Ga ik ook zeker doenquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
TAM is van Albertus, wat betekent dat je er, net als Vindicat Tennis, wachtlijsten hebt voor mensen die niet lid zijn van de bijbehorende studentenvereniging. Tenzij je mensen in de organisatie kentVoor zover ik weet is TAM wel de tennisvereniging met de meeste activiteit: naast het tennissen veel feesten, toernooien, bezoeken aan grote tenniswedstrijden enz. Maar ik ben wel lichtelijk bevooroordeeld, omdat een paar vrienden van mij bij TAM in de organisatie hebben gezeten.
Je zult het dus echt zelf moeten nagaan door er zelf te gaan kijken en rond te vragen.
Toen ik in Nijmegen studeerde, kende ik vrij veel mensen van de zustervereniging Carolus en in Tilburg heb ik een jaar bij Olof gezetenquote:
Die vent die dat zingt, is best wel okquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:13 schreef Airelle het volgende:
Jijjjjjjj kan aaaaaaaaaaaaaaaaallltijd nog met je Poesssssssss in de Playboy.
Oh, dat is minder leuk inderdaad. Hoef ik met een rechtenstudie niet zo bang voor te zijnquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Toen ik in Nijmegen studeerde, kende ik vrij veel mensen van de zustervereniging Carolus en in Tilburg heb ik een jaar bij Olof gezeten. Alleen was ik de enige Letteren-student en viel daardoor overal buiten
. Toen heb ik m'n lidmaatschap maar opgezegd.
Luie hond, 'nummertje' is ook wel tof. Relaxte beat.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die vent die dat zingt, is best wel ok.
Doe Maar-wannabe.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:13 schreef Airelle het volgende:
Jijjjjjjj kan aaaaaaaaaaaaaaaaallltijd nog met je Poesssssssss in de Playboy.
Nee dat denk ik ook niet neequote:Op zondag 6 augustus 2006 13:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh, dat is minder leuk inderdaad. Hoef ik met een rechtenstudie niet zo bang voor te zijn.
Ik ook!quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Albertus... Daar heeft mijn vader nog bij gezeten![]()
.
Hmm... Ken jij Johan Ringenaldus?quote:
Ik vond het hilarisch!quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee dat denk ik ook niet nee.
Ontgroening is kut.
Hm... die naam zegt me vaag iets. Maar ik zou niet weten wie het is. Misschien ooit eens voorbij zien komen? Ik heb wel eens wat oude verenigingsbladen, annuaria e.d. doorgelezen, dus misschien dat daar ook iets over je vader bijzat?quote:
Bij Olof was het écht niet hilarischquote:
vertel...quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Bij Olof was het écht niet hilarisch.
Dat zou kunnen, hij heeft daar in de 2e helft van de jaren '60 gestudeerd (mijn vader dus).quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hm... die naam zegt me vaag iets. Maar ik zou niet weten wie het is. Misschien ooit eens voorbij zien komen? Ik heb wel eens wat oude verenigingsbladen, annuaria e.d. doorgelezen, dus misschien dat daar ook iets over je vader bijzat?
Veel afvallers en 2 EHBO-gevalletjesquote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja jij! Maar jij bent ook een beetje freaky.
Mmm, 't blijft een issue he. Maar ik ga het zelf ondervinden...quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Veel afvallers en 2 EHBO-gevalletjes.
Je mag mij straks uitlachen als ik word ongroend oké?quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]Dat is waar.
Maar als je de humor en vooral bizarriteit van de situatie kunt inzien, is het echt een groot feestIk heb zelden zo gelachen als in die tijd. Damn, ik mis het
![]()
Succes alvast! Ik vond het écht niet leuk...quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Mmm, 't blijft een issue he. Maar ik ga het zelf ondervinden...
OKquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:24 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je mag mij straks uitlachen als ik word ongroend oké?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Luie_Hondquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik dacht ik zeg het even, die goede man is in z'n eentje!
quote:Bandleden
* Joris Mous, zanger en gitarist
* Wyno Bruinsma, gitarist
* Johan Viswat, basgitarist
* Andries van Wieren, drums
* Arjan Kiel, keyboard
Dat kan ik me wel voorstellen dan. Het principe achter ontgroening snap ik wel, maar zó extreem is gewoon niet leuk.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Succes alvast! Ik vond het écht niet leuk...
Je wordt meteen lid dit jaar? Tof!quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Mmm, 't blijft een issue he. Maar ik ga het zelf ondervinden...
Ja, z'n band! Maar die vent zelf heet toch (artiestennaam) Luie Hond.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Luie_Hond
[..]
quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja, z'n band! Maar die vent zelf heet toch (artiestennaam) Luie Hond.
Of ben ik nu verkeerd?
Jij hebt het dus verkeerd, lijkt me.quote:Luie Hond, een Friese band die reggae combineert met ska en rock muziek, werd gevormd in 1997
Inmiddels is alle extremiteit (en spontaniteit) er wel uit hoor. Je mag iemand niet op "persoonlijke dingen" pakken, nullen mogen niet meer drinken, ze moeten genoeg slaap krijgen, ze mogen geen zware fysieke opdrachten meer doen...quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:25 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen dan. Het principe achter ontgroening snap ik wel, maar zó extreem is gewoon niet leuk.
Kennissen van m'n oudersquote:
Oke, noted it!quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt het dus verkeerd, lijkt me.
Nou, ik heb alles meegemaakt, behalve de drank, wij (de klooien) mochten niet drinken, maar de leiding stond meer bezopen voor de groep dan nuchterquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Inmiddels is alle extremiteit (en spontaniteit) er wel uit hoor. Je mag iemand niet op "persoonlijke dingen" pakken, nullen mogen niet meer drinken, ze moeten genoeg slaap krijgen, ze mogen geen zware fysieke opdrachten meer doen...Blijft eigenlijk alleen nog maar liedjes zingen over.
DMW klinkt ook wel tof.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:29 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oke, noted it!.
Luie Honden was beter op z'n plaats geweest, though.
Dat ze je pakken op persoonlijke dingen, oké. Maar zonder eten kan ik echt nietquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, ik heb alles meegemaakt, behalve de drank, wij (de klooien) mochten niet drinken, maar de leiding stond meer bezopen voor de groep dan nuchter.
- Te weinig slaap: check.
- Te weinig eten: check.
- Pakken op persoonlijke dingen: check.
- Zware fysieke opdrachten: check..
Wij kregen echt schandalig weinig avondeten en doorgaans nog ontzettend smerig ookquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:31 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat ze je pakken op persoonlijke dingen, oké. Maar zonder eten kan ik echt niet.
Ik heb mij in die tijd vóór de KEI-week al aangemeld. Daarna kan het idd niet meer. Maar als je daarvoor even belt (zie de website van Albertus en zoek naar de POC - Permanente Ontvangst Commissie), dan kun je je meteen aanmelden; wel moet je goed doornemen welke informatie enzo je allemaal moet opsturen van tevoren, dan kun je dat alvast doen. Gewoon aangeven wanneer je in Groningen bent, dan vertellen zij je wel of dat nog op tijd is. Er is nog wel een inschrijvingsdag ná de KEI-week, daar moet je wel persoonlijk langskomen om je definitief in te schrijven en dan krijg je je aanmeldingsbrief met daarin onder andere de zeer belangrijke boodschappenlijst met alles wat je nodig hebt voor het startweekend.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Als dat kan... ben er pas de 24e weer. Moet je je niet inschrijven tijdens de Kei-week?
Dat hoort wel bij het studentenlevenquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wij kregen echt schandalig weinig avondeten en doorgaans nog ontzettend smerig ook.
Ik ga vanavond weg, dus dat ga ik nu niet meer regelenquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb mij in die tijd vóór de KEI-week al aangemeld. Daarna kan het idd niet meer. Maar als je daarvoor even belt (zie de website van Albertus en zoek naar de POC - Permanente Ontvangst Commissie), dan kun je je meteen aanmelden; wel moet je goed doornemen welke informatie enzo je allemaal moet opsturen van tevoren, dan kun je dat alvast doen. Gewoon aangeven wanneer je in Groningen bent, dan vertellen zij je wel of dat nog op tijd is. Er is nog wel een inschrijvingsdag ná de KEI-week, daar moet je wel persoonlijk langskomen om je definitief in te schrijven en dan krijg je je aanmeldingsbrief met daarin onder andere de zeer belangrijke boodschappenlijst met alles wat je nodig hebt voor het startweekend.
Wij kregen prima te eten, maar het was wel blauwgekleurd allemaalquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wij kregen echt schandalig weinig avondeten en doorgaans nog ontzettend smerig ook.
Ja, dat wel. Maar als je een dag echt geploeterd hebt en uitgescholden bent, zijn 3 eetlepels koude witte bonen in tomatensaus écht niet voldoendequote:Op zondag 6 augustus 2006 13:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat hoort wel bij het studentenleven.
Nee, dat lijkt me ook niet nee.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar als je een dag echt geploeterd hebt en uitgescholden bent, zijn 3 eetlepels koude witte bonen in tomatensaus écht niet voldoende.
Jij zou inderdaad niet verder komen dan de eerste dagquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Bah, ontgroeningen lijken me niks, weinig eten, pakken op persoonlijke dingen, ik kan er op FOK! al zo slecht tegen
(het weinig eten is niet van toepassing op FOK!, hè).
quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wij kregen prima te eten, maar het was wel blauwgekleurd allemaal![]()
Je kunt je tussentijds toch gewoon thuis volproppen?quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar als je een dag echt geploeterd hebt en uitgescholden bent, zijn 3 eetlepels koude witte bonen in tomatensaus écht niet voldoende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |