Gewoon, ik kon de gedachte dat jij de vader van zijn broer zou zijn niet onderdrukken en dat maakte je opmerking: "Hij moest eens weten.." vermakelijk.quote:
Aha, dus toch. Vet puike gedachten heb jij, Ody. Of heb jij die niet zelf verzonnen? Niet dat dat wat uitmaakt voor mij, maar toch. Maar tof dat je op zo'n creatieve manier een tvp weet te plaatsen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:13 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Gewoon, ik kon de gedachte dat jij de vader van zijn broer zou zijn niet onderdrukken en dat maakte je opmerking: "Hij moest eens weten.." vermakelijk.![]()
Ik bedoelde ook te zeggen dat die:quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Aha, dus toch. Vet puike gedachten heb jij, Ody. Of heb jij die niet zelf verzonnen? Niet dat dat wat uitmaakt voor mij, maar toch. Maar tof dat je op zo'n creatieve manier een tvp weet te plaatsen.
Dat komt omdat je een tijd bent weggeweest.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ligt het aan mij, of is de MyAt vreemd. Eerst had ik rode én gele mapjes voor de topics staan, en nu alleen nog maar rode.
Komt het nog ooit goed?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat komt omdat je een tijd bent weggeweest.
Nope!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:30 schreef Odysseuzzz het volgende:
Oja Bup, heb ik in jouw afwezigheid nog een notes gekregen van die andere lieve mod's??!
Da's al keilang. Sinds die crash van een tijd geleden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ligt het aan mij, of is de MyAt vreemd. Eerst had ik rode én gele mapjes voor de topics staan, en nu alleen nog maar rode.
Nou, niet langer dan een week, want voor de vakantie deed ie het nog goed en fijn.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:34 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Da's al keilang. Sinds die crash van een tijd geleden.
Oh wacht, de MyActive. Foutje.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, niet langer dan een week, want voor de vakantie deed ie het nog goed en fijn.
Klik eens op cookiemonster en kijk dan naar pagina 1 weer.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Hé, ik heb ontdekt dat als ik een pagina verder terugkijk in MyAt dat er dan wel gele mapjes staan.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
Klik eens op cookiemonster en kijk dan naar pagina 1 weer..
Tsjechië, waar de lelijke mensen verzameld worden volgens mijquote:
Tof. Denk ik. Tsjechië is el cheapo bier.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tsjechië, waar de lelijke mensen verzameld worden volgens mij.
Waarheenquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:00 schreef PeRi het volgende:
[..]
Tof. Denk ik. Tsjechië is el cheapo bier.
Ik vertrek zo richting Schiphol, tot over twee weken allemaal..
Knoflookquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:12 schreef PeRi het volgende:
[..]
Griekenland!.
.
. Sven!!! Gefeli!
.
.
.
[afbeelding]
Dat is ook het eerste waar ik aan denk bij Svens verjaardag!quote:
quote:
quote:I'm 'sukkel' how? I mean 'sukkel' like I'ma clown, I amuse you? I make you laugh, I'm here to f***in' amuse you?
Oh, dat wisten jullie alquote:
Alleen omdatquote:
Neequote:Op zondag 6 augustus 2006 03:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alleen omdatPeRi
het zich nog herinnerde he
!
Nou, jij wist het in ieder geval nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |