¿ Que ?quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:19 schreef Rib-i het volgende:
Vraag het een vrouw die op het moment online is![]()
Nope .. Ze heeft al kennis gemaakt met m'n beste vriendin .. We gaan BBQ'en voor haar verjaardag ..quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:20 schreef richardgie het volgende:
[..]
Je kan toch eerst voorzichtig vragen of ze van bbq-en houdt.Zo ja,dan zeggen dat jij en echte bak en braad noob bent en zeggen dat je wel wat hulp kan gebruiken.
Ohja, goed dat je het zegt. Die was op "Null" gezet toen ik een nieuw achterbandje gemonteerd kreeg.quote:
Ik weet het ook nietquote:
Everything you say can, and will be used against youquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Fok Motorclub [SC deel 261] Beam me up ...
![]()
Doenquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:22 schreef kratjuh het volgende:
[..]
¿ Que ?
[..]
Nope .. Ze heeft al kennis gemaakt met m'n beste vriendin .. We gaan BBQ'en voor haar verjaardag ..
Hm .. Misschien gewoon vragen of ze mee durft naar de BBQ van die gestoorde meid van vorige week ..
Ga je nu onthouden hoe vaak die al het klokkie rond is geweest of ben je van plan die band binnen 999,9 km aan gort te rijdenquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:22 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ohja, goed dat je het zegt. Die was op "Null" gezet toen ik een nieuw achterbandje gemonteerd kreeg.
* Rib-i is eventjes kijkenquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Ga je nu onthouden hoe vaak die al het klokkie rond is geweest of ben je van plan die band binnen 999,9 km aan gort te rijdenOf was dat om bij te houden wanneer te silliconenlaag eraf was
Maakt ook niet zo bar veel uit,want of je nu op,pakweg,20.000 km,één kilometer meer of minder hebt gereden zie je ook niet.Dagteller is wel verdomd handig,vooral als je geen benzine meter hebt.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
* Rib-i is eventjes kijken![]()
Geen cijfers achter de komma, alleen kilometers. Ik kijk er eigenlijk nooit op, alleen de dagteller.
Ok, nu ben ik jaloersquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:45 schreef Rib-i het volgende:
Ik laat me eventjes lekker masseren [afbeelding]![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:45 schreef Rib-i het volgende:
Ik laat me eventjes lekker masseren [afbeelding]![]()
Doe even normaal, recht die rug en go for it.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:16 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Not my style .. Zoveel zelfvertrouwen heb ik niet ..
Mjah daar moet je een beetje volume voor hebben he?quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:47 schreef -XX- het volgende:
[..]Ik ben degene die dat nu nodig heb!
Ik ben aan pent! En moet morgen weer vroeg te werk!
![]()
dus masseer mij maar!![]()
Mijn botten zijn onbreekbaar!quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:49 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mjah daar moet je een beetje volume voor hebben he?
Kan het wel aanbieden maar dan gaan er botten breken vrees ik.![]()
Dat bedoel ikquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:47 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Doe even normaal, recht die rug en go for it.![]()
Not a fucking clue about what's going around but hell, trying to help anyway.![]()
Heeft zie ZZR toch wel wat stoere dingetjes, ik heb nog geen eens een benzinemeter johquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
* Rib-i is eventjes kijken![]()
Geen cijfers achter de komma, alleen kilometers. Ik kijk er eigenlijk nooit op, alleen de dagteller.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die dingen die je zou kunnen zien zonder je bolle wangetjes![]()
![]()
![]()
Jij hebt ook alleen maar zo,n pleures lampje wat gaat branden als het hem uitkomtquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:53 schreef hicham het volgende:
[..]
Heeft zie ZZR toch wel wat stoere dingetjes, ik heb nog geen eens een benzinemeter joh
[..]
quote:
Dat zou een goede omschrijving zijn voor mijn knipperlichts rechtsvoor, die doet het ook te pas en te onpas (inkoppertjes weglaten, -XX- mond houdenquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:55 schreef richardgie het volgende:
[..]
Jij hebt ook alleen maar zo,n pleures lampje wat gaat branden als het hem uitkomt.
Scheer je weg blaaskaak!quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat zou een goede omschrijving zijn voor mijn knipperlichts rechtsvoor, die doet het ook te pas en te onpas (inkoppertjes weglaten, -XX- mond houdenIk bedoel dus dat ie niet altijd meeknippert
) Ik heb namelijk geen benzinelampie, moet gewoon ouderwets overgaan op reserve zodra m'n motor nie meer lekker loopt
Masseurs hebben geen invloed op je bottenquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:55 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zelfs een fatsig paard van 100 kilo breekt nog sneller hun botten dan dat ik ze breek
![]()
denk...
In ieder gevalHet is me nog nooit overkomen
![]()
Maarja, dat lag dan vast aan de masseurs![]()
Jij hebt tenminste nog een kraantje,werkt redelijk secuur,maar bij mij gaat er gewoon bij 200 KM een panieklampje branden,en de ene keer heb je nog 4 liter over en de volgende keer nog maar 2 liter,en dan met een verbruik van 1 op 15 in een gunstig geval,breekt het angstzweet me af en toe echt wel eens uitquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat zou een goede omschrijving zijn voor mijn knipperlichts rechtsvoor, die doet het ook te pas en te onpas (inkoppertjes weglaten, -XX- mond houdenIk bedoel dus dat ie niet altijd meeknippert
) Ik heb namelijk geen benzinelampie, moet gewoon ouderwets overgaan op reserve zodra m'n motor nie meer lekker loopt
quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:10 schreef Rib-i het volgende:
2 Fotootjes maar![]()
1-tje van mijn super high tech Navigationsystem Zo geheim dat ik het niet zomaar bloot wil geven
quote:En de Iron Horses van de 3 musketiers van vandaag:
[afbeelding]
Wie vindt dat ze op elkaar lijken heeft gelijk. Geen van de drie was gepoetst![]()
Vette sound heeft jou pijp Kratjuh en die van Fulcrum... uhmmmm..... ook best leuk![]()
Jerrycan in de zijspanquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:06 schreef richardgie het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste nog een kraantje,werkt redelijk secuur,maar bij mij gaat er gewoon bij 200 KM een panieklampje branden,en de ene keer heb je nog 4 liter over en de volgende keer nog maar 2 liter,en dan met een verbruik van 1 op 15 in een gunstig geval,breekt het angstzweet me af en toe echt wel eens uit.
Dat span van m'n maatje haalt trouwens maar ongeveer 1 op 11,en dat zonder grotere tank.Dat is helemaal zweten
.
Ik mocht niet meer van -XX-quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:28 schreef richardgie het volgende:
En de snelheid is er hier ook ineens helemaal uit.
Tijd om toedeledokie te zeggen.
Sterkte ... Ik vond het al erg na 2 weken ..quote:Op maandag 7 augustus 2006 07:39 schreef Vodkat het volgende:
![]()
na 3 weken vakantie vandaag weer gaan werken![]()
toch geen zooi gemaild hequote:Op maandag 7 augustus 2006 01:17 schreef Patrick281 het volgende:
Wat een lief bericht van die Jesse.![]()
I am currently out of the office and will be back Monday the 28th of August.
![]()
![]()
![]()
Massage was goeeeeeeeedquote:Op maandag 7 augustus 2006 08:36 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hey Ribbie ..
Hoe was je massage ..
Mooi bootje, als ie zo goed is als ie eruitziet is het een goeie vraagprijs denk ikquote:Overigens ben ik verliefd op een boot ...
Zeker weten, helaas ontbreekt het mij aan de financiële middelen anders had ik vandaag nog vrij genomen en er naartoe gereden ..quote:Op maandag 7 augustus 2006 08:46 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mooi bootje, als ie zo goed is als ie eruitziet is het een goeie vraagprijs denk ik
quote:Op maandag 7 augustus 2006 08:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
toch geen zooi gemaild heze lezen elke dag mijn mail (nodig voor rapportages)
Mogguh.quote:Op maandag 7 augustus 2006 08:36 schreef kratjuh het volgende:
Overigens ben ik verliefd op een boot ...
Nice, alleen t'is bijna het einde van de zomer. Maar verliefd is geen probleem als je al weet wat je wel en niet kan verwachten. ..Een beetje.quote:Op maandag 7 augustus 2006 08:36 schreef kratjuh het volgende:
Overigens ben ik verliefd op een boot ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt wel of nieuw goedkoper is dan tweedehands als je sommige prijzen ziet op Marktplaats.quote:Op maandag 7 augustus 2006 08:48 schreef kratjuh het volgende:
Zeker weten, helaas ontbreekt het mij aan de financiële middelen anders had ik vandaag nog vrij genomen en er naartoe gereden ..![]()
Deze kost rond de 12 nieuw. Wel kleiner dan die van jou.![]()
![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nice, alleen t'is bijna het einde van de zomer. Maar verliefd is geen probleem als je al weet wat je wel en niet kan verwachten. ..Een beetje.
In de winter is tweedehands altijd goedkoper, omdat niemand dan naar boten rondkijkt .. Overigens is die nieuwe van jou exclusief motor ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Lijkt wel of nieuw goedkoper is dan tweedehands als je sommige prijzen ziet op Marktplaats.![]()
Deze kost rond de 12 nieuw. Wel kleiner dan die van jou.![]()
[afbeelding]
Nieuw is nog altijd verschrikkelijk duur .. Als je niet uitkijkt zit je aan een ton in euro's voor iets soortgelijks als ik liet zien ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het aantal aangeboden motorboten overtreft de laatste 2 dagen het aantal motorfietsen als ik zo even op Marktplaats kijk.quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:09 schreef kratjuh het volgende:
In de winter is tweedehands altijd goedkoper, omdat niemand dan naar boten rondkijkt .. Overigens is die nieuwe van jou exclusief motor ..![]()
Maar dat merk wat ik laat zien is een goed en goedkoop alternatief. Nou ja, goed weet ik niet.. igg uit Tjechie ofzo dus goedkoop.quote:Nieuw is nog altijd verschrikkelijk duur .. Als je niet uitkijkt zit je aan een ton in euro's voor iets soortgelijks als ik liet zien ..
quote:Alleen de eerste aanschaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nou kijk nog maar 's goed wat die beestjes kosten van rond de 7 meter ..quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:15 schreef Worldbeater het volgende:
Maar dat merk wat ik laat zien is een goed en goedkoop alternatief. Nou ja, goed weet ik niet.. igg uit Tjechie ofzo dus goedkoop.![]()
Dat is een investering, doe ik met liefde ...quote:Alleen de eerste aanschaf.![]()
![]()
Jij legt geld op het nachtkastje na een geslaagde eerste date?quote:
Don't wanna.quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:19 schreef kratjuh het volgende:
Nou kijk nog maar 's goed wat die beestjes kosten van rond de 7 meter ..
Bij een boot weet je wat je kan verwachten als je er geld in duwt.quote:Dat is een investering, doe ik met liefde ...
Een etentje en een cadeautje kost toch geld.quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:24 schreef hollander172 het volgende:
Jij legt geld op het nachtkastje na een geslaagde eerste date?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |