UHuh me 2quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:36 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Download mod naar GameData -> Skins -> Stadium -> Mod
Als er nog geen map met Mod staat, maak er dan een.
Tijd dat ik vandaag aan een baan begin met de Coast mod, die is toch zo mooi.![]()
The other forum is down for the time being. It will come back when Insane returns from his holiday.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:55 schreef Walz het volgende:
what is with the other forum well???![]()
is it closed or something?![]()
Download de mod naar de map zoals ik aangaf en start TMN op. Dan: Editor -> Nieuwe baan -> Kies de mod -> Klaar!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:20 schreef Remmiej het volgende:
en wanneer werkt de mod op me baan.want ik wil 1 baan met mod?
![]()
Mooi zo.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:02 schreef Remmiej het volgende:
ok editor nieuwe baan.. en hoe kies je mod?????sorry ben irritant
edit: et is al gelukt
A 10000 ranked player.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:57 schreef Walz het volgende:
[quote]Op zaterdag 5 augustus 2006 19:28 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Edit: Damn, heeft er echt niemand commentaar op die 459 punten?![]()
![]()
[afbeelding]
[/quote
what the hell??? Who cheated this one???![]()
]
dan moet je tech banen spelen, die zitten vol met driftquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:30 schreef Hardest_Jump het volgende:
Eeej people eindelijk this me eindelijk geluk met alles nu kan ik hier ook weer alles gaan bij houden.:D
Maar wil misschien iemand een baan maken met alleen DRIFT..?? Nu ik die film: The Fast And The Furious Tokyo Drif, heb gezien wil ik heel graag drifte .
Dusz misschien een idea als iemand un baan gaat make.
Oooh ja en btw ik ben [Fok!]Jump maar dat zallen jullie wel hebben gemerkt
you must the sound file make to an ogg. file and put it in gamedata->skins->challenge musicsquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:12 schreef Remmiej het volgende:
weet iemand hoe je muziek aan track toevoegt?? :S
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:20 schreef Walz het volgende:
[..]
you must the sound file make to an ogg. file and put it in gamedata->skins->challenge musics
start the game new load new on editor take the music and get happy![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |