nummer 10 in het lijstje van de OP vgvquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:36 schreef dribbel79 het volgende:
Dus als je meldt dat je ertussen wil, met een foto, kan dat zonder problemen?
Hmm, ik sta al een tijdje fotoloos ergens in 't tweede rijtje...
hiervoor mag je bij Rib-I aankloppen - die kan de OP TXT aanpassenquote:Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
Ja dat mag. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heeeehoeveel topics heb jij gemist? 50?
![]()
Ik maak nooit herriequote:Geen herrie maken he, als je thuiskomt.. en daarna.![]()
Feli met je motor, nu nog ff het bouwjaarquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:08 schreef Dark0z het volgende:
sindskort mag ik mij een trotse eigenaar noemen van een leuke aprilia rs125
op het moment nog wel bezig met lessen. 16aug moet ik afrijden voor speciale verrichtingen
hier wat foto's:
http://home.quicknet.nl/qn/prive/ca.oud/stef/rs125/1.jpg
http://home.quicknet.nl/qn/prive/ca.oud/stef/rs125/2.jpg
http://home.quicknet.nl/qn/prive/ca.oud/stef/rs125/3.jpg
http://home.quicknet.nl/qn/prive/ca.oud/stef/rs125/4.jpg
top is 170 met 35pk, leuk motor om mee te beginnen
Weer een viercylinder.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:47 schreef Gawaine het volgende:
Ben ik nog niet uit, moet eerst die van mij verkopen maar waarschijnlijk een R1 K2/K3 of GSX-750R K4
Kiek uit, dit is tegenwoordig de bagger MC.quote:
2 klikjes oldbe.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:10 schreef RB het volgende:
![]()
Heb ze niet geteldwaren er teveel om na te lezen
![]()
De GSX-1000R voelt ook supergoed, net als de ZX-10Rquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Weer een viercylinder.![]()
Schaar je in het illustere rijtje van Roderick en Fullie met een tweecylinder.![]()
![]()
Een R1 lijkt mij trouwens ook wel wat.. voor op Zandvoort dan..![]()
quote:[..]
Kiek uit, dit is tegenwoordig de bagger MC.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is wel de kortste wegquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:59 schreef Worldbeater het volgende:
Misschien al op MF gezien: Hoe neemt een Harley rijder een bocht?![]()
kende em al.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:59 schreef Worldbeater het volgende:
Maar een R1 loopt al wat langer mee, en ligt dus in de lijn van de mogelijkheden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:02 schreef Rib-i het volgende:
De GSX-1000R voelt ook supergoed, net als de ZX-10R![]()
quote:
Waarschuwing aan het adres van RB. Wist al dat jij ging reageren omdat ik jouw post quotte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was verder niet aan of tégen Ribbie.
Added smiley.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:16 schreef bvvt het volgende:
kende em al.![]()
maar dat is wel een erg leuke weg - 318 bochten - 11 mile (versneld afgespeelde rit van (origineel) 22 minuten (in 4.50) - verontschuldigd zich in begin van filmpje omdat ie cruiser rijd)![]()
Ik heb geen geluid, en streaming afspelen lukt ook al niet. Kon alleen maar het balkje een beetje bewegen.![]()
Was dat al niet zo danquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:36 schreef Worldbeater het volgende:
Kiek uit, dit is tegenwoordig de bagger MC.![]()
oké 34 om precies te zijnquote:
Ben wel actiefquote:Valt mij mee, al poste je dan nog niet echt actief dit jaar.
![]()
Hoe krijgt ie 't voor elkaar?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:16 schreef bvvt het volgende:
[..]
kende em al.
maar dat is wel een erg leuke weg - 318 bochten - 11 mile (versneld afgespeelde rit van (origineel) 22 minuten (in 4.50) - verontschuldigd zich in begin van filmpje omdat ie cruiser rijd)
AAAaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar een R1 loopt al wat langer mee, en ligt dus in de lijn van de mogelijkheden.![]()
Omruiltopicje openen ofzo.![]()
[..]
Waarschuwing aan het adres van RB. Wist al dat jij ging reageren omdat ik jouw post quotte.
Was verder niet aan of tégen Ribbie.![]()
[..]
Added smiley.![]()
Ik heb geen geluid, en streaming afspelen lukt ook al niet. Kon alleen maar het balkje een beetje bewegen.![]()
In het buitenland hebben ze ook internet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:19 schreef RB het volgende:
Ben wel actiefalleen niet op Fok.
En als het aan de baas ligt wordt het nog minderMisschien naar het buitenland
Vergrote vorm van kijken waar je naar toe rijdt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:20 schreef FemaleRebbel het volgende:
Hoe krijgt ie 't voor elkaar?![]()
Die Harley-rijder gaat zowat rechtop door de bocht en dan toch presteren om uit de bocht, 't dalletje in te rijden![]()
Goodmorning all
Ben jij toevallig vanavond niet op tvquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:19 schreef RB het volgende:
[..]
Was dat al niet zo dan![]()
[..]
oké 34 om precies te zijn![]()
[..]
Ben wel actiefalleen niet op Fok.
En als het aan de baas ligt wordt het nog minderMisschien naar het buitenland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
't Is toch zo dat je de bocht in moet kijken......niet 't dalletjequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
In het buitenland hebben ze ook internet.![]()
Ik hoop dat je al dat geld ook een beetje leuk kan besteden.![]()
[..]
Vergrote vorm van kijken waar je naar toe rijdt.![]()
Morning too.![]()
![]()
Een mens heeft zo zijn angsten.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:26 schreef FemaleRebbel het volgende:
't Is toch zo dat je de bocht in moet kijken......niet 't dalletje
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:24 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ben jij toevallig vanavond niet op tv
Niet dat ik weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:59 schreef Worldbeater het volgende:
In zo`n grote zandbakquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
In het buitenland hebben ze ook internet.![]()
Dat gebeurd wel als ik weer thuis benquote:Ik hoop dat je al dat geld ook een beetje leuk kan besteden.![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:16 schreef bvvt het volgende:
[..]
kende em al.![]()
maar dat is wel een erg leuke weg - 318 bochten - 11 mile (versneld afgespeelde rit van (origineel) 22 minuten (in 4.50) - verontschuldigd zich in begin van filmpje omdat ie cruiser rijd)
quote:
Eensquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar een R1 loopt al wat langer mee, en ligt dus in de lijn van de mogelijkheden.![]()
No offence takenquote:[..]
Waarschuwing aan het adres van RB. Wist al dat jij ging reageren omdat ik jouw post quotte.
Was verder niet aan of tégen Ribbie.![]()
Norton security zekerquote:[..]
Added smiley.![]()
1 woordquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Goede oefening om bochten leren doooooor te kijken
[
Morning all outsleepers![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |