Ben er al mee bezigquote:
Nee, zoals jij het zegt bedoel ik het niet hequote:
Sorry, net wakkerquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:38 schreef BVO het volgende:
Dan zou er geen 'wat aan' hebben gestaan he.
Jepz, samen met Tomquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:40 schreef BVO het volgende:
En Sven wil vast modden.
Maar hij had er geen zin in toch?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jepz, samen met Tom
Als hij nog wil.
Same here, behalve dat ik een hond heb uitgelaten in het Vondelpark. Dus dat is wel nuttig. Nu nog eindelijk die nieuwe mobile kopenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:15 schreef babette21 het volgende:
ik had voor vandaag 'n heel pakket suffe taken bedacht, die ik móet doen....
maar so far heb ik alleen nog maar voor uit me uit zitten staren...
Nope.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:44 schreef alwaysthebest het volgende:
Maar hij had er geen zin in toch?
Tuurlijk welquote:
3 oktober! I know! Ik kan zelf geen kaartjes halen! Vakantie! FF gaat ze halen met mn broertje!! Ga jij??quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
PeRi PeRi PeRi PeRi PeRi PeRi PeRi PeRi PeRi PeRi PeRi PeRi PeRi PeRi PeRi PeRi PeRi PeRi!
Ryan Adams staat 4 oktober in Paradiso!
Nee.quote:
Weet je hóe geweldig ik dit vind dat ie komt? Ik huilde bijna van vreugd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
PeRi PeRi PeRi PeRi PeRi PeRi PeRi PeRi PeRi PeRi PeRi PeRi PeRi PeRi PeRi PeRi PeRi PeRi!
Ryan Adams staat 4 oktober in Paradiso!
Ik heb het helaas te drukquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee..
2x Idols doen was leuk, nu mag iemand anders het. Bovendien vind ik dat ik te weinig op Fok! zit de laatste tijd om überhaupt mod te mogen zijn.
Oh ja, 3 oktober.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:25 schreef PeRi het volgende:
3 oktober! I know! Ik kan zelf geen kaartjes halen! Vakantie! FF gaat ze halen met mn broertje!! Ga jij??
Het was een geweldige week, dat bekend werd dat én Ryan Adams én Sufjan Stevens weer naar Paradiso komen! Voor Sufjan heb ik al kaartjes.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:25 schreef PeRi het volgende:
Weet je hóe geweldig ik dit vind dat ie komt? Ik huilde bijna van vreugd..
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh ja, 3 oktober..
Ik wil zeker wel gaan! Maar ik denk dat ik pas na Lowlands weer geld heb,d us dat wordt even lastig. Hopen dat het niet zo snel uitverkoopt. Gelukkig is het niet zo duur, ik had veel meer dan 20 euro verwacht.
Jeeej!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:28 schreef PeRi het volgende:. We
. gaan
. samen
. dansen
. Met
. live
. Ryan
. op
. de
. achtergrond
!!!!!!!
Tuurlijk, de zon schijnt vet hard!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:29 schreef PeRi het volgende:
Maar nu moet ik ff mn laatste was ophangen. Hoop maar dat het vanavond droog is.
.
Je breekt m'n hartquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee..
2x Idols doen was leuk, nu mag iemand anders het. Bovendien vind ik dat ik te weinig op Fok! zit de laatste tijd om überhaupt mod te mogen zijn.
Mijn overburen hebben dat ook wel eens.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mensen met allah-jengel-muziek op de telefoonspeaker in de metro![]()
![]()
!
Die heb ik niet op mn telefoon staanquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Mijn overburen hebben dat ook wel eens..
Gelukkig werkt Muse op vliegtuigvolume goed als anderegeluidentegenhouder..
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die heb ik niet op mn telefoon staan.
Echt he, er stond een meisje naast 'm en die keek 'm aan met zo'n blik van: "val jij eens even snel dood hier". Dat gastje: "wat kijk jij de hele tijd naar mij?! Jij moet niet zzzzo naar mij kijken!"!
Ja, maar Tom speelde vals dus het telt nietquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:28 schreef PeRi het volgende:
Ha ik win!
Hier is ook genoeg zon hoorquote:
Hier zijn ook irritante wolken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hier is ook genoeg zon hoor.
Ik vond dat agressieve toontje van 'm eigenlijk helemaal niet zo grappigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |