Staat erbij toch.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:23 schreef ondeugend het volgende:
Wie is die mevrouw in mijn OP eigenlijk?
Dan zou het eerder ' ondeugend en haar onderhoudskosten huis worden'quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:22 schreef Worldbeater het volgende:
Ik dacht als OP: Hierbij introduceert Ondeugend: de nieuwe motor van Ondeugend!!!!!!!!!![]()
![]()
Fokking te lange titel wel..
het is geen speedboot oid neequote:Op maandag 7 augustus 2006 11:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Valt onder automatisch handig.![]()
Ondeugend op vakantie trouwens?edit.
![]()
![]()
[..]
Niet de juiste soort bootjes denk ik. Maar het is wel leuk om een keer te doen.![]()
[..]
Miss wet t-shirt.![]()
Even dwarsvaren op wat hekgolven.![]()
Powerboatquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
welke gek zou die gaan verhuren ?
Afsteken en aan Duitsland verkopen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:26 schreef ondeugend het volgende:
Wat was er nou met Assen ?
quote:
quote:Dag en uur prijzen
2 uur rustig rondvaren in de Amsterdamse grachten ¤ 714,00
Per uur (vol gas) ¤ 476,00
Per uur ( rustig varen) ¤ 220,15
Per ½ dag (max. 5 uur) ¤ 2142,00
Per hele dag (max. 10 uur) ¤ 4046,00
Tjah..... Kratjuh dacht dat'ie met een webwinkel niet meer zo hard hoefde te werken.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:30 schreef dribbel79 het volgende:
www.whitelights.nl zuigt, bestel je witte knippers voor, denken ze dat een CBR600F uit '94 twee linkerzijdes heeft![]()
Yech...
Doe maar.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Afsteken en aan Duitsland verkopen.![]()
Heb jij vakantie? Of is de baas met de secretaresse post doornemenquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tjah..... Kratjuh dacht dat'ie met een webwinkel niet meer zo hard hoefde te werken.![]()
Kutklanten ook altijd.![]()
De ene collega is ziek, de andere heeft een week geleden ontslag genomen, en de directeur is op vakantie.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:38 schreef Rib-i het volgende:
Heb jij vakantie? Of is de baas met de secretaresse post doornemen
Google is je vriend, gelijk de eerste link.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:37 schreef ondeugend het volgende:
Ik zoek een universele afstandsbediening.. ik word gek van al die kastjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen plannen voor een webwinkel hoor ..quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tjah..... Kratjuh dacht dat'ie met een webwinkel niet meer zo hard hoefde te werken.![]()
Kutklanten ook altijd.![]()
Dag en uur prijzenquote:
Kan de verbruikscijfers ook nog wel googlen, reken er maar op dat dat prijsverschil tussen rustig varen en vol gas weldegelijk verklaard kan worden.quote:
Volgens mij levert pooier het meeste op, voor het minste werk.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:43 schreef kratjuh het volgende:
Ik heb geen plannen voor een webwinkel hoor ..
Ik denk het ook wel.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:44 schreef hollander172 het volgende:
Kan de verbruikscijfers ook nog wel googlen, reken er maar op dat dat prijsverschil tussen rustig varen en vol gas weldegelijk verklaard kan worden.
Succesquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:51 schreef Fulcrum_X het volgende:
Sneeeeeel motorkleding aan, naar de kapper, douchen, nette kleding aan en dan naar Groningen voor sollicitatiegesprek [afbeelding]![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:02 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Thnx![]()
Nog heeeeeel even chatten dan![]()
Voorquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:03 schreef Makster het volgende:
Shit...... mijn reply weg![]()
Ff denken.....
Owja voorstel was om Utrechtse Heuvelrug te rijden ipv Assen. Uiteraard kom ik wel maar Assen heen en terug is al bijna 300 km. Als ik dan ook nog op Assen moet gaan rijden ben ik half dood schat ik zo in
Uhhmm ja verder niet bijgelezen, gaat te snel ff![]()
Voorstel genoteerd.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:03 schreef Makster het volgende:
Owja voorstel was om Utrechtse Heuvelrug te rijden ipv Assen.
als ik jou was zou ik wel een andere volgorde aanhoudenquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:51 schreef Fulcrum_X het volgende:
Sneeeeeel motorkleding aan, naar de kapper, douchen, nette kleding aan en dan naar Groningen voor sollicitatiegesprek [afbeelding]![]()
Wattjequote:Op maandag 7 augustus 2006 12:03 schreef Makster het volgende:
Shit...... mijn reply weg![]()
Ff denken.....
Owja voorstel was om Utrechtse Heuvelrug te rijden ipv Assen. Uiteraard kom ik wel maar Assen heen en terug is al bijna 300 km. Als ik dan ook nog op Assen moet gaan rijden ben ik half dood schat ik zo in
Uhhmm ja verder niet bijgelezen, gaat te snel ff![]()
Larsquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Voorstel genoteerd.![]()
Wie kan hem voorrijden? Lars?![]()
Zwijg ouwequote:
Komen zul je wel, maar niet op de motorquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:11 schreef Makster het volgende:
[..]
Zwijg ouwe![]()
Ik zeg toch dat ik wel kom![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:14 schreef RB het volgende:
[..]
Komen zul je wel, maar niet op de motor![]()
Jammer, je had het ongetwijfeld beter gedaan...quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:43 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik heb geen plannen voor een webwinkel hoor ..
Kan iedereen natuurlijk laten schrikken door mee te gaan.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:10 schreef Makster het volgende:
[..]
LarsDie kan helemaal niet rijden toch
![]()
Datum??quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:03 schreef Makster het volgende:
Owja voorstel was om Utrechtse Heuvelrug te rijden ipv Assen.
Als hij komt zie je hem niet.... en als hij achteraan rijdt zie je hem niet meer terug.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:10 schreef Makster het volgende:
LarsDie kan helemaal niet rijden toch
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tering, het toverwoordmagneetje was meeten.quote:![]()
En over de Utrechtse heuvelrug met ons is ook mooi.Als de RalfTaxi kan.
![]()
We zijn nog aan het peilen what to do heH.![]()
![]()
Maar wel met het licht uitquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:15 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
We kunnen dan idd wel ff prive als je dat bedoeld![]()
Zo kom je nog eens ergens.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:20 schreef ondeugend het volgende:
Ik wil niet met jullie over de Utrechtse heuvelrug.
![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:25 schreef Worldbeater het volgende:
Ik vind het wel geinig, maar ik woon er ook niet.![]()
Zuivelproducten cq melk schijn helemaal niet zo geweldig te zijn, Fulcrum drinkt het volgens mij om die reden niet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:01 schreef richardgie het volgende:
Masseurs hebben geen invloed op je bottenKalk wel,zuivelproducten hebben voldoende kalk om je botten stevig te houden
Ik lijk dokter Phil wel
Een masseur houdt je spieren en tevens je doorbloeding in conditie.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:22 schreef RB het volgende:
[..]
Maar wel met het licht uit![]()
Wil je niet laten schrikken bij de eerste keer![]()
Declaratiecode 14902, speciaal ingesteld omdat het zo vaak voorkomt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:38 schreef worldpimber het volgende:
hadden de oudjes hier toch het meeste last van osteoporose volgens mij![]()
De Utrechtse Heuvelrug heeft Lars, goede reden om naar Assen te gaanquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:39 schreef kratjuh het volgende:
Juist .. wat heeft Assen dat de Utrechtse Heuvelrug niet heeft ?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:42 schreef hollander172 het volgende:
Declaratiecode 14902, speciaal ingesteld omdat het zo vaak voorkomt.![]()
Wat een kuttopicquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:51 schreef hollander172 het volgende:
Iemand nog iets goeds te melden over de lims?![]()
Commercieel gewauwel.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:38 schreef worldpimber het volgende:
Zuivelproducten cq melk schijn helemaal niet zo geweldig te zijn, Fulcrum drinkt het volgens mij om die reden niet.En ondanks Nederlands "melk, de witte motor" verhaal ..
Dat er nog geen slotje op zit.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:13 schreef Rib-i het volgende:
Wat een kuttopic![]()
Mischien had ik verder moeten lezen maar alleen de titel staat me al niet aan.
Maar die zijn daardoor wel kleingeschapenquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Commercieel gewauwel.![]()
Welke zoogdieren drinken op volwassen leeftijd nog melk?![]()
En in bepaalde werelddelen zoals Azie drinkt men 0% melk.
Ah, en waarom bestaan er dan negers? Teveel chocomel?quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:17 schreef worldpimber het volgende:
Maar die zijn daardoor wel kleingeschapen
quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:22 schreef RB het volgende:
[..]
Maar wel met het licht uit![]()
Wil je niet laten schrikken bij de eerste keer![]()
Whehehe, anders word je even met 350 km/h ingehaald op een weg met tegenliggersquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:34 schreef Fulcrum_X het volgende:
Turborider filmpje
www.turborider.com : Duitse Ghostrider variant.. 360 km/u op de teller, das best hard
Tellertje zal wel wat overdrijven.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:24 schreef hicham het volgende:
Whehehe, anders word je even met 350 km/h ingehaald op een weg met tegenliggers
Kan natuurlijk ook zijn dat meneer de filmer zijn tellertje expres niet goed heeft ingesteld
Idd.quote:
Idd je mag normaal alleen negatieve dingen melden.quote:
Kloon van U ?quote:
quote:
Tja de kans dat ze jou zonder rijbewijs oppakken wordt dan wel erg groot he ?quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:26 schreef BazzieK het volgende:
Trouwens dames, zondag rizla racing day in assen, dus druk + veel plisie en controles daar. Dus ik zou daar niet gaan meeten
Leuk om te kijken dus.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:26 schreef BazzieK het volgende:
Trouwens dames, zondag rizla racing day in assen, dus druk + veel plisie en controles daar. Dus zou daar niet gaan meeten
Ghehe...weekend, meaning zaterdag toevallig? Of zondagquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:30 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Tja de kans dat ze jou zonder rijbewijs oppakken wordt dan wel erg groot he ?
quote:
Waarvoorquote:Snel DB killertje maken.![]()
![]()
OK (ben te lui om te lurken lezen)quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:36 schreef kratjuh het volgende:
Voor zover ik weet werd er tot nu toe over zondag gesproken ..
Omdat ze altijd dreigen met geluidsmetingen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:37 schreef RB het volgende:
Waarvoorheb ze er uitgehaald, en sindsdien er niet weer ingehad
![]()
Zelfs met de TT![]()
Omdat er mensen op zaterdag werken.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:36 schreef kratjuh het volgende:
Voor zover ik weet werd er tot nu toe over zondag gesproken ..
MotorXtra doet wel een technische keuring en eisen die aan dempers worden gesteld is standaard of gelijkwaardig. Dus een Akrapovic met DB killer lijkt me geen probleem (niet dat open dempers een probleem zijn bij MotorXtra... al valt zo'n dikke V-Twin wel meer op natuurlijkquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Omdat ze altijd dreigen met geluidsmetingen.![]()
En ik er ook wel eens foto's van gezien heb.![]()
Met de circuitdag in Zandvoort dreigden ze ook dat er op geen enkele manier, en met generaal pardon geen uitlaten anders dan ori toegestaan werden. Meerdere rijders kwamen met Acrapovic aanzetten met een killertje erin. En mijn -geen enkele motor werd niet eens gekeurd. Al die moeite.![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:13 schreef BazzieK het volgende:
Help ik sta op de knmv site![]()
http://knmv.nl/index.php?view=portal&catID=motorsport§ion=deep&storyID=507
Dit bedoel jequote:De Junior Cup staat open voor iedereen tussen 12 en 17 jaar
Ben de gast op de voorste SVquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Dit bedoel je![]()
'k zie je nergens hoor
Serieusquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ben de gast op de voorste SVWas van vorig jaar
Ja serieusquote:
Ik hoorde ook weer dat ze juist bij V-twins wat soepeler zijn omdat het zware geluid minder ver draagt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:34 schreef hicham het volgende:
MotorXtra doet wel een technische keuring en eisen die aan dempers worden gesteld is standaard of gelijkwaardig. Dus een Akrapovic met DB killer lijkt me geen probleem (niet dat open dempers een probleem zijn bij MotorXtra... al valt zo'n dikke V-Twin wel meer op natuurlijk)
Iemand met hetzelfde motorpak denk ik.quote:Dit bedoel je![]()
'k zie je nergens hoor
Denk niet dat dat goed zal gaanquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:56 schreef Worldbeater het volgende:
Zondag 12.30 ergens verzamelen voor de Utrechtse Heuvelrugmeet dus?!!!!!!!!
![]()
Even circa.![]()
Noteert Rib-I, Dribbel, WB.
Special guest: Makster.![]()
Vaste -en potentiele meeters die even mogen bevestigen:
Geen_ZX9R
RichardGie
Rausdouwer
Mercy_symbol
Koffiekoekje
Ikookhier
Kratjuh
Roderick2085
Hicham
Faithy
Gawaine
Dunc
BWT
RB
FemaleRebbel
McNasty
Hollander172
Ondeugend
PeerkeMikuni
TR_Roadkill
Vodkat
Worldpimber
Na introductie overige deelnemers welkom.![]()
Bazziek mag onder curatele van pa mee.![]()
Disclaimer voor als ik iemand vergeet.
Utrechtse heuvelrug meet it isquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:56 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Even circa.![]()
- Lijstje meeters -
Als ik kom, komt Lars dan weer niet?quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:56 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Even circa.![]()
Geen_ZX9R
RichardGie
Rausdouwer
Mercy_symbol
Koffiekoekje
Ikookhier
Kratjuh
Roderick2085
Hicham
Faithy
Gawaine
Dunc
BWT
RB
FemaleRebbel
McNasty
Hollander172
Ondeugend
PeerkeMikuni
TR_Roadkill
Vodkat
Worldpimber
quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:08 schreef Worldbeater het volgende:
Zondag 12.30 ergens verzamelen voor de Utrechtse Heuvelrugmeet dus?!!!!!!!!![]()
Even circa.![]()
Special guests & stuntshow: Makster, Hicham
Geen_ZX9R
RichardGie
Rausdouwer
Mercy_symbol
Koffiekoekje
Ikookhier
Kratjuh
Roderick2085
Faithy
Gawaine
Dunc
BWT
RB
FemaleRebbel
McNasty
Hollander172
Ondeugend
PeerkeMikuni
TR_Roadkill
Vodkat
Worldpimber
Bazziek mag onder curatele van pa mee.Durft niet.
**Disclaimer voor als ik iemand vergeet**
quote:
Spoorloos verdwenen.quote:
Heeee, zijn we toen ook geweest.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:08 schreef dribbel79 het volgende:
Heuvelrug route, starten in Barneveld zeker??
Goed, dus je overweegt het.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:15 schreef Worldbeater het volgende:
Goed, dus je overweegt het.
Ja is bevestigen en nee is onkennen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duidelijker kan niet
Overigens is geen_ZX9R gewoon deze mijnheer hoor. MauroAnd everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
Verklaren kunnen ze het wel, hard maken niet.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:24 schreef ondeugend het volgende:
Ja is bevestigen en nee is onkennen.
Duidelijker kan niet![]()
Ow ja, wel een keer voorbij zien komen, gelukkig onthouden sommige mensen het wel.quote:Overigens is geen_ZX9R gewoon deze mijnheer hoor. Mauro
quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Verklaren kunnen ze het wel, hard maken niet.![]()
quote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:13 schreef Fulcrum_X het volgende:
Mega Fok meet![]()
Oja sollicitatiegesprek ging okay! Was niet voorbereid en deze stelden net wel allemaal lastige vragen![]()
Na overleggen waren ze wel positief dus ik zou er aan de slag kunnen! Het is wel een professioneel bedrijfje in Groningen, dus ik denk dat ik deze stageplek maar neem![]()
Heb gezegd dat ik er nog even over na zou denken en dat ik het ze morgen of woensdag laat weten![]()
Zit je vakantie er alweer opquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:30 schreef Vodkat het volgende:
pffff die eerste dag na de vakantie is echt![]()
Profielquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:28 schreef kratjuh het volgende:
Als het zondag absoluut droog blijft kom ik ook wel ..
Rib-i en Fullcum hebben het (gebrek aan) profiel op m'n bandjes gezien ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je ze al gevraagd![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Profiel
Nee, bij mijn weten werkt ze alleen op vrijdag(avond) en zaterdag ... Dus ik zal me vrijdagavond moeten vermannen ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je ze al gevraagd![]()
![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Profiel
Dat is dat tweede icoontje van rechtsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je ze al gevraagd![]()
.
Treffendquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:30 schreef kratjuh het volgende:
Tja de kans dat ze jou zonder rijbewijs oppakken wordt dan wel erg groot he ?
Komt helemaal goed, ik zou de zak wel achterwege laten als je een juwelierszaak binnen staptquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:51 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Nee, bij mijn weten werkt ze alleen op vrijdag(avond) en zaterdag ... Dus ik zal me vrijdagavond moeten vermannen .. [afbeelding]
quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:12 schreef richardgie het volgende:
[..]
Dat is dat tweede icoontje van rechts.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:16 schreef worldpimber het volgende:
Guys, I'll be there with mi homies on the heuvelrug, je wets [afbeelding]
Was meer 'figure of speech' dan 'plan van aanpak' ..quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Komt helemaal goed, ik zou de zak wel achterwege laten als je een juwelierszaak binnen stapt
Waaaaat, alweer geen complete Fok! MC meet .. ??quote:[..]
![]()
Wordt een gezellige meet, jammer dat Fulcrum andere prioriteiten heeft![]()
![]()
Word Broquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:16 schreef worldpimber het volgende:
Guys, I'll be there with mi homies on the heuvelrug, je wets [afbeelding]
Je weet toch, ik kan zo bij een verzekeraar aan de slag ..quote:
Dope shit, ouwe .. Kickin' it wid da homes at the hillback ..quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:16 schreef worldpimber het volgende:
Guys, I'll be there with mi homies on the heuvelrug, je wets
quote:
Zul je zien dat het gaat regenenquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:26 schreef kratjuh het volgende:
Dope shit, ouwe .. Kickin' it wid da homes at the hillback .. [afbeelding]
Zeldenquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:24 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Waaaaat, alweer geen complete Fok! MC meet .. ??![]()
Kick boks annagatar je weet tochquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:32 schreef hicham het volgende:
[..]
Zelden![]()
Die pic in de OP is de grootste opkomst bij een meet sinds ik en pimber hier zijn (lees: sinds de Fok!MC leuk is, daarvoor was er niks aan)
quote:
Sikter laan olm, Orrospoedoetjoequote:
Wat voor werk doe je dan, zo erg kan het niet zijn tochquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:41 schreef Vodkat het volgende:
Morgen dinsdag ... blergh...
ik wou dat ik miljonair was en niet meer hoefde te werken!!!!!!! iig niet voor iemand anders
Eh, hoeveel euro verschil zit er ongeveer tussen de schalen? D3 en D5 bijvoorbeeld?quote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:43 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geil joh, zo een Corsaro 1200 zonder die gigantische standaard dempers[afbeelding]
Beter mail je me dan vertel ik je alles. Openbaar is dat niet cool, je weet tochquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Eh, hoeveel euro verschil zit er ongeveer tussen de schalen? D3 en D5 bijvoorbeeld?
Je gaat teveel met Turken omHad minstens verwacht dat je wel wat Pools kon
Hmm ok, daar kan ik wel mee levenquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:49 schreef Makster het volgende:
Beter mail je me dan vertel ik je alles. Openbaar is dat niet cool, je weet toch![]()
MAar concreet kan ik je vertellen dat dat om en nabij de uhhhh, 1,19 Euro ligt zo ongeveer
En idd, te veel turken jaAchiek, Yarak, Gut
![]()
Jij d3quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hmm ok, daar kan ik wel mee leven![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:08 schreef Worldbeater het volgende:
Zondag 12.30 ergens verzamelen voor de Utrechtse Heuvelrugmeet dus?!!!!!!!!![]()
Neequote:
Heb je ook altijd dat met alles wat je koopt er altijd wel een reden is dat je er eerst voor terug moet?quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:57 schreef Roderick2085 het volgende:
kom ik kwart over 7 thuiszo'n dag is veel te lang als je om kwart voor 8 de deur uitgaat
is m'n remleiding binnen
doosje openmaken.... 2 leidingen in de verpakking... hmm... had toch echt een 1-delige remleiding besteld
ik net ff passende langste past al niet, dus ga maar ff een mailtje sturen...
meestal valt het wel mee... behalve kleding dan, dat doe ik dus ook meestal maar gewoon niet meerquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Heb je ook altijd dat met alles wat je koopt er altijd wel een reden is dat je er eerst voor terug moet?![]()
WB doet daar een poging voor, tis maar af te wachten of de rest meewerktquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
eY
leuk, zo een huisjelekker klussen hele dagen
![]()
wtf, Fok! MegaMeet![]()
des Fok!MC''s komt alleen de HKquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:08 schreef hicham het volgende:
WB doet daar een poging voor, tis maar af te wachten of de rest meewerkt
<insert.finger.finger>quote:Jij zeker een verjaardag a.s zondag
quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:11 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Morgenavond date! ik vreet mezelf nu al op
quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:12 schreef FemaleRebbel het volgende:
![]()
Laat wat voor hem haar over om op te vreten
Goed adviesquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:12 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
![]()
Laat wat voor hem haar over om op te vreten
quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:11 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Morgenavond date! ik vreet mezelf nu al op
Editterdquote:
Je bent wel druk HeH....solliciteren, daten en jezelf opvreten.:Pquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:15 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Goed advies![]()
En het is een meid ja![]()
Ja.. alles komt ineens zo plotseling. Oh Rebbeltje help mequote:Op maandag 7 augustus 2006 21:19 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Je bent wel druk HeH....solliciteren, daten en jezelf opvreten.:P
Relax Fullie....'t is 2006![]()
Gun jezelf een dagje vrij, beetje ontspanning en dan kun je er weer tegenaanquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
<insert.finger.finger>![]()
--> klussen in huisding is dan trouwens nog niet klaar...
quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Gun jezelf een dagje vrij, beetje ontspanning en dan kun je er weer tegenaan
Anders stort je in... of je huis
Mail is waar je werk woont swaquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nee
Ik had je weken geleden wel iets erover gemailed, maar volgens mij heb je die gemist.![]()
En daarzo kan je volgens mij zelfs meteen met D5 beginnen, hij wilde D4 invullen maar ik zag zijn hand in de intentie 4 veranderen naar 3 en hij mompelde erbij "omdat je net begint" ...Lijer
rrrrrrrrr
Hoe jong was je ook alweerquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ja.. alles komt ineens zo plotseling. Oh Rebbeltje help me![]()
instortenquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Gun jezelf een dagje vrij, beetje ontspanning en dan kun je er weer tegenaan
Anders stort je in... of je huis
JA hoe oud / jong ben jijquote:
Oeeeeeiiiiquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:44 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Fluister ik wel in je oor als RB het licht heeft uitgedaan [afbeelding]
quote:
*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:50 schreef Makster het volgende:
[..]
Oeeeeeiiii![]()
![]()
Dan toch maar naar Assen zondag![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:31 schreef Makster het volgende:
[..]
Mail is waar je werk woont swa
D3 doe je lekker
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:52 schreef FemaleRebbel het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Hahahahahahahhaa ja kan idd zijn dat ik hem weg gepleurd heb jaquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Trouwens, de titel van de vorige mail was: "Enlarge your penis now free@1!!! ", verklaard misschien waarom die nooit is gelezen/ontvangen
quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:03 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Tering doet me denken aan een maat van mij, die pakte vorige week een wijf van 35
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
[..]
![]()
Tering doet me denken aan een maat van mij, die pakte vorige week een wijf van 35
Nou en?Wat is daar mis meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Die kon ik idd niet missen neequote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:08 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
[afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Niks, maar hij is 22 en heeft een lekker wijf als vriendinquote:Maar goed verstand komt met de jaren dus ik zo dat uiteraard nooit zomaar doen
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Zwijg ff pisvlekquote:
Toen ik zo oud was had ik een vriendin van 40 ofzo uit A'damquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:17 schreef Makster het volgende:
[..]
Niks, maar hij is 22 en heeft een lekker wijf als vriendinMaar goed verstand komt met de jaren dus ik zo dat uiteraard nooit zomaar doen
![]()
Kijk,je moet het verhaal wel effe compleet vertellenquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:17 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Niks, maar hij is 22 en heeft een lekker wijf als vriendinMaar goed verstand komt met de jaren dus ik zo dat uiteraard nooit zomaar doen
![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat betekent dat ze al 10 jaar in het uitdijingsproces zitten![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:21 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Toen ik zo oud was had ik een vriendin van 40 ofzo uit A'dam
OkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhhmmmmmm 40 uhhmmmmmmm 22 uuhhhmmmmmmm 25 uuhhhmmmmm is uuuhhhhmmmmmmmm plus 25 is uhhhhhhmmmmmmmmmmm Hmmmmmmmmm das best oud vriend![]()
Word up dogquote:
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Dan hebben ze het misquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:24 schreef richardgie het volgende:
[..]
D'r zijn nog mensen die denken dat er hier enige vorm serieusheid is te vinden.
's kijken hoe mevrouw Worldpimster er uitziet als ze 35 is, oww wacht ff....dat kunnen we niet zien, zit tuurlijk verstopt onder een burkaquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat betekent dat ze al 10 jaar in het uitdijingsproces zitten![]()
Als ze de 23 gepasseerd is (daarna gaat het echt hard achteruitquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:27 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
's kijken hoe mevrouw Worldpimster er uitziet als ze 35 is, oww wacht ff....dat kunnen we niet zien, zit tuurlijk verstopt onder een burka![]()
Je kan toch kijken of het een eenpersoons tentje is of een bungalowtentquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:27 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
's kijken hoe mevrouw Worldpimster er uitziet als ze 35 is, oww wacht ff....dat kunnen we niet zien, zit tuurlijk verstopt onder een burka![]()
Ach ja, liever iemand van boven de 23 dan een 14 jarig meisje en een geitquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Als ze de 23 gepasseerd is (daarna gaat het echt hard achteruit) kies je gewoon weer een nieuwe
Inderdaad, als het waar zou zijnquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:25 schreef Makster het volgende:
[..]
Ok
Uhhmmmmmm 40 uhhmmmmmmm 22 uuhhhmmmmmmm 25 uuhhhmmmmm is uuuhhhhmmmmmmmm plus 25 is uhhhhhhmmmmmmmmmmm Hmmmmmmmmm das best oud vriend![]()
![]()
Helemaal niks, dat zijn we zondag overeengekomenquote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:28 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Is dat zo'n nieuw model opblaaspop ?![]()
Ga jij XX es ff ontrstringe knulquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja, liever iemand van boven de 23 dan een 14 jarig meisje en een geit![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ga jij XX es ff ontrstringe knulen daarna weer verder spelen in de ballenbak
Is dat dat meiske uit die juwelierszaak ?quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:34 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik heb ook al een vakantie geregeld met haar! Mits het morgen leuk is natuurlijk.
Dan gaan we met z'n tweetjes nog naar de Ardennen![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
en daarna weer verder spelen in de ballenbak zandbak
Jij bent met mij in de warquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:37 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Is dat dat meiske uit die juwelierszaak ?![]()
![]()
Van heuveltje naar heuveltje.Oeps wat zeg ik nu toch weer.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:34 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik heb ook al een vakantie geregeld met haar! Mits het morgen leuk is natuurlijk.
Dirty minded!!!quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:37 schreef richardgie het volgende:
[..]
Van heuveltje naar heuveltje.Oeps wat zeg ik nu toch weer..
http://www.musicfrom.nl/s(...)/vieze_oude_man.htmlquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:37 schreef richardgie het volgende:
[..]
Van heuveltje naar heuveltje.Oeps wat zeg ik nu toch weer..
Vijfenzestig plusserquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
http://www.musicfrom.nl/s(...)/vieze_oude_man.html
En jij dacht echt dat ik daar ging kijkenquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
http://www.musicfrom.nl/s(...)/vieze_oude_man.html
Is een songtekst Mr. Dirty Mindquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:41 schreef richardgie het volgende:
[..]
En jij dacht echt dat ik daar ging kijken.
Eens met [betreffende user] ..quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:41 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
dirty mind joy forever![]()
So cliché....
So true![]()
Kan ik me voorstellen,alleen nu nog effe een kermis vindenquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:39 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb zin in een broodje braadworst van de kermis![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:39 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb zin in een broodje braadworst van de kermis![]()
Amenquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:41 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
dirty mind joy forever![]()
So cliché....
So true![]()
En jij met de stille hoop dat ik hier zou gaan zitten zingenquote:
Ik weet dat er 1-tje in Venray isquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:42 schreef richardgie het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen,alleen nu nog effe een kermis vinden.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:44 schreef richardgie het volgende:
[..]
En jij met de stille hoop dat ik hier zou gaan zitten zingenSorry maar dat kan ik de buren niet aandoen
.
Kermis @ Akerslootquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:42 schreef richardgie het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen,alleen nu nog effe een kermis vinden.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:34 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ja joh, meteen even de halve Fok!MC ontmoeten, dan weet je meteen dat er niet geneukt wordtquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:50 schreef Gawaine het volgende:
[..]
oh ja.![]()
Ga je vragen of ze zondag mee gaat toeren ?![]()
er komen hier ook aardige mensen hoorquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja joh, meteen even de halve Fok!MC ontmoeten, dan weet je meteen dat er niet geneukt wordt
Is ze lekkerquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:50 schreef Gawaine het volgende:
[..]
oh ja.![]()
Ga je vragen of ze zondag mee gaat toeren ?![]()
Dat zeg ik nietquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:54 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
er komen hier ook aardige mensen hoor
Ja hebbie ook picsquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:56 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ze schijnt wel een fantastisch achterwerk te hebben, heb ik gehoord![]()
Kan die ze toch op de plee een beurt gevenquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja joh, meteen even de halve Fok!MC ontmoeten, dan weet je meteen dat er niet geneukt wordt
quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:59 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Kan die ze toch op de plee een beurt gevenIn zo'n mooi literair café, met d'r kop tegen de deur...ploink ploink ploink
![]()
Kwijlen!quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:43 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geil joh, zo een Corsaro 1200 zonder die gigantische standaard dempers[afbeelding]
Kan die ze toch op de plee een beurt gevenIn zo'n mooi literair café, met d'r kop tegen de deur...ploink ploink ploink
![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
ik heb wel ff zin om te komen, ik ken nog niet iedereen hier irlquote:
Hahahahahhaaquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:59 schreef Gawaine het volgende:
[..]
![]()
Weet niet...quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:12 schreef Gawaine het volgende:
oh ja, heeft er iemand een tft scherm te koop voor weinig ?![]()
Koekiesquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:29 schreef koffiekoekje het volgende:
Heuj!!!Ik kan nog typen
(enigszins)
[..]
![]()
Blaat, sex, motoren en chicksquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:35 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Is er een samenvatting van de afgelopen/vorige week?![]()
![]()
Hmm, Gaat ze dat wel bijhouden????quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:39 schreef dribbel79 het volgende:
Bier en tieten?
Net wezen trainen, eerste training vd selectie, pfff...morgen hier mee lurken, geen zin om te werken gok ik, kapotgaan!!!
Wat doen we waar hoe laat zondag, ff zien of ik mijn eegaa mee kan sjouwen (Savage LS 650, mag dat??)
Ennnnn, platgaan!!
Haha! Je leest net de verkeerde dingenquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:49 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
* Terug leest.
Ondeugend die je balletjes kaatstnice....
quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:51 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Haha! Je leest net de verkeerde dingen![]()
Ben bang van niet vrindquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:47 schreef Fulcrum_X het volgende:
Dr wordt wel aardig doorgereden ja, Dribbel... dat je het even weet
Moeten we toch even bij onze ervaringsdeskundige aankloppenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:27 schreef bvvt het volgende:
Je kan op een gs500 tenslotte niet erg hard. Die sjoppert kan em best bijhouden en d'r voorbij![]()
![]()
Huh ?quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:49 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
* Terug leest.
Ondeugend die je balletjes kaatstnice....
[..]
Jij krijgt klappen mocht er toch een Assen-meet plaatsvinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
Netjes, mooi om te horen dat de pijn weg is en hopelijk kan je snel scherp zien zodat je lekker kan gaan rijdenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:01 schreef Emme-r-tje het volgende:Dag mensen van het goede leven!
Nog even snel een post voor het slapen gaan.
Zoals belooft zal ik even een update geven over het laten laseren van mijn ogen.
27 juli is het gebeurt. Ben netjes geholpen. Na de behandeling heb ik veel geslapen thuis en heb aardig wat last gehad van mijn ogen. Pijn, zanderig en droog gevoel etc.
Veel telefoontjes gehad van vrienden, familie en collega's. Echt super dat er zoveel mensen zijn die met je meeleven.
28 juli: Wakker geworden en direct scherp zien. Echt een genot!!! Deze dag heb ik vrijwel geen pijn gehad aan m'n ogen. Alles ging goed.
29 juli: De minste dag van allen. 's nachts vrijwel niet kunnen slapen van de pijn.En de gehele dag veel pijn gehad. 's avonds ging het wel weer iets beter. M'n beste vrienden zijn even langs geweest wat weer een plus-punt van de dag was.
De rest van de dagen ging het alleen maar beter en beter. Gelukkig.
Het enige min-puntje is, is dat ik nog niet helemaal scherp zie. Dit zal waarschijnlijk met goed druppelen goedkomen. Maar het is wel vervelend.
Dus ja, motorrijden (lessen) zit er even niet echt in.![]()
Zodra ik ga lessen, jullie zijn (1 van) de eerste die het zullen horen!
Thanx nog voor de verschillende mailtjes!
Ik "kijk" er echt naar uit..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
hopelijk kan je snel scherp zien zodat je lekker kan gaan rijden![]()
Good for you zeg.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:01 schreef Emme-r-tje het volgende:Dag mensen van het goede leven!
Zoals belooft zal ik even een update geven over het laten laseren van mijn ogen.
27 juli is het gebeurt. Ben netjes geholpen. Na de behandeling heb ik veel geslapen thuis en heb aardig wat last gehad van mijn ogen. Pijn, zanderig en droog gevoel etc.
Veel telefoontjes gehad van vrienden, familie en collega's. Echt super dat er zoveel mensen zijn die met je meeleven.
28 juli: Wakker geworden en direct scherp zien. Echt een genot!!! Deze dag heb ik vrijwel geen pijn gehad aan m'n ogen. Alles ging goed.
29 juli: De minste dag van allen. 's nachts vrijwel niet kunnen slapen van de pijn.En de gehele dag veel pijn gehad. 's avonds ging het wel weer iets beter. M'n beste vrienden zijn even langs geweest wat weer een plus-punt van de dag was.
Het enige min-puntje is, is dat ik nog niet helemaal scherp zie. Dit zal waarschijnlijk met goed druppelen goedkomen. Maar het is wel vervelend.
Ach joh komt wel, met het CBR sloomheid zit je nu toch in de winter met afrijden ofzoquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:04 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Ik "kijk" er echt naar uit..![]()
Was het maar al zover..
Nu heb ik met vlagen een scherp zicht... Is niet voldoende om te mogen rijden..
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 07:06 schreef Fulcrum_X het volgende:
Mogguh. Ik kan niet slapen!![]()
Naja heb van 3 tot 6 kunnen slapen, maar meer lukt ook niet.![]()
Dan blijf ik wel vrijgezelquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 07:42 schreef kratjuh het volgende:
En anders is hier vast nog wel iemand te vinden die je als schandknaap wil ..
Hey, das van de village peoplequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 07:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
WE WERE BORN TO BEEEEE..... ALIIIIIIIIIIIIHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIVE
BOOOOOOOOOOORN....
BORN TO BE ALIVE!![]()
Ik volg het even niet, je was toch al voorzien?quote:
Ik ging 5 keer per week voor een jaar of 7 lang , nu weet ik beterquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 07:29 schreef kratjuh het volgende:
Fullcum is vliefd ...
Ik ben verslaafd aan fitness .. Gister geweest, vanmiddag ga ik weer ...
Denk 't wel heur...ze weet hoe ze gas moet gevenquote:
Licht rijbewijs, zijn weinig fietsen op een Fok! MC Meet die hiervoor in aanmerking komen (*kuch* ZXR400?? *kuch*quote:Anders ff van motor wilsselen. Heb er 3 van gehad - weet wel hoe dat ik em plat op de grond moet leggen.![]()
Fullcum al voorzien ? Bron ?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik volg het even niet, je was toch al voorzien?
Of is het een begin van een harem?![]()
Dat is iets wat ik (ondanks mijn visuele handicap, lees "bril") nog niet heb gedaan/ durven doen...laseren...mag ik zo brutaal zijn om je te vragen wat dat geintje ongeveer kost??quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:01 schreef Emme-r-tje het volgende:Dag mensen van het goede leven!
Ik ben wel vaker in de war.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:51 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Fullcum al voorzien ? Bron ?
Hij is zo vrijgezel als maar kan ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |