INderdaad. Ik denk ook dat het studentenleven mijn dood wordtquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jij zou inderdaad niet verder komen dan de eerste dag![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wij kregen prima te eten, maar het was wel blauwgekleurd allemaal![]()
Bah.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar als je een dag echt geploeterd hebt en uitgescholden bent, zijn 3 eetlepels koude witte bonen in tomatensaus écht niet voldoende.
Wij kwamen een week niet thuisquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je kunt je tussentijds toch gewoon thuis volproppen?![]()
Ach, misschien kun je het nog na de KEI-week regelen. Dan moet je bij terugkomst even bellen. Of anders volgens jaar.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ga vanavond weg, dus dat ga ik nu niet meer regelen. Maar bedankt voor de info
.
Hoezo? Ontgroening is nu niet bepaald een goede vertegenwoordiging van het hele studentenleven. Er zijn zoveel verschillende mensen binnen de studentenwereld... daar vind jij vast wel je plekje tussenquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
INderdaad. Ik denk ook dat het studentenleven mijn dood wordt.
Wij vijf dagen nietquote:
misschien iets mascotte-achtig?! Erik in 'n kippepak ofzo??quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:49 schreef Zhenar het volgende:
Hoezo? Ontgroening is nu niet bepaald een goede vertegenwoordiging van het hele studentenleven. Er zijn zoveel verschillende mensen binnen de studentenwereld... daar vind jij vast wel je plekje tussen![]()
Oeh, wat aardigquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoezo? Ontgroening is nu niet bepaald een goede vertegenwoordiging van het hele studentenleven. Er zijn zoveel verschillende mensen binnen de studentenwereld... daar vind jij vast wel je plekje tussen![]()
Het ziet er echt héél mooi uit. Ik vraag me af hoe lang ze daarmee bezig zijn geweest.quote:
Koester mijn aardige momenten!quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oeh, wat aardig. Ik was ook niet echt serieus, want ik denk heus niet dat ik sterf als ik student ben, maar toch bedankt
![]()
.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:55 schreef Zhenar het volgende:
Bovendien... je bent al heel lang niet meer annoying![]()
![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het ziet er echt héél mooi uit. Ik vraag me af hoe lang ze daarmee bezig zijn geweest.
Die neontekeningen maken ze toch door met lampjes rond te zwaaien? Dat zie ik mezelf nog niet zo snel doen, dat er ook nog iets moois uitkomt.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]Kijken wij naar hetzelfde?
Een donkere opname van wat mensen die rondlopen, in hoge snelheid afgespeeld en af en toe achteruit gespoeld, met daar doorheen vage neonkleurige kindertekeningen.Tof hoor.
Allichtquote:
Vertel?quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
De puzzel in de OP klopt toch niet... ik heb er zo al 2 fouten uitgehaald, dus ik los hem ook niet verder op! [afbeelding]
Volgens mij zijn ze er gewoon in geëdit.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die neontekeningen maken ze toch door met lampjes rond te zwaaien? Dat zie ik mezelf nog niet zo snel doen, dat er ook nog iets moois uitkomt.
Dat doen ze natuurlijk allemaal zelf, ja.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze er gewoon in geëdit.
Maar nu je het zegt... misschien doen ze het inderdaad zelfDan is het wel tof
![]()
Ik kom er twee keer in voorquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:58 schreef Bupatih het volgende:
Oh ja, de oplossingen!
[afbeelding]
[afbeelding]
Klik hier voor de puzzels
[..]
Vertel?
Hoe weet je dat zeker?quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat doen ze natuurlijk allemaal zelf, ja.
Damn, mijn wereldbeeldquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zeker?Wie weet staan ze gewoon wat met hun armen te wapperen en zijn die tekeningen er later bijgemaakt.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:58 schreef Bupatih het volgende:
Oh ja, de oplossingen!
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Vertel?
quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:10 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, en ik heb de extra puzzel al opgelost, er staat:
(...)Had ik hem toch goed,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die onderste dan.
!
P?quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:27 schreef Octaaf_de_b het volgende:
[..]
Een nummer of alle nummers.
Een sven nummer is een sven nummer.
Het is CWI, niet CIW.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:58 schreef Bupatih het volgende:
Oh ja, de oplossingen!
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Vertel?
Ja watquote:
Mwaoh, matige grap.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:54 schreef Bupatih het volgende:
Er staat toch niet voor niets:
131) Hier moeten werkloze dyslectici zich melden (WHAHAHA!uno!!![]()
![]()
)
Ik zag gewoon tijdens het maken van die puzzel de 'c' en de 'w' staan en nóg zo'n zwart blokje was gewoon too much!quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja wat. Als dat als grapje bedoeld is, snap ik hem niet
Had dan gezegdquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zag gewoon tijdens het maken van die puzzel de 'c' en de 'w' staan en nóg zo'n zwart blokje was gewoon too much!Vandaar.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Had dan gezegd
131) Zo wordt rena genoemd als ze in Engeland is (Whehe, nofi! Lees de disclaimer hierboven en zo...)
Hilarisch, niet?quote:
OMFG :D!!!!!quote:
quote:
Dat schaaltje kende je ook al, greppelsletquote:
quote:
Volgens mij ken ik hem zelfs.quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:10 schreef Airelle het volgende:
[..]
Irritantje.
Het is een vet bekend nummer of niet?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |