quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:43 schreef worldpimber het volgende:
Oud worden is echt erg joh
Gelukkig blijven jullie altijd ouder dan wij.
Voor alle anderen die niet onder die regel vallen geldt er kanslozer ipv ouderquote:
Omdat je een stijve van een uniform ?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:27 schreef BazzieK het volgende:
Zit het solicitatieformulier in te vullen bij de politie, is nog best lastig om duidelijke goede redenen te geven waarom je er wil werken enzo![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:46 schreef hicham het volgende:
[..]
Voor alle anderen die niet onder die regel vallen geldt er kanslozer ipv ouder
Check deze kneus dan
Column niet geplaatst, maar wil leren, reden? (column is iets verder in het topic gepost![]()
![]()
)
Homo's en allochtonen krijgen wel voorrangquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:49 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Omdat je een stijve van een uniform ?![]()
Of de foto's die je erin tegenkomtquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:49 schreef worldpimber het volgende:
Altijd leuk topics op Fok!![]()
Deze is ook wel geinig vieze oude mensen op fok!![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Of de foto's die je erin tegenkomt
[afbeelding]
Ik weet wattie roept ! Ik weet 't !quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:57 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:
Ze was er welquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:03 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hey waarom was jij niet in Rotterdam gisteravond ?
Zit me grap niet te verpestenquote:
Ehm nee? Die was lekkerquote:in die juwelierszaak toch
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:06 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ik ga ff teruglezen of ik je grap herken![]()
K*T - wie heeft mijn foto gepost ??????quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:57 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:09 schreef bvvt het volgende:
[..]
K*T - wie heeft mijn foto gepost ??????
Dat doet bijna iedereen, en dan terug gaan kijken wat ze hadden kunnen bereiken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:42 schreef hicham het volgende:
Alsof ik daar nu al aan ga denken, kom zeg, dat zie ik over 5-10 en 20 jaar wel
Je wordt waziger met de minuutquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:11 schreef -XX- het volgende:
Wat was er in rotterdam !"ZEKER IETS MET ROZE TE MAKEN!
Puh!
Roze kan me rug op!![]()
nee!
etenxx
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:11 schreef hicham het volgende:
Ik wou nog zeggen dat jij het was, maar wou je niet kwetsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ow, ik heb een nieuwe douchekraan tijdens het-poging-tot-rellen geinstalleerd.![]()
![]()
![]()
Heel on Popein snel, bestaande kraan gelost, rosetten verdraaid, nieuwe kraan erop. Grote slagen, snel thuis.![]()
Ik niet, tenminste... werkgerelateerd nietquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat doet bijna iedereen, en dan terug gaan kijken wat ze hadden kunnen bereiken.![]()
Heej jij was toch die gozert die in de winter 8 weken niet had gereden ofzoquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:19 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zoooooo... weekend![]()
Even wachten tot het vreten klaar is en dan eindelijk weer rijden![]()
Al sinds woensdag niet meer gereden![]()
22 juli bbqquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Heej jij was toch die gozert die in de winter 8 weken niet had gereden ofzo![]()
![]()
Laatste keer dat ik reed was circuitdag 19 juliMorgen denk ik ook maar er tegenaan
Nee het ging niet over roze dit keer ..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:11 schreef -XX- het volgende:
Wat was er in rotterdam !"ZEKER IETS MET ROZE TE MAKEN!
Puh!
Roze kan me rug op!![]()
nee!
etenxx
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan nog was het Amsterdam. Met dat roze dan.quote:
Je rolt vanzelf in het echte leven, alleen moslims mogen geen hypotheek las ik pas. En van honden houden ze ook niet zo, maar ja, huisje, boompje, gesluierde vrouw, kleine Pimbers zijn er allemaal voordat je het weet en kan bevatten.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:18 schreef hicham het volgende:
Ik niet, tenminste... werkgerelateerd nietBegin ergens met een vaste baan en zie vanzelf wel wat er aan komt waaien.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Heej jij was toch die gozert die in de winter 8 weken niet had gereden ofzo![]()
![]()
Laatste keer dat ik reed was circuitdag 19 juliMorgen denk ik ook maar er tegenaan
Jaja, ik wou alleen even weten of je aan het opletten wasquote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
kleine Pimbers zijn er allemaal voordat je het weet en kan bevatten.![]()
D'rom was het zo leukquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:23 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
Maar dat was dus niet vanwege het weer, maar de schoenmaker![]()
Tja indruk, een even prettige indruk als anaal gepenetreerd door een paard wordenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Jaja, ik wou alleen even weten of je aan het opletten was
Toch wel liev dat je dat onthoudt, heb ik indruk op je gemaakt![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:22 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Nee het ging niet over roze dit keer ..PuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zocht me daar tussen?
Hahaha!!!!!!!
![]()
Sowieso schrijf je zo.
Dat je die vergelijking uberhaupt kunt maken zegt meer over jou dan over mijquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja indruk, een even prettige indruk als anaal gepenetreerd door een paard worden![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat je die vergelijking uberhaupt kunt maken zegt meer over jou dan over mij [afbeelding]
Armbandje kopen ter gelegenheid van de verjaardag van m'n beste vriendin ..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vraag me wel af wat Kratjuh bij de juwelier doet.![]()
Dat is liev.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:51 schreef kratjuh het volgende:
En ik weet zelfs hoe ze heet, m'n beste vriendin ging als dank voor het armbandje voor mij aan haar vragen of ze gisteravond mee wilde naar Rotterdam ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:50 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een jawa-barrel voor mijn neef van Heemstede naar Oss gereden,ik dacht ik ga maar 90 rijden
als er wat mis gaat met het ding kan ik het alleen overleven door eraf te springen
![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
"Elke dag alleen rukken begint ook te vervelen."
Niet zo gek hoor, Bazziek is nog jong, dus hij associeertquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:42 schreef hicham het volgende:
Dat je die vergelijking uberhaupt kunt maken zegt meer over jou dan over mij [afbeelding]
Klopt ..quote:
Nee, ik ben zo'n watje wat nooit zelf op meiden durft af te stappen iddquote:Maar aangezien dit een stoer motortopic is, moet ik eigenlijk zeggen, durfde je het zelf niet?![]()
quote:Heb ik ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijg je niet, ze heeft d'r handen al vol aan 2 andere 'scharrels' ..![]()
![]()
http://video.google.nl/videoplay?docid=-253869186939624028quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:01 schreef Vodkat het volgende:
[..]
http://video.google.nl/videoplay?docid=-253869186939624028
![]()
als ik 3/4 rond ben bij de rotonde hoor je m'n steppie schrapen en neem ik meteen de eerste afslag omdat ik schrok![]()
![]()
Tijd voor een knappe, maar serieuze èn betrouwbare knaap.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:00 schreef kratjuh het volgende:
Krijg je niet, ze heeft d'r handen al vol aan 2 andere 'scharrels' ..![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tijd voor een knappe, maar serieuze èn betrouwbare knaap. [afbeelding]
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:01 schreef Vodkat het volgende:
[..]
http://video.google.nl/videoplay?docid=-253869186939624028
![]()
als ik 3/4 rond ben bij de rotonde hoor je m'n steppie schrapen en neem ik meteen de eerste afslag omdat ik schrok![]()
![]()
Of nog een scharrel die de andere 2 in de schaduw laat staanquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ken je er een dan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
VFR400.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:13 schreef Rib-i het volgende:
![]()
Je ziet nu ook dat je langer het gas er op kan houden![]()
Wat voor motor is het, Honda NSR?
Foutje in de registratie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |