Geef eens een linkje van een foto met jouw brommer.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:36 schreef no1uknow het volgende:
GVD reed ik net, donderde me kenteken eraf.
KUTZOOI, me pa was weer eens te lui om hem er goed op te doen.
en WAAROM STA IK GVD NOG NIET IN DE OP, STELLETJE LUIE FLIKKERS.
* no1uknow proost op een 20e brommertopic.
Ha leukquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:47 schreef Geqxon het volgende:
Zit je pa in de WW ofzo, zo lastig zijn 2 schoefjes toch ook niet
Dat heb ik nu dus, me pa had gewoon schroefjes gedaan, zonder ringetjes e.d.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:13 schreef Alvilon het volgende:
Of 2 boutjes met borgmoertjes![]()
Je pa is beunhaas![]()
en zon max 40 als ie oldtimer isquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:27 schreef Devolution het volgende:
Ik heb besloten mijn midi en mini te verkopen en er een brommertje voor te kopen. Hoeveel is de verzekering eigenlijk voor zo'n simpele Puch?
Je hebt wel een probleem als je dan een ongeluk maakt als minderjarige. Of je vader moet dan een aanvullende polis nemen zodat zijn zoon erop kan rijden, maar dan kun je het nog beter zelf afsluiten, dat is net zo duur.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:06 schreef fs180 het volgende:
of je laat je pa hem verzekeren.. die heeft een auto
Ik ben 18, meerderjarig dusquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je hebt wel een probleem als je dan een ongeluk maakt als minderjarige. Of je vader moet dan een aanvullende polis nemen zodat zijn zoon erop kan rijden, maar dan kun je het nog beter zelf afsluiten.
*mompelt iets over kleine letters*.
Toch zou ik even contact opnemen, want als je niet uitbetaald word bij een ongeluk kun je net zo goed geen verzekering afsluiten, dat is nog goedkoper.quote:
Schuingedrukte tekst is door mij erbij geplaatst.quote:Wanneer keert de verzekering bij schade beslist niet uit?
als de schade wordt veroorzaakt door een bestuurder zonder geldig bromfietscertificaat;
Wat een onzin, alsof je er ook maar iets leert van een BC
als blijkt dat er alcohol, een bedwelmend of opwekkend middel is gebruikt;
Zeer begrijpelijk
wanneer de (wettelijk verplichte) helm niet wordt gedragen;
Wat een onzin, opnieuw
wanneer te hard wordt gereden;
Begrijpelijk
als de brommer is opgevoerd;
Opnieuw enorme onzin
als de verzekeringspremie niet op tijd is betaald.
Begrijpelijk
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:13 schreef Devolution het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)3D%26df%3D1%26fta%3D
Die middelste foto
Deze lijkt me wel wat:
http://www.marktplaats.nl(...)s_puch/41578936.html
Bij die onderste, zo'n koplamp heeft een vriend van me op zijn Rieju SMX.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:13 schreef Devolution het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)3D%26df%3D1%26fta%3D
Die middelste foto
Deze lijkt me wel wat:
http://www.marktplaats.nl(...)s_puch/41578936.html
puch man.. nieuwe ebr,, zeg maar een iets betere dan stnd koste.. err. 60? 70? nieuw uit de winkel danquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:42 schreef Geqxon het volgende:
15 euro voor een voorvork
Minimaal 80 nieuw ofzo man
m stuurtjes ownen de shit... en tjah.. $c0otahHhz sjonnies vinden het niet stoer nee.. lachen altijdquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:33 schreef Geqxon het volgende:
En een m-stuur vind ik alleen tof als je geen helm op hebt, anders staat het echt vreselijk gay en krijg je vreselijk veel last van je nek.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:36 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben ook al eens benaderd door oude mannetjes
Klinkt alsof je ervaring hebt?quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:34 schreef no1uknow het volgende:
[..]
![]()
Ik ga ook altijd raar doen als ik anaal word genomen.![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:51 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Klinkt alsof je ervaring hebt?![]()
nee..quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:19 schreef Geqxon het volgende:
Steken jullie ook wel eens je piemel in het bougie gaatje?
Ik ben verdomme geen schandknaapquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:05 schreef fs180 het volgende:
[..]
jahoor jong, je mag hem best een nachtje lenen![]()
quote:schand·knaap (de ~ (m.))
1 jongen die tegen betaling met mannen seks bedrijft => kontjongetje, schandjongen
Nee, dat als ik niet genoeg gas geef, dus lage toeren bijv. dat hij gewoon stilvalt, als ik gewoon evenveel gas geef, ofwel de gashendel op dezelfde positie, dan valt ie gewoon uit.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:30 schreef Geqxon het volgende:
Je bedoeld dus als je bij het stoplicht staat? Dat je het gas erop meot houden?
je ne compre pasquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:27 schreef no1uknow het volgende:
Hee een vraagje, m'n brommer doet nogal gaar.
Als ik niet genoeg gas geef, dan valt 'ie gewoon uit.
Het lijkt een beetje alsof je rijdt en je tank is leeg, dan valt ie ook gewoon weg.
Als 'ie dan weg aan het vallen is, moet ik eerst vol gas geven, om daarna weer minder gas te geven. (en als ik dan weer niet genoeg gas geef gebeurt hetzelfde weer).
Iemand enig idee wat het is?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:30 schreef no1uknow het volgende:
Je ne comprendre pas is het.
Gladiool.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:49 schreef Geqxon het volgende:
No hable Espangol!
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=compre+pas&btnG=Google+zoeken&meta=quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:30 schreef no1uknow het volgende:
Je ne comprendre pas is het.
Dude, je poste om exact 12 uur!quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:00 schreef fs180 het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=compre+pas&btnG=Google+zoeken&meta=
werkte altijd goed genoeg en google is het met me eens![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:02 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Dude, je poste om exact 12 uur!
Jij met al je homo uitsprakenquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:09 schreef Geqxon het volgende:
Handkapjes? Homo.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:11 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Jij met al je homo uitspraken
En handkapjes zijn tof.![]()
Plaats het eens op bv. het brommerforumquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:53 schreef no1uknow het volgende:
Niemand weet wat het is?
Stel je carb eens opnieuw af? Of een grotere sproeier proberen ofzo? Ik zou het iig bij je carburateur zoeken.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:27 schreef no1uknow het volgende:
Hee een vraagje, m'n brommer doet nogal gaar.
Als ik niet genoeg gas geef, dan valt 'ie gewoon uit.
Het lijkt een beetje alsof je rijdt en je tank is leeg, dan valt ie ook gewoon weg.
Als 'ie dan weg aan het vallen is, moet ik eerst vol gas geven, om daarna weer minder gas te geven. (en als ik dan weer niet genoeg gas geef gebeurt hetzelfde weer).
Iemand enig idee wat het is?
Ja, ander formaat sproeier, heeft een vriend van mij ook gehad bij z'n SR, als hij dan 80 reed ofzo viel die na 2 seconden uit, en moest hij hem uitzetten en dan weer opnieuw aanzetten. Grotere sproeier in gedaan en voila.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:24 schreef fs180 het volgende:
nou slike.. je rijd gewoon chill op een weg op stabiele snelheid? en opeens zakt ie in?
dan trekt ie je vlotter leeg denk ik.. moet je even naar je bougie kijke, of die zwart is en of je filters in je carb nog goed zijn
als ie je vlotter leegtrekt met je juist kleinere sproeiert hebben.. maarja.. eerst is kijken wat zn bougie zegtquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:30 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja, ander formaat sproeier, heeft een vriend van mij ook gehad bij z'n SR, als hij dan 80 reed ofzo viel die na 2 seconden uit, en moest hij hem uitzetten en dan weer opnieuw aanzetten. Grotere sproeier in gedaan en voila.
kut scooters weerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:14 schreef C2C het volgende:
k ben weer terug van vakantie, k weet niet of ik het al gemeld had maar me sr is ook weer stuk gegaan met de 1000 km morgen ff ophalen, k hoop dat ze veel vervangen hebben
nee de meeste ditechs gaan zonder revisatie zo 30000 km mee maar ik heb gewoon donders pechquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:04 schreef PallominnoXIII het volgende:
En ik heb na bijna 9000 km nog geen een mankement aan mijnTZR
gehad
Motorisch niet kapot te krijgen![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:14 schreef C2C het volgende:
k ben weer terug van vakantie, k weet niet of ik het al gemeld had maar me sr is ook weer stuk gegaan met de 1000 km morgen ff ophalen, k hoop dat ze veel vervangen hebben
Een tik setje?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:13 schreef toetjuh het volgende:
weet iemand waar ik een tik setje kan krijgen,is namelijk beetje vervaagt door spuiten frame.
Oow. Dat zou ik niet weten.. Geqxon heeft me ooit eens verteld dat het laten doen, 35 of 65 ( weet het niet meer zeker) euro per letter / cijfer kostte.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:12 schreef toetjuh het volgende:
om het frame nr. erin te tikken
na 9k al zeggen dat ie niet kapot te krijgen isquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:04 schreef PallominnoXIII het volgende:
En ik heb na bijna 9000 km nog geen een mankement aan mijnTZR
gehad
Motorisch niet kapot te krijgen![]()
Maar dat is dus als er 1 lettertje slecht te lezen is he, dan is het 65 euro per letter. Niet voor een heel framenummer dacht ik..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:20 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Oow. Dat zou ik niet weten.. Geqxon heeft me ooit eens verteld dat het laten doen, 35 of 65 ( weet het niet meer zeker) euro per letter / cijfer kostte.
Wel als je ziet wat mijn rijstijl isquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:47 schreef fs180 het volgende:
[..]
na 9k al zeggen dat ie niet kapot te krijgen is![]()
![]()
![]()
mar zon tik setje zijn slagletters, weet niet of je ze kan kopen.. maar beter vraag je een bedrijf in de buurt of ze ze hebben
Ja, precies, bij mij ook zo.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:31 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Wel als je ziet wat mijn rijstijl is
En dat hij er nog als nieuw uitziet, dat kan ik van die rollende roestkast van jou niet zeggen![]()
Check je topic.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:58 schreef snollic het volgende:
Hey jongens (en meiden?)
Heeft heel mischien iemand een Derbi Frame liggen?![]()
[GEZ] Derbi Senda DRD frame gezocht
Checkquote:
Kwaliteit he, daar betaal je voor.quote:
Het klote is dat ik net m`n frame voor 200eur helemaal goud heb laten spuiten enzo, (had je vast wel gezien, met die flammen op de kappen) En dat ik nu dus weer een nieuwe moet -_-quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:06 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Kwaliteit he, daar betaal je voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |