des Fok!MC''s komt alleen de HKquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:08 schreef hicham het volgende:
WB doet daar een poging voor, tis maar af te wachten of de rest meewerkt
<insert.finger.finger>quote:Jij zeker een verjaardag a.s zondag
quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:11 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Morgenavond date! ik vreet mezelf nu al op
quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:12 schreef FemaleRebbel het volgende:
![]()
Laat wat voor hem haar over om op te vreten
Goed adviesquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:12 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
![]()
Laat wat voor hem haar over om op te vreten
quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:11 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Morgenavond date! ik vreet mezelf nu al op
Editterdquote:
Je bent wel druk HeH....solliciteren, daten en jezelf opvreten.:Pquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:15 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Goed advies![]()
En het is een meid ja![]()
Ja.. alles komt ineens zo plotseling. Oh Rebbeltje help mequote:Op maandag 7 augustus 2006 21:19 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Je bent wel druk HeH....solliciteren, daten en jezelf opvreten.:P
Relax Fullie....'t is 2006![]()
Gun jezelf een dagje vrij, beetje ontspanning en dan kun je er weer tegenaanquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
<insert.finger.finger>![]()
--> klussen in huisding is dan trouwens nog niet klaar...
quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Gun jezelf een dagje vrij, beetje ontspanning en dan kun je er weer tegenaan
Anders stort je in... of je huis
Mail is waar je werk woont swaquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nee
Ik had je weken geleden wel iets erover gemailed, maar volgens mij heb je die gemist.![]()
En daarzo kan je volgens mij zelfs meteen met D5 beginnen, hij wilde D4 invullen maar ik zag zijn hand in de intentie 4 veranderen naar 3 en hij mompelde erbij "omdat je net begint" ...Lijer
rrrrrrrrr
Hoe jong was je ook alweerquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ja.. alles komt ineens zo plotseling. Oh Rebbeltje help me![]()
instortenquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Gun jezelf een dagje vrij, beetje ontspanning en dan kun je er weer tegenaan
Anders stort je in... of je huis
JA hoe oud / jong ben jijquote:
Oeeeeeiiiiquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:44 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Fluister ik wel in je oor als RB het licht heeft uitgedaan [afbeelding]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:50 schreef Makster het volgende:
[..]
Oeeeeeiiii![]()
![]()
Dan toch maar naar Assen zondag![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:31 schreef Makster het volgende:
[..]
Mail is waar je werk woont swa
D3 doe je lekker
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:52 schreef FemaleRebbel het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Hahahahahahahhaa ja kan idd zijn dat ik hem weg gepleurd heb jaquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Trouwens, de titel van de vorige mail was: "Enlarge your penis now free@1!!! ", verklaard misschien waarom die nooit is gelezen/ontvangen
quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:03 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Tering doet me denken aan een maat van mij, die pakte vorige week een wijf van 35
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:03 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Tering doet me denken aan een maat van mij, die pakte vorige week een wijf van 35
Nou en?Wat is daar mis meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Die kon ik idd niet missen neequote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:08 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
[afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Niks, maar hij is 22 en heeft een lekker wijf als vriendinquote:Maar goed verstand komt met de jaren dus ik zo dat uiteraard nooit zomaar doen
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Zwijg ff pisvlekquote:
Toen ik zo oud was had ik een vriendin van 40 ofzo uit A'damquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:17 schreef Makster het volgende:
[..]
Niks, maar hij is 22 en heeft een lekker wijf als vriendinMaar goed verstand komt met de jaren dus ik zo dat uiteraard nooit zomaar doen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk,je moet het verhaal wel effe compleet vertellenquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:17 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Niks, maar hij is 22 en heeft een lekker wijf als vriendinMaar goed verstand komt met de jaren dus ik zo dat uiteraard nooit zomaar doen
![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat betekent dat ze al 10 jaar in het uitdijingsproces zitten![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:21 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Toen ik zo oud was had ik een vriendin van 40 ofzo uit A'dam
OkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhhmmmmmm 40 uhhmmmmmmm 22 uuhhhmmmmmmm 25 uuhhhmmmmm is uuuhhhhmmmmmmmm plus 25 is uhhhhhhmmmmmmmmmmm Hmmmmmmmmm das best oud vriend![]()
Word up dogquote:
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Dan hebben ze het misquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:24 schreef richardgie het volgende:
[..]
D'r zijn nog mensen die denken dat er hier enige vorm serieusheid is te vinden.
's kijken hoe mevrouw Worldpimster er uitziet als ze 35 is, oww wacht ff....dat kunnen we niet zien, zit tuurlijk verstopt onder een burkaquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat betekent dat ze al 10 jaar in het uitdijingsproces zitten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |