vervelend is het iigquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:44 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ze heeft misschien ergens nog geluk gehad, maar een gebroken enkel lijkt me ook al behoorlijk pijnlijk en vervelend. Zeker als ze nog onder het mes moet.Sterkte voor haar!
Niet alleen met het werkquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:47 schreef bvvt het volgende:
[..]lang geleden.
Druk gehad met je werk zeker.
Hier stond een nu onnodige reactie omdat er een edit heeft plaats gevondenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:52 schreef RB het volgende:
[..]
Niet alleen met het werk![]()
Heb de afgelopen twee weken weer eens in Aberdeen mogen vertoeven.
Nu eerst twee weken vakantie![]()
Nu sta je er tussen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:25 schreef McNasty het volgende:
[..]
hee... zet mij d'r eens tussen![]()
alsjeblieft
Tnxquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:10 schreef bvvt het volgende:
[..]
Nu sta je er tussen.![]()
Of dat dat ook bij het volgende topic zo ishangt af van de OP lijst bij houder die we niet meer hebben gezien
sinds hij gemeld heeft dat hij naar Brabant Motors ging......
![]()
Helemaal niet vreemdquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:37 schreef McNasty het volgende:
[..]
Tnx![]()
Yamaha was niet erg rijkelijk vertegenwoordigd zag ik... vreemd eigenlijk
Als dat een yamaha mt 03 IS!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Helemaal niet vreemd
Maarja hier thuis staat ook een Yamaha maar daar mag ik pas over dik 2 jaar op rijden![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:37 schreef McNasty het volgende:
[..]
Tnx![]()
Yamaha was niet erg rijkelijk vertegenwoordigd zag ik... vreemd eigenlijk
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:36 schreef dribbel79 het volgende:
Dus als je meldt dat je ertussen wil, met een foto, kan dat zonder problemen?
Hmm, ik sta al een tijdje fotoloos ergens in 't tweede rijtje...
Ik heb gisteren een stukje gezien (voordat ik wegzapte uit walging). Een of andere gozer die in z'n auto zat te bellen en geen gordel omhad. Die eikels zeiden dat hij helemaal scheef achter het stuur hing terwijl die gast gewoon rechtop zatquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:58 schreef RB het volgende:
Wegmisbruikers wat een K*T programma![]()
Achtervolgen ze een auto
pakken ze toch een motor rijder die iets herder rijdt, stelletje etters![]()
|Dan heb je ook gehoord dat de audi zijn boete thuis gaat ontvangen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:58 schreef RB het volgende:
Wegmisbruikers wat een K*T programma![]()
Achtervolgen ze een auto
pakken ze toch een motor rijder die iets herder rijdt, stelletje etters![]()
Jep, zelfde uitzending van vandaagquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:20 schreef McNasty het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een stukje gezien (voordat ik wegzapte uit walging). Een of andere gozer die in z'n auto zat te bellen en geen gordel omhad. Die eikels zeiden dat hij helemaal scheef achter het stuur hing terwijl die gast gewoon rechtop zatEn ze zaten te zeiken dat hij harder reed dan het bord met adviessnelheid aangaf
![]()
Ik heb nog nooit iets schokkends zien gebeuren in Wegmisbruikers.![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:24 schreef bvvt het volgende:
[..]
|Dan heb je ook gehoord dat de audi zijn boete thuis gaat ontvangen.
[..]
En dan via de keukendeur op een aanhangerquote:Jep, zelfde uitzending van vandaag
En aan het eind een motor rijder die lekker hard optrekt dat de auto het niet kan bij houden.
Motor zal wel ergens tegen de 200 gehaald hebben (of nog hoger)
Plempen ze die auto knoert hard voor die motor (staat voor het stoplicht te wachten)
Vraag naar de garantie voorwaarden en lees daarin of het zinvol isquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:03 schreef Rib-i het volgende:
Zo, net thuis. Grave is het helaas niet geworden. Maar ben wel langs een motorzaak in Venray gereden. Daar hadden ze:
[afbeelding]
APRILIA RSV 1000 MILLE
Bouwjaar 1999
kmstand: 22326
LASER DUO-TECH UITLAAT
Prijs ¤ 6990,-
Ikbenfliefd![]()
/puber
De link van Mercy is zeker goed, nieuwer etc... maar deze heeft 24 mnd garantie.
Wat is wijsheid![]()
Aprilia RSV Mille R
bouwjaar 2000
kmstand: 19000
carbon voor en achterspatbord en framebeschermers
Ohlins vering voor en achter en stuurdemper
Aluminium gesmede OZ racing wielen
pirelli evo corsas voor en achter
red alert alarmsysteem twv ¤ 600,-
omgebouwd naar tweezitter met originele aprilia onderdelen twv ¤ 1250,-
nieuwe koppeling +- 4000km geleden
Prijs ¤ 6825.00
Dat zijn wel veul opties![]()
Gewoon die van Mercy kopen, die is mooierquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:03 schreef Rib-i het volgende:
Zo, net thuis. Grave is het helaas niet geworden. Maar ben wel langs een motorzaak in Venray gereden. Daar hadden ze:
[afbeelding]
APRILIA RSV 1000 MILLE
Bouwjaar 1999
kmstand: 22326
LASER DUO-TECH UITLAAT
Prijs ¤ 6990,-
Ikbenfliefd![]()
/puber
De link van Mercy is zeker goed, nieuwer etc... maar deze heeft 24 mnd garantie.
Wat is wijsheid![]()
Aprilia RSV Mille R
bouwjaar 2000
kmstand: 19000
carbon voor en achterspatbord en framebeschermers
Ohlins vering voor en achter en stuurdemper
Aluminium gesmede OZ racing wielen
pirelli evo corsas voor en achter
red alert alarmsysteem twv ¤ 600,-
omgebouwd naar tweezitter met originele aprilia onderdelen twv ¤ 1250,-
nieuwe koppeling +- 4000km geleden
Prijs ¤ 6825.00
Dat zijn wel veul opties![]()
Vind ik ook leuke motorfietsen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:08 schreef Dark0z het volgende:
sindskort mag ik mij een trotse eigenaar noemen van een leuke aprilia rs125
op het moment nog wel bezig met lessen. 16aug moet ik afrijden voor speciale verrichtingen
hier wat foto's:
top is 170 met 35pk, leuk motor om mee te beginnen
daar ben ik het gewoon met BazzieK eensquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:49 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gewoon die van Mercy kopen, die is mooier
Bel de krantquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:12 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
daar ben ik het gewoon met BazzieK eens![]()
ikke ok stupid.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:49 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gewoon die van Mercy kopen, die is mooier
KB racers ?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:23 schreef Worldbeater het volgende:
Geen leer.![]()
[afbeelding]
Ik heb ook al geen idee wat die foto's in de OP doen.![]()
Heeeequote:
Lijkt wel of ik op één van de foto's iets van een grindbak zie.quote:
Yepquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
Burp. Hi![]()
Hele dag en avond gewerkt, en zonet nog even de pc van mijn zus teruggebracht die ik gefixed had. Zo nog even douchen. Maarre nieuwe moto dus, Rib?![]()
Niks over BEST OF 6 GARANTIE te vinden op internet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Vraag naar de garantie voorwaarden en lees daarin of het zinvol is
meestal een sigaar uit eigen doos![]()
Goed bezig.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:42 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Yep![]()
Maar nu nog niet, eerst even het budget verhogen![]()
Rondkieken is lekkerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
Goed bezig.![]()
Niks mis met rondkieken hoor![]()
Heerlijk die voorpret.. Zo nu en dan inderdaad even kijken wat er na de GS komt. Maja na de aankoop zijn er genoeg andere dingen te doenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Rondkieken is lekkeren na aankoop mis je het kieken ook even.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben ik nog niet uit, moet eerst die van mij verkopen maar waarschijnlijk een R1 K2/K3 of GSX-750R K4quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heeeehoeveel topics heb jij gemist? 50?
![]()
Geen herrie maken he, als je thuiskomt.. en daarna.![]()
[..]
Lijkt wel of ik op één van de foto's iets van een grindbak zie.![]()
Naar wat voor fietsje ga jij trouwens kijken?![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Goed bezig.![]()
Niks mis met rondkieken hoor![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Rondkieken is lekkeren na aankoop mis je het kieken ook even.
![]()
![]()
![]()
![]()
tis moeilijk kiezenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:47 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ben ik nog niet uit, moet eerst die van mij verkopen maar waarschijnlijk een R1 K2/K3 of GSX-750R K4
Dan is het nog moeilijker kiezenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:57 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Behalve als je een vette bankrekening hebt![]()
zoals ik in de tt al zei - geen fantasiequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:23 schreef Worldbeater het volgende:
Geen leer.![]()
[afbeelding]
Ik heb ook al geen idee wat die foto's in de OP doen.![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:36 schreef dribbel79 het volgende:
nummer 10 in het lijstje van de OP vgvquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:36 schreef dribbel79 het volgende:
Hmm, ik sta al een tijdje fotoloos ergens in 't tweede rijtje...
hiervoor mag je bij Rib-I aankloppen - die kan de OP TXT aanpassenquote:Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
Ja dat mag. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heeeehoeveel topics heb jij gemist? 50?
![]()
Ik maak nooit herriequote:Geen herrie maken he, als je thuiskomt.. en daarna.![]()
Feli met je motor, nu nog ff het bouwjaarquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:08 schreef Dark0z het volgende:
sindskort mag ik mij een trotse eigenaar noemen van een leuke aprilia rs125
op het moment nog wel bezig met lessen. 16aug moet ik afrijden voor speciale verrichtingen
hier wat foto's:
http://home.quicknet.nl/qn/prive/ca.oud/stef/rs125/1.jpg
http://home.quicknet.nl/qn/prive/ca.oud/stef/rs125/2.jpg
http://home.quicknet.nl/qn/prive/ca.oud/stef/rs125/3.jpg
http://home.quicknet.nl/qn/prive/ca.oud/stef/rs125/4.jpg
top is 170 met 35pk, leuk motor om mee te beginnen
Weer een viercylinder.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:47 schreef Gawaine het volgende:
Ben ik nog niet uit, moet eerst die van mij verkopen maar waarschijnlijk een R1 K2/K3 of GSX-750R K4
Kiek uit, dit is tegenwoordig de bagger MC.quote:
2 klikjes oldbe.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:10 schreef RB het volgende:
![]()
Heb ze niet geteldwaren er teveel om na te lezen
![]()
De GSX-1000R voelt ook supergoed, net als de ZX-10Rquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Weer een viercylinder.![]()
Schaar je in het illustere rijtje van Roderick en Fullie met een tweecylinder.![]()
![]()
Een R1 lijkt mij trouwens ook wel wat.. voor op Zandvoort dan..![]()
quote:[..]
Kiek uit, dit is tegenwoordig de bagger MC.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is wel de kortste wegquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:59 schreef Worldbeater het volgende:
Misschien al op MF gezien: Hoe neemt een Harley rijder een bocht?![]()
kende em al.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:59 schreef Worldbeater het volgende:
Maar een R1 loopt al wat langer mee, en ligt dus in de lijn van de mogelijkheden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:02 schreef Rib-i het volgende:
De GSX-1000R voelt ook supergoed, net als de ZX-10R![]()
quote:
Waarschuwing aan het adres van RB. Wist al dat jij ging reageren omdat ik jouw post quotte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was verder niet aan of tégen Ribbie.
Added smiley.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:16 schreef bvvt het volgende:
kende em al.![]()
maar dat is wel een erg leuke weg - 318 bochten - 11 mile (versneld afgespeelde rit van (origineel) 22 minuten (in 4.50) - verontschuldigd zich in begin van filmpje omdat ie cruiser rijd)![]()
Ik heb geen geluid, en streaming afspelen lukt ook al niet. Kon alleen maar het balkje een beetje bewegen.![]()
Was dat al niet zo danquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:36 schreef Worldbeater het volgende:
Kiek uit, dit is tegenwoordig de bagger MC.![]()
oké 34 om precies te zijnquote:
Ben wel actiefquote:Valt mij mee, al poste je dan nog niet echt actief dit jaar.
![]()
Hoe krijgt ie 't voor elkaar?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:16 schreef bvvt het volgende:
[..]
kende em al.
maar dat is wel een erg leuke weg - 318 bochten - 11 mile (versneld afgespeelde rit van (origineel) 22 minuten (in 4.50) - verontschuldigd zich in begin van filmpje omdat ie cruiser rijd)
AAAaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar een R1 loopt al wat langer mee, en ligt dus in de lijn van de mogelijkheden.![]()
Omruiltopicje openen ofzo.![]()
[..]
Waarschuwing aan het adres van RB. Wist al dat jij ging reageren omdat ik jouw post quotte.
Was verder niet aan of tégen Ribbie.![]()
[..]
Added smiley.![]()
Ik heb geen geluid, en streaming afspelen lukt ook al niet. Kon alleen maar het balkje een beetje bewegen.![]()
In het buitenland hebben ze ook internet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:19 schreef RB het volgende:
Ben wel actiefalleen niet op Fok.
En als het aan de baas ligt wordt het nog minderMisschien naar het buitenland
Vergrote vorm van kijken waar je naar toe rijdt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:20 schreef FemaleRebbel het volgende:
Hoe krijgt ie 't voor elkaar?![]()
Die Harley-rijder gaat zowat rechtop door de bocht en dan toch presteren om uit de bocht, 't dalletje in te rijden![]()
Goodmorning all
Ben jij toevallig vanavond niet op tvquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:19 schreef RB het volgende:
[..]
Was dat al niet zo dan![]()
[..]
oké 34 om precies te zijn![]()
[..]
Ben wel actiefalleen niet op Fok.
En als het aan de baas ligt wordt het nog minderMisschien naar het buitenland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
't Is toch zo dat je de bocht in moet kijken......niet 't dalletjequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
In het buitenland hebben ze ook internet.![]()
Ik hoop dat je al dat geld ook een beetje leuk kan besteden.![]()
[..]
Vergrote vorm van kijken waar je naar toe rijdt.![]()
Morning too.![]()
![]()
Een mens heeft zo zijn angsten.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:26 schreef FemaleRebbel het volgende:
't Is toch zo dat je de bocht in moet kijken......niet 't dalletje
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:24 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ben jij toevallig vanavond niet op tv
Niet dat ik weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:59 schreef Worldbeater het volgende:
In zo`n grote zandbakquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
In het buitenland hebben ze ook internet.![]()
Dat gebeurd wel als ik weer thuis benquote:Ik hoop dat je al dat geld ook een beetje leuk kan besteden.![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:16 schreef bvvt het volgende:
[..]
kende em al.![]()
maar dat is wel een erg leuke weg - 318 bochten - 11 mile (versneld afgespeelde rit van (origineel) 22 minuten (in 4.50) - verontschuldigd zich in begin van filmpje omdat ie cruiser rijd)
quote:
Eensquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar een R1 loopt al wat langer mee, en ligt dus in de lijn van de mogelijkheden.![]()
No offence takenquote:[..]
Waarschuwing aan het adres van RB. Wist al dat jij ging reageren omdat ik jouw post quotte.
Was verder niet aan of tégen Ribbie.![]()
Norton security zekerquote:[..]
Added smiley.![]()
1 woordquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Goede oefening om bochten leren doooooor te kijken
[
Morning all outsleepers![]()
Voor volgend jaar staat Eifel op het programma en dit jaar ga ik ook 1 of 2 keertjes verkennenquote:
hij heeeft gewoon een erg slechte computer - ookal heeft ie een nieuw moederbordquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Norton security zeker![]()
![]()
Player opnieuw installeren en/of toegang verlenen aan Mediaplayer![]()
Routes genoeg in Duitslandquote:
Alles van Asus.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:43 schreef bvvt het volgende:
hij heeeft gewoon een erg slechte computer - ookal heeft ie een nieuw moederbord
RB, onze 2007 toeroperatorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:44 schreef RB het volgende:
Routes genoeg in Duitsland
[afbeelding]
En vanaf Arnhem maar iets meer als een uurtje![]()
Neem aan dat je een normaal bed en faciliteiten hebt.quote:
Krijgt Ondeugend zoveel kostgeld?quote:Dat gebeurd wel als ik weer thuis ben![]()
Wist ik al.quote:
quote:Norton security zeker![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alles van Asus.![]()
Ondanks dat ik een MSI fan ben.![]()
![]()
[..]
RB, onze 2007 toeroperatormoffenland
oeps Duitsland.
![]()
Weet het fijne er nog niet vanquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Neem aan dat je een normaal bed en faciliteiten hebt.![]()
[..]
Wat is veel, als het doorgaat hou ik m`n logeer adres gewoon aan Is altijd makkelijkquote:Krijgt Ondeugend zoveel kostgeld?![]()
[..]
Oeps, welke player moet ik eigenlijk installeren hiervoor.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:37 schreef Rib-i het volgende:
Player opnieuw installeren en/of toegang verlenen aan Mediaplayer![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:21 schreef hicham het volgende:
Mogguh
Volgens mij komt de Gay Parade hier straks langsvaren [afbeelding]
Even mijn rifle klaarleggen. Lars, hoe snel kun je hier zijn. Voor deze ene keer wil ik wel met je samenwerkenWat zei Pepijn ook alweer over een UZI, en rib-i ... jullie mogen ook komen
![]()
alleen is Arnhem ook iets meer als een uurtjequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:44 schreef RB het volgende:
[..]
Routes genoeg in Duitsland
[afbeelding]
En vanaf Arnhem maar iets meer als een uurtje![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:21 schreef hicham het volgende:
Mogguh
Volgens mij komt de Gay Parade hier straks langsvaren [afbeelding]
Even mijn rifle klaarleggen. Lars, hoe snel kun je hier zijn. Voor deze ene keer wil ik wel met je samenwerkenWat zei Pepijn ook alweer over een UZI, en rib-i ... jullie mogen ook komen
![]()
Zou het niet weten eigenlijk, mijn ouders zijn ook niet thuis dus kan ze niet raadplegenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Durf je dan nog de straat op, of blijft de hele moslimgemeenschap binnen?![]()
Morgenavond kom ik naar Amsterdam voor een concert.![]()
Begint om kwart over 8, ben ik vast net te laat.![]()
Hij komt uit `93 en heeft +- 15000km op de teller... Het meeste is eraan gereviseerd volgens de eigenaar, maar als ik rij dan doet het toch een beetje raar. Ik kan geen constante snelheid aanhouden, maar dat ga ik binnenkort nog even bekijken als ik de weg op magquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:15 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Feli met je motor, nu nog ff het bouwjaar![]()
Mogguh RB![]()
Dat nerveuze is 2 takt eigen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:33 schreef Dark0z het volgende:
Hij komt uit `93 en heeft +- 15000km op de teller... Het meeste is eraan gereviseerd volgens de eigenaar, maar als ik rij dan doet het toch een beetje raar. Ik kan geen constante snelheid aanhouden, maar dat ga ik binnenkort nog even bekijken als ik de weg op mag
Melk hoort wel bij de sfeer vandaag, hang een spandoek op, en wees een goede gastheer.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:38 schreef hicham het volgende:
Iemand zin in melk?![]()
We hebben hier nog 5 x 2 liter pakken melk staan met houdbaarheidsdatum 5 AugustusDat wordt zuipen vandaag joh [afbeelding] Nu eerst ff ontbijten met stroopwafels
![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:38 schreef hicham het volgende:
Iemand zin in melk?![]()
We hebben hier nog 5 x 2 liter pakken melk staan met houdbaarheidsdatum 5 AugustusDat wordt zuipen vandaag joh [afbeelding] Nu eerst ff ontbijten met stroopwafels
![]()
Als ze net zo snel bewegen als kleiduiven is het wel leuk.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:32 schreef Roderick2085 het volgende:moggeh middag
is weer eens wat anders als op schietschijfjes schieten
bewegende doelen
Voor mij is het ook 1,5 uur rijdenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:32 schreef Roderick2085 het volgende:moggeh middag
[..]
alleen is Arnhem ook iets meer als een uurtjevoor mij
[..]
Ik heb al een een (XR600R+XT500)), twee (Moto Guzzi Le Mans II), drie (XS750)en viercylinder (XS1100+GSXR600) gehad,quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Weer een viercylinder.![]()
Schaar je in het illustere rijtje van Roderick en Fullie met een tweecylinder.![]()
![]()
Een R1 lijkt mij trouwens ook wel wat.. voor op Zandvoort dan..![]()
[..]
Waar blijft het filmpjequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:59 schreef Vodkat het volgende:
ben net terug, ff m'n nieuwe camerasteun uitgeprobeert![]()
ik reed op een rotonde, steppie aan de grond *grrtssssjjs* ik schrik, meteen de eerste afslag eraf ... haha is wel grappig om terug te zien op de camera![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:11 schreef kratjuh het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beter kijken of selectiever kijken, R'dam is het walhalla van de chicksTenminste als je Stockholm niet meerekend
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Is dat streetfighterjasje bij Motozoom iets voor jou? Niet duur.quote:
Twee keer een Moto Guzzi le Mans IIquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:50 schreef Gawaine het volgende:
Ik heb al een een (XR600R+XT500)), twee (Moto Guzzi Le Mans II), drie (XS750)en viercylinder (XS1100+GSXR600) gehad,![]()
Ik blijf voorlopig wel bij de vier![]()
Guzzi is 2 cylinder XS750 is 3 cylinderquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Twee keer een Moto Guzzi le Mans II, en wel drie keer een Yamaha XS750.
![]()
Er ook mee gereden ?quote:Jawa 350 2 takt nieuw, Suzuki RGV250
2 takt, CB250 Nighthawk
half jaartje Safe bruikleen, Suzuki GSX-600F, Kawasaki ZX-10
![]()
, Suzuki GS-1000
, Jawa 350 2 takt occ
, Suzuki GS-450E
, Honda NTV-650
, GSX-R1100WP
, Yamaha SZR-660
, Bimota YB-9
, Yamaha Majesty 250 cc scoot
, BMW R1100S
![]()
![]()
, ? niets geloof ik
, Honda CR500
![]()
, Kawasaki KLX650R
, Suzuki TL1000R
![]()
![]()
...
Geloof dat ik niet op de 19 kom in 13 jaar.![]()
Naar de leertent, en dat op de Gaypride 2006quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:34 schreef McNasty het volgende:
Ik ben net terug van de leertent en ik ben nu ¤500 euro armer maar ik heb nu wel een nieuwe helm en zomerjas![]()
Ja, met die Jawa heeft iig gereden. Dacht ie stoer te doen voor z'n maten (die in de auto achter hem reden) door 'kenkerhard' door de bocht te scheuren. Eenmaal in het cafe met een trotse blik wachtende op z'n maten werd ie uiteindelijk uitgelachen omdat ie alle kanten op scheen te stuiteren in de bochtquote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:50 schreef Gawaine het volgende:
Er ook mee gereden ?![]()
![]()
Ik heb ooit eens een jawa-barrel voor mijn neef van Heemstede naar Oss gereden,ik dacht ik ga maar 90 rijden
als er wat mis gaat met het ding kan ik het alleen overleven door eraf te springen
![]()
Yep, in de winter, stoer op de motor stappen met de maten in drie auto's.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:07 schreef hicham het volgende:
Ja, met die Jawa heeft iig gereden. Dacht ie stoer te doen voor z'n maten (die in de auto achter hem reden) door 'kenkerhard' door de bocht te scheuren. Eenmaal in het cafe met een trotse blik wachtende op z'n maten werd ie uiteindelijk uitgelachen omdat ie alle kanten op scheen te stuiteren in de bocht
Doetutnatuurlijkniet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
Vrouw sloopt motor van 150.000 gulden
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
Wat voor een motor is dat wel niet van 150.000 guldenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
Het merk die alleen mensen zonder verstand passie kopen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:25 schreef hicham het volgende:
Wat voor een motor is dat wel niet van 150.000 guldenWat een stom wijf
Was ook wel te verwachten gezien het tempo waarin ze vertrok
Veel motoren van vroegah ('70 / '80) /gingen als een dwijl door de bocht.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja, met die Jawa heeft iig gereden. Dacht ie stoer te doen voor z'n maten (die in de auto achter hem reden) door 'kenkerhard' door de bocht te scheuren. Eenmaal in het cafe met een trotse blik wachtende op z'n maten werd ie uiteindelijk uitgelachen omdat ie alle kanten op scheen te stuiteren in de bocht
Jij bent dus als 22 jaar dat dijkje aan het rijdenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:31 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Veel motoren van vroegah ('70 / '80) /gingen als een dwijl door de bocht.o.a. om daar vanaf
te zijn kocht ik toen die Guzzi Le Mans. Die gingen toen al als een scheermes door de bocht![]()
En het geluid was ook al zo mooi met conische luchtfilters en open Lafranconi uitlaten![]()
Je hoorde hem de lucht aanzuigen als je gas gaf![]()
![]()
mwah genoeg geluldhet is 2006
![]()
Dat motorblok had zelfs een homologatie voor de GP toenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het merk die alleen mensen zonder verstand passie kopen.![]()
[afbeelding]
Het blok zal wel jatwerk zijn dus.![]()
Ding is even 20 jaar vooruit in de tijd. Qua design ook meesterlijk.![]()
Dit is toch dat ding met ovale zuigers ?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dat motorblok had zelfs een homologatie voor de GP toenen is na 2 wedstrijden verboden omdat niemand daar tegenop kon
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jij bent dus als 22 29 jaar dijkjes aan het rijdenVind je het gek dat niemand je daar voorbij kan
ja een stiekeme V8quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:38 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Dit is toch dat ding met ovale zuigers ?![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:44 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Mooi onderwerp voor de nieuwe OP
plaatjes zoekennnnnnn![]()
wel met dubbele schijfrem en USD vorkquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja over 10 jaar mag je aan de rollator
No way .. Ik ben al meerdere keren in Rotterdorp geweest, altijd hetzelfde soort volk .. Volgens mij ben ik zelfs familie van de Tokkies daar tegengekomen, iig qua uiterlijk ..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:21 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Beter kijken of selectiever kijken, R'dam is het walhalla van de chicksTenminste als je Stockholm niet meerekend
![]()
Waar staat er dat het een bike van 150.000 was?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
quote:
Hebbie daar een bron van.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
Dat motorblok had zelfs een homologatie voor de GP toenen is na 2 wedstrijden verboden omdat niemand daar tegenop kon
Endurance racen is ver beneden GP niveau, en zelfs beduidend onder Superbike status.quote:Since it couldn't be homologated for World Championship racing Honda decided the NR750 could be used to attempt some records. A lightened, tuned NR, making 150bhp @ 15,500rpm and weighinhg just 180kg was produced (compared to the standard bikes' 222kg). Diminutive GP rider Loris Capirossi set new flying mile, flying kilometre and standing start mile & 10km records, assuring its place in the record books.
Honda had tried the oval-piston concept before. The first motorcycle named NR750 was an endurance racer which appeared at Le Mans in 1987. It failed to finish, but was very fast with a wide powerband. It weighed just 145kg and made over 150bhp - in the days when superbikes were doing well to put out 135 horses.
$69.000 nieuwprijs en maar 200 van gemaakt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:36 schreef bvvt het volgende:
[..]
Waar staat er dat het een bike van 150.000 was?
Maar de gulden is toch al lang niet meer een geldig betaalmiddel?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:25 schreef Gawaine het volgende:
[..]
$69.000 nieuwprijs en maar 200 van gemaakt.Waarvan er alleen door dit bedrijf "al" 37 stuks zijn verkocht
![]()
Alweer iemand die mensen wilt helpen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:27 schreef BazzieK het volgende:
Zit het solicitatieformulier in te vullen bij de politie, is nog best lastig om duidelijke goede redenen te geven waarom je er wil werken enzo![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:25 schreef Gawaine het volgende:
$69.000 nieuwprijs en maar 200 van gemaakt.Waarvan er alleen door dit bedrijf "al" 37 stuks zijn verkocht
![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alweer iemand die mensen wilt helpen.![]()
![]()
"Elke dag alleen rukken begint ook te vervelen."quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:27 schreef BazzieK het volgende:
Zit het solicitatieformulier in te vullen bij de politie, is nog best lastig om duidelijke goede redenen te geven waarom je er wil werken enzo![]()
Die had ik alquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
"Elke dag alleen rukken begint ook te vervelen."
Da's een goed antwoord.quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Da's een goed antwoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelul op sollicitaties, gewoon schrijven 'ik heb geld nodig, jij personeel'![]()
En waar wil je over 5-10 en 20 jaar staan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:34 schreef hicham het volgende:![]()
Gelul op sollicitaties, gewoon schrijven 'ik heb geld nodig, jij personeel'
Als marokkaan kan je dan beter niet met maar tegen de politie gaan werkenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En waar wil je over 5-10 en 20 jaar staan?
5 motoren en een BMW.![]()
Waar wil jij eigenlijk over 5-10 20 jaar staan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als marokkaan kan je dan beter niet met maar tegen de politie gaan werken![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Waar wil jij eigenlijk over 5-10 20 jaar staan?Uitgescholden, misbruikt, mishandeld,vernederd en bespuugd
?
Als ik er een fatsoenlijke motor aan overhoud, bestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alsof ik daar nu al aan ga denken, kom zeg, dat zie ik over 5-10 en 20 jaar welquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En waar wil je over 5-10 en 20 jaar staan?
5 motoren en een BMW.![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:43 schreef worldpimber het volgende:
Oud worden is echt erg joh
Gelukkig blijven jullie altijd ouder dan wij.
Voor alle anderen die niet onder die regel vallen geldt er kanslozer ipv ouderquote:
Omdat je een stijve van een uniform ?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:27 schreef BazzieK het volgende:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:46 schreef hicham het volgende:
[..]
Voor alle anderen die niet onder die regel vallen geldt er kanslozer ipv ouder
Check deze kneus dan
Column niet geplaatst, maar wil leren, reden? (column is iets verder in het topic gepost![]()
![]()
)
Homo's en allochtonen krijgen wel voorrangquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:49 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Omdat je een stijve van een uniform ?![]()
Of de foto's die je erin tegenkomtquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:49 schreef worldpimber het volgende:
Altijd leuk topics op Fok!![]()
Deze is ook wel geinig vieze oude mensen op fok!![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Of de foto's die je erin tegenkomt
[afbeelding]
Ik weet wattie roept ! Ik weet 't !quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:57 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:
Ze was er welquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:03 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hey waarom was jij niet in Rotterdam gisteravond ?
Zit me grap niet te verpestenquote:
Ehm nee? Die was lekkerquote:in die juwelierszaak toch
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:06 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ik ga ff teruglezen of ik je grap herken![]()
K*T - wie heeft mijn foto gepost ??????quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:57 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:09 schreef bvvt het volgende:
[..]
K*T - wie heeft mijn foto gepost ??????
Dat doet bijna iedereen, en dan terug gaan kijken wat ze hadden kunnen bereiken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:42 schreef hicham het volgende:
Alsof ik daar nu al aan ga denken, kom zeg, dat zie ik over 5-10 en 20 jaar wel
Je wordt waziger met de minuutquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:11 schreef -XX- het volgende:
Wat was er in rotterdam !"ZEKER IETS MET ROZE TE MAKEN!
Puh!
Roze kan me rug op!![]()
nee!
etenxx
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:11 schreef hicham het volgende:
Ik wou nog zeggen dat jij het was, maar wou je niet kwetsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ow, ik heb een nieuwe douchekraan tijdens het-poging-tot-rellen geinstalleerd.![]()
![]()
![]()
Heel on Popein snel, bestaande kraan gelost, rosetten verdraaid, nieuwe kraan erop. Grote slagen, snel thuis.![]()
Ik niet, tenminste... werkgerelateerd nietquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat doet bijna iedereen, en dan terug gaan kijken wat ze hadden kunnen bereiken.![]()
Heej jij was toch die gozert die in de winter 8 weken niet had gereden ofzoquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:19 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zoooooo... weekend![]()
Even wachten tot het vreten klaar is en dan eindelijk weer rijden![]()
Al sinds woensdag niet meer gereden![]()
22 juli bbqquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Heej jij was toch die gozert die in de winter 8 weken niet had gereden ofzo![]()
![]()
Laatste keer dat ik reed was circuitdag 19 juliMorgen denk ik ook maar er tegenaan
Nee het ging niet over roze dit keer ..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:11 schreef -XX- het volgende:
Wat was er in rotterdam !"ZEKER IETS MET ROZE TE MAKEN!
Puh!
Roze kan me rug op!![]()
nee!
etenxx
En dan nog was het Amsterdam. Met dat roze dan.quote:
Je rolt vanzelf in het echte leven, alleen moslims mogen geen hypotheek las ik pas. En van honden houden ze ook niet zo, maar ja, huisje, boompje, gesluierde vrouw, kleine Pimbers zijn er allemaal voordat je het weet en kan bevatten.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:18 schreef hicham het volgende:
Ik niet, tenminste... werkgerelateerd nietBegin ergens met een vaste baan en zie vanzelf wel wat er aan komt waaien.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Heej jij was toch die gozert die in de winter 8 weken niet had gereden ofzo![]()
![]()
Laatste keer dat ik reed was circuitdag 19 juliMorgen denk ik ook maar er tegenaan
Jaja, ik wou alleen even weten of je aan het opletten wasquote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
kleine Pimbers zijn er allemaal voordat je het weet en kan bevatten.![]()
D'rom was het zo leukquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:23 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
Maar dat was dus niet vanwege het weer, maar de schoenmaker![]()
Tja indruk, een even prettige indruk als anaal gepenetreerd door een paard wordenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Jaja, ik wou alleen even weten of je aan het opletten was
Toch wel liev dat je dat onthoudt, heb ik indruk op je gemaakt![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:22 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Nee het ging niet over roze dit keer ..PuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zocht me daar tussen?
Hahaha!!!!!!!
![]()
Sowieso schrijf je zo.
Dat je die vergelijking uberhaupt kunt maken zegt meer over jou dan over mijquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja indruk, een even prettige indruk als anaal gepenetreerd door een paard worden![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat je die vergelijking uberhaupt kunt maken zegt meer over jou dan over mij [afbeelding]
Armbandje kopen ter gelegenheid van de verjaardag van m'n beste vriendin ..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vraag me wel af wat Kratjuh bij de juwelier doet.![]()
Dat is liev.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:51 schreef kratjuh het volgende:
En ik weet zelfs hoe ze heet, m'n beste vriendin ging als dank voor het armbandje voor mij aan haar vragen of ze gisteravond mee wilde naar Rotterdam ..
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:50 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een jawa-barrel voor mijn neef van Heemstede naar Oss gereden,ik dacht ik ga maar 90 rijden
als er wat mis gaat met het ding kan ik het alleen overleven door eraf te springen
![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
"Elke dag alleen rukken begint ook te vervelen."
Niet zo gek hoor, Bazziek is nog jong, dus hij associeertquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:42 schreef hicham het volgende:
Dat je die vergelijking uberhaupt kunt maken zegt meer over jou dan over mij [afbeelding]
Klopt ..quote:
Nee, ik ben zo'n watje wat nooit zelf op meiden durft af te stappen iddquote:Maar aangezien dit een stoer motortopic is, moet ik eigenlijk zeggen, durfde je het zelf niet?![]()
quote:Heb ik ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijg je niet, ze heeft d'r handen al vol aan 2 andere 'scharrels' ..![]()
![]()
http://video.google.nl/videoplay?docid=-253869186939624028quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:01 schreef Vodkat het volgende:
[..]
http://video.google.nl/videoplay?docid=-253869186939624028
![]()
als ik 3/4 rond ben bij de rotonde hoor je m'n steppie schrapen en neem ik meteen de eerste afslag omdat ik schrok![]()
![]()
Tijd voor een knappe, maar serieuze èn betrouwbare knaap.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:00 schreef kratjuh het volgende:
Krijg je niet, ze heeft d'r handen al vol aan 2 andere 'scharrels' ..![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tijd voor een knappe, maar serieuze èn betrouwbare knaap. [afbeelding]
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:01 schreef Vodkat het volgende:
[..]
![]()
als ik 3/4 rond ben bij de rotonde hoor je m'n steppie schrapen en neem ik meteen de eerste afslag omdat ik schrok![]()
![]()
Of nog een scharrel die de andere 2 in de schaduw laat staanquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ken je er een dan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
VFR400.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:13 schreef Rib-i het volgende:
![]()
Je ziet nu ook dat je langer het gas er op kan houden![]()
Wat voor motor is het, Honda NSR?
Foutje in de registratie.quote:
Nee het is echt een vrouwmenschquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
VFR400.Staat ook een code bij dat filmpje wat hier niet afspeelt.
![]()
[..]
Foutje in de registratie.![]()
![]()
Hollander is ook een tijdje de uitdagende vrouw geweest op Fok!![]()
Het zal ook eens niet, dan weer je geluidskaart, dan weer codecs, dan weer javascripts of flash.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:15 schreef Worldbeater het volgende:
VFR400.Staat ook een code bij dat filmpje wat hier niet afspeelt.
![]()
Ik doe niet aan gepland (blijven) scharrelen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:14 schreef Rib-i het volgende:
Of nog een scharrel die de andere 2 in de schaduw laat staan[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Tijd om de Fok! MC BBQ pics uit de doos te halen.![]()
Stopt na 2 seconden, schuif het balkje op, en stopt weer na 2 seconden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:17 schreef worldpimber het volgende:
Het zal ook eens niet, dan weer je geluidskaart, dan weer codecs, dan weer javascripts of flash.
Thug leve zeg ik je, jewets m4ttie 4 l1f3.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Tijd om de Fok! MC BBQ pics uit de doos te halen.![]()
quote:
Wat gerbuik je trouwens voor cam/camsteun. Best soepel beeldquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:01 schreef Vodkat het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jawel, moet je de rest van het filmpje ook zien dan ?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:16 schreef worldpimber het volgende:
Moet je op een 400 niet toerenbeuken?![]()
Camerasteun van optitune.nl en mijn camera is een Sony DRC HC20Equote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat gerbuik je trouwens voor cam/camsteun. Best soepel beeld [afbeelding]
Post maar eens wat, gaat het eindelijk weer eens over interessante dingen hierzo.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:23 schreef Vodkat het volgende:
Jawel, moet je de rest van het filmpje ook zien dan ?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Post maar eens wat, gaat het eindelijk weer eens over interessante dingen hierzo.![]()
http://video.google.nl/videoplay?docid=-6333245989778745622![]()
Stond tussen de filmpjes bij Vodkat.
Sjah, je moet een rit toch leuk maken he.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Check.![]()
[afbeelding]
Die binnenkort heel weinig meer kan rijden.![]()
![]()
![]()
Valt me tegen dat financieel directeur W. Orldpimber en grootaandeheelhouder W. Orldbeater van Photobucket.com nog niet de gelijknamige website www.photobucket.com hebben gepromoot om de filmpjes op te zettenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:01 schreef Vodkat het volgende:
[..]
![]()
![]()
hmmm ff stukjes eruit knippen dan en renderen en dan zal ik hem online zettenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Post maar eens wat, gaat het eindelijk weer eens over interessante dingen hierzo.![]()
http://video.google.nl/videoplay?docid=-6333245989778745622![]()
Stond tussen de filmpjes bij Vodkat.
Sjah, je moet een rit toch leuk maken he.
Ik heb een nieuwe functie bij Photobucket.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:35 schreef hicham het volgende:
Valt me tegen dat financieel directeur W. Orldpimber en grootaandeheelhouder W. Orldbeater van Photobucket.com nog niet de gelijknamige website www.photobucket.com hebben gepromoot om de filmpjes op te zetten [afbeelding]
Eindelijk niet van die lutser die je eerst moet uitleggen hoe je een plaatje postquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:37 schreef Worldbeater het volgende:
Die Vodkat klinkt wel als een diehard.![]()
![]()
Ze kan altijd terecht bij FemaleRebbel om hulp van een veteraan te krijgenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Check.![]()
[afbeelding]
Die binnenkort heel weinig meer kan rijden.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]Je moet het wel zakelijk blijven houden, ik laat ze betalen voor mijn dienstenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zag dat je nog niet in de OP stondquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:35 schreef Vodkat het volgende:
[..]
hmmm ff stukjes eruit knippen dan en renderen en dan zal ik hem online zetten![]()
Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor
![]()
Is dat de Eifeltoren op de achtergrond?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:04 schreef Vodkat het volgende:
Merk + Model: Honda VFR400r NC30
Bouwjaar: 1991
Foto:
[afbeelding]
![]()
Vet! Ronde wielen hahahihigniffel lollerstringquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:04 schreef Vodkat het volgende:
Foto:
[afbeelding]
![]()
Nee das de MacTorenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Is dat de Eifeltoren op de achtergrond?
/BazzieK
![]()
In het volgende topic staat u in de OP
Rot op lutserquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Is dat de Eifeltoren op de achtergrond?
/BazzieK
![]()
In het volgende topic staat u in de OP
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Rot op lutserIk reageer lui maar niet dom
![]()
Die motor heb ik ook gehad, alleen vergeten in het rijtje te zettenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Vet! Ronde wielen hahahihigniffel lollerstring![]()
/-XX-
Ach, slechter dan Martie's filmpjes kan het niet wordenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:15 schreef Vodkat het volgende:
Hij is aan het uploaden!
Verwacht geen hoogwaardige rijkunsten, dit was mijn 1e ritje met camera en ik had echt het gevoel dat er mensen over m'n schouder meekeken![]()
Morgen nog eens proberen![]()
Hondaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:04 schreef Vodkat het volgende:
Foto:
[afbeelding]
![]()
Linkie ?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ach, slechter dan Martie's filmpjes kan het niet worden![]()
![]()
quote:
Ok, ben ik niet bekend.quote:
Ik denk dat we de belangrijkste stereotypes wel hebben gehad, misschien dat Pepijn nog met een leuke komt straksquote:
quote:[..]
Ok, ben ik niet bekend.
De rotonde kwam me wel bekend voor, vooral de vorm
/BazzieK
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:22 schreef Rib-i het volgende:
/BazzieK
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:22 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik kan niets meer verzinnen![]()
[..]
Ok, ben ik niet bekend.
/BazzieK
![]()
Edit toch wel dus
kenkert nou eens op grafhoerquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:22 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik kan niets meer verzinnen![]()
[..]
Ok, ben ik niet bekend.
/BazzieK
![]()
Edit toch wel dus
http://youtube.com/quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:22 schreef Vodkat het volgende:
Pff wat duurt dat uploaden lang bij Google Video![]()
Rib-i, kun je dit wijzigen in:quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:23 schreef bvvt het volgende:Yamaha yzf600r (thundercat) uit 98 - McNasty
quote:
Okayquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Rib-i, kun je dit wijzigen in:
[..]
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:29 schreef hicham het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat ze dik, lelijk en dom is? [afbeelding]
[..]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:29 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Dik en lelijk ok, maar domquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:29 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Oh kut hoe lul ik me hier nou weer uit
Nee doelde op mezelf![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:34 schreef worldpimber het volgende:
Deze had ik nog niet eens gezien![]()
[afbeelding]
Morgen Sneek dus?quote:
Niet echt in de buurt ....quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:40 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Morgen Sneek dus?![]()
Lekker weertje morgen. Rijden en terrasje pakken![]()
Wil er verder nog iemand mee?![]()
Versnelling fixenquote:
66 MB voor 3 minuten is gigantischquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:40 schreef Vodkat het volgende:
[..]
66 MB
valt wel mee toch
3 minuut nogwat
Heb je ook een ikgroot?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot maandag schat ik.![]()
![]()
Hmm misschien moet ik hem kleiner makenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Versnelling fixen[afbeelding]
[..]
66 MB voor 3 minuten is gigantisch
Ja, WMV'tje van makenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:48 schreef Vodkat het volgende:
[..]
Hmm misschien moet ik hem kleiner maken
FipO!!!! 3# $ %455 einzquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:50 schreef Vodkat het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-7767512333481924665
Ohquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:51 schreef Vodkat het volgende:
[..]
was ik net mee bezig toen Google opeens klaar was ....![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb je ook een ikgroot?![]()
/ patrick281
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot maandag schat ik.![]()
![]()
Ff Vodkat's filmpie kijken, uiteraard met een kritische blik zoals jullie van el presidente gewend zijn![]()
Ja dat doe ik heel vaak zelfs ....quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:53 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Oh![]()
Geef je wel eens vol gas?![]()
Zie de toeren niet echt snel naar het rode gebied uitslaan
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:54 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ff Vodkat's filmpie kijken, uiteraard met een kritische blik zoals jullie van el presidente gewend zijn [afbeelding]
Op het einde na bij he stoplicht geen een keer goed doorgetrokkenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:50 schreef Vodkat het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-7767512333481924665
Wat maakt het nou uit of er geflimd wordtquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:54 schreef Vodkat het volgende:
[..]
Ja dat doe ik heel vaak zelfs ....![]()
Maar vandaag niet omdat de camera er net op zat![]()
Ik zal morgen nog een filmpje maken en "vergeten" dat de camera alles filmt ...![]()
en het rode gebied begint pas bij 15.000 toeren bij een NC30quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:53 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Oh![]()
Geef je wel eens vol gas?![]()
Zie de toeren niet echt snel naar het rode gebied uitslaan
Gelukkig maar...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:54 schreef Vodkat het volgende:
[..]
Ja dat doe ik heel vaak zelfs ....![]()
Voor mijn gevoel heel veel, op een of andere manierquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit of er geflimd wordt
Leuk hoor. Maar komt ie er ook een beetje snel op 25kw?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:56 schreef Vodkat het volgende:
[..]
en het rode gebied begint pas bij 15.000 toeren bij een NC30![]()
Val niet graag in herhaling, maar:quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:56 schreef Vodkat het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel heel veel, op een of andere manier![]()
Kinderen die niet hun rijbewijs hebben maar meepostenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Val niet graag in herhaling, maar:
Vrouwen
En dat net als er een fietser voorbij komt zeilenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Op het einde na bij he stoplicht geen een keer goed doorgetrokken![]()
![]()
![]()
25 KWquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:58 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Leuk hoor. Maar komt ie er ook een beetje snel op 25kw?
Camera mounten is gaaf, zou het ook nog wel eens willen. Maja op de volgende motor dan maar
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:58 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Kinderen die niet hun rijbewijs hebben maar meeposten![]()
![]()
Sneller dan je hebben kanquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:58 schreef Fulcrum_X het volgende:
Leuk hoor. Maar komt ie er ook een beetje snel op 25kw?
Weer terugquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |