Ik speel bijna elke dag en tog sta ik nu 18 ofzoquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:14 schreef Hardest_Jump het volgende:
Super lijp als er meer dan 12 people op de fok rounds server zitte heb ik super veel lag.
Maar ik kan mun server rank niet bij houden stond eerst 14de en toen na 3weke niet spele stond ik over de 60.
Ben nu bezig met een inhaal race(sta toch nog pas op de 40ste plaats).
Maar moet je dan de nieuwe banen allemaal spele om weer een betere rang te krijge
je kan ze ook downloaden tijdens het spelen, bij escape staat er ergens een optie om de baan op te slaanquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:13 schreef Loki.Nya het volgende:
Dat viel me laatst ook al op :S
Ik vergeet helaas altijd welke namen bij welke tracks horen... dus weet ik nooit meer waar ik op moet stemmen ^^;
Ik zal binnenkort eens alle tracks solo spelen en de tijd nemen om ze een award te geven
Heb je toevallig ergens een zipje liggen met alle Fok tracks?.. zo niet geen probleem hoor... download ik ze wel van TMX.
Same herequote:Op zondag 6 augustus 2006 17:39 schreef wOot_ het volgende:
[..]
je kan ze ook downloaden tijdens het spelen, bij escape staat er ergens een optie om de baan op te slaan![]()
btw ik zit nog steeds met het probleem dat zowat alle boorden altijd groen worden bij me eigen banenik werd naar jou doorverwezen dat jij de oplossing weet? of misschien iemand anders?
Nog steeds niet?quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:31 schreef WinIT het volgende:
Hm mja wortel, was toevallig ff hier aant zoeken
Maar, bone ik krijg geen mail van je hoor
Nee, vreemd, heb je wel het goeie emailadres ingetypt?quote:
oke, dan bekijk ik em miss vanaaf of anders morgenquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:45 schreef e-wok het volgende:
weebs ik maak nu de ingame, dan heb je em met een half uur
no problemquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:01 schreef WinIT het volgende:
Ey Markus, Sorry i was watching a very very nice formula1 race so i didn't have much time, I've sent it to you allready
Leroy
uhm wortel ???.. Hoezo Ben er even niet meer bij dacht ikquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:31 schreef WinIT het volgende:
Hm mja wortel, was toevallig ff hier aant zoeken
Maar, bone ik krijg geen mail van je hoor
Bij de start heb je een splitsing. Na twee wallrides (als ik het goed heb) komen de wegen weer bij elkaar. Dat punt bedoel ik.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:31 schreef TM-Wortel het volgende:
[..]
uhm wortel ???.. Hoezo Ben er even niet meer bij dacht ik![]()
En Bone welke splitsing bedoel je de 1e of de 2e???
kun je dan de code even supplyen, zoals ik al meerdere keren gevraagd heb?quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:10 schreef wOot_ het volgende:
mag ik nou eindluk bij de FOK community members gezet worden?
Heb ik ook echt altijd.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:13 schreef Loki.Nya het volgende:
Ik vergeet helaas altijd welke namen bij welke tracks horen... dus weet ik nooit meer waar ik op moet stemmen ^^
die vraag hoor ik voor het eerst, wat bedoel je ermee?quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:33 schreef e-wok het volgende:
[..]
kun je dan de code even supplyen, zoals ik al meerdere keren gevraagd heb?
Ah ok.. Maar als je optijd instuurt raak je heel mooi de muur en lukt het wel:) alleen met wat minder snelheidquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:13 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Bij de start heb je een splitsing. Na twee wallrides (als ik het goed heb) komen de wegen weer bij elkaar. Dat punt bedoel ik.
Sorry ik bedoelde jump, d8 dat je wortel wasquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:31 schreef TM-Wortel het volgende:
[..]
uhm wortel ???.. Hoezo Ben er even niet meer bij dacht ik![]()
En Bone welke splitsing bedoel je de 1e of de 2e???
hm ja ik zal morgen kijken en alles afmaken,quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:10 schreef wOot_ het volgende:
mag ik nou eindluk bij de FOK community members gezet worden?
edit1: weeb je hebt mail, kijk ff snel aangezien het voor dinsdag opgestuurd moet worden.
edit2: oldbie wanneer weten zij nou met hoevil mensen ze kunnen spelen want anders moet ik alsnog mensen op het allerlaatste moment vragen als het lang duurt.
OKquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:20 schreef WinIT het volgende:
[..]
Sorry ik bedoelde jump, d8 dat je wortel was![]()
Jepz ik heb em bekeken, maar als je die walls hebt gehad, en je weer uitkomt waar je in het begin moet kiezen waar je heen gaat, moeje dan rechtdoor of weer terug ?quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:19 schreef TM-Wortel het volgende:
[..]
OK![]()
![]()
![]()
P.S. Bekijk me track ff Finish Express
Lijkt me wel leuk.. maar ik weet niet of het me gaat lukken... ik probeer de laatste tijd van alles en er komt niks leuk uitquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:39 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Heb ik ook echt altijd.Zal binnenkort eens rondkijken wie d'r nog een award verdienen tho.
Trouwens Loki, wil je samen een baan maken? ^^
Let`s do it and enjoy it, you`ve fun over all enjoy the [Fok!]Rounds server from olbie and play with usquote:Op maandag 7 augustus 2006 07:57 schreef mberg86 het volgende:
Gêinig.. Had nog nooit van dit spel gehoord, maar ziet er kicken uit! Toch maar even downloaden als ik thuis ben
very very very nice track Remmiej i`ve awarded it i hope we see that drifty track on the server soonquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:50 schreef Remmiej het volgende:
nieuwe track van mij
check it out
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=327635#auto
whahahaha, moet je maar niet tot half drie ofzo blijven zittenquote:Op maandag 7 augustus 2006 08:21 schreef depax het volgende:
jongens sweet dreams moet op de server blijven die was goed.
Voor de mensen waar ik gistere mee gespeeld had.
Ik had me verslapen
is that now our new forum?quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:15 schreef Oldbie het volgende:
Ik ben trouwens toch maar verdergegaan met een ander forum:
Zie hier
Commentaar is welkom
tja verslapen ik was nog maar een kwartier te laat.quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:15 schreef Oldbie het volgende:
Ik ben trouwens toch maar verdergegaan met een ander forum:
Zie hier
Commentaar is welkom
you`ve got mailquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:36 schreef RSO het volgende:
@makrus: send me the pic, i will put it on the forums: remon [at] oldenbeuving [dot] net
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |