Als ze de 23 gepasseerd is (daarna gaat het echt hard achteruitquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:27 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
's kijken hoe mevrouw Worldpimster er uitziet als ze 35 is, oww wacht ff....dat kunnen we niet zien, zit tuurlijk verstopt onder een burka![]()
Je kan toch kijken of het een eenpersoons tentje is of een bungalowtentquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:27 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
's kijken hoe mevrouw Worldpimster er uitziet als ze 35 is, oww wacht ff....dat kunnen we niet zien, zit tuurlijk verstopt onder een burka![]()
Ach ja, liever iemand van boven de 23 dan een 14 jarig meisje en een geitquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Als ze de 23 gepasseerd is (daarna gaat het echt hard achteruit) kies je gewoon weer een nieuwe
Inderdaad, als het waar zou zijnquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:25 schreef Makster het volgende:
[..]
Ok
Uhhmmmmmm 40 uhhmmmmmmm 22 uuhhhmmmmmmm 25 uuhhhmmmmm is uuuhhhhmmmmmmmm plus 25 is uhhhhhhmmmmmmmmmmm Hmmmmmmmmm das best oud vriend![]()
![]()
Helemaal niks, dat zijn we zondag overeengekomenquote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:28 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Is dat zo'n nieuw model opblaaspop ?![]()
Ga jij XX es ff ontrstringe knulquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja, liever iemand van boven de 23 dan een 14 jarig meisje en een geit![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ga jij XX es ff ontrstringe knulen daarna weer verder spelen in de ballenbak
Is dat dat meiske uit die juwelierszaak ?quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:34 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik heb ook al een vakantie geregeld met haar! Mits het morgen leuk is natuurlijk.
Dan gaan we met z'n tweetjes nog naar de Ardennen![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
en daarna weer verder spelen in de ballenbak zandbak
Jij bent met mij in de warquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:37 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Is dat dat meiske uit die juwelierszaak ?![]()
![]()
Van heuveltje naar heuveltje.Oeps wat zeg ik nu toch weer.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:34 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik heb ook al een vakantie geregeld met haar! Mits het morgen leuk is natuurlijk.
Dirty minded!!!quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:37 schreef richardgie het volgende:
[..]
Van heuveltje naar heuveltje.Oeps wat zeg ik nu toch weer..
http://www.musicfrom.nl/s(...)/vieze_oude_man.htmlquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:37 schreef richardgie het volgende:
[..]
Van heuveltje naar heuveltje.Oeps wat zeg ik nu toch weer..
Vijfenzestig plusserquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
http://www.musicfrom.nl/s(...)/vieze_oude_man.html
En jij dacht echt dat ik daar ging kijkenquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
http://www.musicfrom.nl/s(...)/vieze_oude_man.html
Is een songtekst Mr. Dirty Mindquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:41 schreef richardgie het volgende:
[..]
En jij dacht echt dat ik daar ging kijken.
Eens met [betreffende user] ..quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:41 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
dirty mind joy forever![]()
So cliché....
So true![]()
Kan ik me voorstellen,alleen nu nog effe een kermis vindenquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:39 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb zin in een broodje braadworst van de kermis![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:39 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb zin in een broodje braadworst van de kermis![]()
Amenquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:41 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
dirty mind joy forever![]()
So cliché....
So true![]()
En jij met de stille hoop dat ik hier zou gaan zitten zingenquote:
Ik weet dat er 1-tje in Venray isquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:42 schreef richardgie het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen,alleen nu nog effe een kermis vinden.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:44 schreef richardgie het volgende:
[..]
En jij met de stille hoop dat ik hier zou gaan zitten zingenSorry maar dat kan ik de buren niet aandoen
.
Kermis @ Akerslootquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:42 schreef richardgie het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen,alleen nu nog effe een kermis vinden.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:34 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ja joh, meteen even de halve Fok!MC ontmoeten, dan weet je meteen dat er niet geneukt wordtquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:50 schreef Gawaine het volgende:
[..]
oh ja.![]()
Ga je vragen of ze zondag mee gaat toeren ?![]()
er komen hier ook aardige mensen hoorquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja joh, meteen even de halve Fok!MC ontmoeten, dan weet je meteen dat er niet geneukt wordt
Is ze lekkerquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:50 schreef Gawaine het volgende:
[..]
oh ja.![]()
Ga je vragen of ze zondag mee gaat toeren ?![]()
Dat zeg ik nietquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:54 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
er komen hier ook aardige mensen hoor
Ja hebbie ook picsquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:56 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ze schijnt wel een fantastisch achterwerk te hebben, heb ik gehoord![]()
Kan die ze toch op de plee een beurt gevenquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja joh, meteen even de halve Fok!MC ontmoeten, dan weet je meteen dat er niet geneukt wordt
quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:59 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Kan die ze toch op de plee een beurt gevenIn zo'n mooi literair café, met d'r kop tegen de deur...ploink ploink ploink
![]()
Kwijlen!quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:43 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geil joh, zo een Corsaro 1200 zonder die gigantische standaard dempers[afbeelding]
Kan die ze toch op de plee een beurt gevenIn zo'n mooi literair café, met d'r kop tegen de deur...ploink ploink ploink
![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
ik heb wel ff zin om te komen, ik ken nog niet iedereen hier irlquote:
Hahahahahhaaquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:59 schreef Gawaine het volgende:
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |