Altijd leuk om naar de zwoegende bezwete lijven van die vrouwen te kijkenquote:Op zondag 6 augustus 2006 09:01 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Maar je had geen plannen dus? Ik dacht dat je hier voor de sneekweek kwam![]()
Aight, dan gaan we wel richting Sneek dusquote:Op zondag 6 augustus 2006 09:03 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Altijd leuk om naar de zwoegende bezwete lijven van die vrouwen te kijken
Die klappen die je daarna van de vriendjes krijgt is wat minder![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 09:04 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Aight, dan gaan we wel richting Sneek dus![]()
![]()
Zal wel druk zijn, maar ook gezellig uiteraard![]()
Oja en McChicken saté bij de Mac![]()
Ja, vandaag haar laatste dag als ik me niet vergis.quote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 09:19 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ja, vandaag haar laatste dag als ik me niet vergis.
Knap dat ze er niet met de pet naar gooit
Wat zou ik graag voor een dag zijn kapster willen zijn!quote:Op zondag 6 augustus 2006 09:52 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding] Daar is niets knaps aan, dat is onderdeel van de normen en waarden in dit land [afbeelding]
Ik had toch vrij gekregen Muhaaaaaaquote:Op zondag 6 augustus 2006 09:19 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ja, vandaag haar laatste dag als ik me niet vergis.
Knap dat ze er niet met de pet naar gooit
quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:58 schreef richardgie het volgende:
[..]
Heb net effe in je profiel zitten gluren,en zag dat je zeefdrukker bent van beroep.Heb ik op de grafisch MTS ook nog moeten leren.
Een raam belichten waar nog een afsprong opzit gaat niet lukken hebben ik toen ontdekt.
Ehhhhquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:13 schreef kratjuh het volgende:
Wie geeft mij een samenvatting of correctie op de mijne; er is vandaag een of andere meet in Heerenveen en -XX- komt daar naartoe ?
Oja, mogge
Wrom ga jij niet met de mannen mee ? Bvvt komt bijna langs je huis volgens mij ?quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:15 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ehhhh1ste is correct denk?
2de in ieder geval niet!
Goeiemorgen![]()
Kom je ook?quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:16 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hey, wrom vertel je mij niet dat er iets te doen is vandaag ?![]()
Heb ik jullie niet eerder dan vandaag zien posten hoorquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:18 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Kom je ook?![]()
We hebben het meerdere malen hier gepost dat we gingen terassen en rijden.. zijn ook alleen maar Rib en ik
Ik ga denk wel ff mee .. Als ik me onder een afspraak uit kan lullen ...quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb ik jullie niet eerder dan vandaag zien posten hoor
En wat bazelt kratjuh nou weer allemaal, nigger go home
Je gaat toch niet die date deletenquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:24 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik ga denk wel ff mee .. Als ik me onder een afspraak uit kan lullen ...
Ben dan nog altijd een wigger, eh ..
Date?quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:46 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Is al gelukt
Wrom ga jij niet bij mij achterop
Ik ga rijden
nijmegen?quote:
Zorry, ik ga niet naar de meet van vandaag hoor.quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:17 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Wrom ga jij niet met de mannen mee ? Bvvt komt bijna langs je huis volgens mij ?![]()
Ik herken zo'n beetje alle punten - behalve onder dat tunneltje door in het begin.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:31 schreef Vodkat het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-6946789646079627256
Dat is bij Beers/Cuijk.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:13 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ik herken zo'n beetje alle punten - behalve onder dat tunneltje door in het begin.
quote:
Lullig dat jij kwa geluid in het niet valt als die SP1 in het tunneltje z'n gas opentrekt (MF'er?), zo voelde ik me ook toen Ralf (RB) voor me reedquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:31 schreef Vodkat het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-6946789646079627256
Dus kratjuh heeft wederom veel snelwegkilometers afgelegd om vervolgens eerder dan de rest naar huis te gaan? Ik bespeur een patroonquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
En weer terug. Toen ik bij de Mac kwam waren Krat en Rib al aanwezig. We zijn naar Sneek gereden en hebben daar op het terras gezeten. Koude coke's in de hand en een beetje kijken naar de schatten van Friesland![]()
Rib en ik hebben daarna nog even wat weggetjes buiten de bebouwde kom gezocht en hebben nog wat rondgereden. Al met al een hele leuke zondag, voor herhaling vatbaar![]()
![]()
quote:
't is allemaal bij mij in de buurt. Zo gek is het dan ook weer niet hoor.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
![]()
Lekker ritje hoor, jammer dat ik niet zo puik ben als bwt dat ik het ken
Verder ben ik benieuwd of de motor die Raus vandaag gaat bekijken een beetje bevalt
Wel genaaid Wat een schuldgevoel moeten die gasten hebben, gewoon je leven kapot gemaakt.quote:“I have made the biggest mistake of my life,” he said last week. “I feel like I’ve given away my life for Ł2,000. None of us is sure about the future. It could be that in six months’ time we are dead.”
Bizarquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wel genaaid Wat een schuldgevoel moeten die gasten hebben, gewoon je leven kapot gemaakt.![]()
Ongeschikt voor BazzieK, 3 pagina's![]()
Tjah, dat heb je met die 2 cilinders .... maar ben het wel gewendquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Lullig dat jij kwa geluid in het niet valt als die SP1 in het tunneltje z'n gas opentrekt (MF'er?), zo voelde ik me ook toen Ralf (RB) voor me reed
[..]
Ik vraag me weleens af hoe je tegen die onzin aanloopt.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wel genaaid Wat een schuldgevoel moeten die gasten hebben, gewoon je leven kapot gemaakt.![]()
damnquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Gewoon het nieuws lezen knurftquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik vraag me weleens af hoe je tegen die onzin aanloopt.![]()
![]()
Sjah, niemand verwacht meer dan wat kleine complicaties. Maar ik denk dat er nu wel genoeg mensen van het idee zo snel geld te verdienen zijn afgestapt.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:46 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
damn![]()
ik snap al niet dat mensen aan dat soort dingen meedoen, maar dit is wel extreem
Het is zeer puikend, als het goed is had je dat wel al gelezen hierboven.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:57 schreef Gawaine het volgende:
![]()
Ik heb nog geen nieuws gelezen over de camera steun![]()
Oh ik las alleen dat de batterijen op waren.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Het is zeer puikend, als het goed is had je dat wel al gelezen hierboven.![]()
Ik heb de video montage momenteel uitbesteedt... ff wachten nog denks![]()
9 augustus circuit, T stukje hoef je niet te make
Uiteindelijk zal er toch iemand de eerste moeten zijn die het medicijn inneemtquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Sjah, niemand verwacht meer dan wat kleine complicaties. Maar ik denk dat er nu wel genoeg mensen van het idee zo snel geld te verdienen zijn afgestapt.
19 september zijn pimber, opm, pepijn en ik op circuit zandvoort te vinden, dus wat let je (MotorXtra)quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:03 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Oh ik las alleen dat de batterijen op waren.![]()
Gaan we nog een keer met meerdere een circuitdagje doen ?
Ja, wat Hicham zegt dus, en we gaan 9 augustus ook nog een rondje doen. Denk niet dat er nog meer mogelijkheden zijn dit jaar voor ons om te gaan.quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:03 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Oh ik las alleen dat de batterijen op waren.![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:03 schreef Gawaine het volgende:
ik mail je netquote:
ik ook naar jouquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:25 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ik mail je net
ik bedoel ipv een eifel weekendje een circuitdag doen ?
mocht ik nog in het bezit zijn van mijn huidige motor of reeds een andere![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:19 schreef Rib-i het volgende:
Tuus, ketting ingespoten, motor gewassen en afgetankt.
Nu ff douchen en het eten is al besteld [afbeelding]
Was een tof dagje, Friesland heeft gelukkig meer dan alleen Foppe de Haan en Piet Paulusma. Heb zeer veel Sneeks Zilver gezien, sommige met een gouden randje![]()
![]()
En bedankt nog voor de gastvrijheid Fulcrum, de 3 portie Bami was echt teveel en dat mokkeltje hoefde jij ook niet te betalen![]()
![]()
Wtf, heeft Fullie eenquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:19 schreef Rib-i het volgende:
Tuus, ketting ingespoten, motor gewassen en afgetankt.
Nu ff douchen en het eten is al besteld [afbeelding]
Was een tof dagje, Friesland heeft gelukkig meer dan alleen Foppe de Haan en Piet Paulusma. Heb zeer veel Sneeks Zilver gezien, sommige met een gouden randje![]()
![]()
En bedankt nog voor de gastvrijheid Fulcrum, de 3 portie Bami was echt teveel en dat mokkeltje hoefde jij ook niet te betalen![]()
![]()
Tis pas de 2e keer dat je die gebruikt, niet alles is zo snel 'typisch', zelfs niet voor jou ..quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:52 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Even een typische Fully reply dan:
-knip-
Ik pwn je 3x in de rondte nou met m'n GS500, leren pak en spiegelvizierquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:53 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Tis pas de 2e keer dat je die gebruikt, niet alles is zo snel 'typisch', zelfs niet voor jou ..
Ik pwn je in 1x met m'n 1e versnelling ..quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:55 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik pwn je 3x in de rondte nou met m'n GS500, leren pak en spiegelvizier![]()
Nouja.. ik pwn Rib tenminste in de 2equote:Op zondag 6 augustus 2006 19:59 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik pwn je in 1x met m'n 1e versnelling ..
Thanks Rib, was een leuke mini-meet zo .. Vooral het terrasbezoek in Sneek beviel erg goed .. Moeten we vaker doen (niet perse in Sneek hoor) ..quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:10 schreef Rib-i het volgende:
2 Fotootjes maar![]()
1-tje van mijn super high tech Navigationsystem Zo geheim dat ik het niet zomaar bloot wil geven
En de Iron Horses van de 3 musketiers van vandaag:
[afbeelding]
Wie vindt dat ze op elkaar lijken heeft gelijk. Geen van de drie was gepoetst![]()
Vette sound heeft jou pijp Kratjuh en die van Fulcrum... uhmmmm..... ook best leuk![]()
Ze hadden zich verstopt voor je, ze wisten dat je op een forum zit en wilden je niet laten schrikken ..quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:37 schreef -XX- het volgende:stond net buiten 2 kenissen waren op motor hier,
INeens overal bij bure en overburen en in de buurt motoren van het erf af komen enzo![]()
wist niet dat onze buurt zo vol was met motorrijders![]()
![]()
Mijdrecht next time, tegenover de juwelierquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:27 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Thanks Rib, was een leuke mini-meet zo .. Vooral het terrasbezoek in Sneek beviel erg goed .. Moeten we vaker doen (niet perse in Sneek hoor) ..
quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:40 schreef -XX- het volgende:![]()
Wuaaa
Wat dat betreft woon ik in een hooi vorkje
![]()
![]()
Whaha, helaas zit daar geen terras .. Maar niet zo ver weg ..quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:43 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mijdrecht next time, tegenover de juwelier![]()
Tegen wie zei ik dat destijds ook alweer? Wat heb ik daar een spijt van zeg, dat ik dat ooit heb gezegdquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:55 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik pwn je 3x in de rondte nou met m'n GS500, leren pak en spiegelvizier![]()
quote:
quote:
Ben origineel en stuur een zingende telegramquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:44 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Whaha, helaas zit daar geen terras .. Maar niet zo ver weg ..
Ik moet ff moed verzamelen ... Ik mag d'r uitnodigen voor een BBQ bij m'n beste vriendin volgende week ..![]()
Neuh, dat doe ik wel als ik 't op een originele manier wil uitmaken ..quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ben origineel en stuur een zingende telegram![]()
Silly Sally Singing Telegrams
Er is vast wel een bedrijf in Nederland die dit ook doet![]()
Allemaal chop chops die nooit worden gebruiktquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:37 schreef -XX- het volgende:stond net buiten 2 kenissen waren op motor hier,
INeens overal bij bure en overburen en in de buurt motoren van het erf af komen enzo![]()
wist niet dat onze buurt zo vol was met motorrijders![]()
![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:55 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Neuh, dat doe ik wel als ik 't op een originele manier wil uitmaken ..
Heb jij nog gestuntquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Allemaal chop chops die nooit worden gebruikt![]()
Ach ja, ze kan nooit nog negatiever over je gaan denkenquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:09 schreef kratjuh het volgende:
Dit is echt ernstig .. Ik kan echt niet zomaar die winkel in stappen om te vragen of ze mee gaat BBQ'en ..![]()
Ga buiten spelen, de zandbak roept je ..quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja, ze kan nooit nog negatiever over je gaan denken
quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:11 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ga buiten spelen, de zandbak roept je ..
Jeuh, pokke end rijden man!!!quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:43 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mijdrecht next time, tegenover de juwelier![]()
Tegen die cameragast die hier ook nog wel eens meepost, Kuklinsky ofzoquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Tegen wie zei ik dat destijds ook alweer? Wat heb ik daar een spijt van zeg, dat ik dat ooit heb gezegd
Hoezo nietquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:09 schreef kratjuh het volgende:
Dit is echt ernstig .. Ik kan echt niet zomaar die winkel in stappen om te vragen of ze mee gaat BBQ'en ..![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:10 schreef Rib-i het volgende:
2 Fotootjes maar![]()
1-tje van mijn super high tech Navigationsystem Zo geheim dat ik het niet zomaar bloot wil geven
Oh ja, dan mag het omdat het een koekblikker isquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:13 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Tegen die cameragast die hier ook nog wel eens meepost, Kuklinsky ofzo![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:09 schreef kratjuh het volgende:
Je kan toch eerst voorzichtig vragen of ze van bbq-en houdt.Zo ja,dan zeggen dat jij een echte bak en braad noob bent en zeggen dat je wel wat hulp kan gebruikenquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:16 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Not my style .. Zoveel zelfvertrouwen heb ik niet ..
Fok Motorclub [SC deel 261] Beam me up ...quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Oh ja, dan mag het omdat het een koekblikker is
Gelieve die uitspraak niet onder motorrijders te misbruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |