Zielig dus.
Een katertje van ongeveer 2 jaar oud. Altijd lekker druk enzo.
Omdat je geen zin hebt om constant de deur van de huiskamer naar de overloop -waar de kattenbaken staan- open te houden, maak je een mooi kattenluikje.
Gaat prima, die grote kat heeft er geen probleem mee. Maar de kleine kat vind het iets minder. Telkens als hij door het luikje gaat zie je dat dat hij er wat mee aan t prutsen is, maar hij gaat er wel door.
Dan ga je eens een keertje weg en kom je terug om je kat op drie poten lopend terug te vinden.
Ach gut, poot in t luikje. Zal wel overgaan. een dag of 3 passeren maar er wordt geen gewicht op het pootje gezet. Vreemd want aan de krabpaal hangen is niet erg zo te zien.
Goed, ff naar de dierenarts. Het is immers niet de eerste keer dat je wat met je poot hebt. Je vond het ook spannend om hem tussen de scharnieren kant van de deur te stoppen toe ik de deur dicht deed. Daar heb je ook 2 dagen niet op gelopen. Daarna snapte je wel dat dat no go was.
De dierenarts voelde geen gebroken ledematen, en zoals gewoonlijk geef je toch geen kick ook al doet t pijn. Spuitje painkillers erin en kijken maar.
Weekje later nog geen verbetering.. Hmmm.. Toch maar een fototje laten maken.
Jij onder zeil -Ik ook toen ik moest betalen ( 150- :
![]()
)- En de foto leverde niet veel op.
Een geiriteerd of beschadigd gewricht.. Tja .. Moet ik daar nu mee. Je ziet er niet uit alsof je veel pijn hebt. Loopt door het huis. Okee minder dan normaal, en ligt een beetje maf op je elleboog om het wat te ontlasten.
Tja. Maar eens zien wat de komende weken je doet, maar je bent wel zielig. (en als je poot in het luikje hebt geklemd, er aan bent gaan hangen en je poot hebt verdraaid, ook nog eens dom)
Poek is zielig