deken mag wel in een dekbedhoes, een echt dekbed mag niet. En tegenwoordig is de 'regel' om het bedje helemaal onderaan op te maken, zodat de baby echt met zijn voetjes tegen de onderkant ligt.
Ben naar de vk geweest. Urine was ok, nog steeds geen eiwitten. Ieniemienie was ingedaald!
Wel was mn bloeddruk hoger dan normaal, ben nog nooit hoger dan 120 over 80 geweest en tijdens de zwangerschap was ie altijd lager, 100 over 70 bijvoorbeeld.
Nu was het 130 over 80, niet te hoog maar wel hoger dan normaal. Als ik nu misselijk wordt, hoofdpijn krijg, overgeef, duizelig wordt of een benauwd gevoel onder de ribben krijg, moet ik direct bellen.
Denk dat ze dan zwangerschapsvergiftiging in de gaten houden? Alhoewel de urine 2 keer schoon was, dus begrijp niet zo goed hoe het dan toch nog kan komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |