Was meer 'figure of speech' dan 'plan van aanpak' ..quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Komt helemaal goed, ik zou de zak wel achterwege laten als je een juwelierszaak binnen stapt
Waaaaat, alweer geen complete Fok! MC meet .. ??quote:[..]
![]()
Wordt een gezellige meet, jammer dat Fulcrum andere prioriteiten heeft![]()
![]()
Word Broquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:16 schreef worldpimber het volgende:
Guys, I'll be there with mi homies on the heuvelrug, je wets [afbeelding]
Je weet toch, ik kan zo bij een verzekeraar aan de slag ..quote:
Dope shit, ouwe .. Kickin' it wid da homes at the hillback ..quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:16 schreef worldpimber het volgende:
Guys, I'll be there with mi homies on the heuvelrug, je wets
quote:
Zul je zien dat het gaat regenenquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:26 schreef kratjuh het volgende:
Dope shit, ouwe .. Kickin' it wid da homes at the hillback .. [afbeelding]
Zeldenquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:24 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Waaaaat, alweer geen complete Fok! MC meet .. ??![]()
Kick boks annagatar je weet tochquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:32 schreef hicham het volgende:
[..]
Zelden![]()
Die pic in de OP is de grootste opkomst bij een meet sinds ik en pimber hier zijn (lees: sinds de Fok!MC leuk is, daarvoor was er niks aan)
quote:
Sikter laan olm, Orrospoedoetjoequote:
Wat voor werk doe je dan, zo erg kan het niet zijn tochquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:41 schreef Vodkat het volgende:
Morgen dinsdag ... blergh...
ik wou dat ik miljonair was en niet meer hoefde te werken!!!!!!! iig niet voor iemand anders
Eh, hoeveel euro verschil zit er ongeveer tussen de schalen? D3 en D5 bijvoorbeeld?quote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:43 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geil joh, zo een Corsaro 1200 zonder die gigantische standaard dempers[afbeelding]
Beter mail je me dan vertel ik je alles. Openbaar is dat niet cool, je weet tochquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Eh, hoeveel euro verschil zit er ongeveer tussen de schalen? D3 en D5 bijvoorbeeld?
Je gaat teveel met Turken omHad minstens verwacht dat je wel wat Pools kon
Hmm ok, daar kan ik wel mee levenquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:49 schreef Makster het volgende:
Beter mail je me dan vertel ik je alles. Openbaar is dat niet cool, je weet toch![]()
MAar concreet kan ik je vertellen dat dat om en nabij de uhhhh, 1,19 Euro ligt zo ongeveer
En idd, te veel turken jaAchiek, Yarak, Gut
![]()
Jij d3quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hmm ok, daar kan ik wel mee leven![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:08 schreef Worldbeater het volgende:
Zondag 12.30 ergens verzamelen voor de Utrechtse Heuvelrugmeet dus?!!!!!!!!![]()
Neequote:
Heb je ook altijd dat met alles wat je koopt er altijd wel een reden is dat je er eerst voor terug moet?quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:57 schreef Roderick2085 het volgende:
kom ik kwart over 7 thuiszo'n dag is veel te lang als je om kwart voor 8 de deur uitgaat
is m'n remleiding binnen
doosje openmaken.... 2 leidingen in de verpakking... hmm... had toch echt een 1-delige remleiding besteld
ik net ff passende langste past al niet, dus ga maar ff een mailtje sturen...
meestal valt het wel mee... behalve kleding dan, dat doe ik dus ook meestal maar gewoon niet meerquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Heb je ook altijd dat met alles wat je koopt er altijd wel een reden is dat je er eerst voor terug moet?![]()
WB doet daar een poging voor, tis maar af te wachten of de rest meewerktquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
eY
leuk, zo een huisjelekker klussen hele dagen
![]()
wtf, Fok! MegaMeet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |