Staat erbij toch.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:23 schreef ondeugend het volgende:
Wie is die mevrouw in mijn OP eigenlijk?
Dan zou het eerder ' ondeugend en haar onderhoudskosten huis worden'quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:22 schreef Worldbeater het volgende:
Ik dacht als OP: Hierbij introduceert Ondeugend: de nieuwe motor van Ondeugend!!!!!!!!!![]()
![]()
Fokking te lange titel wel..
het is geen speedboot oid neequote:Op maandag 7 augustus 2006 11:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Valt onder automatisch handig.![]()
Ondeugend op vakantie trouwens?edit.
![]()
![]()
[..]
Niet de juiste soort bootjes denk ik. Maar het is wel leuk om een keer te doen.![]()
[..]
Miss wet t-shirt.![]()
Even dwarsvaren op wat hekgolven.![]()
Powerboatquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
welke gek zou die gaan verhuren ?
Afsteken en aan Duitsland verkopen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:26 schreef ondeugend het volgende:
Wat was er nou met Assen ?
quote:
quote:Dag en uur prijzen
2 uur rustig rondvaren in de Amsterdamse grachten ¤ 714,00
Per uur (vol gas) ¤ 476,00
Per uur ( rustig varen) ¤ 220,15
Per ½ dag (max. 5 uur) ¤ 2142,00
Per hele dag (max. 10 uur) ¤ 4046,00
Tjah..... Kratjuh dacht dat'ie met een webwinkel niet meer zo hard hoefde te werken.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:30 schreef dribbel79 het volgende:
www.whitelights.nl zuigt, bestel je witte knippers voor, denken ze dat een CBR600F uit '94 twee linkerzijdes heeft![]()
Yech...
Doe maar.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Afsteken en aan Duitsland verkopen.![]()
Heb jij vakantie? Of is de baas met de secretaresse post doornemenquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tjah..... Kratjuh dacht dat'ie met een webwinkel niet meer zo hard hoefde te werken.![]()
Kutklanten ook altijd.![]()
De ene collega is ziek, de andere heeft een week geleden ontslag genomen, en de directeur is op vakantie.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:38 schreef Rib-i het volgende:
Heb jij vakantie? Of is de baas met de secretaresse post doornemen
Google is je vriend, gelijk de eerste link.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:37 schreef ondeugend het volgende:
Ik zoek een universele afstandsbediening.. ik word gek van al die kastjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen plannen voor een webwinkel hoor ..quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tjah..... Kratjuh dacht dat'ie met een webwinkel niet meer zo hard hoefde te werken.![]()
Kutklanten ook altijd.![]()
Dag en uur prijzenquote:
Kan de verbruikscijfers ook nog wel googlen, reken er maar op dat dat prijsverschil tussen rustig varen en vol gas weldegelijk verklaard kan worden.quote:
Volgens mij levert pooier het meeste op, voor het minste werk.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:43 schreef kratjuh het volgende:
Ik heb geen plannen voor een webwinkel hoor ..
Ik denk het ook wel.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:44 schreef hollander172 het volgende:
Kan de verbruikscijfers ook nog wel googlen, reken er maar op dat dat prijsverschil tussen rustig varen en vol gas weldegelijk verklaard kan worden.
Succesquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:51 schreef Fulcrum_X het volgende:
Sneeeeeel motorkleding aan, naar de kapper, douchen, nette kleding aan en dan naar Groningen voor sollicitatiegesprek [afbeelding]![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:02 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Thnx![]()
Nog heeeeeel even chatten dan![]()
Voorquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:03 schreef Makster het volgende:
Shit...... mijn reply weg![]()
Ff denken.....
Owja voorstel was om Utrechtse Heuvelrug te rijden ipv Assen. Uiteraard kom ik wel maar Assen heen en terug is al bijna 300 km. Als ik dan ook nog op Assen moet gaan rijden ben ik half dood schat ik zo in
Uhhmm ja verder niet bijgelezen, gaat te snel ff![]()
Voorstel genoteerd.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:03 schreef Makster het volgende:
Owja voorstel was om Utrechtse Heuvelrug te rijden ipv Assen.
als ik jou was zou ik wel een andere volgorde aanhoudenquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:51 schreef Fulcrum_X het volgende:
Sneeeeeel motorkleding aan, naar de kapper, douchen, nette kleding aan en dan naar Groningen voor sollicitatiegesprek [afbeelding]![]()
Wattjequote:Op maandag 7 augustus 2006 12:03 schreef Makster het volgende:
Shit...... mijn reply weg![]()
Ff denken.....
Owja voorstel was om Utrechtse Heuvelrug te rijden ipv Assen. Uiteraard kom ik wel maar Assen heen en terug is al bijna 300 km. Als ik dan ook nog op Assen moet gaan rijden ben ik half dood schat ik zo in
Uhhmm ja verder niet bijgelezen, gaat te snel ff![]()
Larsquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Voorstel genoteerd.![]()
Wie kan hem voorrijden? Lars?![]()
Zwijg ouwequote:
Komen zul je wel, maar niet op de motorquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:11 schreef Makster het volgende:
[..]
Zwijg ouwe![]()
Ik zeg toch dat ik wel kom![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:14 schreef RB het volgende:
[..]
Komen zul je wel, maar niet op de motor![]()
Jammer, je had het ongetwijfeld beter gedaan...quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:43 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik heb geen plannen voor een webwinkel hoor ..
Kan iedereen natuurlijk laten schrikken door mee te gaan.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:10 schreef Makster het volgende:
[..]
LarsDie kan helemaal niet rijden toch
![]()
Datum??quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:03 schreef Makster het volgende:
Owja voorstel was om Utrechtse Heuvelrug te rijden ipv Assen.
Als hij komt zie je hem niet.... en als hij achteraan rijdt zie je hem niet meer terug.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:10 schreef Makster het volgende:
LarsDie kan helemaal niet rijden toch
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tering, het toverwoordmagneetje was meeten.quote:![]()
En over de Utrechtse heuvelrug met ons is ook mooi.Als de RalfTaxi kan.
![]()
We zijn nog aan het peilen what to do heH.![]()
![]()
Maar wel met het licht uitquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:15 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
We kunnen dan idd wel ff prive als je dat bedoeld![]()
Zo kom je nog eens ergens.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:20 schreef ondeugend het volgende:
Ik wil niet met jullie over de Utrechtse heuvelrug.
![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:25 schreef Worldbeater het volgende:
Ik vind het wel geinig, maar ik woon er ook niet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |