ooit een vliegende brug gezien?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:20 schreef WinIT het volgende:
Uhm Remmie nu word et idd een beetje vervelend. tipje: www.google.nl
Zoek ff wat forumpjes door en je weet et zo
WOOT ik heb ff een verzoek. op je baan Gulf Of Mania heb je 3 verschrikkelijk grote en (lelijke) kussen geplaatst, kun je deze AUB verwijderen?? want het maakt de baan niet mooier of beter (vind ik) maar het zorgt wel voor erg veel lagg
Leroy
En toen ik gister vroeg of je op Fok! zat zei je ja.. Valt ook vies tegen aangezien je jezelf vandaag pas hebt geregistreerdquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:30 schreef Hardest_Jump het volgende:
Eeej people eindelijk this me eindelijk geluk met alles nu kan ik hier ook weer alles gaan bij houden.:D
Maar wil misschien iemand een baan maken met alleen DRIFT..?? Nu ik die film: The Fast And The Furious Tokyo Drif, heb gezien wil ik heel graag drifte .
Dusz misschien een idea als iemand un baan gaat make.
Oooh ja en btw ik ben [Fok!]Jump maar dat zallen jullie wel hebben gemerkt
Zei je het woordje kk uitgebreid?quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:46 schreef WinIT het volgende:
@ Oldbie
Ik werd gister 2 keer achter elkaar gekickt uit de server, terwijl ik helemaal niks verkeerd dee![]()
Weebs
door wie dan? wanneer?quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:46 schreef WinIT het volgende:
@ Oldbie
Ik werd gister 2 keer achter elkaar gekickt uit de server, terwijl ik helemaal niks verkeerd dee![]()
Weebs
Heb even in de logs gezocht en er staat idd dat je verbinding twee keer was verbroken. Staat niets bij van een callvote kick of een kick door een admin.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:46 schreef WinIT het volgende:
@ Oldbie
Weebs
the same happens to me sometimes, but when a admin or a other kicks you you`ll see it on the diconnectionanswer, be dont angryquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:46 schreef WinIT het volgende:
@ Oldbie
Weebs
Als het zo erg ban je de betrokkenen toch gewoon, ik heb er geen probleem mee als je dat doet. Eigen schuld dikke...quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:25 schreef Oldbie het volgende:
Toch handig dat je mij naar de logs stuurt....weet ik gelijk hoe er over mij gepraat wordt.
Geen wonder dat ik er steeds minder lol in krijg
i think ban is a little hard, sure for olbie is it shit to defend hisself on and on, but BAN?quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:42 schreef e-wok het volgende:
[..]
Als het zo erg ban je de betrokkenen toch gewoon, ik heb er geen probleem mee als je dat doet. Eigen schuld dikke...
Verder vind ik het prima dat je een tijdslimiet hebt ingesteld, ik kan er echter niks aan doen wanneer meerdere mensen mijn banen aanvragen :x
Oke oke, sorryquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:25 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Heb even in de logs gezocht en er staat idd dat je verbinding twee keer was verbroken. Staat niets bij van een callvote kick of een kick door een admin.
Misschien lag het aan een brakke verbinding.
Wel jammer dat je meteen een vinger naar mij wijstDat ik het waarschijnlijk doe
Ik ben gisteren zowat niet thuis geweest.....heb je weleens naar buiten gekeken? Mooi weer!! Lekker motor gereden!!
waarom verdedig ik mij nog?
Toch handig dat je mij naar de logs stuurt....weet ik gelijk hoe er over mij gepraat wordt.
Geen wonder dat ik er steeds minder lol in krijg
jaja, is goed hoorquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:42 schreef e-wok het volgende:
[..]
Als het zo erg ban je de betrokkenen toch gewoon, ik heb er geen probleem mee als je dat doet. Eigen schuld dikke...
Je hoeft je niet steeds te verdedigen, jij bent de baas. Ik was ook de hele zaterdag weg![]()
Verder vind ik het prima dat je een tijdslimiet hebt ingesteld, ik kan er echter niks aan doen wanneer meerdere mensen mijn banen aanvragen :x
Weebel, vind je het goed als ik de ingame tekst toch verander? Jij kunt dan wel de validation tijd doen
edit: Ik wil het veranderen omdat het te druk is en niet overeekomt.
Wat een tijd om een reply te posten, toen zat ik allang weer the kustomizer te kijken op discoveryquote:Op zondag 6 augustus 2006 03:33 schreef Evil_Koekje het volgende:
Draakje wat een tijd om een track te posten.
Ik had het zelf niet beter kunnen zeggenquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:05 schreef Loki.Nya het volgende:
Ik word er ook wel eens uit getrapt hoor... maar dat is gewoon mijn verbinding of de server.
Klagen mogen we echt niet.. TMN is gratis, Oldbie doet z'n best in z'n vrije tijd en de Fok! round server is echt de beste op TMN![]()
Hierbij mijn dank en respect aan Oldbie.
Keep up the good work!![]()
Ja mensen ik ben het er ook mee eens hoor, maar er was iets aan vooraf gegaanquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:09 schreef RSO het volgende:
[..]
Ik had het zelf niet beter kunnen zeggenben het er volledig mee eens
Ja, maar 1 van die personen ben ik dusquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:21 schreef RSO het volgende:
mijn post was niet echt op jou gericht hoor, dat was gewoon een misverstandje (dat neem ik tenminste aan) het gaat mij meer om de mensen waarover oldbie in de logs heeft gelezen.... en zowieso, alle mensen die "zeuren"
Nothing more to sayquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:05 schreef Loki.Nya het volgende:
Ik word er ook wel eens uit getrapt hoor... maar dat is gewoon mijn verbinding of de server.
Klagen mogen we echt niet.. TMN is gratis, Oldbie doet z'n best in z'n vrije tijd en de Fok! round server is echt de beste op TMN![]()
Hierbij mijn dank en respect aan Oldbie.
Keep up the good work!![]()
ähm...it`s not so hard to understand, some words i didnt understand but I´ve a dutch dictionaryquote:
lol, jij dronken lorquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:36 schreef Fittslickare het volgende:
Shit, wil ik mn baan een beetje aanpassen heb ik er een paswoord opgezet waar ik niks meer vanaf weet![]()
Whehe, is goed hoorquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:51 schreef Fittslickare het volgende:
Gelukkig was ik niet alleen (had m'n maat gebeld die erbij was en die wist het toevallig nog)
Iig, http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=326757#auto de geupdate versie met checkpoints![]()
edit: Wiebje, je mag opnieuw een award geven als je wilt![]()
Hmz mja dat probleem had ik eik ook al:Pquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:59 schreef Oldbie het volgende:
waarom krijgen mijn tracks eigenlijk zo weinig awards? Ik hoor steeds dat ze leuk zijn maar niemand neemt de moeite ze op te zoeken ofzo?
Sorry, nee. Dat heb ik nietquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:13 schreef Loki.Nya het volgende:
Dat viel me laatst ook al op :S
Ik vergeet helaas altijd welke namen bij welke tracks horen... dus weet ik nooit meer waar ik op moet stemmen ^^;
Ik zal binnenkort eens alle tracks solo spelen en de tijd nemen om ze een award te geven
Heb je toevallig ergens een zipje liggen met alle Fok tracks?.. zo niet geen probleem hoor... download ik ze wel van TMX.
so i awarded 3 of your tracks Boss, i will award not 2 much on one day, that no one can say i`m or we all are cheatersquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:59 schreef Oldbie het volgende:
waarom krijgen mijn tracks eigenlijk zo weinig awards? Ik hoor steeds dat ze leuk zijn maar niemand neemt de moeite ze op te zoeken ofzo?
Lol, I shall give awards today too after making a big part of my track with Weebs.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:34 schreef Walz het volgende:
[..]
so i awarded 3 of your tracks Boss, i will award not 2 much on one day, that no one can say i`m or we all are cheaters![]()
thx BBquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:25 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Lol, I shall give awards today too after making a big part of my track with Weebs.![]()
Btw, nice avatar and signature.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |