Van een boot kan de motor het ook opeens begeven, heeft ze ook geen 'zin' meer ..quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Don't wanna.![]()
![]()
![]()
Het merk komt trouwens uit Polen, en de cruiser van 4.85 kost net geen 9.000.![]()
[afbeelding]
En past nog achter de auto, en in de auto.![]()
[..]
Een boot weet je wat je kan verwachten als je er geld in duwt.![]()
Zelfs als ze je teleursteld smijt je er gewoon weer genoeg geld tegenaan.![]()
Vandaar mijn laatste zin.quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:26 schreef kratjuh het volgende:
Van een boot kan de motor het ook opeens begeven, heeft ze ook geen 'zin' meer ..
Dat vaarbewijs schijnt nog vrij pittig te zijn.quote:Ik wil eentje van een meter of 7/8 .. En een flinke motert, ik heb tenslotte al m'n vaarbewijs dus ik wil er gebruik van kunnen maken ..
Valt wel mee .. Kwestie van een paar avondjes erin verdiepen en iedereen kan het halen ..quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vandaar mijn laatste zin.![]()
[..]
Dat vaarbewijs schijnt nog vrij pittig te zijn.
Wat zijn de eisen eigenlijk, ik dacht voornamelijk alleen nog in snelheid.![]()
Mijn oude werkgever wilde in 1999 dat ik een vaarbewijs ging vervalsen voor hem.quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:44 schreef kratjuh het volgende:
Valt wel mee .. Kwestie van een paar avondjes erin verdiepen en iedereen kan het halen ..
Langer dan 15 meter of sneller dan 20 km/u dacht ik uit m'n hoofd .. Maar sommige wateren (rivieren dacht ik) heb je andere eisen maar in het algemeen is dat de hoofdregel ...
quote:
Goed manquote:Op maandag 7 augustus 2006 09:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mijn oude werkgever wilde in 1999 dat ik een vaarbewijs ging vervalsen voor hem.
Hij was (alweer) gezakt, en een maat van hem niet, dus of ik de namen even over kon shoppen.![]()
Zegt veel over zijn capaciteiten.![]()
Moggequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag gisteren een kleine speedboot in de haven van Hoogvliet liggen.. ja zelfs wij hebben een jachthaventje.quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:51 schreef Rib-i het volgende:
Een bootje huren en daarmee een weekje of langer gaan varen. Motor het dek oprijden en je kan gaan & staan waar je wil![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
Bootje huren hoeft niet duur te zijn, het is net zo duur als een vakantiehuisje van Center Parcs ofzoquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een kleine speedboot in de haven van Hoogvliet liggen.. ja zelfs wij hebben een jachthaventje.Was ik alweer vergeten.
De gedachte kwam op om een briefje erop te plakken of die man mij eens kan bellen wat dat ding kost om een dagje te huren, even te proberen. Desnoods meevaren, even kijken hoe het is, enz, enz.![]()
Misschien dat het doorgroeit naar een boot waar een motorfiets op kan, dunno.![]()
Denk dat het een hele andere hobby is, maar wel voor mannen die van mooie dingen houden.![]()
![]()
Tis 10 uur pisvlekquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Lekker is dat... bij mij lukt uitslapen ook niet meer![]()
En daar heb je je openingszin:quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:14 schreef kratjuh het volgende:
Er is maar 1 poes die ik zou willen voeren ...![]()
![]()
Ja mooie openingszin ...quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:16 schreef Rib-i het volgende:
[..]
En daar heb je je openingszin:
"Jouw poesje ziet er een beetje hongerig uit, mag ik 'm voeren"
Boten Annaquote:
Arme Kratje staat ook al weer veel te lang droogquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:14 schreef kratjuh het volgende:
![]()
Dat zeg ik, veel te vroegquote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:16 schreef Rib-i het volgende:
[..]
"Jouw poesje ziet er een beetje hongerig uit, mag ik 'm voeren"
Ik weet niet of ik dat durf met 50 pk. 2 takt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:14 schreef Makster het volgende:
Maatje van me heeft pas een speedboat gekocht, 50 pk 2 takt buitenboord motor erop. Best een leuk dingGa anders een keer mee Peppo, kan je lachen
quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:14 schreef kratjuh het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, maar je vergeet de basis vraag om mee te beginnen..quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:16 schreef Rib-i het volgende:
"Jouw poesje ziet er een beetje hongerig uit, mag ik 'm voeren"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Sorry, maar je vergeet de basis vraag om mee te beginnen..Haha ideaal als je klappen wiltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uitslapenquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Lekker is dat... bij mij lukt uitslapen ook niet meer![]()
Wat je maar leuk vindt, vakantie is om uit te slapen /bij te komenquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:11 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Lekker toch, heb je een hele dag voor je (om naar buiten te kijken, de katten te voeren etc...)
Probleem zit hem meer in de gewenning van een poesje te hebben.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:18 schreef Fulcrum_X het volgende:
Arme Kratje staat ook al weer veel te lang droog![]()
![]()
Kan je mooi met doggie kroelen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:22 schreef RB het volgende:
Wat je maar leuk vindt, vakantie is om uit te slapen /bij te komen![]()
De meeste mensen rusten in de vakantie niet uit en komen nog moeier op het werk als voor de vakantie![]()
Och, vrouwen vinden het best fijn om zo grof aangesproken te wordenquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:16 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ja mooie openingszin ...
Als ik permanent blind zou willen worden ..![]()
Ik heb de vakantie nodig om te ontstressen. Uitslapen zit er niet in omdat je in het ritme zit. Het is moeilijker om uit dat ritme te komen dan het ritme weer op te nemen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:22 schreef RB het volgende:
[..]
Wat je maar leuk vindt, vakantie is om uit te slapen /bij te komen![]()
De meeste mensen rusten in de vakantie niet uit en komen nog moeier op het werk als voor de vakantie![]()
Voorquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:25 schreef Worldbeater het volgende:
Trouwens.....................................................................................
Zondagmeeten??
![]()
Wordt wel weer eens tijd voor een echte Fok! MC motormeet.
![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Probleem zit hem meer in de gewenning van een poesje te hebben.
Eenmaal geaaid..........![]()
Neem aan dat er niemand tegen is.quote:
Hij heeft ook 2 houten ski's om te water skieenquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:20 schreef Worldbeater het volgende:
Ik weet niet of ik dat durf met 50 pk. 2 takt.![]()
![]()
![]()
JA dusquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:25 schreef Worldbeater het volgende:
Trouwens.....................................................................................
Zondagmeeten??
![]()
Wordt wel weer eens tijd voor een echte Fok! MC motormeet.
![]()
[afbeelding]
Nu nog een filmpje van 100% Ego van MFquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:34 schreef Fulcrum_X het volgende:
Turborider filmpje
www.turborider.com : Duitse Ghostrider variant.. 360 km/u op de teller, das best hard
quote:
Assen is okayquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Neem aan dat er niemand tegen is.![]()
Maar goed, we hebben nu twee man.
Wat voor route gaan we rijden?![]()
Ik ben wel voor een regio Assen meet.Maar suggesties welkom.
Jammer dat we hier geen polletje kunnen doen.![]()
Dat houdt die rooie hier boven niet vol.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien wil onze contactpersoon in Assen meedenken.![]()
Het idee is er, de uitwerking en bevestiging nog niet. Het is ook nog pas maandag.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:48 schreef Fulcrum_X het volgende:
Assen? Whaaaaaa [afbeelding]
Moet ik dat weer missen![]()
Stemt voor witmarsumquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vanuit Alkmaar best te doen.![]()
Maar ik zeg: polletje.![]()
Wat je ver haalt is lekker.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:02 schreef kratjuh het volgende:
Waarom nu weer Assen dan, is daar iets bijzonders ?
Ik ben maar inwonend ben geen oppasquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Probleem zit hem meer in de gewenning van een poesje te hebben.
Eenmaal geaaid..........![]()
[..]
Kan je mooi met doggie kroelen.![]()
Heeft het beestje ook een keer een beetje normale oppas overdag.![]()
In Drimmelen ( vlakbij Tilburg) kan je bootjes huren voor 75 euro per dag en daar kan/mag je met 9 man dan mee gaan varen door de Brabantse bieschboschquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Bootje huren hoeft niet duur te zijn, het is net zo duur als een vakantiehuisje van Center Parcs ofzo
Alleen de voorbereiding als je onervaren bent kost meer tijd
Leuke optie voor een FOK! MC boot meetquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
In Drimmelen ( vlakbij Tilburg) kan je bootjes huren voor 75 euro per dag en daar kan/mag je met 9 man dan mee gaan varen door de Brabantse bieschbosch![]()
en je hoeft geen vaarbewijs te hebben![]()
Valt onder automatisch handig.quote:
Niet de juiste soort bootjes denk ik. Maar het is wel leuk om een keer te doen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
In Drimmelen ( vlakbij Tilburg) kan je bootjes huren voor 75 euro per dag en daar kan/mag je met 9 man dan mee gaan varen door de Brabantse bieschbosch![]()
en je hoeft geen vaarbewijs te hebben![]()
Miss wet t-shirt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |