quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wanneer wordt deze [afbeelding] eigenlijk eens in FOK! ingebouwd?
Je maakt een grapjequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wanneer wordt deze [afbeelding] eigenlijk eens in FOK! ingebouwd?
Wat nóu weer?quote:
Ja, maar ik doel dus op dat laatste, in de smiley-lijst!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]. Hij zít er toch al in?
Je ziet hem alleen niet in de smiley-lijst staan.
Jaja, eerst dat meisje aan het huilen maken, en dan pas gaan editen he, gevoelloze zakquote:
Je eerder post doet anders vermoeden dat je de snelcode ': 6' nog niet kendequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, maar ik doel dus op dat laatste, in de smiley-lijst!
Ik ken helemaal geen snelcodesquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je eerder post doet anders vermoeden dat je de snelcode ': 6' nog niet kende!
Dat zou betekenen dat je me zouquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:26 schreef Bupatih het volgende:
Ik zal jou eens een gevoelloze zak bezorgen als je niet uitkijkt!
ik bedoel natuurlijk 'eerdere'quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je eerder post doet anders vermoeden dat je de snelcode ': 6' nog niet kende!
quote:
Niet alle... Alleen de smilies die ik niet zoveel gebruikquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:28 schreef Svensational het volgende:
[..], jij klikt echt ál je smilies aan
?
Ja, dat doe ik ookquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Niet alle... Alleen de smilies die ik niet zoveel gebruik.
Zware vakantie gehad?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:26 schreef Bupatih het volgende:
Ik zal jou eens een gevoelloze zak bezorgen als je niet uitkijkt!
Pikant, Buupquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:39 schreef Bupatih het volgende:
Al stond ik volgens mij wel even voor lul in mijn zwembroek waar een gat in zat....aan de achterkant.
Dat gat zat er zeker ook "ineens" ... iets met anale sex zeker.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:39 schreef Bupatih het volgende:
Al stond ik volgens mij wel even voor lul in mijn zwemsbroek waar een gat in zat....aan de achterkant.
Nee, eerder iets met 'oude zwembroek die al versleten was door het strand'.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:41 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat gat zat er zeker ook "ineens" ... iets met anale sex zeker.
Sorry Ccquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die discussie kan hier achterwege blijven, uiteraard.
De post van Mordreth lijkt me meer dan duidelijk. Eventuele verdere discussie daarover in R&P Feedback zonder SC .
![]()
Wat fijnquote:
Ja!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:55 schreef Svensational het volgende:
Nou, het is wel weer leuk geweest met de Zidane-avatar, ik ga maar weer eens een nieuwe nemen!
Ik weer alleen nog niet welkequote:
Het is duidelijk. Kom maar... kom dan? Buuuupaaaaa kom eruit!!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, eerder iets met 'oude zwembroek die al versleten was door het strand'.
Hm... welk evenement is nog meer al bijna een maand afgelopen... *denk*.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik weer alleen nog niet welke.
De perfecte vrouwquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:05 schreef Svensational het volgende:.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Vriend van me heeft met haar gehad.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:05 schreef Svensational het volgende:.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Wat een lucky bastardquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:11 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Vriend van me heeft met haar gehad.
Wat Houdoesven zegt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat tof dat je er weer bent.
Ach, het pleit voor d'r dat ze Wouter niet kentquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:23 schreef BVO het volgende:
F: Wat is een zwaar irrirant tic van jou ?
Y: Dat ik vaak geintjes uithaal. Bij ONM laat ik iedereen schrikken,dat geeft me echt een kick.
Nog humor ook.
B: Wat vind jij van Wouter Bos ?
Y: Wie is dat ? Zit hij in de politiek ?
Maar dommig.
Doeiquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:04 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ben naar Brussel.
Nee, dat weet ik echt nietquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 04:36 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Wat Houdoesven zegt.![]()
En met die nieuwe ava van Svensational gaat Sven me niet vertellen dat hij niet begrijpt waar 'Houdoesven' vandaan komt. [afbeelding]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |