Weet niet...quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:12 schreef Gawaine het volgende:
oh ja, heeft er iemand een tft scherm te koop voor weinig ?![]()
Koekiesquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:29 schreef koffiekoekje het volgende:
Heuj!!!Ik kan nog typen
(enigszins)
quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:59 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Kan die ze toch op de plee een beurt gevenIn zo'n mooi literair café, met d'r kop tegen de deur...ploink ploink ploink
![]()
Blaat, sex, motoren en chicksquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:35 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Is er een samenvatting van de afgelopen/vorige week?![]()
![]()
Hmm, Gaat ze dat wel bijhouden????quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:39 schreef dribbel79 het volgende:
Bier en tieten?
Net wezen trainen, eerste training vd selectie, pfff...morgen hier mee lurken, geen zin om te werken gok ik, kapotgaan!!!
Wat doen we waar hoe laat zondag, ff zien of ik mijn eegaa mee kan sjouwen (Savage LS 650, mag dat??)
Ennnnn, platgaan!!
Haha! Je leest net de verkeerde dingenquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:49 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
* Terug leest.
Ondeugend die je balletjes kaatstnice....
quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:51 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Haha! Je leest net de verkeerde dingen![]()
Ben bang van niet vrindquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:47 schreef Fulcrum_X het volgende:
Dr wordt wel aardig doorgereden ja, Dribbel... dat je het even weet
Moeten we toch even bij onze ervaringsdeskundige aankloppenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:27 schreef bvvt het volgende:
Je kan op een gs500 tenslotte niet erg hard. Die sjoppert kan em best bijhouden en d'r voorbij![]()
![]()
Huh ?quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:49 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
* Terug leest.
Ondeugend die je balletjes kaatstnice....
quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:03 schreef Makster het volgende:
[..]
Jij krijgt klappen mocht er toch een Assen-meet plaatsvinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
Netjes, mooi om te horen dat de pijn weg is en hopelijk kan je snel scherp zien zodat je lekker kan gaan rijdenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:01 schreef Emme-r-tje het volgende:Dag mensen van het goede leven!
Nog even snel een post voor het slapen gaan.
Zoals belooft zal ik even een update geven over het laten laseren van mijn ogen.
27 juli is het gebeurt. Ben netjes geholpen. Na de behandeling heb ik veel geslapen thuis en heb aardig wat last gehad van mijn ogen. Pijn, zanderig en droog gevoel etc.
Veel telefoontjes gehad van vrienden, familie en collega's. Echt super dat er zoveel mensen zijn die met je meeleven.
28 juli: Wakker geworden en direct scherp zien. Echt een genot!!! Deze dag heb ik vrijwel geen pijn gehad aan m'n ogen. Alles ging goed.
29 juli: De minste dag van allen. 's nachts vrijwel niet kunnen slapen van de pijn.En de gehele dag veel pijn gehad. 's avonds ging het wel weer iets beter. M'n beste vrienden zijn even langs geweest wat weer een plus-punt van de dag was.
De rest van de dagen ging het alleen maar beter en beter. Gelukkig.
Het enige min-puntje is, is dat ik nog niet helemaal scherp zie. Dit zal waarschijnlijk met goed druppelen goedkomen. Maar het is wel vervelend.
Dus ja, motorrijden (lessen) zit er even niet echt in.![]()
Zodra ik ga lessen, jullie zijn (1 van) de eerste die het zullen horen!
Thanx nog voor de verschillende mailtjes!
Ik "kijk" er echt naar uit..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
hopelijk kan je snel scherp zien zodat je lekker kan gaan rijden![]()
Good for you zeg.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:01 schreef Emme-r-tje het volgende:Dag mensen van het goede leven!
Zoals belooft zal ik even een update geven over het laten laseren van mijn ogen.
27 juli is het gebeurt. Ben netjes geholpen. Na de behandeling heb ik veel geslapen thuis en heb aardig wat last gehad van mijn ogen. Pijn, zanderig en droog gevoel etc.
Veel telefoontjes gehad van vrienden, familie en collega's. Echt super dat er zoveel mensen zijn die met je meeleven.
28 juli: Wakker geworden en direct scherp zien. Echt een genot!!! Deze dag heb ik vrijwel geen pijn gehad aan m'n ogen. Alles ging goed.
29 juli: De minste dag van allen. 's nachts vrijwel niet kunnen slapen van de pijn.En de gehele dag veel pijn gehad. 's avonds ging het wel weer iets beter. M'n beste vrienden zijn even langs geweest wat weer een plus-punt van de dag was.
Het enige min-puntje is, is dat ik nog niet helemaal scherp zie. Dit zal waarschijnlijk met goed druppelen goedkomen. Maar het is wel vervelend.
Ach joh komt wel, met het CBR sloomheid zit je nu toch in de winter met afrijden ofzoquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:04 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Ik "kijk" er echt naar uit..![]()
Was het maar al zover..
Nu heb ik met vlagen een scherp zicht... Is niet voldoende om te mogen rijden..
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 07:06 schreef Fulcrum_X het volgende:
Mogguh. Ik kan niet slapen!![]()
Naja heb van 3 tot 6 kunnen slapen, maar meer lukt ook niet.![]()
Dan blijf ik wel vrijgezelquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 07:42 schreef kratjuh het volgende:
En anders is hier vast nog wel iemand te vinden die je als schandknaap wil ..
Hey, das van de village peoplequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 07:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
WE WERE BORN TO BEEEEE..... ALIIIIIIIIIIIIHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIVE
BOOOOOOOOOOORN....
BORN TO BE ALIVE!![]()
Ik volg het even niet, je was toch al voorzien?quote:
Ik ging 5 keer per week voor een jaar of 7 lang , nu weet ik beterquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 07:29 schreef kratjuh het volgende:
Fullcum is vliefd ...
Ik ben verslaafd aan fitness .. Gister geweest, vanmiddag ga ik weer ...
Denk 't wel heur...ze weet hoe ze gas moet gevenquote:
Licht rijbewijs, zijn weinig fietsen op een Fok! MC Meet die hiervoor in aanmerking komen (*kuch* ZXR400?? *kuch*quote:Anders ff van motor wilsselen. Heb er 3 van gehad - weet wel hoe dat ik em plat op de grond moet leggen.![]()
Fullcum al voorzien ? Bron ?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik volg het even niet, je was toch al voorzien?
Of is het een begin van een harem?![]()
Dat is iets wat ik (ondanks mijn visuele handicap, lees "bril") nog niet heb gedaan/ durven doen...laseren...mag ik zo brutaal zijn om je te vragen wat dat geintje ongeveer kost??quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:01 schreef Emme-r-tje het volgende:Dag mensen van het goede leven!
Ik ben wel vaker in de war.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:51 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Fullcum al voorzien ? Bron ?
Hij is zo vrijgezel als maar kan ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |