Bij mij werken de mods niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:11 schreef WinIT het volgende:
@ Bone, ist al gelukt met je mod? bij mij wel, als je hulp nodig hebt zeg maar ok?![]()
Sorry mod, het zal nooit meer gebeuren.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:10 schreef P-Style het volgende:
Het kan geen kwaad om te wachten tot de vorige topic helemaal vol is alvorens je een nieuwe opent.
Feeeel op de server van Markus (Walz)?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:11 schreef Walz het volgende:
ähm....
i have a little problem with the Poll,. i cant understan that![]()
but i have a new track on start, if anyone can me explaine the poll or make the Poll for me??
the TMX id is 322194
damn i really have to learn your language![]()
Elke baan op de server die ook op TMX staat.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:43 schreef BReMFoX het volgende:
Oldbie, die Online World Records, gaan die gelden voor elke baan of is het alleen van de [Fok!]Community tracks?
ok baasquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:39 schreef insan3 het volgende:
Djoszee, ik heb je admin gemaakt
THX Foxquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:02 schreef BReMFoX het volgende:
Markus, i like your track.
My time is on TMX
Ik had begrepen dat we dezelfde tracks (min 1) zouden gebruiken.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:46 schreef wOot_ het volgende:
hey hoe zit het met de war voordat dit weer wegvalt
wat doen we nu nieuwe banen of gewoon de banen die uit de laatste poll zijn gekomen?
zodra dit bekend is kan er denk ik een datum en tijd worden afgesproken, maar eerst moet mijn vraag dus beantwoord worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |