Heb ik ook.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Naar Jean Paul Gaultier, of Versace Blue Jeans... ik denk het laatste
???quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh ja, bijna vergeten.........................
Op vakantie... nouja bijna dan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:03 schreef babette21 het volgende:
ik verveel me
waar is iedereen, verdomme![]()
ach welnee, dat zijn er nog maar 2 ofzo....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:03 schreef Airelle het volgende:
Op vakantie... nouja bijna dan.
ligt eraan... waar ga je heen? en voor hoelang? en met wie? en neem je 'n souvenier voor me mee?quote:Krijg ik nog een uitzwaaitopic.
We gaan met z'n zessen rondreizen door Java en Bali voor drie weken, en ik wil best een theeplantje voor je meenemen hoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
ach welnee, dat zijn er nog maar 2 ofzo....
[..]
ligt eraan... waar ga je heen? en voor hoelang? en met wie? en neem je 'n souvenier voor me mee?
zo da's wel kickuh zeg! wanneer ga je dan precies?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:06 schreef Airelle het volgende:
We gaan met z'n zessen rondreizen door Java en Bali voor drie weken, en ik wil best een theeplantje voor je meenemen hoor.
We vliegen zondag.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
zo da's wel kickuh zeg! wanneer ga je dan precies?
en ik lust geen thee, dus doe maar iets anders Baliaans
zwaar tof....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:09 schreef Airelle het volgende:
We vliegen zondag.
Ik heb er ook ontiegelijke zin in!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
zwaar tof....en ik ben totaal niet jaloers
![]()
![]()
Dag dag.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:11 schreef babette21 het volgende:
m'n ouwe heer is thuis.... even bijkletsen
Waarom luister je dan ook in hemelsnaam ARquote:
Voetbal kijkenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:03 schreef babette21 het volgende:
ik verveel me
waar is iedereen, verdomme![]()
Ik vind .gif beter, veel scherper enzo.quote:
kun je nagaan hóe zeer ik me verveeldequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:03 schreef Svensational het volgende:
Waarom luister je dan ook in hemelsnaam AR? Dat is alleen op maandag tof
.
Ik denk altijd dat er zo'n pfffrrrrr-geluidje uitkomt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:10 schreef Svensational het volgende:
Ik moet trouwens bij '' nu altijd denken aan Haaibaaike
![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik vind Bar Le Duc niet lekker.
Geef mij maar gewoon water uit de kraanIk heb in mijn koelkast een fles water, als het leeg is dan vul ik hem weer met water.
![]()
Er zit soms wel wat verschil in hoor qua smaak.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:19 schreef BVO het volgende:
Wat is er mis met Barleduc water? Water is toch water?.
[..]
Serieus, wat heeft dat mens een spannend leven.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:19 schreef BVO het volgende:
Wat is er mis met Barleduc water? Water is toch water?.
[..]
Geldt dat niet voor al mijn smegmatopics?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:04 schreef Svensational het volgende:
Z, je smegma-topic is een groot succes!
Omdat het rete irritant is, ik kan daar ook niet tegenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waarom gaan sommige mensen zo over de zeik als je ze nota bene op een aardige manier wijst op een spelfout.
Maar jij schrijft "schuimt" ook niet met een dquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat het rete irritant is, ik kan daar ook niet tegen.
Omdat je net iets te ver doorgaat erover?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waarom gaan sommige mensen zo over de zeik als je ze nota bene op een aardige manier wijst op een spelfout.
Het is 'kijken', waarde Sven.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:08 schreef Svensational het volgende:
Ik wil net zo cool kunnen kijkeen alsWesley Sneijder
!
Dat moest ik sowieso al, ik vind het echt een HB smiley. Ik zie echt al bijna voor me hoe ze zo achter de pc zit.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:10 schreef Svensational het volgende:
Ik moet trouwens bij '' nu altijd denken aan Haaibaaike
![]()
Mwah, ik zei er nog bij dat ik het echt oprecht goed bedoelde... had het ook héél anders kunnen brengen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:13 schreef PeRi het volgende:
[..]
Omdat je net iets te ver doorgaat erover?
Maar hij keekte wel stoer of niet, dekselse rakkerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is 'kijken', waarde Sven.Kusje, knuffel, kroel.
Het was ook maar een grapje van mijquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar jij schrijft "schuimt" ook niet met een d.
Ja, ik luister de laatste tijd vaak naar 100%NL, en daar draaien ze ook wel eens Spinvis. En ik vind het misschien toch wel een beetje leuke muziekquote:
'Gepetto'. 'hosting'. Doesn't sound Nederlands to mequote:
Hihi, gekkie.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik luister de laatste tijd vaak naar 100%NL, en daar draaien ze ook wel eens Spinvis. En ik vind het misschien toch wel een beetje leuke muziek.
Het is gewoon irritant gedrag, als je op die wijze mensen corrigeert.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mwah, ik zei er nog bij dat ik het echt oprecht goed bedoelde... had het ook héél anders kunnen brengen.
Nouja, ik zal het wel laten bij diegene, zij ook weer blij.
Nee, 'nanananana' staat even lekker in de Dikke Van Dale.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
'Gepetto'. 'hosting'. Doesn't sound Nederlands to me[afbeelding]
!
Dus ik had het beter lomp kunnen zeggen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:20 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het is gewoon irritant gedrag, als je op die wijze mensen corrigeert.
Wat tof dat je er weer bentquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, nanananana staat even lekker in de Dikke Van Dale.[afbeelding]
Ik heb jullie ook gemist, jongens.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat tof dat je er weer bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |