Aha, boeken, geen broekenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:36 schreef PM-girl het volgende:
Sjak, Linda heeft wel boeken gekocht maar geen broeken, ik moest het ook 2 keer nalezen voor ik het snapte!
Vandaag mn laatste officiele werkdag gehad, woensdag nog afscheid van de kinderen.
Lekker hoor, toch rust nu.
Ja, is ook zo. Tegelijkertijd ben ik bang dat als er iets is, dat het niks betekent (wat ook zo is waarschijnlijk) óf dat alles nog keihard potdicht zit en ik minder moed heb. Stomme dilemma's, ik kan al maanden geen knopen doorhakken over zulke dingen!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:21 schreef snoopy het volgende:
Nee heb je, ja kun je krijgen Sjoeg. Go for it!
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:28 schreef Sugar het volgende:
zal ik met 6 weken of 4 weken voor de datum met verlof gaan?
wil ik wel of niet weten wat het is met die extra echo?
is de meisjesnaam echt wel leuk?
heb ik nou zin in paling of haring?
draag ik vandaag wel of geen steunkousen?
wie ben ik?
wat is de zin van het leven?
hoe laat zou het zijn?!
Niet teveel nadenken hoor.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:53 schreef Sugar het volgende:
Hee!Stil jij! Heb al genoeg aan mijn hoo-ooo-oooofd!!!
![]()
Ik ga zo eerst nar Dixons.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:58 schreef Sugar het volgende:
PPL, ga je zo weer naar je gezin? Oeh, ik weet nog van bij Maria, toen ik nog een paar dagen in ziekenhuis lag. Dan kwam mijn vriend 's ochtends weer, met altijd wat kleertjes en kaarten enzo en foto's en berichtjes. Zo'n leuke tijd!![]()
Je moet hem ook binnen drie werkdagen aangeven bij de gemeente! Niet vergeten hoor, anders krijg je een boete.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:04 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik ga zo eerst nar Dixons.
Foto's printen voor mijzelf en grootouders.
Dan naar ziekenhuis door, even zitten bij mijn vrouwtje.
Met een tas vol kleding, drogmetica en een knuffel waar ik vanacht mee geslapen heb (voor de geur).
Om 10:45 gaan we onze zoon voeden en "kangaroe-en".
Om 11:15 staan mijn ouders (opa en oma) ook op het bezoekuur voor het raam te kijken.
Vanmiddag de verzekering bellen om de kleine te verzekeren.
Naar de drukker, vragen hoe snel ze geboortekaartjes kunnen regelen.
Daarna nog boodschappen doen, want ik heb niets in huis voor het weekend.
Snel naar huis, boodschappen afzetten, cavia's voeren.
Daarna weer terug naar ziekenhuis.
Ik doe het allemaal meet liefde.
![]()
Thanks, maar is al geregeld in ziekenhuis.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:06 schreef sjak het volgende:
[..]
Je moet hem ook binnen drie werkdagen aangeven bij de gemeente! Niet vergeten hoor, anders krijg je een boete.
Samenvoeging van drogisterij en cosmetica.quote:
Scheelt wel, genoeg aan mijn ho-oo-ofdquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:09 schreef marit1978 het volgende:
wow! dat is service !
Haha, heel herkenbaar...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:15 schreef Luchtbel het volgende:
Wellicht kunnen jullie je ondertussen even over mijn vraagstuk buigen; hoe kan je zolang mogelijk voor je collega's verbergen dat je zwanger bent? M'n algehele staat tot een uur of 12:00 is toch een beetje zo van * ik kan niet opstaan * oooh ik moet huilen want ik ben al weer nat geregend * plassen * nee niks eten in mijn buurt ik moet bijna kotsen * laat me alsjeblieft niet lopen want ik ben duizelig * plassen * kotsen op snelweg naast auto van collega * ik zit niet te dromen ik hoorde je gewoon niet * huilen want collega verpest afspraak * oppas bellen of alles wel goed gaat; doe ik nooit * plassen * duizelig * kotsen * don't mess withe me, doe gewoon wat ik van je vraag * plassen * oke nu wil ik chips![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:28 schreef Sugar het volgende:
[..]
Ja, is ook zo. Tegelijkertijd ben ik bang dat als er iets is, dat het niks betekent (wat ook zo is waarschijnlijk) óf dat alles nog keihard potdicht zit en ik minder moed heb. Stomme dilemma's, ik kan al maanden geen knopen doorhakken over zulke dingen!
zal ik met 6 weken of 4 weken voor de datum met verlof gaan?
wil ik wel of niet weten wat het is met die extra echo?
is de meisjesnaam echt wel leuk?
heb ik nou zin in paling of haring?
draag ik vandaag wel of geen steunkousen?
wie ben ik?
wat is de zin van het leven?
hoe laat zou het zijn?!
Suzanna, hoe is het met jou? Vakantie? Al even niet gezien hier, dacht ik?
En Kozakken, meldt u zich eventjes? Met baby liefst half er al uit?![]()
Dank je wel.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:24 schreef Troel het volgende:
PPL
Van harte gefeliciteerd!
't Is wel schrikken hoor, om ineens dit te lezen!
Dank je wel voor het gebaar, maar ik sta niet in het telefoonboek.quote:En waarom zijn er zoveel mensen met jouw achternaam in Amsterdam zodat je niet eens fatsoenlijk een adres op kan zoeken in het telefoonboek om een kaartje te sturen![]()
Dat merkte ik al aangezien ik je initialen niet tegenkwamquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:29 schreef PPL het volgende:
Dank je wel voor het gebaar, maar ik sta niet in het telefoonboek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |