quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:08 schreef Worldbeater het volgende:
Zondag 12.30 ergens verzamelen voor de Utrechtse Heuvelrugmeet dus?!!!!!!!!![]()
Even circa.![]()
Noteert Rib-I, Dribbel, WB.
Special guests & stuntshow: Makster, Hicham
Vaste -en potentiele meeters die even mogen bevestigen:
Geen_ZX9R
RichardGie
Rausdouwer
Mercy_symbol
Koffiekoekje
Ikookhier
Kratjuh
Roderick2085
Faithy
Gawaine
Dunc
BWT
RB
FemaleRebbel
McNasty
Hollander172
Ondeugend
PeerkeMikuni
TR_Roadkill
Vodkat
Worldpimber
Na introductie overige deelnemers welkom.![]()
Bazziek mag onder curatele van pa mee.Durft niet.
**Disclaimer voor als ik iemand vergeet**
quote:
Spoorloos verdwenen.quote:
Heeee, zijn we toen ook geweest.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:08 schreef dribbel79 het volgende:
Heuvelrug route, starten in Barneveld zeker??
Goed, dus je overweegt het.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:15 schreef Worldbeater het volgende:
Goed, dus je overweegt het.
Ja is bevestigen en nee is onkennen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duidelijker kan niet
Overigens is geen_ZX9R gewoon deze mijnheer hoor. MauroAnd everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
Verklaren kunnen ze het wel, hard maken niet.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:24 schreef ondeugend het volgende:
Ja is bevestigen en nee is onkennen.
Duidelijker kan niet![]()
Ow ja, wel een keer voorbij zien komen, gelukkig onthouden sommige mensen het wel.quote:Overigens is geen_ZX9R gewoon deze mijnheer hoor. Mauro
quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Verklaren kunnen ze het wel, hard maken niet.![]()
quote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:13 schreef Fulcrum_X het volgende:
Mega Fok meet![]()
Oja sollicitatiegesprek ging okay! Was niet voorbereid en deze stelden net wel allemaal lastige vragen![]()
Na overleggen waren ze wel positief dus ik zou er aan de slag kunnen! Het is wel een professioneel bedrijfje in Groningen, dus ik denk dat ik deze stageplek maar neem![]()
Heb gezegd dat ik er nog even over na zou denken en dat ik het ze morgen of woensdag laat weten![]()
Zit je vakantie er alweer opquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:30 schreef Vodkat het volgende:
pffff die eerste dag na de vakantie is echt![]()
Profielquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:28 schreef kratjuh het volgende:
Als het zondag absoluut droog blijft kom ik ook wel ..
Rib-i en Fullcum hebben het (gebrek aan) profiel op m'n bandjes gezien ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je ze al gevraagd![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Profiel
Nee, bij mijn weten werkt ze alleen op vrijdag(avond) en zaterdag ... Dus ik zal me vrijdagavond moeten vermannen ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je ze al gevraagd![]()
![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Profiel
Dat is dat tweede icoontje van rechtsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je ze al gevraagd![]()
.
Treffendquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:30 schreef kratjuh het volgende:
Tja de kans dat ze jou zonder rijbewijs oppakken wordt dan wel erg groot he ?
Komt helemaal goed, ik zou de zak wel achterwege laten als je een juwelierszaak binnen staptquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:51 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Nee, bij mijn weten werkt ze alleen op vrijdag(avond) en zaterdag ... Dus ik zal me vrijdagavond moeten vermannen .. [afbeelding]
quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:12 schreef richardgie het volgende:
[..]
Dat is dat tweede icoontje van rechts.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:16 schreef worldpimber het volgende:
Guys, I'll be there with mi homies on the heuvelrug, je wets [afbeelding]
Was meer 'figure of speech' dan 'plan van aanpak' ..quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Komt helemaal goed, ik zou de zak wel achterwege laten als je een juwelierszaak binnen stapt
Waaaaat, alweer geen complete Fok! MC meet .. ??quote:[..]
![]()
Wordt een gezellige meet, jammer dat Fulcrum andere prioriteiten heeft![]()
![]()
Word Broquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:16 schreef worldpimber het volgende:
Guys, I'll be there with mi homies on the heuvelrug, je wets [afbeelding]
Je weet toch, ik kan zo bij een verzekeraar aan de slag ..quote:
Dope shit, ouwe .. Kickin' it wid da homes at the hillback ..quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:16 schreef worldpimber het volgende:
Guys, I'll be there with mi homies on the heuvelrug, je wets
quote:
Zul je zien dat het gaat regenenquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:26 schreef kratjuh het volgende:
Dope shit, ouwe .. Kickin' it wid da homes at the hillback .. [afbeelding]
Zeldenquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:24 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Waaaaat, alweer geen complete Fok! MC meet .. ??![]()
Kick boks annagatar je weet tochquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:32 schreef hicham het volgende:
[..]
Zelden![]()
Die pic in de OP is de grootste opkomst bij een meet sinds ik en pimber hier zijn (lees: sinds de Fok!MC leuk is, daarvoor was er niks aan)
quote:
Sikter laan olm, Orrospoedoetjoequote:
Wat voor werk doe je dan, zo erg kan het niet zijn tochquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:41 schreef Vodkat het volgende:
Morgen dinsdag ... blergh...
ik wou dat ik miljonair was en niet meer hoefde te werken!!!!!!! iig niet voor iemand anders
Eh, hoeveel euro verschil zit er ongeveer tussen de schalen? D3 en D5 bijvoorbeeld?quote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:43 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geil joh, zo een Corsaro 1200 zonder die gigantische standaard dempers[afbeelding]
Beter mail je me dan vertel ik je alles. Openbaar is dat niet cool, je weet tochquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Eh, hoeveel euro verschil zit er ongeveer tussen de schalen? D3 en D5 bijvoorbeeld?
Je gaat teveel met Turken omHad minstens verwacht dat je wel wat Pools kon
Hmm ok, daar kan ik wel mee levenquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:49 schreef Makster het volgende:
Beter mail je me dan vertel ik je alles. Openbaar is dat niet cool, je weet toch![]()
MAar concreet kan ik je vertellen dat dat om en nabij de uhhhh, 1,19 Euro ligt zo ongeveer
En idd, te veel turken jaAchiek, Yarak, Gut
![]()
Jij d3quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hmm ok, daar kan ik wel mee leven![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:08 schreef Worldbeater het volgende:
Zondag 12.30 ergens verzamelen voor de Utrechtse Heuvelrugmeet dus?!!!!!!!!![]()
Neequote:
Heb je ook altijd dat met alles wat je koopt er altijd wel een reden is dat je er eerst voor terug moet?quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:57 schreef Roderick2085 het volgende:
kom ik kwart over 7 thuiszo'n dag is veel te lang als je om kwart voor 8 de deur uitgaat
is m'n remleiding binnen
doosje openmaken.... 2 leidingen in de verpakking... hmm... had toch echt een 1-delige remleiding besteld
ik net ff passende langste past al niet, dus ga maar ff een mailtje sturen...
meestal valt het wel mee... behalve kleding dan, dat doe ik dus ook meestal maar gewoon niet meerquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Heb je ook altijd dat met alles wat je koopt er altijd wel een reden is dat je er eerst voor terug moet?![]()
WB doet daar een poging voor, tis maar af te wachten of de rest meewerktquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
eY
leuk, zo een huisjelekker klussen hele dagen
![]()
wtf, Fok! MegaMeet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |