quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:59 schreef Marble het volgende:
Justin Timberlake - SexyBack
Wat Nelly Furtado kan kan ik ook, moet Justin gedacht hebben, want deze eerste single van zijn nieuwe album (een dubbele, maar liefst) heeft bijzonder veel weg van Nelly's Maneater. Al is dat voor hem, in vergelijking met zijn debuutplaat, natuurlijk een minder grote cultuurshock dan het bij Nelly was. SexyBack haalt het weliswaar niet bij het nu al legendarische Maneater, maar is desalmittemin behoorlijk catchy. Nu nog hopen dat Justin net als Nelly ook iets bijzonders maakt van de videoclip, en niet gewoon een zwembad afhuurt om daar wat te gaan staan heupwiegen met een roedel domme ho's. Want daar leent dit nummer zich ook wel voor.
Precies! vandaag heb ik het liedje voor het eerst op 3FM gehoord en ik ben er niet kapot van! Misschien is dit zo'n liedje wat je een paar keer moet horen, maar het is totaal niet te vergelijken met zijn eerdere werk. Ik vind het nogal een spacey liedje, en ik verwacht niet dat de tienermeisjes dit echt een goed liedje gaan vinden... Maar wat niet is kan nog komen, en misschien vind ik het na een paar keer horen wel een super plaat.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:26 schreef Bjoro het volgende:
Ik vond dat het niet echt op Justin Timber leek
Prince en Bowie is geen rock. Pop met funk invloeden maar rockquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:54 schreef Kantar het volgende:
In "SexyBack," going "left" meant going more rock - not in how he constructed the song, but in how he sang it.
"I wanted to sing the song like a rock and roll singer, not an R&B singer," he said. "That's the approach."
Timberlake modeled himself after David Bowie and Prince, and describes "SexyBack" as Bowie and David Byrne covering James Brown's "Sex Machine." "That's the closest I could come," he said. "That's all of my influences for that song."
"SexyBack" doesn't qualify as rock or straight funk — and for now, Timberlake's happy with the description "club funk."
Vind het eerlijk gezegd niet echt rock 'n roll zang..![]()
Die gozer bij die filmpjesquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:25 schreef MWK66 het volgende:
Het schijnt dat Robbie Williams binnenkort een dance-album gaat uitbrengen. De 1e singel daarvan zou "Rudebox" moeten zijn. Op Youtube staan verschillende clipjes met deze singel (zoeken op Robbie WIlliams en Rudebox), en die lijkt wat mij betreft erg op deze nieuwe van JT!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |