Weer terugquote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:13 schreef Vodkat het volgende:
ik ga film kijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey, das bij mij om de hoekquote:
Lekkere route in en uit het dorpje.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:50 schreef Vodkat het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-7767512333481924665
They made me do itquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:19 schreef bvvt het volgende:
[..]
tering - heeft fully WEER de vormgeving vern(&kt
quote:Ik ben boodschappen aan het doen en er schiet me ineens iets te binnen!
"heb je een staartje?
/RichardGie"
hij was leuker toen ik 'm bedacht...
Hoerquote:
Nu hoeven we z'n hoofd niet meer negatief verkant te fixenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Met img=475 is het al een stuk draaglijker, maar je hebt het al gefixed
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:26 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nu hoeven we z'n hoofd niet meer negatief verkant te fixen![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:26 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nu hoeven we z'n hoofd niet meer negatief verkant te fixen![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:34 schreef Gawaine het volgende:
OK here's my question: can you buy a gun and shoot your self...please ?
----- Original Message -----
From: Marco
To: gawainexxxxxl.nl
Sent: Saturday, August 05, 2006 8:57 PM
Subject: Suzuki Gsxr-600 K4 - Bj 2004
I attached some photos with the moto. The moto is in perfect condition and has no problems , or damage in any kind .
I am located with the moto in Italy . Believe me , this is not a problem . I will ship the moto and you will have 5 testing days before I get the money.
The price of the moto is 3000Eur and the shipping taxes 300 eur
The total price will be 3300eur
Please e-mail me with more questions
![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:34 schreef Gawaine het volgende:
I attached some photos with the moto. The moto is in perfect condition and has no problems , or damage in any kind .
I am located with the moto in Italy . Believe me , this is not a problem . I will ship the moto and you will have 5 testing days before I get the money.
![]()
Oeps, vergetenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:34 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
alleen jij linkt weer ff niet het nieuwe topic in de laatste post
Hahaha, vooral dat stukje waarin je het oude nummer van Lars erbij geeftquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:34 schreef Gawaine het volgende:
[i]OK here's my question: can you buy a gun and shoot your self...please ?
![]()
Is dat het vriendje van de Italiaan die ik vorige week heb gemaild?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:34 schreef Gawaine het volgende:
![]()
Weet ik niet de advertentie staat gewoon op marktplaats in het nederlandsquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:38 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Is dat het vriendje van de Italiaan die ik vorige week heb gemaild?![]()
Er ligt hier nog heel veel melk wat zo snel mogelijk op moet, hebbe?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:39 schreef Fulcrum_X het volgende:
Tering, het bier is op [afbeelding]
Wat voor camera gebruik je eigenlijk om te filmen en hoeveel minuten kan je filmen ?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hahaha, vooral dat stukje waarin je het oude nummer van Lars erbij geeft![]()
Je camsteun is momenteel echt puik OK, nu morgen ff testen misschien is het wel bagger![]()
[
Morgen weer "verslapen" zodat we niet met de bollen hoeven te toeren?![]()
Melk is voor kinderenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Er ligt hier nog heel veel melk wat zo snel mogelijk op moet, hebbe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:43 schreef Fulcrum_X het volgende:Voor 10 seconden, daarna krijg je van dat slijmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik speel deze vraag door naar Hichamquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:41 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Wat voor camera gebruik je eigenlijk om te filmen en hoeveel minuten kan je filmen ?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:40 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Weet ik niet de advertentie staat gewoon op marktplaats in het nederlands![]()
Inderdaad ja. Maja boeiequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Voor 10 seconden, daarna krijg je van dat slijm![]()
Ze moet wel drie dagen wachten voordat ze antwoord krijgtquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]![]()
ze komt hem zo wel tegen want ze is op zoek naar een andere motor![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:47 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ze moet wel drie dagen wachten voordat ze antwoord krijgt![]()
Is een digicam (Panasonic DMC-FX9) met een relatief goede filmfunctie. 640x480 en 30 frames per seconde is ongeveer 10 minuten film op een 1 GB SD kaart. Om langer te filmen kun je resoluties van 320*240 instellen en voor beide resoluties kun je nog kiezen om fps te verlagen (15 frames per seconde). Duidelijk?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:41 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Wat voor camera gebruik je eigenlijk om te filmen en hoeveel minuten kan je filmen ?
Sommige mensen hebben de gewoonte op supersports tourbanden zoals een BT20 te leggen, daar erg goed op lettenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:18 schreef Rausdouwer het volgende:
@ Gawaine: Heb jij nog tips waar ik op zou moeten letten als ik eventueel naar een Suzuki zou gaan kijken? Bekende gebreken bijvoorbeeld?
De enige gebreken die ik ken is met het model wat ik heb. Er is een modifikatie geweestquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:18 schreef Rausdouwer het volgende:
@ Gawaine: Heb jij nog tips waar ik op zou moeten letten als ik eventueel naar een Suzuki zou gaan kijken? Bekende gebreken bijvoorbeeld?
Laat maar horen dan maak ik wel een steun in een T-vorm zodat hij er op rust.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Nadeel is overigens dat het schroefgat om de cam aan jouw steun te monteren niet in het midden zit maar aan de rechterkant. Daardoor trilt de cam nogal, morgen even testen hoe erg dat is op pimber's bike
Volgende is een BT267758393quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben de gewoonte op supersports tourbanden zoals een BT20 te leggen, daar erg goed op letten
Heb net effe in je profiel zitten gluren,en zag dat je zeefdrukker bent van beroep.Heb ik op de grafisch MTS ook nog moeten lerenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:10 schreef Vodkat het volgende:
Ik zal morgen m'n motor eens flink doortrekken dan .....
Hij kan het wel hoor
en ik ook![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:47 schreef Fulcrum_X het volgende:
Arses! Ik heb mijn mobiel al zo lang niet meer uitgehad dat ik de pincode vergeten ben, nu istie geblokkeerd![]()
En dat terwijl ik dat ding nogal dringend nodig heb aangezien ik maandag sollicitatiegesprek heb enzo.. morgenochtend maar even het huis van mijn ouders overhoop halen om te kijken of ik het doosje met zooi nog kan vinden![]()
Je bent te goed voor deze wereldquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:54 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Laat maar horen dan maak ik wel een steun in een T-vorm zodat hij er op rust.
Zit het gat aan de rechterkant als de lens naar voren wijst ?
Volgens mij weet ik hem nu ook al weer, maja dat kan ik niet meer uittestenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:13 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Das flink poeb jaAls ik je pincode wist dan had ik je graag geholpen
![]()
Je mag hem toch drie keer fout doen en dan overstappen op je puckcode ?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:15 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik hem nu ook al weer, maja dat kan ik niet meer uittesten![]()
Zal morgenavond wel gaan zagenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:13 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Das flink poeb jaAls ik je pincode wist dan had ik je graag geholpen
![]()
[..]
Je bent te goed voor deze wereldBedacht me achteraf ook dat er zoiets gedesigned moest worden, maar toen was het al te laat
Als het te erg trilt dan laat ik c.q. pimberboy het weten
Ja, maar had 3 keer een verkeerde ingetoetst dusquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:21 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Je mag hem toch drie keer fout doen en dan overstappen op je puckcode ?![]()
![]()
Waarom niet gewoon 0000, als ze hem jatten heb je er ook niks meer aan![]()
Als het geen rondjes zijn zijn het toch altijd sterretjesquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:21 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ja, maar had 3 keer een verkeerde ingetoetst dus![]()
Daar heb je ook gelijk in ja, maar dit wachtwoord zat al in de foon toen ik hem kreeg.. dus ik heb hem maar laten zitten![]()
Wat ben jij van planquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:40 schreef Rib-i het volgende:
13:30 - 14:00 Naast een blond mokkeltje Tafel 12![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 08:17 schreef -XX- het volgende:
[..]
Schenk mij er maar eentje vol kastelijn!![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 08:19 schreef hicham het volgende:
Mogguh
Hoezo ga je naar Friesland Rib-i, ben je wel goed bij je hoofd [afbeelding]
Gewoon een stukkie rijdenquote:
Koffie graagquote:Op zondag 6 augustus 2006 08:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
[..]
Gewoon een stukkie rijden
Kom anders ook naar de *NP dan maken we er een *LP van en mischien daarna een toffe *FP![]()
Of ik nou 300 Km rundumhause maak of ergens naartoe waar ik nooit ben geweest![]()
TomTom-taal:
*NP = Nuttige plaats
*LP = Leuke plaats
*FP = Foto/Filmplaats
Eventjes Fullie opzoeken en het aantal allochtonen met 100% omhooggooien daar in Friesland![]()
![]()
En nu al wakkerquote:Op zondag 6 augustus 2006 08:28 schreef -XX- het volgende:
[..]
Koffie graag![]()
Ik kan geen bier meer zien
Kreeg er recht een over me hoofd heen
Ugh, nog staan douchen om 5 uur snachts
![]()
![]()
Kan vandaag niet rijden, moet eerst even wat andere bisnis regelequote:Op zondag 6 augustus 2006 08:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Gewoon een stukkie rijden
Kom anders ook naar de *NP dan maken we er een *LP van en mischien daarna een toffe *FP![]()
Of ik nou 300 Km rundumhause maak of ergens naartoe waar ik nooit ben geweest![]()
TomTom-taal:
*NP = Nuttige plaats
*LP = Leuke plaats
*FP = Foto/Filmplaats
Eventjes Fullie opzoeken en het aantal allochtonen met 100% omhooggooien daar in Friesland![]()
![]()
Ohja, op de terugweg langs A'dam want er schijnt een plek te zijn waar er een melkoverschot is![]()
Lekker tochquote:Op zondag 6 augustus 2006 08:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Kan vandaag niet rijden, moet eerst even wat andere bisnis regele![]()
Je denkt toch niet dat ik zomaar zo vroeg op ben?![]()
En als je via Amsterdam gaat terugrijden dan wordt het idd een hele lange rit
Huh watquote:Op zondag 6 augustus 2006 08:26 schreef Rib-i het volgende:
Ohja, op de terugweg langs A'dam want er schijnt een plek te zijn waar er een melkoverschot is![]()
Sneekweek is toch met die zeilbootjesquote:Op zondag 6 augustus 2006 08:37 schreef Rib-i het volgende:
Ik wilde eigenlijk naar de Sneekweek, maar we gaan wel kijken welke kant we op gaan rijden.
En het weer is goed, ik weet alleen niet welk pakje ik aan ga trekken![]()
Ligt eraan wat Fulcrum aantrekt, ik wil matroos zijn, de indiaan of de bouwvakker![]()
Rij gewoon naar H'veen, jeweettochquote:Op zondag 6 augustus 2006 08:40 schreef worldpimber het volgende:
Damn, Hicham, BazzieK en XX vroeg op![]()
Tis zondag mensen.![]()
Maar ok, sneekweek dus. Vandaar FrieslandBlijf dan maar daar kijken, aangezien we toch geen concrete plannen hebben hier
Dalijk naar assenquote:Op zondag 6 augustus 2006 08:39 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wat moet datJij mag pas over 5 uur komen!
quote:Op zondag 6 augustus 2006 08:40 schreef worldpimber het volgende:
Damn, Hicham, BazzieK en XX vroeg op![]()
Maah... te veel snelwegkm's. Doe ik niet meer aanquote:
Okay man, ik wil ook nog een keertje naar W.Orldbeater toe. Mischien dan iets afsprekenquote:Op zondag 6 augustus 2006 08:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maah... te veel snelwegkm's. Doe ik niet meer aan![]()
![]()
Misschien andere keer weerNu heb ik al wat
Maasvlakteuehhquote:Op zondag 6 augustus 2006 08:48 schreef Rib-i het volgende:
Okay man, ik wil ook nog een keertje naar W.Orldbeater toe. Mischien dan iets afspreken
Ben benieuwd of hij er op reageerdquote:Op zondag 6 augustus 2006 08:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maasvlakteuehh![]()
Maar voor de liefhebbers is er vast ook wel wat te rijden.
Alleen heeft W. Beater ook een drukke agenda volgens mij
Misschien kunnen we nu al voor volgende week reserveren bij hem.![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 08:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wanneer mag jij ook al weer met je rijbewijs beginnen?
Ik ben weg
Is goedquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:40 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i] is ook slapen, morgen voor het eerst naar Fryslan [afbeelding
Nou maar hopen dat Pulcrum de Fukcode kan vinden![]()
@ Fulcrum:
Meetpoint:
McDonalds HEERENVEEN
Adres:
Stadionweg 11
Postcode: 8448 EA
Plaats: HEERENVEEN
Telefoon: 0513-650344
Afslag: A32, afrit 12, Bedrijventerrein De Kavels
McDrive
13:30 - 14:00 Naast een blond mokkeltje Tafel 12![]()
![]()
![]()
Dat laat ik aan jou over. Terrasje pikken, ander huis plunderen, bedenk maar watquote:Op zondag 6 augustus 2006 08:58 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Is goed![]()
Ga zometeen een huis plunderen, dus ik hoop dat ik hem vind![]()
Maarre wat is verder de bedoeling?![]()
Maar je had geen plannen dus? Ik dacht dat je hier voor de sneekweek kwamquote:Op zondag 6 augustus 2006 09:00 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat laat ik aan jou over. Terrasje pikken, ander huis plunderen, bedenk maar wat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |