Ik ben verdomme geen schandknaapquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:05 schreef fs180 het volgende:
[..]
jahoor jong, je mag hem best een nachtje lenen![]()
quote:schand·knaap (de ~ (m.))
1 jongen die tegen betaling met mannen seks bedrijft => kontjongetje, schandjongen
Nee, dat als ik niet genoeg gas geef, dus lage toeren bijv. dat hij gewoon stilvalt, als ik gewoon evenveel gas geef, ofwel de gashendel op dezelfde positie, dan valt ie gewoon uit.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:30 schreef Geqxon het volgende:
Je bedoeld dus als je bij het stoplicht staat? Dat je het gas erop meot houden?
je ne compre pasquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:27 schreef no1uknow het volgende:
Hee een vraagje, m'n brommer doet nogal gaar.
Als ik niet genoeg gas geef, dan valt 'ie gewoon uit.
Het lijkt een beetje alsof je rijdt en je tank is leeg, dan valt ie ook gewoon weg.
Als 'ie dan weg aan het vallen is, moet ik eerst vol gas geven, om daarna weer minder gas te geven. (en als ik dan weer niet genoeg gas geef gebeurt hetzelfde weer).
Iemand enig idee wat het is?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:30 schreef no1uknow het volgende:
Je ne comprendre pas is het.
Gladiool.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:49 schreef Geqxon het volgende:
No hable Espangol!
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=compre+pas&btnG=Google+zoeken&meta=quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:30 schreef no1uknow het volgende:
Je ne comprendre pas is het.
Dude, je poste om exact 12 uur!quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:00 schreef fs180 het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=compre+pas&btnG=Google+zoeken&meta=
werkte altijd goed genoeg en google is het met me eens![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:02 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Dude, je poste om exact 12 uur!
Jij met al je homo uitsprakenquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:09 schreef Geqxon het volgende:
Handkapjes? Homo.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:11 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Jij met al je homo uitspraken
En handkapjes zijn tof.![]()
Plaats het eens op bv. het brommerforumquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:53 schreef no1uknow het volgende:
Niemand weet wat het is?
Stel je carb eens opnieuw af? Of een grotere sproeier proberen ofzo? Ik zou het iig bij je carburateur zoeken.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:27 schreef no1uknow het volgende:
Hee een vraagje, m'n brommer doet nogal gaar.
Als ik niet genoeg gas geef, dan valt 'ie gewoon uit.
Het lijkt een beetje alsof je rijdt en je tank is leeg, dan valt ie ook gewoon weg.
Als 'ie dan weg aan het vallen is, moet ik eerst vol gas geven, om daarna weer minder gas te geven. (en als ik dan weer niet genoeg gas geef gebeurt hetzelfde weer).
Iemand enig idee wat het is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |