Hier vanmorgen de echo gehad,ik ben nu 10 weken en 1 dag.
Ik was van te voren eig.heel bang,omdat ik zo heb lopen spugen en ben afgevallen.Vanmorgen woog ik weer 64kg,dus er is nog steeds 1,4 kg.af vergeleken bij week 6.
Maar toen ik dit vertelde aan de echo-dame,zei ze:ow,maar daar heeft het kind geen last van hoor,die neemt wel van jou......
En toen de echo,stond al bijna met blote billen.Nee dat hoeft niet hoor,gewoon broek naar beneden schuiven en een uitwendige echo 
![]()
 Haha,ja,je bent ook niet anders gewend hé,na al die onderzoeken.
De echo was heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi 
 Baby zit goed op schema,op de afdruk staat 10w0d,dus 1 dag achter op schema,oftewel prima 
 Baby gooide z'n kont in de lucht en benen er ook bij,prachtig om te zien.Ook de beide armen goed te zien en de handjes .Toen ging hij even draaien,met z'n rug naar ons,maar ging ook meteen braaf weer terug.Het is nu van kop tot kont 3,4cm en dat is goed.
Later nog het handje naast het hoofd,daar heb ik ook een echo foto van,heel lief.
Vrijdag 1 september terugkomen voor de combitest en aan de hand daarvan gaan we weer verder kijken.
De gyn wilde graag dat ik wachtte met een evt.vlokkentest,tot de uitslag v/d combitest er was.
Want als ik bv.een kans van 1:250 had,dan zou hij die test wel doen ,zei hij.Maar met 1:1000 is dat te verwaarlozen.Het kan natuurlijk wel zo zijn,maar ja......
Twijfel wel een beetje,maar hubbie zei:bij die test heb je kans van 1:200 op een miskraam,dat is nog erger.Ik denk er dus nog  even over na en zal pas beslissen als ik die uitslag weet.
Nog extra pillen meegekregen voor de vakantie,evt.1 per dag.Moet zeggen dat ik vandaag een hele goede dag heb,dus wie weet is het over......
Morgenavond op naar Italië 
 Groetjes,Minoes