Knapquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:10 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Uhm... * Rib-i doet een poging:
Moet je dan alweer?
Ahhhhhh, - zou zo maar kunnen - omdat krat weer naar de fitness gaat..........quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:10 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Moet je dan alweer?
Op een roze bandit...whehequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:59 schreef bvvt het volgende:
Een plaatje speciaal voor -XX-
[afbeelding]
sja, de dokter had gezegt, op de plaats waar ze hem gebroken heeft, meestal breekt er dan ook een ander botje bij de knie... dat heeft ze dus gelukkig niet... daar komt nog bij dat er bijv ook zo maar een herseschudding bij had kunnen zitten. als je het zo bekijkt, valt het meequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:29 schreef hicham het volgende:
[..]
Heeft iets te maken met de spanning die erop komt te staan als je eerst de ene kant losmaakt en dan pas de andere kant![]()
[..]
Plaatjes zijn slecht geresized, verhoudingen kloppen niet. Wat vindt iemand met een CBR in godsnaam nice aan een Intruder 1500
Enneeeuh, Roderick. Ik vind een gebroken enkel niet meevallen eigenlijk
-edit
bwt synchro posten down
![]()
ik gok mee:quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:10 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Moet je dan alweer?
waarop baseer je dat ?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:57 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Volgens mij is ie kleurenblind?
Rood/zwarte motor, blauw pak en een groene helm.quote:
Wanneer valt bij jullie de stroom uit?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Rood/zwarte motor, blauw pak en een groene helm.![]()
![]()
Of heb ik (weer) een modetrend gemist?![]()
quote:
Hier kan ik je niet bij helpen, misschien doordat ze geen licht hebben dat ze de strip anticonceptie of condooms niet kunnen vinden?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wanneer valt bij jullie de stroom uit?
Geboortegolf in Haaksbergen na stroomstoringSnap het nooit zo, ik bedoel.. kan jij het uitleggen? Dat je gaat pompen OK,
maar dat je op zo een moment besluit een kind te willen
![]()
Was vanmorgen op de radio - 3 fmquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wanneer valt bij jullie de stroom uit?
Geboortegolf in Haaksbergen na stroomstoringSnap het nooit zo, ik bedoel.. kan jij het uitleggen? Dat je gaat pompen OK,
maar dat je op zo een moment besluit een kind te willen
![]()
quote:
Sollyquote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:09 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Solly![]()
Overdag weinig tijd om te posten.....
mwah...ik zal m'n best doen om meer te posten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |