quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:37 schreef BVO het volgende:
Alleen ik heb het topic geschopt maar weer niks gehoord. Dus Sven, jouw beurt
.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tis nu alleen nog afwachten wanneer het gaat beginnen..
Een bevestiging is altijd fijnquote:
Ze is een vervelende dwingeland aan het worden.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:39 schreef babette21 het volgende:
Haaibaaike
Ze wordt juist weer toffer nuquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:39 schreef babette21 het volgende:
Haaibaaike
Inderdaad, als de aandachtsmolen eenmaal op gang is...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tis nu alleen nog afwachten wanneer het gaat beginnen..
da's een heel aardige omschrijving iddquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:39 schreef BVO het volgende:
Ze is een vervelende dwingeland aan het worden.
Jepz, in september beginnen de audities, dus zo rond oktober/november begint het denk ikquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Inderdaad, als de aandachtsmolen eenmaal op gang is...
Mark is iig weer uitvoerend producent en hij lurkt nog regelmatigquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jepz, in september beginnen de audities, dus zo rond oktober/november begint het denk ik.
Misschien mogen we dan weer naar een liveshow! Hoewel ik niet weet of ik weer zou gaan
.
Wat viel tegen??quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mark is iig weer uitvoerend producent en hij lurkt nog regelmatig![]()
Maar ik weet niet of ik weer iets leuks ga spotten, terugkijken op IDO3 viel t ook vies tegen.
Hoi trouwens, Dizer nog wat gekocht in meiner shop?
Er is nu toch niks voor hem te lurkenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mark is iig weer uitvoerend producent en hij lurkt nog regelmatig![]()
Hij lurkt vast in TV&R bij andere BlueCircle-progam topiques, gok ikquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Er is nu toch niks voor hem te lurken?
De lichting finalistenquote:
En dan een echte plaatquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:45 schreef Svensational het volgende:
Raffaëla gaat trouwens over 2 weken biggen!
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De lichting finalisten
Ik steun alleen Christon, Raf en Angelique nog. De rest was maar matig.
Christon heeft trouwens een contract voor iets vanaf Oktober..maar of t nou een platencontract was deed ie vaag over.. Hij mocht iig niet meer optreden en volgens mij is Bart van K-Otic ook involved.
Oh, jequote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De lichting finalisten
Ik steun alleen Christon, Raf en Angelique nog. De rest was maar matig.
Christon heeft trouwens een contract voor iets vanaf Oktober..maar of t nou een platencontract was deed ie vaag over.. Hij mocht iig niet meer optreden en volgens mij is Bart van K-Otic ook involved.
MB heeft een keileuke foto van haar in NY.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |