abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40526665
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 23:20 schreef WinIT het volgende:
Uhm Remmie nu word et idd een beetje vervelend. tipje: www.google.nl
Zoek ff wat forumpjes door en je weet et zo
WOOT ik heb ff een verzoek. op je baan Gulf Of Mania heb je 3 verschrikkelijk grote en (lelijke) kussen geplaatst, kun je deze AUB verwijderen?? want het maakt de baan niet mooier of beter (vind ik) maar het zorgt wel voor erg veel lagg

Leroy
ooit een vliegende brug gezien?
pi_40526723
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 22:30 schreef Hardest_Jump het volgende:
Eeej people eindelijk this me eindelijk geluk met alles nu kan ik hier ook weer alles gaan bij houden.:D
Maar wil misschien iemand een baan maken met alleen DRIFT..?? Nu ik die film: The Fast And The Furious Tokyo Drif, heb gezien wil ik heel graag drifte .
Dusz misschien een idea als iemand un baan gaat make.

Oooh ja en btw ik ben [Fok!]Jump maar dat zallen jullie wel hebben gemerkt
En toen ik gister vroeg of je op Fok! zat zei je ja.. Valt ook vies tegen aangezien je jezelf vandaag pas hebt geregistreerd
pi_40527002
@weebel,

met zon 8000C (naar beneden afgerond) is de baan (denk ik) veels te uitgebreid wat veel lag gaat kosten (toch?) ik lag namelijk nooit, dus tussen haakjes vraag ik eigenlijk aan andere mensen

komt gwoon omdat jou opmaak zo groot is! waar je denk ik toch nooit naar kijkt , althasn ik dan

edit, er zit dus niemand in onze server dus ik dacht, laat ik eens naar klompjes gaan
mja ik weet ook niet wat ik op heb maar iig, de auto kick stond uit XD
echt grappig was dat hoe je die gasten helemaal gek kan maken
maar het ergste nog
ik kwam dus zo binne, kheb in totaal 4 banen gespeeld die voor mij nog onbekend waren waarvan ik op 1 baan nog maar 1 minuut de tijd voor had,
jeusus wat zijn die gasten SLECHT zeg! ik heb ze dus alle 4 gewonnen, en dan wilden ze nog wel een war tegen ons doen, die banen van hun passen in het B vakje van nadeo thuis
ze hebben niet eens door dat hun eigen baan vaak fullspeed kan, daar reed ik dus ook de eerste tijd met een botsing nota bene
ok dit moest ik ff kwijt, dag

[ Bericht 32% gewijzigd door wOot_ op 06-08-2006 00:56:23 ]
  zondag 6 augustus 2006 @ 01:09:52 #154
153800 Bouncer_Bone
Don't look at me
pi_40528721
Eindelijk ben ik thuis. Die twee banen test ik wel als ik heb geslapen.
pi_40531425
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=326113#auto

Nieuwe baan! Hoop dat deze wat beter is dan m'n vorige poging ( )

Ik gooi 'm morgen als het druk is wel even op de server voor een test rondje
  zondag 6 augustus 2006 @ 03:33:43 #156
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_40532015
Draakje wat een tijd om een track te posten.
  zondag 6 augustus 2006 @ 08:25:07 #157
144322 FoZ
Fast like Helll
pi_40533923
Jippie kajee

laat ff weten wat jullie er van vinden...
pi_40534033
FoZ, camchange in loops zou makkelijk zijn...
Euhm...Tja...Lama...Kameel...
  zondag 6 augustus 2006 @ 09:28:52 #159
144322 FoZ
Fast like Helll
pi_40534259
Done !
pi_40534449
@draakje

much better work then the last, i think you only have to barricade by the first loop that all knows where the way is and the last wall bevore finish must be great enough in most of time the car`s will crash on the edge, but i think its fine and funny
Yes i`m a german!! :)
pi_40534514
@FOZ

so it`s a nice track with speed loops offroad and a little bit of tech, but make the walloop a little bit larger with the speed on beginning no one have the chance to get it without crash and the cam on finish is needless i think, it`s irritant
pi_40534881
FoZ, leuke track, alleen de 3de loop is veels te kort, zoals walz al zei.
De wallride gaat ook niet soepel en de camera op het eind is raar ja...
pi_40536358
zo, ben ik weer, vanaf mn neie kamer wel een hoop om bij te lezen moek zeggen:O
Trackmania FTW
  zondag 6 augustus 2006 @ 12:08:36 #164
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_40536550
Ik kreeg klachten dat een aantal mensen hun baan keer op keer in de jukebox gooide en dat die tracks dan steeds weer gespeeld werden.
Ik heb ook gezien dat mensen tracks in de jukebox gooiden terwijl er gezegd werd dat ze net waren gespeeld. Er wordt blijkbaar niet zoveel rekening gehouden met anderen.

Om dit te voorkomen zit er nu een buffer in de jukebox. De laatste 10 gespeelde tracks zijn niet meer in de jukebox te plaatsen. Nu moet je dus minimaal 10 tracks wachten voordat je je favoriet weer aan kan vragen.

Toch jammer dat dit moest maar er zijn helaas een aantal spelers die het verpesten voor de rest.
pi_40536902
Goed idee!
pi_40536906
wel een goede regel, goed bedacht:)
Trackmania FTW
  zondag 6 augustus 2006 @ 12:46:09 #167
153800 Bouncer_Bone
Don't look at me
pi_40537476
BREMFOX Mja, best wel moeilijke track idd. Die tweede wallride kun je op twee manieren nemen: van links naar rechts (3 sec. sneller), maar wel erg moeilijk. Of van rechts naar links (langzamer), maar wel makkelijker.

WORTEL Heerlijke baan om op te racen. Alleen één klein ding: dat punt waar de wegen samenkomen om weer opnieuw door de start te komen. Dat punt moet je extreem voor afremmen en zie je vaak niet aankomen.

DRAAKJE Alles is goed! Dat eind is zeker voor de n00bs die denken dat het een tube is?

FOZ Mja, track is ok. Alleen zijn die camerawisselingen er net iets te vaak. En dat eind mag je gewoon op orbital laten of gewoon camera 2. Een van de twee dus.

[ Bericht 3% gewijzigd door Bouncer_Bone op 06-08-2006 12:55:53 ]
pi_40537481
@ Oldbie

Ik werd gister 2 keer achter elkaar gekickt uit de server, terwijl ik helemaal niks verkeerd dee
Weebs
Only two things are infinite, the universe and human stupidity -- Albert Einstein
  zondag 6 augustus 2006 @ 12:47:20 #169
153800 Bouncer_Bone
Don't look at me
pi_40537509
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 12:46 schreef WinIT het volgende:
@ Oldbie

Ik werd gister 2 keer achter elkaar gekickt uit de server, terwijl ik helemaal niks verkeerd dee
Weebs
Zei je het woordje kk uitgebreid?

Edit: Weebsie? Kun je me de link van die mod geven? Ik vind het erg mooi uit zien en ik ben er meteen mee bezig als ik die mod heb.

Edit 2: Thx Weebs

[ Bericht 16% gewijzigd door Bouncer_Bone op 06-08-2006 13:06:19 ]
pi_40537516
[quote]Op zondag 6 augustus 2006 00:15 schreef wOot_ het volgende:
@weebel,

met zon 8000C (naar beneden afgerond) is de baan (denk ik) veels te uitgebreid wat veel lag gaat kosten (toch?) ik lag namelijk nooit, dus tussen haakjes vraag ik eigenlijk aan andere mensen

komt gwoon omdat jou opmaak zo groot is! waar je denk ik toch nooit naar kijkt , althasn ik dan

Hmz, mja ik zal er eens naar kijken, moeje em maar ff sturen op me mail, als je klaar bent, dan kijk ik ff wat ik kan veranderen
Only two things are infinite, the universe and human stupidity -- Albert Einstein
pi_40537754
@ Oldbie

Nice idea!!!
  zondag 6 augustus 2006 @ 13:09:43 #172
65997 Oldbie
pi_40538182
quote:
@ Oldbie

Weebs
door wie dan? wanneer?
  zondag 6 augustus 2006 @ 13:25:29 #173
65997 Oldbie
pi_40538653
quote:
@ Oldbie

Weebs
Heb even in de logs gezocht en er staat idd dat je verbinding twee keer was verbroken. Staat niets bij van een callvote kick of een kick door een admin.
Misschien lag het aan een brakke verbinding.

Wel jammer dat je meteen een vinger naar mij wijst Dat ik het waarschijnlijk doe
Ik ben gisteren zowat niet thuis geweest.....heb je weleens naar buiten gekeken? Mooi weer!! Lekker motor gereden!!
waarom verdedig ik mij nog?

Toch handig dat je mij naar de logs stuurt....weet ik gelijk hoe er over mij gepraat wordt.
Geen wonder dat ik er steeds minder lol in krijg
pi_40538771
quote:
@ Oldbie

Weebs
the same happens to me sometimes, but when a admin or a other kicks you you`ll see it on the diconnectionanswer, be dont angry
shit happens
  zondag 6 augustus 2006 @ 13:42:28 #175
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_40539102
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 13:25 schreef Oldbie het volgende:
Toch handig dat je mij naar de logs stuurt....weet ik gelijk hoe er over mij gepraat wordt.
Als het zo erg ban je de betrokkenen toch gewoon, ik heb er geen probleem mee als je dat doet. Eigen schuld dikke...
Je hoeft je niet steeds te verdedigen, jij bent de baas. Ik was ook de hele zaterdag weg

Verder vind ik het prima dat je een tijdslimiet hebt ingesteld, ik kan er echter niks aan doen wanneer meerdere mensen mijn banen aanvragen :x

Weebel, vind je het goed als ik de ingame tekst toch verander? Jij kunt dan wel de validation tijd doen
edit: Ik wil het veranderen omdat het te druk is en niet overeekomt.
pi_40539454
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 13:42 schreef e-wok het volgende:

[..]

Als het zo erg ban je de betrokkenen toch gewoon, ik heb er geen probleem mee als je dat doet. Eigen schuld dikke...

Verder vind ik het prima dat je een tijdslimiet hebt ingesteld, ik kan er echter niks aan doen wanneer meerdere mensen mijn banen aanvragen :x
i think ban is a little hard, sure for olbie is it shit to defend hisself on and on, but BAN?
(can be that i understand it in wrong way, than sorry)

Djo you defend yourself 2, why??? No one had to say that you`re the only one! Over all i think it`s a good idea of olbie and we have to end reciprocative us self, work hand in hand and play with fun, that`s the way i think
pi_40539594
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 13:25 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Heb even in de logs gezocht en er staat idd dat je verbinding twee keer was verbroken. Staat niets bij van een callvote kick of een kick door een admin.
Misschien lag het aan een brakke verbinding.

Wel jammer dat je meteen een vinger naar mij wijst Dat ik het waarschijnlijk doe
Ik ben gisteren zowat niet thuis geweest.....heb je weleens naar buiten gekeken? Mooi weer!! Lekker motor gereden!!
waarom verdedig ik mij nog?

Oke oke, sorry maar omdat we laatst zo'n discussie hadden, d8 ik van miss doet oldbie het wel
maargoed sorry dan... Zand derover?
Maar dan tog vind ik het vreemd dat ik niks mag zeggen dat je soms chaggerijnig bent, als je dat al gelijk ziet als een aanval? twas iig niet bedoeld als aanval, en toen begon je gelijk dat ik altijd loop te zeiken? Nou ik vraag soms wel of je een baan kunt updaten, maar ik doe dat heus niet als enige en je host een server dus is tog normaal als je die vragen soms krijgt??
Maar ok, sorry als je het verkeerd het opgevat, hoop dat et nu over is? En dat we gwoon met fun/plezier kunnen racen ?
Want daarom ben ik hier, niet om ruzie te maken,(tis ook nog maar es gwoon internet he )
En iid, ik heb der ook respect voor dat je in je vrije tijd de server host
Komop man, we hebben samen een baan gemaakt

[ Bericht 17% gewijzigd door WinIT op 06-08-2006 14:08:14 ]
pi_40539677
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 13:42 schreef e-wok het volgende:

[..]

Je hoeft je niet steeds te verdedigen, jij bent de baas. Ik was ook de hele zaterdag weg

Weebel, vind je het goed als ik de ingame tekst toch verander? Jij kunt dan wel de validation tijd doen
edit: Ik wil het veranderen omdat het te druk is en niet overeekomt.
jaja, is goed hoor
Maar ik heb der egt lang over gedaan om uit te vinden hoe t pcies werkt met die keys enzo:P
maar , dat doe ik wel in mijn volgende baan, jmmr dat ik je niet kan helpen dan met de ingame tekst
pi_40539733
Ik word er ook wel eens uit getrapt hoor... maar dat is gewoon mijn verbinding of de server.
Klagen mogen we echt niet.. TMN is gratis, Oldbie doet z'n best in z'n vrije tijd en de Fok! round server is echt de beste op TMN

Hierbij mijn dank en respect aan Oldbie.
Keep up the good work!
There is no cow level
[Battlefield Heroes Characters]
pi_40539778
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 03:33 schreef Evil_Koekje het volgende:
Draakje wat een tijd om een track te posten.
Wat een tijd om een reply te posten, toen zat ik allang weer the kustomizer te kijken op discovery
pi_40539865
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 14:05 schreef Loki.Nya het volgende:
Ik word er ook wel eens uit getrapt hoor... maar dat is gewoon mijn verbinding of de server.
Klagen mogen we echt niet.. TMN is gratis, Oldbie doet z'n best in z'n vrije tijd en de Fok! round server is echt de beste op TMN

Keep up the good work!
Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen ben het er volledig mee eens
Trackmania FTW
pi_40540083
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 14:09 schreef RSO het volgende:

[..]

Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen ben het er volledig mee eens
Ja mensen ik ben het er ook mee eens hoor, maar er was iets aan vooraf gegaan
weebs
pi_40540221
mijn post was niet echt op jou gericht hoor, dat was gewoon een misverstandje (dat neem ik tenminste aan) het gaat mij meer om de mensen waarover oldbie in de logs heeft gelezen.... en zowieso, alle mensen die "zeuren"
Trackmania FTW
pi_40540245
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 14:21 schreef RSO het volgende:
mijn post was niet echt op jou gericht hoor, dat was gewoon een misverstandje (dat neem ik tenminste aan) het gaat mij meer om de mensen waarover oldbie in de logs heeft gelezen.... en zowieso, alle mensen die "zeuren"
Ja, maar 1 van die personen ben ik dus
maar ik vat et nie persoonlijk op hoor
pi_40540402
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 14:05 schreef Loki.Nya het volgende:

Keep up the good work!
Nothing more to say
pi_40540490
Walz do you understand dutch so well?
pi_40540698
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 14:29 schreef WinIT het volgende:
Walz do you understand dutch so well?
ähm...it`s not so hard to understand, some words i didnt understand but I´ve a dutch dictionary
and all my friens say Markus to me
then do it 2
pi_40540761
Shit, wil ik mn baan een beetje aanpassen heb ik er een paswoord opgezet waar ik niks meer vanaf weet
  zondag 6 augustus 2006 @ 14:41:22 #189
65997 Oldbie
pi_40540915
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 14:36 schreef Fittslickare het volgende:
Shit, wil ik mn baan een beetje aanpassen heb ik er een paswoord opgezet waar ik niks meer vanaf weet
lol, jij dronken lor
pi_40541241
Gelukkig was ik niet alleen (had m'n maat gebeld die erbij was en die wist het toevallig nog )

Iig, http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=326757#auto de geupdate versie met checkpoints

edit: Wiebje, je mag opnieuw een award geven als je wilt
pi_40541410
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 14:51 schreef Fittslickare het volgende:
Gelukkig was ik niet alleen (had m'n maat gebeld die erbij was en die wist het toevallig nog )

Iig, http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=326757#auto de geupdate versie met checkpoints

edit: Wiebje, je mag opnieuw een award geven als je wilt
Whehe, is goed hoor
Enne ik heb pcies etzelfde probleem met paper heart, ben ook me pw kwijt
  zondag 6 augustus 2006 @ 14:59:54 #192
65997 Oldbie
pi_40541514
waarom krijgen mijn tracks eigenlijk zo weinig awards? Ik hoor steeds dat ze leuk zijn maar niemand neemt de moeite ze op te zoeken ofzo?
  zondag 6 augustus 2006 @ 15:07:00 #193
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_40541742
Ik loop idd achter met het geven van awards en ik ben vast niet de enige
Ik trek er binnenkort wel tijd voor uit om voor iedere toffe track een award te geven

op tmx is wel een leuke competitie nu. zie maar even of je het wat vindt.
pi_40541960
Dat viel me laatst ook al op :S
Ik vergeet helaas altijd welke namen bij welke tracks horen... dus weet ik nooit meer waar ik op moet stemmen ^^;
Ik zal binnenkort eens alle tracks solo spelen en de tijd nemen om ze een award te geven
Heb je toevallig ergens een zipje liggen met alle Fok tracks?.. zo niet geen probleem hoor... download ik ze wel van TMX.
There is no cow level
[Battlefield Heroes Characters]
pi_40542221
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 14:59 schreef Oldbie het volgende:
waarom krijgen mijn tracks eigenlijk zo weinig awards? Ik hoor steeds dat ze leuk zijn maar niemand neemt de moeite ze op te zoeken ofzo?
Hmz mja dat probleem had ik eik ook al:P
voortaan gwoon als ik een leuke track rijd, gelijk een award gevuh

Weebsie
  zondag 6 augustus 2006 @ 15:29:28 #196
65997 Oldbie
pi_40542455
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 15:13 schreef Loki.Nya het volgende:
Dat viel me laatst ook al op :S
Ik vergeet helaas altijd welke namen bij welke tracks horen... dus weet ik nooit meer waar ik op moet stemmen ^^;
Ik zal binnenkort eens alle tracks solo spelen en de tijd nemen om ze een award te geven
Heb je toevallig ergens een zipje liggen met alle Fok tracks?.. zo niet geen probleem hoor... download ik ze wel van TMX.
Sorry, nee. Dat heb ik niet
pi_40542631
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 14:59 schreef Oldbie het volgende:
so i awarded 3 of your tracks Boss, i will award not 2 much on one day, that no one can say i`m or we all are cheaters
  zondag 6 augustus 2006 @ 16:25:44 #198
153800 Bouncer_Bone
Don't look at me
pi_40544385
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 15:34 schreef Walz het volgende:

[..]

so i awarded 3 of your tracks Boss, i will award not 2 much on one day, that no one can say i`m or we all are cheaters
Lol, I shall give awards today too after making a big part of my track with Weebs.

Btw, nice avatar and signature.
pi_40544547
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 16:25 schreef Bouncer_Bone het volgende:

[..]

Lol, I shall give awards today too after making a big part of my track with Weebs.

Btw, nice avatar and signature.
thx BB
i still waiting for mail of leroy to get on with the track of us
  zondag 6 augustus 2006 @ 17:07:27 #200
153800 Bouncer_Bone
Don't look at me
pi_40545510
Weebs, you've got mail.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: