Ras-entertainer als ik ben, laat ik jullie natuurlijk de komende week niet zonder vermaak en vertier zitten. Ik weet, zoiets pietluttigs als hieronder haalt het natuurlijk in de verste verte niet bij mijn virtuele aanwezigheid en de daarbij behorende grappen en grollen, máár het is altijd nog beter dan niets. Jullie zullen na mijn vertrek spoedig in een diep dal terechtkomen, waar moeilijk uit te klauteren is. Vandaar, beste vriendjes en vriendinnetjes, presenteer ik jullie bij dezen de enige echte
Bupuzzel!
Mocht je onverhoopt om wat voor reden dan ook niet (indirect) vermeld worden in deze puzzel of niet blij zijn met de door mij gedane opmerkingen dan kan het volgende aan de hand zijn:
a) je bent gewoon een zielig hoopje kutuser waarvan ik hoop dat hij/zij spoedig zal sterven aan een inwendige ziekte met heel veel rode vlekken op zijn/haar bolle billetjes;
b) je paste er niet in, ik dacht niet meteen aan je, het ligt gewoon aan de buitenlanders of je hebt een te lange en tevens stomme username.
Dacht jij dat je tot categorie a) behoort, dan zijn er wéér twee mogelijkheden:
c) je neemt alles wat ik zeg serieus;
d) je heet Erik. Waardoor je sowieso ook tot categorie c) behoort.
Mocht je tot categorie d) behoren, dan heb ik de volgende twee opmerkingen voor je:
e) Grapje, doerak!
![]()
f) Zie e.
Enfin, dat hebben we ook weer gehad. Dan kunnen we nu mooi verder met de puzzel!
Voor domme blondjes: ga niet met een pen of potlood op je beeldscherm kalken, want dat is stom!
![]()
Vul gewoon de antwoorden in in het invoervenster, knip het uit en laat het aan je demente buurvrouw zien of mail het desnoods naar
![]()
. Ik zie wel wat ik er mee doe!
Hmm. De puzzel dus:
Hier! Maken! Slet!
RECTAAL:42) Deze dame houdt van puzzelen (WHAAAA, CHECK 'M CRYPTISCH ZIJN!
![]()
)
67) Daar post je nu in
131) Hier moeten werkloze dyslectici zich melden (WHAHAHA!uno!!
![]()
)
39) US-mod.
78) Merk shampoo. Óf: type crewlid. Óf: één der Guidonische lettergrepen.
Mocht je het nu nog niet weten, dan ben je een dom stuk vreten. ![]()
29) Maak een van Bupa's toffe dooddoeners af: "Lees de FAQ, ... "
77) Achternaam van rena (Whehe, nofi! Lees de disclaimer hierboven en zo...)
0) Zo kijken drie van de door mij gefabriceerde smileys.
95) Dit doen MB, Dizer en Zhenar op hun vele meets.
VERTIHORIZONDIAGONAAL:12b) De meest toffe, geniale, bescheiden, grappige, slimme, wijze, gevatte, knappe, jonge, lekkere halfgod op aarde. (EN NEE, DAT BEN JIJ NIET, SVEN!
![]()
)
68) Deze freelancster
(Ja, dat is bij dezen een woord!
) verzint niks zelf. (WHAAAA, CHECK 'M CRYPTISCH ZIJN!
![]()
)
9) Of het klein insectenboek. Bwehehehe.
339) Dit ben ik.
(Nee, 'tof' kan niet! Maar toch leuk dat je daar aan dacht!
)29) Het eerste kind van de moeder van Pipo de Clown. (WHAAAA, CHECK 'M CRYPTISCH ZIJN!
![]()
)
56) Twee klinkers.
14) Zie eerste post in dit topic. Bwehehehe.
15) Die bestaat niet, sukkel!
![]()
Ik zag je wel kijken!
69)
EXTRA - EXTRA - EXTRA - EXTRA - EXTRA - EXTRA - EXTRA - EXTRA - EXTRA - EXTRA - EXTRAHier nog een dekselse puzzel!EXTRA - EXTRA - EXTRA - EXTRA - EXTRA - EXTRA - EXTRA - EXTRA - EXTRA - EXTRA - EXTRAGeniet van de stilte. Geniet van de rust. Maar denk met weemoed terug aan de tijd dat ik hier nog was. Vol jolijt. Humor. En grapjes.
Bemin mij immer
Maar vergeet mij nimmerWas getekend,
uw aller mod en kameraad in moeilijke en plezierige tijden,
Bu P. Atih