Life of Brian was in een aantal Europese landen verboden, wist je dat?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:13 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Nee, vele doden en ambassades in de brand, maar er was niets te merken.
Omdat Sigme een week op vakantie in Fez was en het daar rustig was, was er niets aan de hand.
The last supper.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:24 schreef Apropos het volgende:
Hoe moet het volgende deel heten?
Alleen tijdelijk in Ierland, Noorwegen (1 jaar) en Italie.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Life of Brian was in een aantal Europese landen verboden, wist je dat?
Maak jezelf dan niet belachelijk, je zei: in een islamitisch land was er niks van te merken. Helemaal niks.quote:En hou eens op me zo in een belachelijk hoekje te zetten. Ik zei niet dat er niks aan de hand was, ik zei dat het ter plaatse er altijd een stuk minder heftig uitziet.
De milleniumbug.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:24 schreef Apropos het volgende:
Dat vind ik wel zo'n knevelwet, he.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:28 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
The last supper.
Daarna is het over met de slowchat pret.
Iets met 1000-jarig rijk.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:24 schreef Apropos het volgende:
doden & gewonden 0, rellen weet ik niet maar waren er minstens wél bij last temptation.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:29 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Alleen tijdelijk in Ierland, Noorwegen (1 jaar) en Italie.
Hoeveel rellen, doden en gewonden zijn er gevallen door Life of Brian?
Ik was in een islamitisch land op dat moment en waar ik was, was er helemaal niet van te merken. Niets. Nul komma nul.quote:0
[..]
Maak jezelf dan niet belachelijk, je zei: in een islamitisch land was er niks van te merken. Helemaal niks.
Ja want dat zeg ikquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:09 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het gaat hier over religie en het bespotten van belangrijke personen in de religies. Ik heb met Life of Brian en prentjes over Mohammed geen problemen.
Het christendom staat waarschijnlijk dichterbij me dan de islam maar toch zie ik in beiden geen problemen en zeker geen reden om te gaan rellen/bedreigen etc. Dus ik ben een robot.
Hoeveel doden? Ambassades in de fik?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:32 schreef sigme het volgende:
[..]
doden & gewonden 0, rellen weet ik niet maar waren er minstens wél bij last temptation.
Daarom was het ook een belachelijke opmerking waarmee je iets insinueerde dat echt nergens op sloeg.quote:Ik was in een islamitisch land op dat moment en waar ik was, was er helemaal niet van te merken. Niets. Nul komma nul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |