Z'n ouders zijn vast op vakantie, en ook al z'n vriendjes zijn natuurlijk weg. Wat zou jij doenquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:21 schreef Alexxxxx het volgende:
best sneu, een topic voor jezelf openen....
en dat op je verjaardag....
je 27e nota bene.....
en het is nog wel een zaterdagnacht ook....
en jij zit achter je computer.....
op je verjaardag.....
Op vakantie !quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:22 schreef BGS het volgende:
[..]
Z'n ouders zijn vast op vakantie, en ook al z'n vriendjes zijn natuurlijk weg. Wat zou jij doen
Geen idee, vergeten, was zlef een paar dagen geleden jarig, zoek maar op of zo.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:22 schreef BGS het volgende:
[..]
Z'n ouders zijn vast op vakantie, en ook al z'n vriendjes zijn natuurlijk weg. Wat zou jij doen
Je snapt 'm niet. Ga maar weg.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geen idee, vergeten, was zlef een paar dagen geleden jarig, zoek maar op of zo.
(en wat kan het je als 27-jarige boeien als je ouders op vakantie zijn?)
uuuhhhmmm... feesten?quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:22 schreef BGS het volgende:
[..]
Laat maar... Er zijn mensen die niet begrijpen dat je je verjaardag bijvoorbeeld ook de volgende dag kan vieren... Sommige personenquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:21 schreef Alexxxxx het volgende:
je 27e nota bene.....
op je verjaardag.....
Jij houdt het dus bij?quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:27 schreef RicoRabbit het volgende:
Gefeliciteerd met het 923e topic over een eigen verjaardag
923 is ook meteen het getal hoeveel kansloze mensen er op FOK! zitten![]()
WTF???? Wie is da???quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:29 schreef Jugaros het volgende:
27 Gefeli, Je ziet er wel ietsje ouder uit
TS gezelschap houden?quote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:21 schreef Alexxxxx het volgende:
je 27e nota bene.....
op je verjaardag.....
Dan nog is het sneu een topic te openen om jezelf te feliciteren. Getuigt van een bepaald soort eenzaamheid.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:28 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Laat maar... Er zijn mensen die niet begrijpen dat je je verjaardag bijvoorbeeld ook de volgende dag kan vieren... Sommige personen![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan nog is het sneu een topic te openen om jezelf te feliciteren. Getuigt van een bepaald soort eenzaamheid.
Het zou ook kunnen dat hij IRL vrienden heeft en geen fok!vrienden.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan nog is het sneu een topic te openen om jezelf te feliciteren. Getuigt van een bepaald soort eenzaamheid.
In dat geval zou je denken dat hij het niet nodig heeft om online felicitaties te krijgen. IRL felicitaties zijn immers veel meer waard dan wat loze letters op een schermpje.....quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het zou ook kunnen dat hij IRL vrienden heeft en geen fok!vrienden..
Ik dacht het alleen maar ff te melden maar aangezien er alleen maar negatieve reacties kunnen komen... En nee, ik heb geen vrienden. Ik ben helemaal alleen... Ja...quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In dat geval zou je denken dat hij het niet nodig heeft om online felicitaties te krijgen. IRL felicitaties zijn immers veel meer waard dan wat loze letters op een schermpje.....
Eenzaamheid is kutquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:45 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik dacht het alleen maar ff te melden maar aangezien er alleen maar negatieve reacties kunnen komen... En nee, ik heb geen vrienden. Ik ben helemaal alleen... Ja...
Gefeliciteerd man en nog vele jaren whehehequote:Op zondag 6 augustus 2006 00:19 schreef AlmightyArjen het volgende:
![]()
27 alweer...![]()
![]()
ach, what the hell...![]()
![]()
![]()
Maar toch niet op z'n verjaardag, da's ook zo sneuquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:47 schreef marciano_lopez het volgende:
ik hoop dat je binnekort een dodelijk ongeluk krijgt, stuk verdriet
Dankjewel!!quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:47 schreef marciano_lopez het volgende:
ik hoop dat je binnekort een ongeluk krijgt, stuk verdriet
Dank jequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |