Wat fijnquote:
Ja!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:55 schreef Svensational het volgende:
Nou, het is wel weer leuk geweest met de Zidane-avatar, ik ga maar weer eens een nieuwe nemen!
Ik weer alleen nog niet welkequote:
Het is duidelijk. Kom maar... kom dan? Buuuupaaaaa kom eruit!!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, eerder iets met 'oude zwembroek die al versleten was door het strand'.
Hm... welk evenement is nog meer al bijna een maand afgelopen... *denk*.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik weer alleen nog niet welke.
De perfecte vrouwquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:05 schreef Svensational het volgende:.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Vriend van me heeft met haar gehad.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:05 schreef Svensational het volgende:.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Wat een lucky bastardquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:11 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Vriend van me heeft met haar gehad.
Wat Houdoesven zegt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat tof dat je er weer bent.
Ach, het pleit voor d'r dat ze Wouter niet kentquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:23 schreef BVO het volgende:
F: Wat is een zwaar irrirant tic van jou ?
Y: Dat ik vaak geintjes uithaal. Bij ONM laat ik iedereen schrikken,dat geeft me echt een kick.
Nog humor ook.
B: Wat vind jij van Wouter Bos ?
Y: Wie is dat ? Zit hij in de politiek ?
Maar dommig.
Doeiquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:04 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ben naar Brussel.
Nee, dat weet ik echt nietquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 04:36 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Wat Houdoesven zegt.![]()
En met die nieuwe ava van Svensational gaat Sven me niet vertellen dat hij niet begrijpt waar 'Houdoesven' vandaan komt. [afbeelding]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |