Hierquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:33 schreef RSO het volgende:
oh, moet ik nu hier posten of in dat andere topic?:S
je moet wel wat meer boards maken dude...ik wil wel even wat opschrijven en dat doormailenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:35 schreef insan3 het volgende:
http://foktm.no-ip.info/forum/index
HEt werkt nu helemaalalleen mailtjes worden niet verzonden maar je kunt dan gewoon inloggen. Heb ik uitgezet. Nu is de vraag wiens forum we gaan gebruiken. Mij maakt t niets uit
Bij mij werken de mods niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:11 schreef WinIT het volgende:
@ Bone, ist al gelukt met je mod? bij mij wel, als je hulp nodig hebt zeg maar ok?![]()
Sorry mod, het zal nooit meer gebeuren.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:10 schreef P-Style het volgende:
Het kan geen kwaad om te wachten tot de vorige topic helemaal vol is alvorens je een nieuwe opent.
Feeeel op de server van Markus (Walz)?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:11 schreef Walz het volgende:
ähm....
i have a little problem with the Poll,. i cant understan that![]()
but i have a new track on start, if anyone can me explaine the poll or make the Poll for me??
the TMX id is 322194
damn i really have to learn your language![]()
Elke baan op de server die ook op TMX staat.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:43 schreef BReMFoX het volgende:
Oldbie, die Online World Records, gaan die gelden voor elke baan of is het alleen van de [Fok!]Community tracks?
ok baasquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:39 schreef insan3 het volgende:
Djoszee, ik heb je admin gemaakt
THX Foxquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:02 schreef BReMFoX het volgende:
Markus, i like your track.
My time is on TMX
Ik had begrepen dat we dezelfde tracks (min 1) zouden gebruiken.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:46 schreef wOot_ het volgende:
hey hoe zit het met de war voordat dit weer wegvalt
wat doen we nu nieuwe banen of gewoon de banen die uit de laatste poll zijn gekomen?
zodra dit bekend is kan er denk ik een datum en tijd worden afgesproken, maar eerst moet mijn vraag dus beantwoord worden
yep dat doe ik, ik hou het lijstje bij van aanmeldingen per dag en kijk later wie ik dan (per dag) het eerst vraag of ze die datum kunnen, zo voorkom je chaosquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:45 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Jij zou zorgen voor de mensen toch?
wel lekker heel snel ja, het kan aan het tijdstip liggen maar fullspeed verneuk ik emquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:47 schreef Loki.Nya het volgende:
Omdat ik geen inspiratie heb maar een Nascar track gemaakt
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=322632#auto
stelt niks voor hoor... gewoon rondjes racen maar gaar wel lekker snel ^^
volgens mij wel als je maar regelmatig op de server speelt en hier actief bentquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:06 schreef FoZ het volgende:
Kan iemand mij nou ff zeggen of Fok nog members kan gebruiken of niet ??
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:05 schreef WinIT het volgende:
Ff een trackje tussendoor![]()
weet niet of het wat is voor de server, maar er is maar 1 manier om daar achter te komen he?![]()
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=278597#auto
Dreams , Een track om te vergeten? Of gelijk spelen?
» Vergeten, cker!
» Spelen !
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Weebs
nice track with agreat beginning and fast slides, i like it...but Hyssop? Why you forgotten in intro your "h" of hyssop? It`s irritant to read Yssopquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:31 schreef schermutseling het volgende:
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=323082#auto
nieuwe track, madness-2![]()
commentaar?![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | [u]Go and submit your time[/u] [b]The track[/b] This track was built by ------------ [b]MT-stuff[/b] intro: --- ingame: --- outro: --- screenshot: ---- ----wie heeft wat gebouwd?--- Author Time: --- [u]Additional[/u] [url="http://nations.tm-exchange.com/special/Advertisement.zip"]tmx signpack[/url] unzip to /gamedata/skins/any/advertisement [b]----------of iets anders..uitzoeken[/b] [b]You might like[/b] -------pleur hier eerdere tracks (gewoon url) [b]You might like some of the tracks by my [url="http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=usershow&id=276185#auto"]clanmates[/url][/b] Have fun ------onze namen |
No markus, the players who will play the war aren't certain yetquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:03 schreef Walz het volgende:
äh.....![]()
have i missed anything? Who is fixed on War? I meand is it actually who play`s?
It`s native possible that i had overread anything![]()
ah okquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:36 schreef Oldbie het volgende:
[..]
No markus, the players who will play the war aren't certain yet
the H is the red thingquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:18 schreef Walz het volgende:
[..]
nice track with agreat beginning and fast slides, i like it...but Hyssop? Why you forgotten in intro your "h" of hyssop? It`s irritant to read Yssopi`ll go to award it
![]()
hi yariskenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:40 schreef LCIllian het volgende:
Yarisken hier:
http://www.nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=tracksearch&mode=1&id=303644
Volgens mij is het zo goed. Als het niet goed kan iemand me dan ff helpen want dit is de eerste keer dat ik een baan op het forum post.![]()
Ik snap da niet echt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:11 schreef insan3 het volgende:
Waarom heten beide tracks Yarisken :S
it had 2 when I removed itquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:17 schreef Walz het volgende:
DJO
I hope you read that!
ähm...it`s the truth that my 2nd track better than the first, but why is my track deleted by a carma to +6![]()
Mag deze terug op de serverquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:39 schreef Oldbie het volgende:
De volgende tracks worden bedankt voor hun diensten:
Remembered
Fruity loops
Try to finish
Jumanji
Just 4
Wonderful world
Route 67
Two step
Mushyz.01
Loop alike
Perfection
Look for yourself
Quick and dirty
Burning desire
Dat waren banen die er al erg lang opstonden of een lage karma hadden. Het werd tijd om de server een beetje op te schonen dus heb ik besloten de bezem erdoor te halen.
Staat je baan erbij?? (Jaaa, ik heb 3 van mijn eigen banen verwijderd) Pech gehad...maak maar nieuwe en dan komen die er weer op. Een baan heeft geen eeuwig leven
![]()
nog 1 van mij en weebel, en woot-leroy en dan stuur ik mra een berichtje...mag gewoon op tmx, ik laat de boel wel overzetten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:24 schreef e-wok het volgende:
OK, ik heb een bericht van tmx mbt tot de community tracks
Zijn er nog meer?
En ik ga er een starten met BB;)quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:52 schreef e-wok het volgende:
[..]
nog 1 van mij en weebel, en woot-leroy en dan stuur ik mra een berichtje...mag gewoon op tmx, ik laat de boel wel overzetten.
misschien wist je het al, maar ik krijg standaard in beeld: wait wait, you lost the checkpoint fool?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:30 schreef wOot_ het volgende:
leroy je heb mail, maar aangezien je gmail altijd raar doet,
hier de link
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=1D40849E612A0E60
test maar,
speel maar ff solo, en test 3 dingen
sla eerste checkpoint over
crash hard tegen eerste checkpoint
en rij hem gewoon uit :p
zeg maar of ie zo goed is (baan en intro) dan stuur ik hem op naar djoszee
whaha je moet rechtdoor daaro:Pquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:29 schreef RSO het volgende:
[..]
misschien wist je het al, maar ik krijg standaard in beeld: wait wait, you lost the checkpoint fool?
snap jij de text: left straight up leftquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:29 schreef RSO het volgende:
[..]
misschien wist je het al, maar ik krijg standaard in beeld: wait wait, you lost the checkpoint fool?
is al geregeld.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:37 schreef depax het volgende:
ik zag dat jullie een bb nodig hebben
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:54 schreef WinIT het volgende:
[..]
En ik ga er een starten met BB;)
Weebs
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:36 schreef e-wok het volgende:
omg wat heb ik gedaan, nu wil iedereen ineens tech
Uhm...ok, Markus, very clearly for me.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:36 schreef Walz het volgende:
ähm... i will anything say guy`s
1. i think we are not alone on oldbies server, i mean it`s not right to put the same tracks on and on in the jukebox, the other`s loose the fun and get out
2. i think when someone afk by a race, we could give him 30 seconds to come on his keyboard, or write in front of the server that anyone will be kicked when he/she brake the race with long waiting because he /she is afk
3. i think all what we do what is negative, will be talked on others servers 2, and we will be a good host or not? I know that bad news faster then good
4. that`s my own meaning, i dont know if it due to me, but i think so, and i hope no one feel`s attacked
5. go on with the serverparty![]()
![]()
![]()
that is clear BB! but sometimes (me2) we get in a flush of jukeboxquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:38 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Uhm...ok, Markus, very clearly for me.But are you in for the idea that we sometimes request new tracks?
You're completely right about that!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:40 schreef Walz het volgende:
[..]
that is clear BB! but sometimes (me2) we get in a flush of jukebox![]()
wordt ie ook over gezet naar de FOk community account? en kan er dan meer info bij, oftewel dat dingetje wat jij altijd gebruikt, met links naar andere banen en andere members, zo versterk je de downloadsquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:17 schreef e-wok het volgende:
[..]
is al geregeld.
[afbeelding]
http://nations.tm-exchange.com/?action=trackshow&id=323989
van woot en leroy
Accelerate is met coast mod gemaaktquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:24 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Wood mod: http://alf.red.free.fr/dlMod/images/mods/110/big/3.jpg -> image te groot voor de site
Coast mod: [afbeelding]
Site voor de mods: Hierzo![]()
Een technische track, met bochten waar je ook voor moet remmen!!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:11 schreef Remmiej het volgende:
een vraagje. wat is precies een tech track?
moeilijke track maar wel coolquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:08 schreef BReMFoX het volgende:
Dit is echt een supersnelle, maar toch wel moeilijke baan.
Als je niet weet hoe je moet finishen, bij comments staat een uitleg
[[url=http://nations.tm-exchange.com/get.aspx?action=trackscreen&id=323972]afbeelding][/url]
Klik op screenshot voor download.
Quicky leuk voor de Rounds Server?
» Ja!
» Nee!
» Techtrack is beter
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
UHuh me 2quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:36 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Download mod naar GameData -> Skins -> Stadium -> Mod
Als er nog geen map met Mod staat, maak er dan een.
Tijd dat ik vandaag aan een baan begin met de Coast mod, die is toch zo mooi.![]()
The other forum is down for the time being. It will come back when Insane returns from his holiday.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:55 schreef Walz het volgende:
what is with the other forum well???![]()
is it closed or something?![]()
Download de mod naar de map zoals ik aangaf en start TMN op. Dan: Editor -> Nieuwe baan -> Kies de mod -> Klaar!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:20 schreef Remmiej het volgende:
en wanneer werkt de mod op me baan.want ik wil 1 baan met mod?
![]()
Mooi zo.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:02 schreef Remmiej het volgende:
ok editor nieuwe baan.. en hoe kies je mod?????sorry ben irritant
edit: et is al gelukt
A 10000 ranked player.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:57 schreef Walz het volgende:
[quote]Op zaterdag 5 augustus 2006 19:28 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Edit: Damn, heeft er echt niemand commentaar op die 459 punten?![]()
![]()
[afbeelding]
[/quote
what the hell??? Who cheated this one???![]()
]
dan moet je tech banen spelen, die zitten vol met driftquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:30 schreef Hardest_Jump het volgende:
Eeej people eindelijk this me eindelijk geluk met alles nu kan ik hier ook weer alles gaan bij houden.:D
Maar wil misschien iemand een baan maken met alleen DRIFT..?? Nu ik die film: The Fast And The Furious Tokyo Drif, heb gezien wil ik heel graag drifte .
Dusz misschien een idea als iemand un baan gaat make.
Oooh ja en btw ik ben [Fok!]Jump maar dat zallen jullie wel hebben gemerkt
you must the sound file make to an ogg. file and put it in gamedata->skins->challenge musicsquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:12 schreef Remmiej het volgende:
weet iemand hoe je muziek aan track toevoegt?? :S
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:20 schreef Walz het volgende:
[..]
you must the sound file make to an ogg. file and put it in gamedata->skins->challenge musics
start the game new load new on editor take the music and get happy![]()
ooit een vliegende brug gezien?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:20 schreef WinIT het volgende:
Uhm Remmie nu word et idd een beetje vervelend. tipje: www.google.nl
Zoek ff wat forumpjes door en je weet et zo
WOOT ik heb ff een verzoek. op je baan Gulf Of Mania heb je 3 verschrikkelijk grote en (lelijke) kussen geplaatst, kun je deze AUB verwijderen?? want het maakt de baan niet mooier of beter (vind ik) maar het zorgt wel voor erg veel lagg
Leroy
En toen ik gister vroeg of je op Fok! zat zei je ja.. Valt ook vies tegen aangezien je jezelf vandaag pas hebt geregistreerdquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:30 schreef Hardest_Jump het volgende:
Eeej people eindelijk this me eindelijk geluk met alles nu kan ik hier ook weer alles gaan bij houden.:D
Maar wil misschien iemand een baan maken met alleen DRIFT..?? Nu ik die film: The Fast And The Furious Tokyo Drif, heb gezien wil ik heel graag drifte .
Dusz misschien een idea als iemand un baan gaat make.
Oooh ja en btw ik ben [Fok!]Jump maar dat zallen jullie wel hebben gemerkt
Zei je het woordje kk uitgebreid?quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:46 schreef WinIT het volgende:
@ Oldbie
Ik werd gister 2 keer achter elkaar gekickt uit de server, terwijl ik helemaal niks verkeerd dee![]()
Weebs
door wie dan? wanneer?quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:46 schreef WinIT het volgende:
@ Oldbie
Ik werd gister 2 keer achter elkaar gekickt uit de server, terwijl ik helemaal niks verkeerd dee![]()
Weebs
Heb even in de logs gezocht en er staat idd dat je verbinding twee keer was verbroken. Staat niets bij van een callvote kick of een kick door een admin.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:46 schreef WinIT het volgende:
@ Oldbie
Weebs
the same happens to me sometimes, but when a admin or a other kicks you you`ll see it on the diconnectionanswer, be dont angryquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:46 schreef WinIT het volgende:
@ Oldbie
Weebs
Als het zo erg ban je de betrokkenen toch gewoon, ik heb er geen probleem mee als je dat doet. Eigen schuld dikke...quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:25 schreef Oldbie het volgende:
Toch handig dat je mij naar de logs stuurt....weet ik gelijk hoe er over mij gepraat wordt.
Geen wonder dat ik er steeds minder lol in krijg
i think ban is a little hard, sure for olbie is it shit to defend hisself on and on, but BAN?quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:42 schreef e-wok het volgende:
[..]
Als het zo erg ban je de betrokkenen toch gewoon, ik heb er geen probleem mee als je dat doet. Eigen schuld dikke...
Verder vind ik het prima dat je een tijdslimiet hebt ingesteld, ik kan er echter niks aan doen wanneer meerdere mensen mijn banen aanvragen :x
Oke oke, sorryquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:25 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Heb even in de logs gezocht en er staat idd dat je verbinding twee keer was verbroken. Staat niets bij van een callvote kick of een kick door een admin.
Misschien lag het aan een brakke verbinding.
Wel jammer dat je meteen een vinger naar mij wijstDat ik het waarschijnlijk doe
Ik ben gisteren zowat niet thuis geweest.....heb je weleens naar buiten gekeken? Mooi weer!! Lekker motor gereden!!
waarom verdedig ik mij nog?
Toch handig dat je mij naar de logs stuurt....weet ik gelijk hoe er over mij gepraat wordt.
Geen wonder dat ik er steeds minder lol in krijg
jaja, is goed hoorquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:42 schreef e-wok het volgende:
[..]
Als het zo erg ban je de betrokkenen toch gewoon, ik heb er geen probleem mee als je dat doet. Eigen schuld dikke...
Je hoeft je niet steeds te verdedigen, jij bent de baas. Ik was ook de hele zaterdag weg![]()
Verder vind ik het prima dat je een tijdslimiet hebt ingesteld, ik kan er echter niks aan doen wanneer meerdere mensen mijn banen aanvragen :x
Weebel, vind je het goed als ik de ingame tekst toch verander? Jij kunt dan wel de validation tijd doen
edit: Ik wil het veranderen omdat het te druk is en niet overeekomt.
Wat een tijd om een reply te posten, toen zat ik allang weer the kustomizer te kijken op discoveryquote:Op zondag 6 augustus 2006 03:33 schreef Evil_Koekje het volgende:
Draakje wat een tijd om een track te posten.
Ik had het zelf niet beter kunnen zeggenquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:05 schreef Loki.Nya het volgende:
Ik word er ook wel eens uit getrapt hoor... maar dat is gewoon mijn verbinding of de server.
Klagen mogen we echt niet.. TMN is gratis, Oldbie doet z'n best in z'n vrije tijd en de Fok! round server is echt de beste op TMN![]()
Hierbij mijn dank en respect aan Oldbie.
Keep up the good work!![]()
Ja mensen ik ben het er ook mee eens hoor, maar er was iets aan vooraf gegaanquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:09 schreef RSO het volgende:
[..]
Ik had het zelf niet beter kunnen zeggenben het er volledig mee eens
Ja, maar 1 van die personen ben ik dusquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:21 schreef RSO het volgende:
mijn post was niet echt op jou gericht hoor, dat was gewoon een misverstandje (dat neem ik tenminste aan) het gaat mij meer om de mensen waarover oldbie in de logs heeft gelezen.... en zowieso, alle mensen die "zeuren"
Nothing more to sayquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:05 schreef Loki.Nya het volgende:
Ik word er ook wel eens uit getrapt hoor... maar dat is gewoon mijn verbinding of de server.
Klagen mogen we echt niet.. TMN is gratis, Oldbie doet z'n best in z'n vrije tijd en de Fok! round server is echt de beste op TMN![]()
Hierbij mijn dank en respect aan Oldbie.
Keep up the good work!![]()
ähm...it`s not so hard to understand, some words i didnt understand but I´ve a dutch dictionaryquote:
lol, jij dronken lorquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:36 schreef Fittslickare het volgende:
Shit, wil ik mn baan een beetje aanpassen heb ik er een paswoord opgezet waar ik niks meer vanaf weet![]()
Whehe, is goed hoorquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:51 schreef Fittslickare het volgende:
Gelukkig was ik niet alleen (had m'n maat gebeld die erbij was en die wist het toevallig nog)
Iig, http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=326757#auto de geupdate versie met checkpoints![]()
edit: Wiebje, je mag opnieuw een award geven als je wilt![]()
Hmz mja dat probleem had ik eik ook al:Pquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:59 schreef Oldbie het volgende:
waarom krijgen mijn tracks eigenlijk zo weinig awards? Ik hoor steeds dat ze leuk zijn maar niemand neemt de moeite ze op te zoeken ofzo?
Sorry, nee. Dat heb ik nietquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:13 schreef Loki.Nya het volgende:
Dat viel me laatst ook al op :S
Ik vergeet helaas altijd welke namen bij welke tracks horen... dus weet ik nooit meer waar ik op moet stemmen ^^;
Ik zal binnenkort eens alle tracks solo spelen en de tijd nemen om ze een award te geven
Heb je toevallig ergens een zipje liggen met alle Fok tracks?.. zo niet geen probleem hoor... download ik ze wel van TMX.
so i awarded 3 of your tracks Boss, i will award not 2 much on one day, that no one can say i`m or we all are cheatersquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:59 schreef Oldbie het volgende:
waarom krijgen mijn tracks eigenlijk zo weinig awards? Ik hoor steeds dat ze leuk zijn maar niemand neemt de moeite ze op te zoeken ofzo?
Lol, I shall give awards today too after making a big part of my track with Weebs.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:34 schreef Walz het volgende:
[..]
so i awarded 3 of your tracks Boss, i will award not 2 much on one day, that no one can say i`m or we all are cheaters![]()
thx BBquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:25 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Lol, I shall give awards today too after making a big part of my track with Weebs.![]()
Btw, nice avatar and signature.
Ik speel bijna elke dag en tog sta ik nu 18 ofzoquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:14 schreef Hardest_Jump het volgende:
Super lijp als er meer dan 12 people op de fok rounds server zitte heb ik super veel lag.
Maar ik kan mun server rank niet bij houden stond eerst 14de en toen na 3weke niet spele stond ik over de 60.
Ben nu bezig met een inhaal race(sta toch nog pas op de 40ste plaats).
Maar moet je dan de nieuwe banen allemaal spele om weer een betere rang te krijge
je kan ze ook downloaden tijdens het spelen, bij escape staat er ergens een optie om de baan op te slaanquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:13 schreef Loki.Nya het volgende:
Dat viel me laatst ook al op :S
Ik vergeet helaas altijd welke namen bij welke tracks horen... dus weet ik nooit meer waar ik op moet stemmen ^^;
Ik zal binnenkort eens alle tracks solo spelen en de tijd nemen om ze een award te geven
Heb je toevallig ergens een zipje liggen met alle Fok tracks?.. zo niet geen probleem hoor... download ik ze wel van TMX.
Same herequote:Op zondag 6 augustus 2006 17:39 schreef wOot_ het volgende:
[..]
je kan ze ook downloaden tijdens het spelen, bij escape staat er ergens een optie om de baan op te slaan![]()
btw ik zit nog steeds met het probleem dat zowat alle boorden altijd groen worden bij me eigen banenik werd naar jou doorverwezen dat jij de oplossing weet? of misschien iemand anders?
Nog steeds niet?quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:31 schreef WinIT het volgende:
Hm mja wortel, was toevallig ff hier aant zoeken
Maar, bone ik krijg geen mail van je hoor
Nee, vreemd, heb je wel het goeie emailadres ingetypt?quote:
oke, dan bekijk ik em miss vanaaf of anders morgenquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:45 schreef e-wok het volgende:
weebs ik maak nu de ingame, dan heb je em met een half uur
no problemquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:01 schreef WinIT het volgende:
Ey Markus, Sorry i was watching a very very nice formula1 race so i didn't have much time, I've sent it to you allready
Leroy
uhm wortel ???.. Hoezo Ben er even niet meer bij dacht ikquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:31 schreef WinIT het volgende:
Hm mja wortel, was toevallig ff hier aant zoeken
Maar, bone ik krijg geen mail van je hoor
Bij de start heb je een splitsing. Na twee wallrides (als ik het goed heb) komen de wegen weer bij elkaar. Dat punt bedoel ik.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:31 schreef TM-Wortel het volgende:
[..]
uhm wortel ???.. Hoezo Ben er even niet meer bij dacht ik![]()
En Bone welke splitsing bedoel je de 1e of de 2e???
kun je dan de code even supplyen, zoals ik al meerdere keren gevraagd heb?quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:10 schreef wOot_ het volgende:
mag ik nou eindluk bij de FOK community members gezet worden?
Heb ik ook echt altijd.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:13 schreef Loki.Nya het volgende:
Ik vergeet helaas altijd welke namen bij welke tracks horen... dus weet ik nooit meer waar ik op moet stemmen ^^
die vraag hoor ik voor het eerst, wat bedoel je ermee?quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:33 schreef e-wok het volgende:
[..]
kun je dan de code even supplyen, zoals ik al meerdere keren gevraagd heb?
Ah ok.. Maar als je optijd instuurt raak je heel mooi de muur en lukt het wel:) alleen met wat minder snelheidquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:13 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Bij de start heb je een splitsing. Na twee wallrides (als ik het goed heb) komen de wegen weer bij elkaar. Dat punt bedoel ik.
Sorry ik bedoelde jump, d8 dat je wortel wasquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:31 schreef TM-Wortel het volgende:
[..]
uhm wortel ???.. Hoezo Ben er even niet meer bij dacht ik![]()
En Bone welke splitsing bedoel je de 1e of de 2e???
hm ja ik zal morgen kijken en alles afmaken,quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:10 schreef wOot_ het volgende:
mag ik nou eindluk bij de FOK community members gezet worden?
edit1: weeb je hebt mail, kijk ff snel aangezien het voor dinsdag opgestuurd moet worden.
edit2: oldbie wanneer weten zij nou met hoevil mensen ze kunnen spelen want anders moet ik alsnog mensen op het allerlaatste moment vragen als het lang duurt.
OKquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:20 schreef WinIT het volgende:
[..]
Sorry ik bedoelde jump, d8 dat je wortel was![]()
Jepz ik heb em bekeken, maar als je die walls hebt gehad, en je weer uitkomt waar je in het begin moet kiezen waar je heen gaat, moeje dan rechtdoor of weer terug ?quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:19 schreef TM-Wortel het volgende:
[..]
OK![]()
![]()
![]()
P.S. Bekijk me track ff Finish Express
Lijkt me wel leuk.. maar ik weet niet of het me gaat lukken... ik probeer de laatste tijd van alles en er komt niks leuk uitquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:39 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Heb ik ook echt altijd.Zal binnenkort eens rondkijken wie d'r nog een award verdienen tho.
Trouwens Loki, wil je samen een baan maken? ^^
Let`s do it and enjoy it, you`ve fun over all enjoy the [Fok!]Rounds server from olbie and play with usquote:Op maandag 7 augustus 2006 07:57 schreef mberg86 het volgende:
Gêinig.. Had nog nooit van dit spel gehoord, maar ziet er kicken uit! Toch maar even downloaden als ik thuis ben
very very very nice track Remmiej i`ve awarded it i hope we see that drifty track on the server soonquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:50 schreef Remmiej het volgende:
nieuwe track van mij
check it out
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=327635#auto
whahahaha, moet je maar niet tot half drie ofzo blijven zittenquote:Op maandag 7 augustus 2006 08:21 schreef depax het volgende:
jongens sweet dreams moet op de server blijven die was goed.
Voor de mensen waar ik gistere mee gespeeld had.
Ik had me verslapen
is that now our new forum?quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:15 schreef Oldbie het volgende:
Ik ben trouwens toch maar verdergegaan met een ander forum:
Zie hier
Commentaar is welkom
tja verslapen ik was nog maar een kwartier te laat.quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:15 schreef Oldbie het volgende:
Ik ben trouwens toch maar verdergegaan met een ander forum:
Zie hier
Commentaar is welkom
you`ve got mailquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:36 schreef RSO het volgende:
@makrus: send me the pic, i will put it on the forums: remon [at] oldenbeuving [dot] net
EXCUSE ME???quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:33 schreef depax het volgende:
vandaar dat grote forums meestal vbb hebben en geen ivb tis beter hackable.
ivb is ontstaan uit vbb btw
I´ll make it for you,m just there is any wrong in the skin no one see it, but i think i know what the misstake is, when it`s finished i send it to you, you know where to save it oldbie?quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:21 schreef Oldbie het volgende:
Very nice car Markus.
I would like to have one but with my own name
yep, no problemquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:24 schreef Walz het volgende:
[..]
I´ll make it for you,m just there is any wrong in the skin no one see it, but i think i know what the misstake is, when it`s finished i send it to you, you know where to save it oldbie?![]()
it`s ok i think you`re a good track construktorquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:27 schreef WinIT het volgende:
Hey Markus very very nice car indeed.
About the track: I have changed the start al little bit, so everybody has enough speed to make the jump after the loop. Do you wanna check it? Or is it ok?
Leroy
on the wayquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:37 schreef WinIT het volgende:
Ey Markus can you make a car for me as well?![]()
Leroy
give it any name you want, i`m sure that your intro is good, i`m on the way to send your mail (skin)quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:44 schreef WinIT het volgende:
Another questionHow are we gonna name our track? Can i pick a name or doe wanna do that?
-Edit: I have a very simple intro, my very firstSo it's nothing spectacluer
Leroy
1 |
depax? ähm..did i know you?quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:04 schreef depax het volgende:
Could anyone please explain me where to place a skin ?
marcus are you going to make a general fok one ?
Da was van leroy nie van winitquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:15 schreef Hardest_Jump het volgende:
ha lol winit got a problem and i got a problem: Houston we got a problem!!!!
Kan dat van die mods niet vinde
Je hebt een tijdlijn toch? Daar moet je keys invoegen (kleine gele balkjes)quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:13 schreef WinIT het volgende:
HELP! ik snap er niks meer van, en ik word er langzaam aan helemaal gek van!
Ik wil dus steeds de naam in beeld laten komen om zo te laten zien wie welk deel gemaakt heeft. ik neem dus een - die vergroot ik. daar zet ik de naam in, maar dan zet ik em linksboven, druk op play en dan gaattie weer midden in men beeld staan!Ik heb geen flauw id hoe ik dit goed moet maken en ook niet hoe ik em dan stil kan laten staan in de hoek
![]()
![]()
En Google tips geven heb ik niks aan, want ik ken et niet vinden!
Iemand??
Leroy
you must place the mod folder in game data-skins-stadium-mods if mods doesnt exists make one with this name.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:19 schreef Hardest_Jump het volgende:
WTF wie zit allemaal op de naar winit:P
maar ik weet niet hoe je die mods moet gebruike ik heb ze goed opgeslage maar de rest weet ik niet
make a new folder and put the zip to it, in the MOD folderquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:50 schreef Hardest_Jump het volgende:
die mods moet toch winrar zijn he of niet
you have to start TMN new bevor you can create with the modquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:59 schreef Hardest_Jump het volgende:
does'nt work markus :S
quote:Op maandag 7 augustus 2006 08:21 schreef depax het volgende:
jongens sweet dreams moet op de server blijven die was goed.
Voor de mensen waar ik gistere mee gespeeld had.
Ik had me verslapen
wat wl je regelen?quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:10 schreef Hardest_Jump het volgende:
zet me eve dur bij op msn voor de gene die teamspeak hebben, dan kunnen we alles daar regele.
dj_loverboy5@hotmail.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |