Knapquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:10 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Uhm... * Rib-i doet een poging:
Moet je dan alweer?
Ahhhhhh, - zou zo maar kunnen - omdat krat weer naar de fitness gaat..........quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:10 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Moet je dan alweer?
Op een roze bandit...whehequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:59 schreef bvvt het volgende:
Een plaatje speciaal voor -XX-
[afbeelding]
sja, de dokter had gezegt, op de plaats waar ze hem gebroken heeft, meestal breekt er dan ook een ander botje bij de knie... dat heeft ze dus gelukkig niet... daar komt nog bij dat er bijv ook zo maar een herseschudding bij had kunnen zitten. als je het zo bekijkt, valt het meequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:29 schreef hicham het volgende:
[..]
Heeft iets te maken met de spanning die erop komt te staan als je eerst de ene kant losmaakt en dan pas de andere kant![]()
[..]
Plaatjes zijn slecht geresized, verhoudingen kloppen niet. Wat vindt iemand met een CBR in godsnaam nice aan een Intruder 1500
Enneeeuh, Roderick. Ik vind een gebroken enkel niet meevallen eigenlijk
-edit
bwt synchro posten down
![]()
ik gok mee:quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:10 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Moet je dan alweer?
waarop baseer je dat ?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:57 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Volgens mij is ie kleurenblind?
Rood/zwarte motor, blauw pak en een groene helm.quote:
Wanneer valt bij jullie de stroom uit?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Rood/zwarte motor, blauw pak en een groene helm.![]()
![]()
Of heb ik (weer) een modetrend gemist?![]()
quote:
Hier kan ik je niet bij helpen, misschien doordat ze geen licht hebben dat ze de strip anticonceptie of condooms niet kunnen vinden?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wanneer valt bij jullie de stroom uit?
Geboortegolf in Haaksbergen na stroomstoringSnap het nooit zo, ik bedoel.. kan jij het uitleggen? Dat je gaat pompen OK,
maar dat je op zo een moment besluit een kind te willen
![]()
Was vanmorgen op de radio - 3 fmquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wanneer valt bij jullie de stroom uit?
Geboortegolf in Haaksbergen na stroomstoringSnap het nooit zo, ik bedoel.. kan jij het uitleggen? Dat je gaat pompen OK,
maar dat je op zo een moment besluit een kind te willen
![]()
quote:
Sollyquote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:09 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Solly![]()
Overdag weinig tijd om te posten.....
mwah...ik zal m'n best doen om meer te posten![]()
Oiquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:31 schreef RB het volgende:
Jullie zijn weer lekker bezig geweest tijdens mijn afwezigheid![]()
Is teveel om allemaal na te lezen, of erop te reageren![]()
quote:
ah zoquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Rood/zwarte motor, blauw pak en een groene helm.![]()
![]()
Of heb ik (weer) een modetrend gemist?![]()
www.howstuffworks.com zoeken op 2 stroke.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:12 schreef dribbel79 het volgende:
Heb ff gezocht bij google en wikipedia ofzo, maar wie kan me Jip & Janneke taal uitleggen wat tweetakt precies is??
En duidelijk...dank u!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:19 schreef hollander172 het volgende:
[..]
www.howstuffworks.com zoeken op 2 stroke.
quote:
plaatjes zeggen meer dan woorden:quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:19 schreef hollander172 het volgende:
[..]
www.howstuffworks.com zoeken op 2 stroke.
ik hoop het voor hemquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:30 schreef bvvt het volgende:
Rib-i al terug van zijn bezoek aan Motor Brabant?
zou hij het overleefd hebben?
Bos superbike is altijd leukquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:37 schreef McNasty het volgende:
Laat ik als motorrijder dan ook maar eens reageren in deze topicreeks![]()
Mag ik nu ook opgenomen worden in de OP?
Dit is mijn fiets (ik zal later wel een betere foto posten):
[afbeelding]
Het is een Yamaha yzf600r (thundercat) uit 98
Ik heb meteen een vraag... weet iemand een leuke (eventueel open) uitlaat voor een thundercat? Ik vind de standaardpijp net een beetje te tam![]()
Mooie bike, ken nog wel iemand die er zo eentje wilquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:37 schreef McNasty het volgende:
Laat ik als motorrijder dan ook maar eens reageren in deze topicreeks![]()
Mag ik nu ook opgenomen worden in de OP?
Dit is mijn fiets (ik zal later wel een betere foto posten):
[afbeelding]
Het is een Yamaha yzf600r (thundercat) uit 98
Ik heb meteen een vraag... weet iemand een leuke (eventueel open) uitlaat voor een thundercat? Ik vind de standaardpijp net een beetje te tam![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Uitlaat heb je verder niet nodig, gewoon wegraggen![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:33 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i gaat richting Grave, eventjes kennis maken met een contactgestoorde boer![]()
![]()
Ze heeft misschien ergens nog geluk gehad, maar een gebroken enkel lijkt me ook al behoorlijk pijnlijk en vervelend. Zeker als ze nog onder het mes moet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:40 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
sja, de dokter had gezegt, op de plaats waar ze hem gebroken heeft, meestal breekt er dan ook een ander botje bij de knie... dat heeft ze dus gelukkig niet... daar komt nog bij dat er bijv ook zo maar een herseschudding bij had kunnen zitten. als je het zo bekijkt, valt het mee
maar ja, eerst volgende week maar eens afwachten.... als het botje verschoven is moet ze onder het mes![]()
Ah, dat was ik vergeten te vragen, dacht al te herkennen aan die foto dat het misschien Amsterdam was?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:37 schreef McNasty het volgende:
[..]
![]()
Daar maak ik mijn buren niet blij mee.
en de rest van Amsterdam ook niet
Die foto is voor m'n deur genomen, ik woon in de rivierenbuurtquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ah, dat was ik vergeten te vragen, dacht al te herkennen aan die foto dat het misschien Amsterdam was?Of is die foto zelf niet in Amsterdam genomen?
Waar woon je ongeveer? [afbeelding]
Misschien wel bij jou op de hoek?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:09 schreef McNasty het volgende:
[..]
Die foto is voor m'n deur genomen, ik woon in de rivierenbuurt![]()
Maareh, jij bent dus ook een Amsterdammer begrijp ik?
Van waar tot waar loopt de rivierenbuurt?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:09 schreef McNasty het volgende:
[..]
Die foto is voor m'n deur genomen, ik woon in de rivierenbuurt![]()
Maareh, jij bent dus ook een Amsterdammer begrijp ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |