Ben er al mee bezigquote:
Nee, zoals jij het zegt bedoel ik het niet hequote:
Sorry, net wakkerquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:38 schreef BVO het volgende:
Dan zou er geen 'wat aan' hebben gestaan he.
Jepz, samen met Tomquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:40 schreef BVO het volgende:
En Sven wil vast modden.
Maar hij had er geen zin in toch?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jepz, samen met Tom
Als hij nog wil.
Same here, behalve dat ik een hond heb uitgelaten in het Vondelpark. Dus dat is wel nuttig. Nu nog eindelijk die nieuwe mobile kopenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:15 schreef babette21 het volgende:
ik had voor vandaag 'n heel pakket suffe taken bedacht, die ik móet doen....
maar so far heb ik alleen nog maar voor uit me uit zitten staren...
Nope.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:44 schreef alwaysthebest het volgende:
Maar hij had er geen zin in toch?
Tuurlijk welquote:
3 oktober! I know! Ik kan zelf geen kaartjes halen! Vakantie! FF gaat ze halen met mn broertje!! Ga jij??quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
PeRi PeRi PeRi PeRi PeRi PeRi PeRi PeRi PeRi PeRi PeRi PeRi PeRi PeRi PeRi PeRi PeRi PeRi!
Ryan Adams staat 4 oktober in Paradiso!
Nee.quote:
Weet je hóe geweldig ik dit vind dat ie komt? Ik huilde bijna van vreugd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
PeRi PeRi PeRi PeRi PeRi PeRi PeRi PeRi PeRi PeRi PeRi PeRi PeRi PeRi PeRi PeRi PeRi PeRi!
Ryan Adams staat 4 oktober in Paradiso!
Ik heb het helaas te drukquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee..
2x Idols doen was leuk, nu mag iemand anders het. Bovendien vind ik dat ik te weinig op Fok! zit de laatste tijd om überhaupt mod te mogen zijn.
Oh ja, 3 oktober.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:25 schreef PeRi het volgende:
3 oktober! I know! Ik kan zelf geen kaartjes halen! Vakantie! FF gaat ze halen met mn broertje!! Ga jij??
Het was een geweldige week, dat bekend werd dat én Ryan Adams én Sufjan Stevens weer naar Paradiso komen! Voor Sufjan heb ik al kaartjes.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:25 schreef PeRi het volgende:
Weet je hóe geweldig ik dit vind dat ie komt? Ik huilde bijna van vreugd..
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh ja, 3 oktober..
Ik wil zeker wel gaan! Maar ik denk dat ik pas na Lowlands weer geld heb,d us dat wordt even lastig. Hopen dat het niet zo snel uitverkoopt. Gelukkig is het niet zo duur, ik had veel meer dan 20 euro verwacht.
Jeeej!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:28 schreef PeRi het volgende:. We
. gaan
. samen
. dansen
. Met
. live
. Ryan
. op
. de
. achtergrond
!!!!!!!
Tuurlijk, de zon schijnt vet hard!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:29 schreef PeRi het volgende:
Maar nu moet ik ff mn laatste was ophangen. Hoop maar dat het vanavond droog is.
.
Je breekt m'n hartquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee..
2x Idols doen was leuk, nu mag iemand anders het. Bovendien vind ik dat ik te weinig op Fok! zit de laatste tijd om überhaupt mod te mogen zijn.
Mijn overburen hebben dat ook wel eens.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mensen met allah-jengel-muziek op de telefoonspeaker in de metro![]()
![]()
!
Die heb ik niet op mn telefoon staanquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Mijn overburen hebben dat ook wel eens..
Gelukkig werkt Muse op vliegtuigvolume goed als anderegeluidentegenhouder..
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die heb ik niet op mn telefoon staan.
Echt he, er stond een meisje naast 'm en die keek 'm aan met zo'n blik van: "val jij eens even snel dood hier". Dat gastje: "wat kijk jij de hele tijd naar mij?! Jij moet niet zzzzo naar mij kijken!"!
Ja, maar Tom speelde vals dus het telt nietquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:28 schreef PeRi het volgende:
Ha ik win!
Hier is ook genoeg zon hoorquote:
Hier zijn ook irritante wolken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hier is ook genoeg zon hoor.
Ik vond dat agressieve toontje van 'm eigenlijk helemaal niet zo grappigquote:
Chanty?quote:
ik wilde juist zeggen: " 87?!? seriously??? "quote:
gaafquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:03 schreef Airelle het volgende:
Mooie wolken hier achter het huis:
[afbeelding]
Net precies gemaakt.
Zulke lelijke nagels zou ik er ook af kauwenquote:
Hebben mannen toch geen verstand van.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zulke lelijke nagels zou ik er ook af kauwen.
Buup, die Zidane-comic over Sinterklaas, had jij die gemaaktquote:
Link?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Buup, die Zidane-comic over Sinterklaas, had jij die gemaakt?
Die had jij hier een keer gepost, weet ik veel wat de link isquote:
Een Zidane-comic over Sinterklaas?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die had jij hier een keer gepost, weet ik veel wat de link is.
http://materazzisays.customer.ipower.be/?id=9372quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een Zidane-comic over Sinterklaas?Kan ik me niet herinneren.
Ergo: die heb ik niet gepost!
Die schijnt het goed te doen op internetquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:47 schreef Bupatih het volgende:
Oh, zó'n 'comic'. Ja, die is van mij. Hoezo?
Daar geloof ik anders niks van.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die schijnt het goed te doen op internet. Mijn broer liet 'm laatst lachend aan mij zien
!
Hoezo nietquote:
Nou, mijn broer gelooft niet dat jij 'm gemaakt hebtquote:
Hij moest eens weten.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, mijn broer gelooft niet dat jij 'm gemaakt hebt [afbeelding].
quote:Er is altijd wel iemand die meer aan je denkt
altijd wel iemand voor wie je de hele wereld bent
er is vast wel een man vast wel een vrouw
die beter luistert dan ik en die alles zou doen voor jou
Maar als het moet
weet je dan niet dat ik naast je sta
weet je dan niet dat ik alles voor je achterlaat
en met jou verder ga
Er is altijd wel iemand die je beter begrijpt
die er veel vaker is en ook veel langer blijft
want ik ben er haast nooit ach je weet hoe het gaat m'n lief
ik ben altijd op zoek, ik kom altijd te laat
Maar als het moet
weet je dan niet dat ik naast je sta
weet je dan niet dat ik alles voor je achterlaat
ik ga altijd weer naar je op zoek
al lijkt het of ik niet meer aan je denk
je geeft me de rust die ik als geen ander nodig heb
om te zijn wie ik ben
Als geen ander begrijp je de onrust in mij
als geen ander verleid je me bij je te zijn
en hoe vaak ik ook weg ben hoe vaak ik ook vlucht
ik kom altijd terug
Want als het moet
weet je dan niet dat ik voor je sta?
weet je dan niet dat ik alles voor je achterlaat?
ik ga altijd weer naar je op zoek
al lijkt het of ik niet meer aan je denk
je geeft me de rust die ik als geen ander nodig heb
om te zijn wie ik ben
Er is altijd wel iemand
maar niemand als jij ...
Ik had die ene reply van jou serieus niet gezien!quote:
quote:[1]Pas op! 22 punten, door Biancavia
[2]Twogift 21 punten door Bupatih
quote:2 punten: twogift ( orgineel)
quote:3 punten – Twogift
Een simpele boodschap, in een originele uitvoering.
Whehehe.quote:3 punten: Twogift Leuk idee, mooi uitgevoerd, geweldige titel!
Die winnende is ook leukquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:25 schreef Bupatih het volgende:
Inzendingen TTK-wedstrijd 'Twee'
[..]
[..]
[..]
[..]
Whehehe.
Bupatihquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Lekker met laptopje op bed Angel kijken
wat wil je nog meer
Mij.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Lekker met laptopje op bed Las vegas kijken
wat wil je nog meer
Gewoon, ik kon de gedachte dat jij de vader van zijn broer zou zijn niet onderdrukken en dat maakte je opmerking: "Hij moest eens weten.." vermakelijk.quote:
Aha, dus toch. Vet puike gedachten heb jij, Ody. Of heb jij die niet zelf verzonnen? Niet dat dat wat uitmaakt voor mij, maar toch. Maar tof dat je op zo'n creatieve manier een tvp weet te plaatsen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:13 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Gewoon, ik kon de gedachte dat jij de vader van zijn broer zou zijn niet onderdrukken en dat maakte je opmerking: "Hij moest eens weten.." vermakelijk.![]()
Ik bedoelde ook te zeggen dat die:quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Aha, dus toch. Vet puike gedachten heb jij, Ody. Of heb jij die niet zelf verzonnen? Niet dat dat wat uitmaakt voor mij, maar toch. Maar tof dat je op zo'n creatieve manier een tvp weet te plaatsen.
Dat komt omdat je een tijd bent weggeweest.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ligt het aan mij, of is de MyAt vreemd. Eerst had ik rode én gele mapjes voor de topics staan, en nu alleen nog maar rode.
Komt het nog ooit goed?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat komt omdat je een tijd bent weggeweest.
Nope!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:30 schreef Odysseuzzz het volgende:
Oja Bup, heb ik in jouw afwezigheid nog een notes gekregen van die andere lieve mod's??!
Da's al keilang. Sinds die crash van een tijd geleden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ligt het aan mij, of is de MyAt vreemd. Eerst had ik rode én gele mapjes voor de topics staan, en nu alleen nog maar rode.
Nou, niet langer dan een week, want voor de vakantie deed ie het nog goed en fijn.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:34 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Da's al keilang. Sinds die crash van een tijd geleden.
Oh wacht, de MyActive. Foutje.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, niet langer dan een week, want voor de vakantie deed ie het nog goed en fijn.
Klik eens op cookiemonster en kijk dan naar pagina 1 weer.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Hé, ik heb ontdekt dat als ik een pagina verder terugkijk in MyAt dat er dan wel gele mapjes staan.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
Klik eens op cookiemonster en kijk dan naar pagina 1 weer..
Tsjechië, waar de lelijke mensen verzameld worden volgens mijquote:
Tof. Denk ik. Tsjechië is el cheapo bier.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tsjechië, waar de lelijke mensen verzameld worden volgens mij.
Waarheenquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:00 schreef PeRi het volgende:
[..]
Tof. Denk ik. Tsjechië is el cheapo bier.
Ik vertrek zo richting Schiphol, tot over twee weken allemaal..
Knoflookquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:12 schreef PeRi het volgende:
[..]
Griekenland!.
.
. Sven!!! Gefeli!
.
.
.
[afbeelding]
Dat is ook het eerste waar ik aan denk bij Svens verjaardag!quote:
quote:
quote:I'm 'sukkel' how? I mean 'sukkel' like I'ma clown, I amuse you? I make you laugh, I'm here to f***in' amuse you?
Oh, dat wisten jullie alquote:
Alleen omdatquote:
Neequote:Op zondag 6 augustus 2006 03:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alleen omdatPeRi
het zich nog herinnerde he
!
Nou, jij wist het in ieder geval nietquote:
Nee,quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, jij wist het in ieder geval niet.
Kut, volgend jaar moet ik het dan toch wat duidelijker aankondigenquote:Op zondag 6 augustus 2006 03:12 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nee,ik kon me dat gezeik van: "over een 8 dagen was ik gister jarig
", helemaal niet herinneren.
![]()
![]()
Naja, rosé dus onder anderequote:Op zondag 6 augustus 2006 03:17 schreef Odysseuzzz het volgende:
Al iets gehad voor je verjaardag?En waar blijft de rosé?
![]()
Sven hoe is het mijn Miranda?quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kut, volgend jaar moet ik het dan toch wat duidelijker aankondigen.
[..]
Naja, rosé dus onder andereEn bier. En een bbq-schort. En geld.
.
Tja, een nee blijft blijkbaar toch moeilijk te accepteren he? Ga verder met je leven jongen! Dat doen Miranda en ik ookquote:Op zondag 6 augustus 2006 03:32 schreef Octaaf_de_b het volgende:
[..]
Sven hoe is het mijn Miranda?
Waarom schrijft ze mij niet meer!!!
Ze was er zelfs niet op de begravenis van moeke.
Het is mijn dochter jij flegel!quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tja, een nee blijft blijkbaar toch moeilijk te accepteren he? Ga verder met je leven jongen! Dat doen Miranda en ik ook![]()
!
Laat die moeke maar eens hier komen danquote:Op zondag 6 augustus 2006 03:35 schreef Octaaf_de_b het volgende:
[..]
Het is mijn dochter jij flegel!
''Ik zou maar uitkijken slaan is namelijk een van mijn specaliteiten.
Mijn moeke zei dat ook altijd. Zo als jij kan slaan jonge.
Aah fijn zo sloeg ik haar he ''
Moeke is drie jaar geleden overledenquote:Op zondag 6 augustus 2006 03:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Laat die moeke maar eens hier komen dan![]()
![]()
Uitgaan dat is toevalig een van mijn specaliteitenquote:Op zondag 6 augustus 2006 04:11 schreef Dizer het volgende:. Zo, toch maar eens een keertje naar bed na zo een nacht uitgaan in Den Haag
SUPERquote:
Haha, hoeveel heb je gezopen?quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
SUPER
Lekker veel bijgekletst en gezopen...
Gek genoeg, hebben we het zo min mogelijk over FOK gehad![]()
We gaan misschien volgens mij met zijn 4en naar NY![]()
Oooh, viel wel mee hoor, iets van 8 biertjes maar... dacht ik zoquote:
Ik had je nog gebeldquote:Op zondag 6 augustus 2006 10:49 schreef babette21 het volgende:
'morning![]()
veel te vroeg wakker vanmorgen, 8.00 uur al...lag er verdomme net in
maar was wel errug gezellig gisteren![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:21 schreef Airelle het volgende:
SVEN GEFELICITEERD!!!! OOK NAMENS BABETTE, DIZZLE, MB EN RENA!!!!!!!!![]()
!!!
.
ik was nét te laat ja, lag halfdood op m'n bed bij te komen van 't fietsen [quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:52 schreef Dizer het volgende:
Ik had je nog gebeldmaar je nam niet meer op
![]()
je moest van míj weten hoe laat jóu laatste bus ging?!quote:Onze trein had vertraging en ik moest weten hoe laat d elaatste bus ging... maar gelukkig ging ie nog diir tot half 5 of zo![]()
toen was ik dus al heeeeeeeeeel ver wegquote:Was overigens om 4 uur thuis..
ach "mijn" barmannen waren er toch nietquote:Meen... dat kaarsvert![]()
![]()
ik heb daar misschien volgens mij geen geld voorquote:Op zondag 6 augustus 2006 10:20 schreef Dizer het volgende:
We gaan misschien volgens mij met zijn 4en naar NY![]()
Vandaaa dat hij me feliciteerde in m'n fotoboekquote:Op zondag 6 augustus 2006 10:56 schreef Dizer het volgende:
SvenIk had je gisteravond namens Babette21, MissBliss, Re en ik een sms'je gestuurd met gefeliciflaps en zo... had ik hem naar de verkeerde Sven gestuurd. Ik had hem naar Qu63 gestuurd
![]()
Die heet ook Sven
En die had ik nog in mijn telefoon zitten vanwege een mini V&A meet
1. Gewoon mijn telefoontje negerenquote:Op zondag 6 augustus 2006 10:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik was nét te laat ja, lag halfdood op m'n bed bij te komen van 't fietsen [![]()
] en toen hoorde ik in de verte m'n telefoon... ik naar de woonkamer sprinten, misselijk all over, en zag nog net dat jij 't was... maar kon 't niet opbrengen om nog te bellen, was echt al half in coma
ik werd rond half 4 wakker: licht nog aan, kleren nog aan, lenzen nog in
[..]
je moest van míj weten hoe laat jóu laatste bus ging?!
[..]
toen was ik dus al heeeeeeeeeel ver weg
[..]
ach "mijn" barmannen waren er toch niet
maar eh, moest jij niet om 8.00 uur naar Delft???
Yepquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vandaaa dat hij me feliciteerde in m'n fotoboek!
ik was begonnen aan 'n sms maar ik ben waarschijnlijk halverwege vergeten wat ik aan 't doen wasquote:
yep... op een pc die een kwartier nodig heeft om op te starten [en dus 's nachts uit blijft]quote:3. Je hebt toch Internet met 9292ov.nl?
niet gezien... ik ken alleen de mannen daar [maar dan vooral vanquote:5. Maar dat barvrouwtje met die tattoo...![]()
gelukkig zeg je 't zelf al:quote:6. Om 1 uur... ik wou vroeg wakker worden om rustig aan te doen![]()
we hebben voor jou even besloten dat je gewoon bij de 1000-meet moet zijn, en dat je dan maar bij mij moet logeren zodat je niet alleen naar de achterhoek terughoeft en ook niet met één van onze enge sho-mannen meehoeft [is je moeder ook weer gerustgesteld]... lief he, van onsquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:03 schreef Airelle het volgende:
Hihi, wat dom. Da's het vriendje van MB, wist ik ook eigenlijk wel.
Alsof je mijn numer hebt trouwensquote:Op zondag 6 augustus 2006 10:56 schreef Dizer het volgende:
SvenIk had je gisteravond namens Babette21, MissBliss, Re en ik een sms'je gestuurd met gefeliciflaps en zo... had ik hem naar de verkeerde Sven gestuurd. Ik had hem naar Qu63 gestuurd
![]()
Die heet ook Sven
En die had ik nog in mijn telefoon zitten vanwege een mini V&A meet
Een nummer of alle nummers.quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alsof je mijn numer hebt trouwens![]()
!
Over drie weken woon ik in Groningen, maar ik ga graag op je aanbod inquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
we hebben voor jou even besloten dat je gewoon bij de 1000-meet moet zijn, en dat je dan maar bij mij moet logeren zodat je niet alleen naar de achterhoek terughoeft en ook niet met één van onze enge sho-mannen meehoeft [is je moeder ook weer gerustgesteld]... lief he, van ons![]()
Tof! Kunnen we samen treinenquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:46 schreef Airelle het volgende:
Over drie weken woon ik in Groningen, maar ik ga graag op je aanbod in(Gron. is immers nóg verder weg...).
quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:46 schreef Airelle het volgende:
[..]
Over drie weken woon ik in Groningen, maar ik ga graag op je aanbod in(Gron. is immers nóg verder weg...).
17e, maar dan ben ik er dus nietquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]Groningen
![]()
Wanneer begint de KEI eigenlijk? Bijna alweer, toch?
Over drie weken woon ik ook opmezelf dus met 'moeders' heb ik dan niet zoveel rekening meer te houden, maar ik vind het een veilig idee hoorquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
Tof! Kunnen we samen treinen
En staat genoteerd, dus daar kom je niet meer onderuit
Haha, en anders kom je me gewoon hier ophalen wil je zeggen?quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
En staat genoteerd, dus daar kom je niet meer onderuit
Wat kut!!! KEI-week staat aan de kern van je kennismaking met het studentenleven!quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
17e, maar dan ben ik er dus niet.
Maar het was Indonesie of Kei-week.
Facultaire introductie, incl. kamp ga ik wel naartoe.
Als ik wel thuis was geweest was ik er zeker heen geweest, maar ach ik heb hiervoor gekozen dus ik ga er ook niet meer over miepen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat kut!!! KEI-week staat aan de kern van je kennismaking met het studentenleven!
Al was het bij mij de keuze tussen Amerika en KEI-week en werd het Amerika![]()
Maar achteraf gezien was het wel jammer dat ik het gemist heb, niet persé vanwege de enorme zuiporgies (okee, dat ook wel), maar voornamelijk omdat je dan in één week alle facetten van het studentenleven leert kennen en kunt bepalen waar je je in wilt verdiepen.
Maar ach, essentieel is het ook niet.
Ga je nog bij een sport/gezelligheids/andere vereniging?![]()
TAM is van Albertus, wat betekent dat je er, net als Vindicat Tennis, wachtlijsten hebt voor mensen die niet lid zijn van de bijbehorende studentenvereniging. Tenzij je mensen in de organisatie kentquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:56 schreef Airelle het volgende:
Tam leek me het leukst trouwens, wat weet jij ervan trouwens? Veracket en Vindicat Tennis Vereninging zijn er nog...
Gaaf, nou ik dus misschien ookquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Albertus... Daar heeft mijn vader nog bij gezeten![]()
.
Ga ik ook zeker doenquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
TAM is van Albertus, wat betekent dat je er, net als Vindicat Tennis, wachtlijsten hebt voor mensen die niet lid zijn van de bijbehorende studentenvereniging. Tenzij je mensen in de organisatie kentVoor zover ik weet is TAM wel de tennisvereniging met de meeste activiteit: naast het tennissen veel feesten, toernooien, bezoeken aan grote tenniswedstrijden enz. Maar ik ben wel lichtelijk bevooroordeeld, omdat een paar vrienden van mij bij TAM in de organisatie hebben gezeten.
Je zult het dus echt zelf moeten nagaan door er zelf te gaan kijken en rond te vragen.
Toen ik in Nijmegen studeerde, kende ik vrij veel mensen van de zustervereniging Carolus en in Tilburg heb ik een jaar bij Olof gezetenquote:
Die vent die dat zingt, is best wel okquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:13 schreef Airelle het volgende:
Jijjjjjjj kan aaaaaaaaaaaaaaaaallltijd nog met je Poesssssssss in de Playboy.
Oh, dat is minder leuk inderdaad. Hoef ik met een rechtenstudie niet zo bang voor te zijnquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Toen ik in Nijmegen studeerde, kende ik vrij veel mensen van de zustervereniging Carolus en in Tilburg heb ik een jaar bij Olof gezeten. Alleen was ik de enige Letteren-student en viel daardoor overal buiten
. Toen heb ik m'n lidmaatschap maar opgezegd.
Luie hond, 'nummertje' is ook wel tof. Relaxte beat.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die vent die dat zingt, is best wel ok.
Doe Maar-wannabe.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:13 schreef Airelle het volgende:
Jijjjjjjj kan aaaaaaaaaaaaaaaaallltijd nog met je Poesssssssss in de Playboy.
Nee dat denk ik ook niet neequote:Op zondag 6 augustus 2006 13:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh, dat is minder leuk inderdaad. Hoef ik met een rechtenstudie niet zo bang voor te zijn.
Ik ook!quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Albertus... Daar heeft mijn vader nog bij gezeten![]()
.
Hmm... Ken jij Johan Ringenaldus?quote:
Ik vond het hilarisch!quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee dat denk ik ook niet nee.
Ontgroening is kut.
Hm... die naam zegt me vaag iets. Maar ik zou niet weten wie het is. Misschien ooit eens voorbij zien komen? Ik heb wel eens wat oude verenigingsbladen, annuaria e.d. doorgelezen, dus misschien dat daar ook iets over je vader bijzat?quote:
Bij Olof was het écht niet hilarischquote:
vertel...quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Bij Olof was het écht niet hilarisch.
Dat zou kunnen, hij heeft daar in de 2e helft van de jaren '60 gestudeerd (mijn vader dus).quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hm... die naam zegt me vaag iets. Maar ik zou niet weten wie het is. Misschien ooit eens voorbij zien komen? Ik heb wel eens wat oude verenigingsbladen, annuaria e.d. doorgelezen, dus misschien dat daar ook iets over je vader bijzat?
Veel afvallers en 2 EHBO-gevalletjesquote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja jij! Maar jij bent ook een beetje freaky.
Mmm, 't blijft een issue he. Maar ik ga het zelf ondervinden...quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Veel afvallers en 2 EHBO-gevalletjes.
Je mag mij straks uitlachen als ik word ongroend oké?quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]Dat is waar.
Maar als je de humor en vooral bizarriteit van de situatie kunt inzien, is het echt een groot feestIk heb zelden zo gelachen als in die tijd. Damn, ik mis het
![]()
Succes alvast! Ik vond het écht niet leuk...quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Mmm, 't blijft een issue he. Maar ik ga het zelf ondervinden...
OKquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:24 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je mag mij straks uitlachen als ik word ongroend oké?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Luie_Hondquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik dacht ik zeg het even, die goede man is in z'n eentje!
quote:Bandleden
* Joris Mous, zanger en gitarist
* Wyno Bruinsma, gitarist
* Johan Viswat, basgitarist
* Andries van Wieren, drums
* Arjan Kiel, keyboard
Dat kan ik me wel voorstellen dan. Het principe achter ontgroening snap ik wel, maar zó extreem is gewoon niet leuk.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Succes alvast! Ik vond het écht niet leuk...
Je wordt meteen lid dit jaar? Tof!quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Mmm, 't blijft een issue he. Maar ik ga het zelf ondervinden...
Ja, z'n band! Maar die vent zelf heet toch (artiestennaam) Luie Hond.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Luie_Hond
[..]
quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja, z'n band! Maar die vent zelf heet toch (artiestennaam) Luie Hond.
Of ben ik nu verkeerd?
Jij hebt het dus verkeerd, lijkt me.quote:Luie Hond, een Friese band die reggae combineert met ska en rock muziek, werd gevormd in 1997
Inmiddels is alle extremiteit (en spontaniteit) er wel uit hoor. Je mag iemand niet op "persoonlijke dingen" pakken, nullen mogen niet meer drinken, ze moeten genoeg slaap krijgen, ze mogen geen zware fysieke opdrachten meer doen...quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:25 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen dan. Het principe achter ontgroening snap ik wel, maar zó extreem is gewoon niet leuk.
Kennissen van m'n oudersquote:
Oke, noted it!quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt het dus verkeerd, lijkt me.
Nou, ik heb alles meegemaakt, behalve de drank, wij (de klooien) mochten niet drinken, maar de leiding stond meer bezopen voor de groep dan nuchterquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Inmiddels is alle extremiteit (en spontaniteit) er wel uit hoor. Je mag iemand niet op "persoonlijke dingen" pakken, nullen mogen niet meer drinken, ze moeten genoeg slaap krijgen, ze mogen geen zware fysieke opdrachten meer doen...Blijft eigenlijk alleen nog maar liedjes zingen over.
DMW klinkt ook wel tof.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:29 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oke, noted it!.
Luie Honden was beter op z'n plaats geweest, though.
Dat ze je pakken op persoonlijke dingen, oké. Maar zonder eten kan ik echt nietquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, ik heb alles meegemaakt, behalve de drank, wij (de klooien) mochten niet drinken, maar de leiding stond meer bezopen voor de groep dan nuchter.
- Te weinig slaap: check.
- Te weinig eten: check.
- Pakken op persoonlijke dingen: check.
- Zware fysieke opdrachten: check..
Wij kregen echt schandalig weinig avondeten en doorgaans nog ontzettend smerig ookquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:31 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat ze je pakken op persoonlijke dingen, oké. Maar zonder eten kan ik echt niet.
Ik heb mij in die tijd vóór de KEI-week al aangemeld. Daarna kan het idd niet meer. Maar als je daarvoor even belt (zie de website van Albertus en zoek naar de POC - Permanente Ontvangst Commissie), dan kun je je meteen aanmelden; wel moet je goed doornemen welke informatie enzo je allemaal moet opsturen van tevoren, dan kun je dat alvast doen. Gewoon aangeven wanneer je in Groningen bent, dan vertellen zij je wel of dat nog op tijd is. Er is nog wel een inschrijvingsdag ná de KEI-week, daar moet je wel persoonlijk langskomen om je definitief in te schrijven en dan krijg je je aanmeldingsbrief met daarin onder andere de zeer belangrijke boodschappenlijst met alles wat je nodig hebt voor het startweekend.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Als dat kan... ben er pas de 24e weer. Moet je je niet inschrijven tijdens de Kei-week?
Dat hoort wel bij het studentenlevenquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wij kregen echt schandalig weinig avondeten en doorgaans nog ontzettend smerig ook.
Ik ga vanavond weg, dus dat ga ik nu niet meer regelenquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb mij in die tijd vóór de KEI-week al aangemeld. Daarna kan het idd niet meer. Maar als je daarvoor even belt (zie de website van Albertus en zoek naar de POC - Permanente Ontvangst Commissie), dan kun je je meteen aanmelden; wel moet je goed doornemen welke informatie enzo je allemaal moet opsturen van tevoren, dan kun je dat alvast doen. Gewoon aangeven wanneer je in Groningen bent, dan vertellen zij je wel of dat nog op tijd is. Er is nog wel een inschrijvingsdag ná de KEI-week, daar moet je wel persoonlijk langskomen om je definitief in te schrijven en dan krijg je je aanmeldingsbrief met daarin onder andere de zeer belangrijke boodschappenlijst met alles wat je nodig hebt voor het startweekend.
Wij kregen prima te eten, maar het was wel blauwgekleurd allemaalquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wij kregen echt schandalig weinig avondeten en doorgaans nog ontzettend smerig ook.
Ja, dat wel. Maar als je een dag echt geploeterd hebt en uitgescholden bent, zijn 3 eetlepels koude witte bonen in tomatensaus écht niet voldoendequote:Op zondag 6 augustus 2006 13:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat hoort wel bij het studentenleven.
Nee, dat lijkt me ook niet nee.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar als je een dag echt geploeterd hebt en uitgescholden bent, zijn 3 eetlepels koude witte bonen in tomatensaus écht niet voldoende.
Jij zou inderdaad niet verder komen dan de eerste dagquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Bah, ontgroeningen lijken me niks, weinig eten, pakken op persoonlijke dingen, ik kan er op FOK! al zo slecht tegen
(het weinig eten is niet van toepassing op FOK!, hè).
quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wij kregen prima te eten, maar het was wel blauwgekleurd allemaal![]()
Je kunt je tussentijds toch gewoon thuis volproppen?quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar als je een dag echt geploeterd hebt en uitgescholden bent, zijn 3 eetlepels koude witte bonen in tomatensaus écht niet voldoende.
INderdaad. Ik denk ook dat het studentenleven mijn dood wordtquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jij zou inderdaad niet verder komen dan de eerste dag![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wij kregen prima te eten, maar het was wel blauwgekleurd allemaal![]()
Bah.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wij kwamen een week niet thuisquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je kunt je tussentijds toch gewoon thuis volproppen?![]()
Ach, misschien kun je het nog na de KEI-week regelen. Dan moet je bij terugkomst even bellen. Of anders volgens jaar.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ga vanavond weg, dus dat ga ik nu niet meer regelen. Maar bedankt voor de info
.
Hoezo? Ontgroening is nu niet bepaald een goede vertegenwoordiging van het hele studentenleven. Er zijn zoveel verschillende mensen binnen de studentenwereld... daar vind jij vast wel je plekje tussenquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
INderdaad. Ik denk ook dat het studentenleven mijn dood wordt.
Wij vijf dagen nietquote:
misschien iets mascotte-achtig?! Erik in 'n kippepak ofzo??quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:49 schreef Zhenar het volgende:
Hoezo? Ontgroening is nu niet bepaald een goede vertegenwoordiging van het hele studentenleven. Er zijn zoveel verschillende mensen binnen de studentenwereld... daar vind jij vast wel je plekje tussen![]()
Oeh, wat aardigquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoezo? Ontgroening is nu niet bepaald een goede vertegenwoordiging van het hele studentenleven. Er zijn zoveel verschillende mensen binnen de studentenwereld... daar vind jij vast wel je plekje tussen![]()
Het ziet er echt héél mooi uit. Ik vraag me af hoe lang ze daarmee bezig zijn geweest.quote:
Koester mijn aardige momenten!quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oeh, wat aardig. Ik was ook niet echt serieus, want ik denk heus niet dat ik sterf als ik student ben, maar toch bedankt
![]()
.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:55 schreef Zhenar het volgende:
Bovendien... je bent al heel lang niet meer annoying![]()
![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het ziet er echt héél mooi uit. Ik vraag me af hoe lang ze daarmee bezig zijn geweest.
Die neontekeningen maken ze toch door met lampjes rond te zwaaien? Dat zie ik mezelf nog niet zo snel doen, dat er ook nog iets moois uitkomt.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]Kijken wij naar hetzelfde?
Een donkere opname van wat mensen die rondlopen, in hoge snelheid afgespeeld en af en toe achteruit gespoeld, met daar doorheen vage neonkleurige kindertekeningen.Tof hoor.
Allichtquote:
Vertel?quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
De puzzel in de OP klopt toch niet... ik heb er zo al 2 fouten uitgehaald, dus ik los hem ook niet verder op! [afbeelding]
Volgens mij zijn ze er gewoon in geëdit.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die neontekeningen maken ze toch door met lampjes rond te zwaaien? Dat zie ik mezelf nog niet zo snel doen, dat er ook nog iets moois uitkomt.
Dat doen ze natuurlijk allemaal zelf, ja.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze er gewoon in geëdit.
Maar nu je het zegt... misschien doen ze het inderdaad zelfDan is het wel tof
![]()
Ik kom er twee keer in voorquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:58 schreef Bupatih het volgende:
Oh ja, de oplossingen!
[afbeelding]
[afbeelding]
Klik hier voor de puzzels
[..]
Vertel?
Hoe weet je dat zeker?quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat doen ze natuurlijk allemaal zelf, ja.
Damn, mijn wereldbeeldquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zeker?Wie weet staan ze gewoon wat met hun armen te wapperen en zijn die tekeningen er later bijgemaakt.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:58 schreef Bupatih het volgende:
Oh ja, de oplossingen!
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Vertel?
quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:10 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, en ik heb de extra puzzel al opgelost, er staat:
(...)Had ik hem toch goed,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die onderste dan.
!
P?quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:27 schreef Octaaf_de_b het volgende:
[..]
Een nummer of alle nummers.
Een sven nummer is een sven nummer.
Het is CWI, niet CIW.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:58 schreef Bupatih het volgende:
Oh ja, de oplossingen!
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Vertel?
Ja watquote:
Mwaoh, matige grap.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:54 schreef Bupatih het volgende:
Er staat toch niet voor niets:
131) Hier moeten werkloze dyslectici zich melden (WHAHAHA!uno!!![]()
![]()
)
Ik zag gewoon tijdens het maken van die puzzel de 'c' en de 'w' staan en nóg zo'n zwart blokje was gewoon too much!quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja wat. Als dat als grapje bedoeld is, snap ik hem niet
Had dan gezegdquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zag gewoon tijdens het maken van die puzzel de 'c' en de 'w' staan en nóg zo'n zwart blokje was gewoon too much!Vandaar.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Had dan gezegd
131) Zo wordt rena genoemd als ze in Engeland is (Whehe, nofi! Lees de disclaimer hierboven en zo...)
Hilarisch, niet?quote:
OMFG :D!!!!!quote:
quote:
Dat schaaltje kende je ook al, greppelsletquote:
quote:
Volgens mij ken ik hem zelfs.quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:10 schreef Airelle het volgende:
[..]
Irritantje.
Het is een vet bekend nummer of niet?.
Soundtrack vanquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:10 schreef Airelle het volgende:
[..]
Irritantje.
Het is een vet bekend nummer of niet?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |