Altijd leuk om naar de zwoegende bezwete lijven van die vrouwen te kijkenquote:Op zondag 6 augustus 2006 09:01 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Maar je had geen plannen dus? Ik dacht dat je hier voor de sneekweek kwam![]()
Aight, dan gaan we wel richting Sneek dusquote:Op zondag 6 augustus 2006 09:03 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Altijd leuk om naar de zwoegende bezwete lijven van die vrouwen te kijken
Die klappen die je daarna van de vriendjes krijgt is wat minder![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 09:04 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Aight, dan gaan we wel richting Sneek dus![]()
![]()
Zal wel druk zijn, maar ook gezellig uiteraard![]()
Oja en McChicken saté bij de Mac![]()
Ja, vandaag haar laatste dag als ik me niet vergis.quote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 09:19 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ja, vandaag haar laatste dag als ik me niet vergis.
Knap dat ze er niet met de pet naar gooit
Wat zou ik graag voor een dag zijn kapster willen zijn!quote:Op zondag 6 augustus 2006 09:52 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding] Daar is niets knaps aan, dat is onderdeel van de normen en waarden in dit land [afbeelding]
Ik had toch vrij gekregen Muhaaaaaaquote:Op zondag 6 augustus 2006 09:19 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ja, vandaag haar laatste dag als ik me niet vergis.
Knap dat ze er niet met de pet naar gooit
quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:58 schreef richardgie het volgende:
[..]
Heb net effe in je profiel zitten gluren,en zag dat je zeefdrukker bent van beroep.Heb ik op de grafisch MTS ook nog moeten leren.
Een raam belichten waar nog een afsprong opzit gaat niet lukken hebben ik toen ontdekt.
Ehhhhquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:13 schreef kratjuh het volgende:
Wie geeft mij een samenvatting of correctie op de mijne; er is vandaag een of andere meet in Heerenveen en -XX- komt daar naartoe ?
Oja, mogge
Wrom ga jij niet met de mannen mee ? Bvvt komt bijna langs je huis volgens mij ?quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:15 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ehhhh1ste is correct denk?
2de in ieder geval niet!
Goeiemorgen![]()
Kom je ook?quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:16 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hey, wrom vertel je mij niet dat er iets te doen is vandaag ?![]()
Heb ik jullie niet eerder dan vandaag zien posten hoorquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:18 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Kom je ook?![]()
We hebben het meerdere malen hier gepost dat we gingen terassen en rijden.. zijn ook alleen maar Rib en ik
Ik ga denk wel ff mee .. Als ik me onder een afspraak uit kan lullen ...quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb ik jullie niet eerder dan vandaag zien posten hoor
En wat bazelt kratjuh nou weer allemaal, nigger go home
Je gaat toch niet die date deletenquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:24 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik ga denk wel ff mee .. Als ik me onder een afspraak uit kan lullen ...
Ben dan nog altijd een wigger, eh ..
Date?quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:46 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Is al gelukt
Wrom ga jij niet bij mij achterop
Ik ga rijden
nijmegen?quote:
Zorry, ik ga niet naar de meet van vandaag hoor.quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:17 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Wrom ga jij niet met de mannen mee ? Bvvt komt bijna langs je huis volgens mij ?![]()
Ik herken zo'n beetje alle punten - behalve onder dat tunneltje door in het begin.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:31 schreef Vodkat het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-6946789646079627256
Dat is bij Beers/Cuijk.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:13 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ik herken zo'n beetje alle punten - behalve onder dat tunneltje door in het begin.
quote:
Lullig dat jij kwa geluid in het niet valt als die SP1 in het tunneltje z'n gas opentrekt (MF'er?), zo voelde ik me ook toen Ralf (RB) voor me reedquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:31 schreef Vodkat het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-6946789646079627256
Dus kratjuh heeft wederom veel snelwegkilometers afgelegd om vervolgens eerder dan de rest naar huis te gaan? Ik bespeur een patroonquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
En weer terug. Toen ik bij de Mac kwam waren Krat en Rib al aanwezig. We zijn naar Sneek gereden en hebben daar op het terras gezeten. Koude coke's in de hand en een beetje kijken naar de schatten van Friesland![]()
Rib en ik hebben daarna nog even wat weggetjes buiten de bebouwde kom gezocht en hebben nog wat rondgereden. Al met al een hele leuke zondag, voor herhaling vatbaar![]()
![]()
quote:
't is allemaal bij mij in de buurt. Zo gek is het dan ook weer niet hoor.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
![]()
Lekker ritje hoor, jammer dat ik niet zo puik ben als bwt dat ik het ken
Verder ben ik benieuwd of de motor die Raus vandaag gaat bekijken een beetje bevalt
Wel genaaid Wat een schuldgevoel moeten die gasten hebben, gewoon je leven kapot gemaakt.quote:“I have made the biggest mistake of my life,” he said last week. “I feel like I’ve given away my life for £2,000. None of us is sure about the future. It could be that in six months’ time we are dead.”
Bizarquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wel genaaid Wat een schuldgevoel moeten die gasten hebben, gewoon je leven kapot gemaakt.![]()
Ongeschikt voor BazzieK, 3 pagina's![]()
Tjah, dat heb je met die 2 cilinders .... maar ben het wel gewendquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Lullig dat jij kwa geluid in het niet valt als die SP1 in het tunneltje z'n gas opentrekt (MF'er?), zo voelde ik me ook toen Ralf (RB) voor me reed
[..]
Ik vraag me weleens af hoe je tegen die onzin aanloopt.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wel genaaid Wat een schuldgevoel moeten die gasten hebben, gewoon je leven kapot gemaakt.![]()
damnquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Gewoon het nieuws lezen knurftquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik vraag me weleens af hoe je tegen die onzin aanloopt.![]()
![]()
Sjah, niemand verwacht meer dan wat kleine complicaties. Maar ik denk dat er nu wel genoeg mensen van het idee zo snel geld te verdienen zijn afgestapt.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:46 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
damn![]()
ik snap al niet dat mensen aan dat soort dingen meedoen, maar dit is wel extreem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |