Nee het is echt een vrouwmenschquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
VFR400.Staat ook een code bij dat filmpje wat hier niet afspeelt.
![]()
[..]
Foutje in de registratie.![]()
![]()
Hollander is ook een tijdje de uitdagende vrouw geweest op Fok!![]()
Het zal ook eens niet, dan weer je geluidskaart, dan weer codecs, dan weer javascripts of flash.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:15 schreef Worldbeater het volgende:
VFR400.Staat ook een code bij dat filmpje wat hier niet afspeelt.
![]()
Ik doe niet aan gepland (blijven) scharrelen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:14 schreef Rib-i het volgende:
Of nog een scharrel die de andere 2 in de schaduw laat staan[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Tijd om de Fok! MC BBQ pics uit de doos te halen.![]()
Stopt na 2 seconden, schuif het balkje op, en stopt weer na 2 seconden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:17 schreef worldpimber het volgende:
Het zal ook eens niet, dan weer je geluidskaart, dan weer codecs, dan weer javascripts of flash.
Thug leve zeg ik je, jewets m4ttie 4 l1f3.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Tijd om de Fok! MC BBQ pics uit de doos te halen.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gerbuik je trouwens voor cam/camsteun. Best soepel beeldquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:01 schreef Vodkat het volgende:
[..]
http://video.google.nl/videoplay?docid=-253869186939624028
![]()
als ik 3/4 rond ben bij de rotonde hoor je m'n steppie schrapen en neem ik meteen de eerste afslag omdat ik schrok![]()
![]()
Jawel, moet je de rest van het filmpje ook zien dan ?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:16 schreef worldpimber het volgende:
Moet je op een 400 niet toerenbeuken?![]()
Camerasteun van optitune.nl en mijn camera is een Sony DRC HC20Equote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat gerbuik je trouwens voor cam/camsteun. Best soepel beeld [afbeelding]
Post maar eens wat, gaat het eindelijk weer eens over interessante dingen hierzo.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:23 schreef Vodkat het volgende:
Jawel, moet je de rest van het filmpje ook zien dan ?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Post maar eens wat, gaat het eindelijk weer eens over interessante dingen hierzo.![]()
http://video.google.nl/videoplay?docid=-6333245989778745622![]()
Stond tussen de filmpjes bij Vodkat.
Sjah, je moet een rit toch leuk maken he.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Check.![]()
[afbeelding]
Die binnenkort heel weinig meer kan rijden.![]()
![]()
![]()
Valt me tegen dat financieel directeur W. Orldpimber en grootaandeheelhouder W. Orldbeater van Photobucket.com nog niet de gelijknamige website www.photobucket.com hebben gepromoot om de filmpjes op te zettenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:01 schreef Vodkat het volgende:
[..]
http://video.google.nl/videoplay?docid=-253869186939624028
![]()
als ik 3/4 rond ben bij de rotonde hoor je m'n steppie schrapen en neem ik meteen de eerste afslag omdat ik schrok![]()
![]()
hmmm ff stukjes eruit knippen dan en renderen en dan zal ik hem online zettenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Post maar eens wat, gaat het eindelijk weer eens over interessante dingen hierzo.![]()
http://video.google.nl/videoplay?docid=-6333245989778745622![]()
Stond tussen de filmpjes bij Vodkat.
Sjah, je moet een rit toch leuk maken he.
Ik heb een nieuwe functie bij Photobucket.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:35 schreef hicham het volgende:
Valt me tegen dat financieel directeur W. Orldpimber en grootaandeheelhouder W. Orldbeater van Photobucket.com nog niet de gelijknamige website www.photobucket.com hebben gepromoot om de filmpjes op te zetten [afbeelding]
Eindelijk niet van die lutser die je eerst moet uitleggen hoe je een plaatje postquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:37 schreef Worldbeater het volgende:
Die Vodkat klinkt wel als een diehard.![]()
![]()
Ze kan altijd terecht bij FemaleRebbel om hulp van een veteraan te krijgenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Check.![]()
[afbeelding]
Die binnenkort heel weinig meer kan rijden.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]Je moet het wel zakelijk blijven houden, ik laat ze betalen voor mijn dienstenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zag dat je nog niet in de OP stondquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:35 schreef Vodkat het volgende:
[..]
hmmm ff stukjes eruit knippen dan en renderen en dan zal ik hem online zetten![]()
Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor
![]()
Is dat de Eifeltoren op de achtergrond?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:04 schreef Vodkat het volgende:
Merk + Model: Honda VFR400r NC30
Bouwjaar: 1991
Foto:
[afbeelding]
![]()
Vet! Ronde wielen hahahihigniffel lollerstringquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:04 schreef Vodkat het volgende:
Foto:
[afbeelding]
![]()
Nee das de MacTorenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Is dat de Eifeltoren op de achtergrond?
/BazzieK
![]()
In het volgende topic staat u in de OP
Rot op lutserquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Is dat de Eifeltoren op de achtergrond?
/BazzieK
![]()
In het volgende topic staat u in de OP
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Rot op lutserIk reageer lui maar niet dom
![]()
Die motor heb ik ook gehad, alleen vergeten in het rijtje te zettenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Vet! Ronde wielen hahahihigniffel lollerstring![]()
/-XX-
Ach, slechter dan Martie's filmpjes kan het niet wordenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:15 schreef Vodkat het volgende:
Hij is aan het uploaden!
Verwacht geen hoogwaardige rijkunsten, dit was mijn 1e ritje met camera en ik had echt het gevoel dat er mensen over m'n schouder meekeken![]()
Morgen nog eens proberen![]()
Hondaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:04 schreef Vodkat het volgende:
Foto:
[afbeelding]
![]()
Linkie ?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ach, slechter dan Martie's filmpjes kan het niet worden![]()
![]()
quote:
Ok, ben ik niet bekend.quote:
Ik denk dat we de belangrijkste stereotypes wel hebben gehad, misschien dat Pepijn nog met een leuke komt straksquote:
quote:[..]
Ok, ben ik niet bekend.
De rotonde kwam me wel bekend voor, vooral de vorm
/BazzieK
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:22 schreef Rib-i het volgende:
/BazzieK
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:22 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik kan niets meer verzinnen![]()
[..]
Ok, ben ik niet bekend.
/BazzieK
![]()
Edit toch wel dus
kenkert nou eens op grafhoerquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:22 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik kan niets meer verzinnen![]()
[..]
Ok, ben ik niet bekend.
/BazzieK
![]()
Edit toch wel dus
http://youtube.com/quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:22 schreef Vodkat het volgende:
Pff wat duurt dat uploaden lang bij Google Video![]()
Rib-i, kun je dit wijzigen in:quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:23 schreef bvvt het volgende:Yamaha yzf600r (thundercat) uit 98 - McNasty
quote:
Okayquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Rib-i, kun je dit wijzigen in:
[..]
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:29 schreef hicham het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat ze dik, lelijk en dom is? [afbeelding]
[..]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|