Uhuh. Had ik al verteld dat jij dood bent?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Is Zhenar een kind nog?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:30 schreef PeRi het volgende:
[..]
Uhuh. Had ik al verteld dat jij dood bent?.
hebbie al 'nquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:29 schreef PeRi het volgende:
[afbeelding]
Oeh of nee ik ga straks wel een kind verwekken dat op je lijkt.
Scherpquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
wel 's een levend spook gezien?!![]()
Geile naam Zoraquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:32 schreef PeRi het volgende:
[..]
Skaai woont in het andere huis.W. Dit is Zhenars geile MILF zus. Zora.
Mja ik strijk nooit,koop hele dure shirts die strijkvrij zijn bijnaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:32 schreef babette21 het volgende:
ik moet een strijk van 2 weken wegwerken....
waarom plan ik dit soort dingen altijd op vrijdagavond
Hm not yet. Nog meer gegadigden verder?quote:
GESTORVEN VAN OUDERDOM RANDDEBIEL. WAT HAD JE DAN GEDACHT.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Geile naam Zora![]()
WAAROM BEN IK DOOD PERI
shirtjes, truien en broeken strijk ik altijd....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Mja ik strijk nooit,koop hele dure shirts die strijkvrij zijn bijna![]()
Ok jij hebt een probleem nuquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:34 schreef PeRi het volgende:
[..]
GESTORVEN VAN OUDERDOM RANDDEBIEL. WAT HAD JE DAN GEDACHT.
Je bent een net vrouwtje Babettequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
shirtjes, truien en broeken strijk ik altijd....
tenzij ze kreukels hóren te hebben natuurlijk![]()
de geschiedenis heeft geleerd dat Dizer en Babette samen voor mooi nageslacht zorgenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:33 schreef PeRi het volgende:
Hm not yet. Nog meer gegadigden verder?
*Al ShowChatverhaallijn ziet langskomen*..
Ik kan toch niet van ouderdom doodgaan manquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:35 schreef PeRi het volgende:
[..]
jaja ik maak wel een nieuw kind. Zpooc. Ofzo.
dat klinkt een stuk prettiger dan "dwangmatig"quote:
Nee ik ook niet, maar ook niet in een rotzooi ofzo, ik raak in de war van zooiquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat klinkt een stuk prettiger dan "dwangmatig"
zo ervaar ik mezelf altijd als ik aan 't strijken ben
maar ik ben niet zo'n neuroot die in een keurig heus moet wonen enzo hoor
Baby, peuter, kind, tiener, volwassene, bejaarde. Dat was het. Maar ik kan je in leven houden natuurlijk. Wat ik niet gedaan heb.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Hoe oud kunnen die kut-sim's worden dan?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:37 schreef PeRi het volgende:
[..]
Baby, peuter, kind, tiener, volwassene, bejaarde. Dat was het. Maar ik kan je in leven houden natuurlijk. Wat ik niet gedaan heb.
Dat slaat meer op mij jaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
misschien heeft téveel afwijzing wel tot je dood geleid
Damn Babette heeft gelijk.quote:
Jaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:43 schreef PeRi het volgende:
Je had liever BigMacs.
Moet ik kiezen tussen die twee?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja,sex kan je altijd hebben
Ik geef een voorbeeld
Denk aan de beste film die je ooit hebt gezien?
Of 1 keer sex met je vriend?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:48 schreef Airelle het volgende:
Ik zie bandensporen van een auto, telt dat ook?.
oh ja, bijna vergeten.........................quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:48 schreef Airelle het volgende:
Ik zie bandensporen van een auto, telt dat ook?.
Jaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:49 schreef PeRi het volgende:
[..]
Seks boven de film. Geen twijfel mogelijk. Gaan we nu uit elkaar?
Geile MILF zusquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:32 schreef PeRi het volgende:
[..]
Skaai woont in het andere huis.W. Dit is Zhenars geile MILF zus. Zora.
Ach fuck dat dusquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:54 schreef babette21 het volgende:
nee, ik kan het nog steeds niet.....krijg alleen maar nog drogere lenzen van dat gestaar
Naar Jean Paul Gaultier, of Versace Blue Jeans... ik denk het laatstequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
[..]
I rest my case![]()
maar eh.... waar ruik je morgen naar...?!![]()
dan mag ik wel even in je nek snuffelen he....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:14 schreef Dizer het volgende:
Naar Jean Paul Gaultier, of Versace Blue Jeans... ik denk het laatste
Heb ik ook.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Naar Jean Paul Gaultier, of Versace Blue Jeans... ik denk het laatste
???quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh ja, bijna vergeten.........................
Op vakantie... nouja bijna dan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:03 schreef babette21 het volgende:
ik verveel me
waar is iedereen, verdomme![]()
ach welnee, dat zijn er nog maar 2 ofzo....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:03 schreef Airelle het volgende:
Op vakantie... nouja bijna dan.
ligt eraan... waar ga je heen? en voor hoelang? en met wie? en neem je 'n souvenier voor me mee?quote:Krijg ik nog een uitzwaaitopic.
We gaan met z'n zessen rondreizen door Java en Bali voor drie weken, en ik wil best een theeplantje voor je meenemen hoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
ach welnee, dat zijn er nog maar 2 ofzo....
[..]
ligt eraan... waar ga je heen? en voor hoelang? en met wie? en neem je 'n souvenier voor me mee?
zo da's wel kickuh zeg! wanneer ga je dan precies?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:06 schreef Airelle het volgende:
We gaan met z'n zessen rondreizen door Java en Bali voor drie weken, en ik wil best een theeplantje voor je meenemen hoor.
We vliegen zondag.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
zo da's wel kickuh zeg! wanneer ga je dan precies?
en ik lust geen thee, dus doe maar iets anders Baliaans
zwaar tof....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:09 schreef Airelle het volgende:
We vliegen zondag.
Ik heb er ook ontiegelijke zin in!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
zwaar tof....en ik ben totaal niet jaloers
![]()
![]()
Dag dag.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:11 schreef babette21 het volgende:
m'n ouwe heer is thuis.... even bijkletsen
Waarom luister je dan ook in hemelsnaam ARquote:
Voetbal kijkenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:03 schreef babette21 het volgende:
ik verveel me
waar is iedereen, verdomme![]()
Ik vind .gif beter, veel scherper enzo.quote:
kun je nagaan hóe zeer ik me verveeldequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:03 schreef Svensational het volgende:
Waarom luister je dan ook in hemelsnaam AR? Dat is alleen op maandag tof
.
Ik denk altijd dat er zo'n pfffrrrrr-geluidje uitkomt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:10 schreef Svensational het volgende:
Ik moet trouwens bij '' nu altijd denken aan Haaibaaike
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |